Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
@txell@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dj. maig 01, 2014 3:41 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: @txell@ » dv. juny 27, 2014 11:17 am

Uff Cositina!!! M'has fet emocionar molt, fins i tot m'ha caigut alguna llagrima de l'emoció!
Mil gracies per donar-nos esperançes i gaudeix del teu petit!!!
Avatar de l’usuari
Lluna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:54 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: Lluna26 » dj. jul. 10, 2014 9:10 am

Cositina, no vaig veure fins ahir que vas escriure aquest post, tot i que sabia ja de l'arribada d'en Marc.
Me n'alegro infinit que ja el tingueu amb vosaltres.
Llegir-te... les teves paraules emocionen, però sobretot descriuen una persona valenta fins a la fi. T'he llegit a tu i moltes altres valentes a "quan les coses no van bé", però mai em vaig atrevir a escriure el meu cas, tampoc hi entro gaire allà pq m'entristeixo molt i trobo molt injust tot el que heu passat i moltes noies, no hi ha dret.

D'altra banda, ets tu i altres noies, un exemple de superació i que sí, es pot!
Gaudeix d'en Marc infinit, ja que creixen molt ràpid, massa.
Estic segura que cada juny, celebrareu com en Marc es mereix el seu aniversari, i que dintre el vostre cor sempre hi haurà un record per l'angelet que va marxar.

Petonets!!!!
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: cositina » dc. jul. 29, 2015 8:51 am

Fa mooolt q no passo per aqui ja que la feina+el nen no emd eixen temps per a res més, només us volia dir que el meu petit arco iris ja té un anyet i que tot el que va passar abans de la seva arribada em sembla molt, molt llunyà.

espero q poc a poc, totes les q en algun moment passeu per aquest subforo, assoliu el somni.

Petonarros a totes
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: Maronamareta » dj. maig 05, 2016 5:47 pm

Voldria donar les gràcies per el teu post. La teva experiència dóna coratge i llum a les que hem passat per la situació de ILE. Sentiments com els teus, situacions similars. No som les úniques i no té perquè ser un càstig. Si que crec que segurament és la decisió més difícil de totes o si més no la que acompanyarà els nostres dies per sempre mentre no ens manqui el seny. Però el que ser segur és que portarem els nostres angelets amb nosaltres. Jo i el meu marit:el NOSTRE MARTÍ. No t'oblidarem mai. Sensació plena per haver-te tingut entre els nostres braços i mirar-te amb aquella carona els teus ulls tancadets,aquell gorret, el teu cos ben formadet per fora ,tapadet amb un llençolet ben plegadet.Enrera quedarà la il·lusió de poder fer totes les col·leccions de cromos, passejar-te per tots els carrers, que ens ratllessis el parquet,tantes i tantes il·lusions.... Te'm demanat també que ens perdonis, la nostre intenció ha estat no patir ni fer-te patir. Angelet nostre MARTÍ SEMPRE AMB NOSALTRES VIDETA.
Moltes vegades penso que tornarà la seva ànima en un altre cos del tot perfectament format i serà aquest angelet que esperàvem que ilumini les nostres vides i nosaltres el poguem acompanyar.
Gràcies i Felicitats per la teva maternitat tot i que ja fa uns anys però a mi m'ha servit el teu testimoni. Per la situació que acabo de passar i encara no he passat ni la quarentena. Vull obrir un post del meu cas de ILE de 21 setmanes en breu que també pugui ajudar.
Es parla molt d'avortaments en general, però no tant de ILE en aquests casos de malformacions que eren fills tan desitjats.
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: GinestaU » ds. jul. 15, 2017 6:47 pm

Hola maca! M'han donat l'enllaç al teu post i m'ha emocionat. Ara farà dos mesos que vam perdre a la nostra nena per espina bífida, vam fer ILe el 16 de Maig i em vaig sentir la dona més desgraciada del món, i llegir-te m'ha omplert d'alegria. Tenim resultats a finals d'agost i, si tot va be, començarem a buscar de nou.
Gràcies per compartirr la teva història, m'has donat molta llum!
Imatge
Imatge
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: cositina » ds. jul. 15, 2017 7:14 pm

GinestaU ha escrit:Hola maca! M'han donat l'enllaç al teu post i m'ha emocionat. Ara farà dos mesos que vam perdre a la nostra nena per espina bífida, vam fer ILe el 16 de Maig i em vaig sentir la dona més desgraciada del món, i llegir-te m'ha omplert d'alegria. Tenim resultats a finals d'agost i, si tot va be, començarem a buscar de nou.
Gràcies per compartirr la teva història, m'has donat molta llum!


Ho sento moltisim bonica. Si et puc ajudar en res envia'm un privar i parlem o fem un cafe. Estic d excedencia, he tingut un altre nen (3r embaras. 2n fill sa) i si et puc donar algo de llum aqui estic
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::