avortament per espina bifida nadó

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: SOLEX76 » dj. juny 13, 2013 9:38 am

Cositina, bonica, descansa molt, no et moguis massa. Els primers 4 dies són de molta emorràgia, de fet, antigament (abans dels altes-exprés d'avui en dia), et tenien 5 dies post part. Passats aquests dies et trobaràs molt millor físicament. Anímicament, és una alliberació, un descans de tants dies de tensió acumulada (que amb l'adrenalina de les circumstàncies es "sobrelleva" força bé, també es necessita el cap clar per prendre decissions i portar un tràngol així).

Ja saps que estic a la teva disposició. Mil petons els dos
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: Twix » dj. juny 13, 2013 9:45 am

Cosi,
Com totes, jo també he pensat moltíssim en tu aquests dies. Me n'alegro que ja siguis a casa, ara toca descansar, cuidar-se molt i recuperar-se per a fer un bon viatge! :ok: T'envio una carretada d'ànims, tant per a tu com per al Cositino! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
IGLELS
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 12:27 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: IGLELS » dj. juny 13, 2013 10:42 am

cositina guapa!

ja ha passat tot, (el part) si fos només aixo... ara a recuperar-se. Pren-te el temps que necessitis i a passar l'estiu de la millor forma possible per distreure-us. Molts ànims amb la recuperació i aqui teniu molta gent que us apoia i pensa en vosaltres!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: cositina » dj. juny 13, 2013 1:23 pm

Moltes gracies a totes guapes. He rebut moltisim suport de tot el socpetit, realment aixo es una fran familia i m'he sentit molt acompanyada per totes.

Eternitatcarinyo com ho portes? Quan trniu les properes proves?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: eternitat » dj. juny 13, 2013 5:15 pm

cositina ha escrit:Moltes gracies a totes guapes. He rebut moltisim suport de tot el socpetit, realment aixo es una fran familia i m'he sentit molt acompanyada per totes.

Eternitatcarinyo com ho portes? Quan trniu les properes proves?


Des de la setm passada no hi ha dia que no pensi en tu. En tinc molt present i m'ha sabut molt greu el que us ha tocat viure. Només desitjar-te una bona recuperació i que us prengueu el vostre temps, no us posseu presses ni dates.
Nosaltres afortunadament de moment ens han dit que la malformacio vascular no esta associada a malformació cardiaca, de moment el cor el veuen be i ens faran nou ecocardio en 8 setm per a confirmar-ho. Ens han dit que aillada no tindra consequencies. Gràcies per preguntar i més en els moments que estas visquent. Ets fantàstica! Un enorme petó i una abraçada!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: cositina » dv. juny 14, 2013 11:20 am

eternitat ha escrit:Des de la setm passada no hi ha dia que no pensi en tu. En tinc molt present i m'ha sabut molt greu el que us ha tocat viure. Només desitjar-te una bona recuperació i que us prengueu el vostre temps, no us posseu presses ni dates.
Nosaltres afortunadament de moment ens han dit que la malformacio vascular no esta associada a malformació cardiaca, de moment el cor el veuen be i ens faran nou ecocardio en 8 setm per a confirmar-ho. Ens han dit que aillada no tindra consequencies. Gràcies per preguntar i més en els moments que estas visquent. Ets fantàstica! Un enorme petó i una abraçada!


M'alegro moltisim guapa q siguin bones noticies. Segur q no tindrà més conseqüències. Ja estaré pendent aviam q et diuen :ok:
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: eternitat » dv. juny 14, 2013 11:55 am

cositina ha escrit:
eternitat ha escrit:Des de la setm passada no hi ha dia que no pensi en tu. En tinc molt present i m'ha sabut molt greu el que us ha tocat viure. Només desitjar-te una bona recuperació i que us prengueu el vostre temps, no us posseu presses ni dates.
Nosaltres afortunadament de moment ens han dit que la malformacio vascular no esta associada a malformació cardiaca, de moment el cor el veuen be i ens faran nou ecocardio en 8 setm per a confirmar-ho. Ens han dit que aillada no tindra consequencies. Gràcies per preguntar i més en els moments que estas visquent. Ets fantàstica! Un enorme petó i una abraçada!


M'alegro moltisim guapa q siguin bones noticies. Segur q no tindrà més conseqüències. Ja estaré pendent aviam q et diuen :ok:


Moltes gràcies! De veritat, ets un sol! Una abraçada!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
étoile
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 8:19 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: étoile » dv. juny 14, 2013 5:15 pm

Cositina, guapa, desitjo de tot cor que estiguis més recuperada...
Sobretot et vull donar molts ànims i molta energia per aquesta recuperació.
Crec que t´anirà molt bé tenir un viatge en ment i sortir de la rutina...
En fi, espero retrobar-te molt aviat aquí perquè ens donis bones notícies. De veritat que a totes les que et coneixem ens faràs molt felices!!!!
Un petonarro molt gran :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: virolai » dv. juny 14, 2013 8:20 pm

Cositina, guapa, veig que vas escrivint. Com estàs? Espero que et vagis trobant més bé físicament i psicològicament.

