Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
Amanda2016
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. feb. 06, 2017 12:36 pm

NEITH vem cantar positiu el mateix mes... al novembre! No vaig entrar a mares juliol perque ja venia de un abortament i em feia cosa, i al final sort que no ho vaig fer perquè al desembre em feian raspat de 8 setmanes.
Si vaig anar-vos llegint i vaig veure el teu abortament... em sap greu!

Jo n'he passat dos ja... un a l'agost, que vem veure sac i res més i el vaig expulsar sola, i aquest al desembre que ja hi havia embrio....

Anim que segur que a la tercera va la vençuda!!!!!! A mi encara em queda per tornar-m'hi a posar perque em van dir minim dues regles....
emfer
Entrades: 174
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: emfer » dt. feb. 07, 2017 3:05 pm

neith ha escrit:Hola noies,

Em presento en aquesta part del fòrum, el novembre passat em vaig quedar embarassada al segon intent, i ja a la primera visita amb la gine ens va dir q no es veia embrió, ens va donar visita per la setmana següent i res, ou buit i si no ho expulsava per mi mateixa parlaríem a veure què es podria fer. Per sort a principis de desembre ho vaig expulsar tot, les pèrdues em van durar fins nadal. Va ser el meu segon avort, ja que l'any 2015 vaig tenir un altre.

Però cap al 13 de gener ja em va venir la primera regla post avortament i tb vaig tenir visita amb la gine que em va donar llum verda, i ja sóc aquí amb el meu primer cicle de cerca. A veure que passa aquesta vegada. Tinc molta por a que passi el mateix o alguna altra cosa, suposo que com tomes les que hem patit un avortament.

Molta sort a totes! :-()-)

Ànims Neith!
espero que a la 3a vagi a la vençuda, encara que entenc perfectament la teva por.
Molta sort!
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dv. juny 16, 2017 10:36 am

Esperava no haver de tornar a escriure en aquest costat del forum a no ser que fos per donar bones noticies o felicitar a companyes, però... de nou estic aquí....

Tercer abortament en un any.... :ufs: :ufs: dissabte vaig veure el positiu, ahir vaig començar a tacar i avui ja va a més així que ja em sé el final....

Sabeu per SS quin protocol segueixen despres de un tercer abortament?
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: martins » dv. juny 16, 2017 11:21 pm

Amanda, t'he escrit a buscant un embaràs. Espero que et serveixi
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1024
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » ds. jul. 08, 2017 10:49 pm

Ara feia molt temps que no entrava, fa gràcia de tant en tant llegir noms coneguts, com la Raqueleta. Fa ja tres anys que caminava per aquest post, tres anys! I ara tinc una nena que avui fa 23 mesos. Despés de néixer la meva primera filla que va ser tot tant fàcil no em podia creure que em pugués passar el que em passava. Però sempre dic el mateix, si no hagués perdut el meu embrió a les 5-6 setmanes, no ho se, perquè jo no vaig tenir pèrdues, senzillament no hi havia embrió...si no lhagués perdut mai hagués conegut la meva floreta, i qun hi penso dono ml gràcies a la llentia que va marxar.
Valentes una abraçada plena d'energia!!!!!!!!!!!!
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
XèniaAP
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

EntradaAutor: XèniaAP » dg. jul. 09, 2017 12:36 pm

Hola noies... quin greu llegir totes les vostres experiències.... Però a veure si entre totes ens podem animar!
Nosaltres vam començar a buscar el novembre ... i el febrer llegia el meu positiu, però no va durar gaire ja que vaig fer un avortament bioquímic.
Després d'aquesta experiència no em parat gaire quiets: viatges etc. I ara torno a tenir realment ganes... per``o amb pors i paranoies... Les de sempre: I sinó em puc tornar a quedar embarassada? i si em torna a passar el mateix?

És complicat controlar-se i no obsessionar-se

Petonets i anims a totes... No estem soles! :-()-)
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dg. set. 10, 2017 8:15 pm

Hola a totes!

Aquestes coses que diem que mai penses haber de passar per aqui... Bé dimecres em van fent un legrat estan de 14 setmanes, tot i que sembla que s'havia parat uns dies abans...

