Algú ha fet DGP i cap era viable?

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
BARRUFETA29
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 10:43 am

Algú ha fet DGP i cap era viable?

EntradaAutor: BARRUFETA29 » dc. maig 15, 2013 4:38 pm

Estic molt trista i confosa després d'un tractament de FIV que va acabar en avortament, intentem agafar forces i començar de nou però aquesta vegada amb DGP per no passar per tràngol d'haver problemes com en l'embaràs anterior i resulta que dels 3 embrions que van quedar per biòpsia tots tenen algun problema i ens diuen a la clínica que ja no ho intentarien mes, que seria millor passar a donant.

Estic feta un lio, si alguna llegeix això i em vol donar algun consell .... benvingut serà us ho agrairé molt. :-.:·::
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 16, 2013 10:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules ::
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: ALGÚ HA FET DGP I CAP ERA VIABLE?

EntradaAutor: lleida13 » dc. maig 15, 2013 9:10 pm

Hola barrufeta, si vas al post de reproducció asistida i obres el tema segur que et podrà ajudar mes gent. Allí som moltes i hi ha diverses noies que fan DGP.
Jo no puc dir-te res no he fet mai DGP.
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: ALGÚ HA FET DGP I CAP ERA VIABLE?

EntradaAutor: mishka » dj. maig 16, 2013 7:58 am

Nsaltres vam fer DGP i d'11 en van quedar 3 de bons.
El que faria jo, si els calers no són un impediment, és tornar a fer un DGP amb més embrions (de fet, a on vaig anar jo, amb menys de 5 ja no ho feien), i si també surten tots malament, passar a donant, llavors si.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Algú ha fet DGP i cap era viable?

EntradaAutor: Penny » dj. maig 16, 2013 10:53 am

grrrr havia escrit una resposta molt llarga i l'he perdut!!

En resum, jo opino com la mishka.

Nosaltres de 17 embrions analitzats en van sortir 2 de bons i un tercer que no se sap (aquest està congelat). Però vaig tenir tants embrions "gràcies" a una hiperestimulació ovàrica que em va tenir dues setmanes al llit. Està bastant clar que, si no hagués tingut tants embrions, difícilment n'hauria sortit cap de bo, tot i existint la possibilitat, com així va ser.

La idea que teníem era, si al DGP analitzaven pocs embrions i cap sortia bé, fer un segon intent per estar ben segurs abans d'anar per altres vies. O, també, si dels 17 cap hagués sortit bé, no crec que ho haguéssim tornat a provar, no ho sé pas perquè ja eren moltíssims.

Tres embrions són poquets. Si us ho podeu permetre, jo faria un segon intent però demanant al gine que "forci" una mica els teus ovaris (si és possible, que no sé pas quin és el vostre cas) per intentar obtenir més embrions i així estar ben "segurs" (que mai a la vida se'n pot estar, clar...) abans de valorar anar a donant.
Tot això són les meves reflexions, no sóc pas metge ni tinc altres coneixements que la meva pròpia experiència!

O també, un cop hagueu paït aquesta patacada, podeu fer la reflexió de pensar si us voleu arriscar a tornar a passar per l'infern d'un avortament o per tot el procés d'una FIV amb el risc de que no surti cap embrió sa. Potser no us compensa el risc d'aquest patiment i en canvi us compensa assegurar la jugada anant directament a donant. Això ho heu d'analitzar i parlar en parella, depèn molt de com hagueu viscut aquests mals tràngols.

Una abraçada molt forta!
Imatge
tossuda
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. maig 14, 2013 3:26 pm

Re: Algú ha fet DGP i cap era viable?

EntradaAutor: tossuda » dj. maig 16, 2013 10:57 am

Hola barrufeta!

jo també opino com la Mishka! nosaltres a la primera i única (de moment) FIV, de tres embrions només en teniem un de bo (que no va implantar), però el metge en cap moment ens va dir que no ho tornéssim a provar; de fet, quan jo vaig insinuar l'ovodonació em va cridar l'alto i em va dir que d'això ja en parlaríem. Ens va dir que cada cicle és diferent. A més, tu tens bona reserva ovàrica pel que veig... si econòmicament (i anímicament) podeu, jo ho tornaria a provar, amb el teu centre o en un altre lloc.

No tiris la tovallola bonica! ànims!!! arriba la barrufeta!!! :-)
Avatar de l’usuari
BARRUFETA29
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 10:43 am

Re: Algú ha fet DGP i cap era viable?

