Perdua d'un bessó a les 38 setmanes

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Perdua d'un bessó a les 38 setmanes

EntradaAutor: Penny » dc. set. 12, 2012 3:28 pm

floreta26 ha escrit:Penny! Com anem? Has pogut fer forces banyades aquest estiu?


Sí, bonica, m'ha anat de conya ;-) neukiss-) neukiss-)

Towanda :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
mestral
:: gosset
:: gosset
Entrades: 417
Membre des de: ds. març 05, 2011 8:27 pm

Re: Perdua d'un bessó a les 38 setmanes

EntradaAutor: mestral » dj. set. 13, 2012 3:11 pm

Moltes gràcies Floreta i Towanda. Us agraeixo molt el vostre suport.

Towanda, lamento també la teva pèrdua, i et felicito pels teus altres fills i el que està en camí. Ja veig que les reaccions de l'entorn són força semblants tot i no tractar-se de bessons. Espero que tinguis un molt bon embaràs i vagi tot molt bé.

Jo aquesta tarda vaig a una reunió d'aquelles de gent que ha passat pel mateix... Se'm fa una mica extrany anar-hi, però a veure. Ja us explicaré.

Petons.
Avatar de l’usuari
medea_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 7:25 pm

Re: Perdua d'un bessó a les 38 setmanes

EntradaAutor: medea_ » dv. set. 28, 2012 3:52 pm

Mestral, com vas? Ara he vist el post i no he pogut evitar passar-m'hi per enviar-te tot el meu suport i amor. Una abraçada ben forta!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Perdua d'un bessó a les 38 setmanes

EntradaAutor: eternitat » dv. set. 28, 2012 4:18 pm

Mestral, acabo de veure el post. Em sap molt greu la teva perdua i, d'altre banda estic contenta pel naixement del teu fill. Realment no se com ets sents i es dificil poder donar consells en aquesta situació. Intento immaginar-ho i em sembla terrible. Penso que si hi ha moments que et sents feliç no has de sentir-te culpable, i si en tens d'altres de tristor i ploranera, penso que el teu petit entendrà que plores pel seu germà. Una abraçada.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
ganxet
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 5:01 pm

Re: Perdua d'un bessó a les 38 setmanes

EntradaAutor: ganxet » dv. set. 28, 2012 4:55 pm

Mestral com vas guapa? suposo que deus tenir una barreja d'alegries i tristesa...
A mi em passa, estic molt contenta de veure com l'embaràs de l'Aina va avançant, però són pocs els dies que no vessi alguna llàgrima per l'Aida. Ara em venen molts records, del part, dels primers dies... i són tan vius com sempre.
Suposo que quan neixi l'Aina tot serà una muntanya russa.
Molts petonets
Mare de l'Aida, 17-12-2011
Imatge
Avatar de l’usuari
mestral
:: gosset
:: gosset
Entrades: 417
Membre des de: ds. març 05, 2011 8:27 pm

Re: Perdua d'un bessó a les 38 setmanes

EntradaAutor: mestral » dg. set. 30, 2012 10:01 pm

Medea, moltes gracies per pensar en mi....que fan les princesetes? i tu com et trobes?

Eternitat, gracies per les teves paraules...intento no plorar davant del meu fill "terrenal", pero a vegades no puc evitar-ho...espero que com dius tu ho pugui entendre.

Ganxet, moltes gracies a tu també...suposo que és normal que aquests dies rememoris tot el part, etc....segurament sí que tindras una barreja de sentiments quan arribi l'Aina, anims i cuida't molt i molt, i deixa't cuidar. Espero que tot vagi genial, i que la teva filla t'aporti molts moments magics i de felicitat. Algun dia si tot va bé podrem parlar als nostres fills dels seus germanets.

Petons per totes.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::