Quina experiencia més dura... En molts sentits, no es nomes la perdua... Vaig passar un embaras MOLT DOLENT, que va empitjorar a la setmana 12 amb unes arcades i amrejos que no em deixaven fer res mes que estar al sofa, vaig començar amb perdues i van descobrir que no hi havia batec...

Ara tinc por, molta por de que torni a passar pero sobretot por de tornar a trobar-me tant malament... El meu primer embaras va aanar be pero va ser molt dur fisicament i aquest... Bé pitjor i amb un final molt trist...

Veig que moltes teniu moltes ganes de tornar-ho a intentar i jo nomes penso en no tornar a estar embarassada... Aversió a l'embaraç m'han dit... Alguna s'hi ha trobat??

Tinc una nena preciosa de 15 mesets i un marit marevallos pero sempre havia pensat en una familia nombrosa... I ara veig que s'ha acabat la ilusio... Ja tenia la meva familia de dos babys en cami i el cop es molt dur...

Be suposo que necessito temps pero em fa por que aquesta sensacio no passi mai...

Una abraçada a totes!
Imatge
Vannion
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dl. set. 11, 2017 8:08 am

Em sap molt greu noies si us anima , el primer lloc on vaig escriure del i Fòrum va ser aquí i avui us escric mentre dono el pit al meu nadó.

ARI els teus sentiments també són normals, i que no els has d'ignorar. Potser simplement et cal temps per a que set passin aquests sentiments, O potser tot i que la vostra idea inicial fos ser família nombrosa, sigueu més feliços com esteu.
Donat temps, i si creus que és necessari, demana ajuda. Però no facis res en contra la teva voluntat! Segur que el teu marit et recolza exposali

Un petó molt gran i molta força!
Gemmam
Entrades: 68
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

EntradaAutor: Gemmam » dc. set. 13, 2017 8:24 am

Ari_RG, sé que molta gent t'ho haurà dit però les pèrdues en els primers estadis de l'embaràs són molt normals i sé que no consola perquè he passat pel mateix.
Jo el primer embaràs els vaig tenir bastant bo, quasi cap nausea només insomni (em preparava pel que vienia :p) però els altres dos que he tingut he tingut moltes nausees i m'he anat trobant malament...

En el primer avortament em vaig tirar de cap a la piscina al tenir llum verda com per intentar-me agafar a un flotador per tirar endevant. Al tenir una segona pèrdua ja vaig fer una parada per mi i assumir que està clar que alguna cosa no rutlla al 100% i he d'assumir que si ho provo pot tornar a passar. Una pèrdua és comú, dos seguides ja no tant...

De tota manera t'aconsello que quan ho facis estiguis tranquil.la perquè en el moment del del positiu post-avortament vaig entrar en pànic i vaig estar patint constantment... I per aquest motiu vaig decidir que no tornava a provar fins que no em veiés en cor a fer-ho amb més calma.
Ara m'he decidit a tornar a provar però crec que em fa tanta por estar embarassada com no, però sento que em faig gran i que el meu petit ja té 3 anys i no volia que es portessin tant...

Bé no sé si t'he ajudat gaire però el que vull dir és que és normal, que patim unes perdues emocionals i uns canvis físics i hormonals que ens deixen molt tocades, jo per exemple quan em vaig sabent de nous embarassos em quedo molt tocada però miro de ser comprensiva amb mi mateixa i no exigir-me estar al 100%

Una abraçada.
Imatge
Imatge
Imatge
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dj. oct. 12, 2017 1:00 pm

Hola!
Fa mil anys que no entro pero es que entre una cosa i altre necessitava un descans.

Al estiu em van fer les proves de coagulacio i a part de una anemia brutal, m’ha sortit el factor XII alterat.
Total que un complet a partir del positiu.... adiro, progesterona x 2 i clexane.

Vaig veure el positiu de nou dilluns i estic acollonida! Fare com sempre tot el que estigui a les meves mans pero em costa molt pensar en positiu despres de 3 aborts....

Ja us dire com va....

La resta que tal?? Alguna novetat en aquest temps?

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: