Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

Problemes durant l'embaràs.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: cositina » dj. juny 12, 2014 6:39 am

Hola valentes,
Fa dies q vull entrar a deixar-vos un missatge pero ser mare es la feina mes increible pero tambe mee esgotadora del mon. Pero avui 12 de juny fa exactament un any mes o menys a aquesta hora estava a la sala de parts de vall d'hebron posant el doloros final a uj embaras de 20 setmanes, com sabeu per espina bifida.
En aquell moment tenia clarisim q haviem de seguir lluitant i aixi ho vam fer tsn aviat com ens van deixar.
Resultat: tres mesos despres un nou embaras que vam viure amb nolta moltisima por i angoixa, fent totes les proves q estaven al nostre abast, morint d a gooxa amb cada eco i comptant les hores per arribar a la maleida morfologica perque aquest cop si, ens diguesin q tot anava be.
En aquest subforo hwm compartir totes aquestes pors i vau ser la meva gran terapia: sense vosaltres res d aixo hagues estat possible.
Dijous passat va arribar al món el Marc. Amb un part super rapid (m'havien advertit q despres d'uba ile el cos podia reaccionar com un segon part i dilatar mes rapid pero va ser increible , quasi no arribem a l'hospital). Sense poder creure-m'ho vaig arribar a st joan de deu ja de 10 cm i en uns quants pujos el meu petit amb llum estava fora. Amb uns ulls preciosos... I una esquena tancadeta q li encanta estirar quan el poso al llit.
Em passo el dia contemplant-lo, avui fa ja una setmana i ho miro i no m'ho crec.
Pero volia compartir amb vosaltres la meva conclusio: ara ja rres de tot l'anterior te cap importancia. Quan el miro sento q tot i cadascun dels segons d angoixa i totes i cadascuna de les llagrimes q ens han portat fins aqui han valgut la pena. I q si no fos per la ile ara no tindria aqui aquest nen precios i perfecte. Que tot te un sentit i les peces acaben encaixant.
I moltes ara veureu aixo com un moment super llunya pero mireu-me: nomes han passat 365 dies entre ser la dona mes trista del mon, a la mare mes feliç.
No lleceu mai la tovallola i lluiteu pel vostre somni prque qviat descobrireu que res de l'anterior tindra cap importancia.
Una abraçada valentes
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
nainonera
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:46 am

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: nainonera » dj. juny 12, 2014 8:54 am

Hola bonica, primer de tot moltíssimes felicitats, me'n alegro molt i molt.

Ara no se que dir-te, m'he quedat molt emocionada amb el teu post, em venen al cap els records de quan es començava a animar el post de junyeres i tu passaves la teva DPP amb una nova il·lusió creixent a dins. Totes aquelles pors i angoixes que sovint no acabava d'entendre del tot i ara miro enrere i penso, si, va estar molt angoixava però ho va portar molt bé, amb molta força i valentia. Et tinc molt present sempre, ets LA meva valenta de referència i sovint em repeteixo la frase que tens "Mai saps com n'ets de fort, fins que ser fort es la teva única opció". Es tant i tant certa!

M'agrada molt això que dius de que "Que tot te un sentit i les peces acaben encaixant", espero poder sentir-ho aviat i mil gracies per recordar-me que sempre hi haurà llum al final del túnel. En aquests dies durs s'agraeieen molt els rajos d'esperança.

Una abraçada gegant per tots tres! Estimeu-vos i gaudiu-vos molt
Imatge

Imatge

Juny 2018: Llumeta fugaç
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: sipamasil » dj. juny 12, 2014 9:27 am

Només puc dir-te que ENHORABONA i que la teva actitud és digne de lloar i segur que ajuda a moltes futures mares a seguir endavant i ser més fortes.
És que les teves paraules m'han emocionat tant que no sé que més dir-te...

Continua gaudint de cada segon amb el teu petit.

Petons!!!
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: kittie » dj. juny 12, 2014 9:29 am

Moltes felicitats guapa!!!
Avatar de l’usuari
munat
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dj. ago. 01, 2013 10:49 am
Contacta:

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: munat » dj. juny 12, 2014 9:57 am

Un gran missatge Cositina per a totes!!! Una vegada més enhorabona preciosa!!!
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: ragi » dj. juny 12, 2014 10:03 am

Estic molt emocionada!! Quines paraules més boniques!!!!!
Moltes felicitats cositina!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
A disfrutar molt del Marc!!!! :oset:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: Blanquerna » dj. juny 12, 2014 10:16 am

Cositina, felicitats!! Quanta emoció que hi ha en les teves paraules! I quanta veritat! Jo vaig tenir la mateixa sensació que tu amb la Joina. Després de dos avortaments, me la mirava i pensava que la tenia amb mi gracies als dos fills perduts. I ara, al cap de quatre anys, encara ho penso. També espero poder tornar a sentir-ho de nou amb un tercer fill que, no només és desitjat de tot cor, sinó que també em farà trobar el significat a la meva ILE i tercera pèrdua... Has estat una gran VALENTA i el referent de moltes de nosaltres per a tirar endavant. La teva manera de transmetre'ns il.lusió i força és excepcional! Saps que tens un gran grup d'amigues virtuals aquí, i que ens encantarà llegir-te en aquesta nova aventura de la maternitat! Un gran petó per a tu i una tendra moixaina per al Marc! :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: Anna Maria » dj. juny 12, 2014 10:17 am