EntradaAutor: BARRUFETA29 » dg. maig 19, 2013 7:05 pm

lleida13 ha escrit:Hola barrufeta, si vas al post de reproducció asistida i obres el tema segur que et podrà ajudar mes gent. Allí som moltes i hi ha diverses noies que fan DGP.
Jo no puc dir-te res no he fet mai DGP.


Ja ho havia pensat, però no volia donar "mal rotllo" amb un post en el que pot influir la ilusió/esperança de qui ho llegeix

mishka ha escrit:Nsaltres vam fer DGP i d'11 en van quedar 3 de bons.
El que faria jo, si els calers no són un impediment, és tornar a fer un DGP amb més embrions (de fet, a on vaig anar jo, amb menys de 5 ja no ho feien), i si també surten tots malament, passar a donant, llavors si.


No se si et refereixes a fer dos cicles seguits per obtenir "molts" ovuls, juntar-ho i fer la DGP sobre el conjunt d'ells?
Et faria res, dir-me per privat on veu fer el tractament?

Penny ha escrit:grrrr havia escrit una resposta molt llarga i l'he perdut!!

En resum, jo opino com la mishka.

Nosaltres de 17 embrions analitzats en van sortir 2 de bons i un tercer que no se sap (aquest està congelat). Però vaig tenir tants embrions "gràcies" a una hiperestimulació ovàrica que em va tenir dues setmanes al llit. Està bastant clar que, si no hagués tingut tants embrions, difícilment n'hauria sortit cap de bo, tot i existint la possibilitat, com així va ser.

La idea que teníem era, si al DGP analitzaven pocs embrions i cap sortia bé, fer un segon intent per estar ben segurs abans d'anar per altres vies. O, també, si dels 17 cap hagués sortit bé, no crec que ho haguéssim tornat a provar, no ho sé pas perquè ja eren moltíssims.

Tres embrions són poquets. Si us ho podeu permetre, jo faria un segon intent però demanant al gine que "forci" una mica els teus ovaris (si és possible, que no sé pas quin és el vostre cas) per intentar obtenir més embrions i així estar ben "segurs" (que mai a la vida se'n pot estar, clar...) abans de valorar anar a donant.
Tot això són les meves reflexions, no sóc pas metge ni tinc altres coneixements que la meva pròpia experiència!

O també, un cop hagueu paït aquesta patacada, podeu fer la reflexió de pensar si us voleu arriscar a tornar a passar per l'infern d'un avortament o per tot el procés d'una FIV amb el risc de que no surti cap embrió sa. Potser no us compensa el risc d'aquest patiment i en canvi us compensa assegurar la jugada anant directament a donant. Això ho heu d'analitzar i parlar en parella, depèn molt de com hagueu viscut aquests mals tràngols.

Una abraçada molt forta!


Gràcies per pendret temps unaltre cop en refer la teva resposta :ok:

M'alegro que ho hagis aconseguit, això dona una mica més d'ànims encara que no ho tenim gaire clar.

En el nostre cas vem obtenir 14 òvuls i al tercer dia només havien evolucionat correctament 3 i els 3 amb varios errors cromosomàtics.
Erem conscients que algun podia sortir malament perque haviem fet un FISH i sortia alterat en els cromosomes sexuals, però cap dels tres i a sobre amb altres problemes a part dels sexuals .... doncs no ens ho esperaven

tossuda ha escrit:Hola barrufeta!

jo també opino com la Mishka! nosaltres a la primera i única (de moment) FIV, de tres embrions només en teniem un de bo (que no va implantar), però el metge en cap moment ens va dir que no ho tornéssim a provar; de fet, quan jo vaig insinuar l'ovodonació em va cridar l'alto i em va dir que d'això ja en parlaríem. Ens va dir que cada cicle és diferent. A més, tu tens bona reserva ovàrica pel que veig... si econòmicament (i anímicament) podeu, jo ho tornaria a provar, amb el teu centre o en un altre lloc.

No tiris la tovallola bonica! ànims!!! arriba la barrufeta!!! :-)


Moltes gràcies per els teus ànims! (ens ha fet força gracia lo de "arriba la barrufeta!!!")
Primer haurem de superar una mica el que tenim a sobre i veure si ho tornem a intentar, on i quan ....
molts ànims per tu també tossuda !!!!



De veritat, moltes gràcies a totes. S'agraeix molt llegir els vostres ànims i recomanacions

Petons a totes.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::