Una abraçada ben forta.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: cositina » ds. juny 15, 2013 7:48 am

Hola guapes, es q no puc desconnectar del socpetit jeje portava massa mesos aqui enganxada... I els q em qeden per davant de nou!
Fisicament em trobo força be. Tret de l'altra not w vam anar a urgencies amb dolor, ara ja em trobo mes o menys normal, com si estigues continuament amb la regla i aixo pero fisicsment no tinc cap molestia i dilluns o dinarts ja tornare a la feina.
Psicologicament, vaig fent. En general be, com si l'embaras hagues estat una etapa ja acabada que va passar fa temps... Pero a estones tambe tinc moments de venir-me avall. Ahir mateix "discutint" amb el cositino sobre on anar de vacances de sobte em a agafar la plorera recordant q jo aquest estiu l'havia de passar a la costa brava de relax amb una bona panxa per cuidar, i ara em miro i no tinc panxa ni res a dins (i a sobre segueixo amb els 6 kilos de mes)... Tot plegat es fa estrany. Pero ara sobretot parlem i pensen del futur, del setembre, de q tornarem quan ens deixin... Tant de bo passi rapid aquest estiu
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: virolai » ds. juny 15, 2013 9:07 am

Cositina, agafa-t'ho amb calma, a part dels sis quilos que dius (que ja marxaran, tranquil·la), tens les hormones revolucionades i també necessiten posar-se a lloc. Així que permete't plorar o estar trista quan el cos t'ho demani, i aprofita la tornada a la feina per distreure't. Aviam si podeu fer aquell viatge tan xulo que projectàveu.
Per cert, si t'has de prendre medicació contra la malària, pensa que de vegades està contraindicat buscar un embaràs fins a uns mesos després; consulta-ho amb el metge per si pot interferir amb la cerca posterior, que espero que sigui a partir del dia que teniu la visita al setembre.

Molts petons!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: cositina » ds. juny 15, 2013 9:19 am

Merci guapa. Al final hem descartat els dis viatges q em feien mes ilusio (india, o safari tanzania) per no hver de prendre medicacio malaria ni vacunes q afectin trma embaras. Pel q pugui passar despres d'estiu finalment ens quedarem fent alguna ruta per europa. Ara ja tinc tanta por q no vull fer res q pugui afectar ni remotament al proper embaras q espero q sigui una realitat d'aqui a un temps
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: virolai » ds. juny 15, 2013 9:22 am

Fareu bé, estaràs més tranquil·la. No perquè pugui afectar l'embaràs, sinó per no haver d'esperar més del compte a buscar-lo per fer net del medicament. Conec una noia que es va quedar embarassada durant un viatge per l'Àfrica prenent medicació contra la malària i no li va passar res, la nena va sortir la mar de bé, però sabent-ho sempre és millor evitar-ho. A ella li van fer força proves per assegurar-se que la medicació no l'havia afectat.

Una ruta per Europa no sona gens malament, eh? Que la gaudiu molt!
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: SOLEX76 » ds. juny 15, 2013 9:35 am

Lo de la por és súper lògic i et costarà de treure-la. Però a ratlla els pensaments de culpabilitat o pensar què has pogut fer o no fer malament durant les stm "x" en que es forma "x", perque ho vares fer tot bé, antigament les nostres mares no feien ni la meitat de coses d'aquestes, i senzillament ha tocat aquesta maleïda estadística i punt, val? :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: Laia » ds. juny 15, 2013 10:24 am

Hola noies!hola Copsitina!
he vist que estaves escribint per aqui i volia donar-te d enou els meus ànims i abraçades!he pensat molt en tu també, ho he parlat amb el meu home i tot...
em sap molt de greu.ara com tu dius, és una etapa que has viscut, que has d'acabar d efer net i que sempre tindràs en ment, però a començar amb nous projectes i il.lusions pq el setembre està a la cantonada i amb energies renovades s'agafa tot d'una altra manera.

com diu la Solex, una maleïda estadisitica que t'ha tocat!
mil abraçades i gàcies per passar.ets una heroïna i aquest suport que et donen totes ets pq te l'has guanyat a pols! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

cuida't, descans ai no et donis pressa!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: avortament per espina bifida nadó

EntradaAutor: eternitat » ds. juny 15, 2013 2:07 pm

cositina ha escrit:Merci guapa. Al final hem descartat els dis viatges q em feien mes ilusio (india, o safari tanzania) per no hver de prendre medicacio malaria ni vacunes q afectin trma embaras. Pel q pugui passar despres d'estiu finalment ens quedarem fent alguna ruta per europa. Ara ja tinc tanta por q no vull fer res q pugui afectar ni remotament al proper embaras q espero q sigui una realitat d'aqui a un temps


Hola bonica,
penso que és normal que sentis por i pateixis per si pots ser tu la que condicioni que les coses vagin malament, però pensa que del que ha passat no en teniu la culpa ni tu ni el Cositino. Encara no sabeu si és genètic, però a la majoria dels casos ja saps que no ho és. I per desgracia és una qüestió de molt mala sort. Així que, tot i que entenc que prefereixis evitar destinacions on hagis de prendre medicació, segurament en el teu lloc també ho faria, siusplau no et torturis pensant si el que fas pot condicionar el vostre futur fill/a. Ets una gran mare fins i tot abans de tenir-lo/a, per tant, pensa que el facis en el dia a dia, està ben fet. I per la resta, preneu-vos el temps que calgui i plora tot el que necessitis fer-ho. Una forta abraçada!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::