Cositina, m'alegro molt de llegir-te. Ja quan ens van dir que havies tingut el Marc l'alegria va ser molt gran, i ara llegir-te fa que estigui encara més tranquil·la. Gaudeix del Marc, gaudiu del Marc el Cositino i tu, us ho mereixeu.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ximhy
:: pantera
:: pantera
Entrades: 818
Membre des de: dl. juny 21, 2010 1:23 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: ximhy » dj. juny 12, 2014 12:57 pm

Cosi només puc dir - te que t'ho mereixes, ets excepcional!
Enhorabona valenta!!

I molts ànims a les que esteu passant pels moments tant durs com es una pèrdua, petons a totes!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: bertian » dj. juny 12, 2014 1:49 pm

Cositina ets una súper valenta!!!!!!!!! estic molt contenta que tot hagi anat tan bé amb el Marc i que ja el tingueu amb vosaltres!!!!!!!
Un petonàs guapa!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: shyla » dj. juny 12, 2014 2:09 pm

Moltes felicitats Cositina, m'alegro que tot anés tan bé! Ara esteu convidats tú i el teu petit a la trobada de divendres :content:

Molta força i energia per tota l'aventura que tot just comença ara! Una abraçada! :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: Airin » ds. juny 14, 2014 3:49 pm

Moltes felicitats Cositina!!!!! Després d'una experiència tan dolorosa, ja tens en Marc als braços! Me n'alegro moltíssim que tot hagi anat bé, tinc moltes ganes de llegir la teva crònica de part i saber com us va. Un petonàs!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: carlotayeric » ds. juny 14, 2014 9:33 pm

Felicidsded!!!

ahora toca disfrutar.de cada segundonde marc!!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: Flordeneu » dg. juny 15, 2014 4:04 pm

Cositina, enhorabona, reina!! Me n'alegro molt que finalment hagis tingut l'oportunitat de gaudir sent mare. Jo també recordo el teu cas i em sembla que ho faré sempre. Un petó per al Marc i per als papis també.
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: tuijoserem4 » dt. juny 17, 2014 7:01 pm

Enhorabona Cositina, ens omple de joia veure com ha anat tot perquè entre nosaltres vivim les històries molt intensament. Gràcies pel teu suport durant aquest segon embaràs! 'algera que el part fos tant ràpid i estupendo!

Felicitats i benvingut al món Marc
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. juny 18, 2014 1:18 am

Cositinaaa !!!! que ja t'ho he dit, però no havia entrat encara al SP i volia felicitar-te aquí. A on ens vàrem aplegar a diari i vàrem compartir tant d'esperadores, cercadores, embarassades, angoixes...
Qué bonic, però què bonic i que cert (així ho veig jo també) les reflexions que has fet.
Benvingut Marc. T'esperavem tant.
Una abraçada guapa.

Noies, molts ànims a totes les que esteu patint i passant pel pitjor moment de la vostra vida i el dol de la pèrdua d'un embaràs. Petons.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Avatar de l’usuari
gresca
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dv. març 14, 2008 9:57 am

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: gresca » dc. juny 18, 2014 8:46 am

Moltes felicitats Cosinita!!!!!!!!!
Imatge

Marta(5/1/12 a las 17 sem), Ona y Abril ( 23/06/12 a las 15 semanas)siempre en mi corazon
Avatar de l’usuari
caracola
:: poltre
:: poltre
Entrades: 632
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 12:33 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: caracola » dj. juny 19, 2014 12:26 pm

COSITINA!!!!MOLTTTTTTIIIIIISSSSIIIIIMMMMEEEEESSSS FELICITATTTSS!!!

No ho havia llegit fins ara, (estic una mica en modo desconexion),m'alegro tant.... i que be!! que ràpid!!! ets una super campiona, a part de valenta que això ja ho sabem.

De veritat m'alegro molt molt mooollltttt ara toca gaudir d'aquesta preciositat!!

Una forta abraçada!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: aidil_77 » dj. juny 19, 2014 4:15 pm

Moltisimes felicitats Cositina!!!
M'he emocionat molt llegint el teu post.
Tant de bó, totes podem cel.lebrar l'aniversari de les nostres malaurades ILE's tenint un petitó/ona entre els braços.
Gaudeix molt del vostre petitó que el temps passa molt ràpid.
Una abraçada.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Aniversari ILE + segon embaras amb final feliç

EntradaAutor: cositina » ds. juny 21, 2014 4:26 pm

Moltes gracies a totes valentes! De debo q el cami fins aqui no hagues estat possible sense aquest subforo on vaig trobae tantisim suport de tantes valentes amb qui malauradament compartim el dolor d'una perdua.

Alguna wm va preguntar per la cronica del part, esta al final d'aquesta pagina del post de mares de juny: viewtopic.php?nomobile=1&f=85&t=38193&start=3920

Petons a totes i moltisima força a les que seguiu en el camí
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::