regla després d'un abort

Problemes durant l'embaràs.
pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: pruneta30 » dt. març 18, 2014 9:17 pm

Hola noies,
Pujo el post per preguntar no tant quan va trigar sino com va ser aquesta regla...fa 32 dies del meu avortament amb pastilles i estem desitjant qur arribi la warry x tenir llum verda i veure q el meu cos s'activa! Elcas es que he anat tacant fluxe marro claret desde q vaig deixar de sagnar pero ara feia 4 o 5 dies q res...avui he tacat bastant marro de cop i me posat un tampa euforica pq ja la tenia aqui! El cas es que en treurel estava brut brut (perdoneu els detalls) pero ara no taco res de res! Me posat salvaslip x estar x casa i no el taco! Ni el paper...i tinc molesties lleus...es com si no sacabes de decidir o no acabes darrencar! O es q he tornat a tacar de lavort i no es regla? Mestic tornant boja :-( a la revisio el gine em va dir q estava tot be...milers de gracies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Blanquerna » dt. març 18, 2014 10:33 pm

Pruneta, jo vaig tenir la primera regla als 30 dies de la ILE. Va ser una regla normal. Tres dies de tacar i fora. La meva gine, però, em va dir que em podia esperar qualsevol cosa. Tan podia tenir una regla molt abundant com ni notar-la. Jo de tu no patiria i esperaria a veure què passa en la propera. Pensa que el cos encara no s'ha regularitzat. Molta paciència i calma, ja veuràs com el proper cicle és més normal. (Si és que hi ha proper cicle, potser ens sorprens ja amb panxu...) una abraçada!
Imatge
Imatge
pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: pruneta30 » dc. març 19, 2014 3:36 pm

Gracies guapi x la teva resposta! Sembla q avui s'ha animat una mica mes! Tot i q res a veure amb les meves regles...ben fluixeta encomparacio! Un peto!!!
Imatge
Tute
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. abr. 27, 2013 10:22 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Tute » dv. març 21, 2014 7:43 am

Bon dia,
nosaltres vam tenir un abortament el 31 de gener, i la primera regla va ser el 26 de febrer, va ser molt normal, i això que la ginecòloga em va comentar que podia ser mooolt abundant, que no m'espantés. Ara però, 21 dies després torno a tacar... és normal? tan d'hora altre cop? en certa manera millor, perquè ja podrem anar a buscar altre vegada una criatureta, però fa cosa pensar que no és gaire normal...

Per cert, jo també faig servir la copa menstrual i és la cosa més fantàstica que existeix! La faig servir des de fa uns quatre anys, i n'estic encantada :)
Avatar de l’usuari
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: lautoncar » dg. març 30, 2014 10:13 am

jo també vull aportar el meu granet de sorra amb la meva experiencia, més que res per ajudar.
els meus cicles eren de 25 dies. em van fer un legrat per aspiració a la semana vuit per ou vuit, i al cap de28 dies m'ha vingut la primera w, molt normal i sense dolors, com sempre. no puc dir cuans dies ha durat perqué encara no ha acabat.
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Mir DB » dg. juny 24, 2018 10:46 am

Hola! Em van fer un legrat el 4 de maig i al cap de 40 dies em va venir una regla molt abundant i dolorosa (a mi ja em vénen cada 35-40 dies). Em va durar 7 dies i prou però ara, que en fa 15, tinc petites pèrdues (només quan m'eixugo, no porto salvaslip ni re). És molt poc però em fa rumiar. Fins d'aquí 10 dies no tinc visita amb la ginecòloga pq em doni "l'alta" però en trucar per demanar hora vaig preguntar que si ja havia tingut la regla podiem tenir relacions sense precaucions i em van dir q sí. Però ara pateixo per les petites pèrdues. Algú té experiència amb això? Què volen dir aquestes pèrdues? A alguna no li han donat "l'alta" després del legrat? Q et troben? Q has de fer? Merci!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Erika79 » dj. jul. 05, 2018 3:48 pm

Jo després del legrat vaig tacar ben poc.
La regla em va venir al cap de 29 dies i va ser bastant heavy en quant a quantitat sobretot el segon dia. Va durar més de lo habitual, entre 8 i 10 dies, tot i que els últims era un tacat light.
La segona i la tercera regla també vas ser brutals el segon dia pero la resta molt suau (molt més suau que abans de l'embaràs) i van durar uns 6 dies.

Mir DB ha escrit:A alguna no li han donat "l'alta" després del legrat? Q et troben? Q has de fer? Merci!


A mi em van dir que em podrien donar l'ok per tornar-hi després de la primera regla però quan vaig anar a la clínica de reproducció la gine va dir que veia com un petit quiste, que millor esperar un altre cicle. Curiós, perquè a l'hospital ja m'havien donat l'OK, sino no hagués anat a la primera visita... Total, que vaig haver d'esperar una altra regla i a la següent eco ja ho va veure tot correcte. De no haver estat correcte hauria d'haver tornat a la meva gine per programar un altre legrat però normalment el cos ja se'n fa càrrec amb un o dos cicles de regla.

És una mica desesperant perquè tot va de cicle en cicle. Paciència i molta sort, noies!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Mir DB » dl. jul. 09, 2018 12:53 am

Gràcies pel teu comentari Erika79. Ara ja no sagno, la gine em va dir que del legrat estava "neta" i no em va saber dir perquè havia estat sagnant. Sí que es fa llarg cada cicle... necessitem molta paciència... Diuen que també ens en caldrà quan tinguem un/a petit/a amb nosaltres!!! ;) Que tinguem sort!!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::