Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

Problemes durant l'embaràs.
Anna Maria
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1762
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

dl. set. 01, 2014 4:08 am

Bones!
"Oh, benvinguts, passeu, passeu, que les tristors en farem fum..."
https://www.youtube.com/watch?v=pdlvAvC4Tw4
M'encanta aquest vídeo de la cançó del Jaume Sisa, fet amb ombres xineses, espero que el pogueu veure!

Venga, va, que m'ha semblat fantàstica la idea. Aquí està el post de les que hem tingut un avortament i tenim el nostre positiu, estem embarassades, no ens en sentim o ens fa por gaudir d'aquests primers símptomes, allarguem tot el que podem el dir-ho al nostre entorn més immediat...
Ja vaig comentar en el seu dia que no em vull ni em puc desenganxar de vosaltres, us segueixo llegint a totes. Com que algunes de vosaltres, ep, cada cop més, braaaaaaaaaaaaaaaaavo, ja tenen positiu, i algunes heu comentat que estaria bé fer un entremig entre el nostre raconet fantàstic i el dels mesos corresponents, doncs voilà, aquí el teniu.
Primer de tot, us agrada el títol? Ens engloba, us hi sentiu identificades? En ell hi volia transmetre aquella coseta de "ui, positiu, fantàstic" però "ui, mare meva, tinc una por que no vagi bé..." Sí, les embarassades que no han tingut cap avortament també la senten, oidà, però no tenen la por factible, comprovable,... Jo estic al grup de mares de febrer del 2015, i és un grup molt maco, hi estic bé, però tot i que saben el meu "currículum" perquè està a la meva signatura, no se, hi ha inquietuds que no els hi transmeto, i que tampoc transmeto massa al post de "les que ho volem tornar a intentar".
Tot i així, en certs moments hem tret el tema. Una de les companyes de febrer té un germà i una cunyada que viuen a l'estranger, que han tingut un avortament. Ella en el seu moment ens ho va comentar, que no sabia com fer-ho. Aquesta setmana ens ha comentat que va trucar a sa germà per dir-li, que va notar la tristor en la veu del seu germà... En aquell moment sí que li vaig dir que ho estava fent magníficament donades les circumstàncies, que li donava molts ànims ja que per ella també era una situació complicada i tal. Li vaig exposar les sensacions que tenim amb els altres embarassos, perquè ella els conegués, però és una xica molt maca, ella ja havia dit que no esperava ni que la felicitessin, que ho entenia.
Però clar, en general parlem dels símptomes que anem tenint, és el natural.
A veure si us animeu a entrar aquí guapes, si no cap problema, "don't warry be happy"
De moment res més, aniré actualitzant-vos i especificant a mesura que aneu entrant!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegirem Els llops de Francesc Puigpelat. T'apuntes?
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

dl. set. 01, 2014 6:57 am

Anna Maria, un aplaudiment per obrir aquest post! >.-<: Jo encara no hi puc participar, però aviat espero poder formar part del club. Ara bé, tinc un petit suggeriment: per què no trasllades el post a la secció "Estic embarassada?". Perquè ara les coses sí que us van bé, em sembla que seria un lloc més encertat per a una embarassada que té pors a causa d'avortaments previs. Però tu mateixa, eh? Fes el que creguis que el post és teu i de totes les mamis valentes! neukiss-)
Imatge
Imatge Imatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

dl. set. 01, 2014 9:40 am

Molt bé AnnaMaria!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha estat molt bona idea, perquè a vegades les que ja tenim panxu ens sentim com una mica "incòmodes", no és ben bé la paraula eh!!!!! al post veí!
Doncs ja veig que tu també vas sumant setmanes eh??????? jo ja he entrat al 3er trimestre i ara en un parell de setmanetes sembla que ja podré demanar la baixa per mutua a la meva empresa!! estic súper contenta perquè a més coincideix amb l'entrada de la Berta al cole i així la podré portar i anar a buscar tranquil·lament!!! quins nervis això de l'escola!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo no paro de repetir-me que haig de tenir confiança en la meva filla, que se'n sortirà i que s'adaptarà, i que segur segur que s'ho passarà pipa a l'escola!!! però ai... en certa manera em fa com peneta... uf!!!! que bleda que estic!

De l'embaràs no em puc queixar, em trobo molt bé, tot i que sí, haig de caminar més a poc a poc perquè sinó em ve com "flato" i alguna que altra contracció d'aquelles, així que a agafar-se les coses amb calma! L'Èric es mou un pilot i a la nit em costa molt dormir! no trobo la posició, després em ve pipí... bé, tot molt normal!!! Per sort, hem ensopegat un bon estiu i no ha apretat la calor perquè llavors sí que ho hagués passat malament, i més perquè algun dia he tingut alguna baixada de pressió i amb la calor hagués estat pitjor!

Doncs apa, ja us he fotut el rotllo!!!!! a veure si les nenes del post veí s'animen i entren en aquest raconet que ha de servir per donar esperança, això sempre!, a totes les que com nosaltres van passar per uns mals moments i ara estem felices amb les nostres panxulines o ja amb els petitons als braços!!!!
natagani
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dj. març 13, 2014 6:50 pm

dl. set. 01, 2014 10:13 am

5+4

Bon diaaaa!!

Molt be Anna Maria per obrir aquest forum, jo sóc incapaç d'apuntar-me als dels mesos encara, primer que no les vull agobiar amb les meves pors i segon que tampoc em sento encara ara per parlar de molts temes que elles tracten amb il·lusió, com que comprar pel bebé, roba premama, etc, etc, ho veig mooooolt lluny i ara per desgracia ja sé, que estar embarassada no vol dir que vagi acabant tenint un petitó!Així que crec que aquest serà un bon lloc per anar parlant de les nostres pors i il·lusions abans de fer el salt definitiu al post del mesos!

Això si, tampoc vull deixar d'entrar al nostre raconet, perque vull saber com aneu la resta, donar-vos ànims per aconseguir-ho i estar allà per cantar els positius que segur que vindran! ahh, i com no, donar tot el suport possible a les noves incorporacions, com vau fer amb mi!

Mode ego: jo ara estic com de 5+4 o segons la última regla, fins el 15 de setembre no tinc la primera visita a la gine, per mútua, estaré de 7+4, la meva dpp segons Internet és el 30 d'abril, i de símptomes... doncs no gaires, una mica de sensibilitat als pits i de tant en tant alguna punxada a la panxa i una mica de mal com de W, pero ben poca cosa, cada cop menys, tb li puc afegir estrenyiment i insomni, i ja està!!

El temps me passa mooooolt a poc a poc, vull ser tot lo positiva possible, pero a la que veig que els pocs símptomes que tinc afluixen una mica no puc deixar d'amoïnar-me... Lo meu va ser un avortament diferit a les 9 setmanes, però que no ho vaig saber fins a les 12 setmanes gairabé, i si que era cert, que en les últimes dues setmanes els pocs símptomes que també havia tingut havian desaparegut i em trobava super normal, però volia pensar que era normal i que millor per mi si em trobava perfecte... al menys era el que tothom em deia... però no, la meva "normalitat" es devia a que el meu petito havia deixat de bategar....

Així que ja veieu.... molt il·lusionada però amb moltes pors, cagada, cagada, i esperant al dia 15 com per a mínim respirar una miqueta!!
25/04: Avort retingut a les 9 setmanes
22/08: TE+
14/10: ECO del 1er T superada!! 52,5 mm. Tot apunta a que serà un :cnen:
09/12: ECO del 2on T perfecte!! Confirmem que ets :cnen:. Ja te'ns nom: POL
27/01: Ja fas 1kg i 37cm, ualaaaaaaaaaaaaaaaaa
10/03: ECO del 3er T: 2,100 kg, 44 cm i ja en cefàlica!!!
07/05: Benvingut Pol

Imatge
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

dl. set. 01, 2014 10:23 am

Que contenta estic que hagueu obert aquest post!!!!!!!
Jo estic al post veí...espero acompanyar-vos algun dia en aquest post!!!
Intenteu passar les pors de la millor manera possible!!!

MOLTS ANIMS A TOTES I ENDAVANT....HO ACONSEGUIREM!!! :ok:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
bertian

dl. set. 01, 2014 12:40 pm

Natagani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que no sabia que estaves embarassada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ole ole ole MOLTES FELICITATS GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :content: :content: :content: :content: :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Me n'alegro moltíssim guapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja veuràs que al principi la por és incontrolable, però poc a poc aniràs agafant confiança, pas a pas, eco a eco, tot són petites fites i no te n'adonaràs que tindràs el teu petitó als braços, ja ho veuràs guapa!!!!
CarlaT
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dv. juny 13, 2014 5:38 pm

dl. set. 01, 2014 2:33 pm

Anna Maria, moltes gràcies per obrir el post!! Jo encara no m’ho acabo de creure, així que ja em va bé que estigui aquí..

Jo estic de 6+1, la meva DPP és el 26 d’abril.

He passat una setmana durilla, amb insomni i angoixa, el cap de setmana ho ha rematat. Cada símptoma que tinc l’analitzo i penso a cada moment que alguna cosa falla, no puc evitar-ho… Després de la visita a la gine estic més tranquil·la, m’ha dit que puc prendre tranquimacín sense problema o sigui que avui espero dormir millor. He fet campana a la feina per relaxar-me una mica…

Ahir una de les meves millors amigues (una de les dues que sap que estic embarassada) em va dir que ella està d’11 setmanes. Ho sap tothom però a mi no m’ho volia dir fins que estigués millor o estigués embarazada (jo de fet els vaig dir que no volia saber-ho si s’hi quedaven). Primer em va fer molta il·lusió però al arribar a casa em va agafar el bajón. I si a ella li va perfecte i a mi no? No puc suportar la idea!

He decidit no continuar la meva terapia ‘rara’ i ja he demanat hora a una psicòloga convencional. La meva llentieta es mereix allotjar-se en un hotel 5 estrelles i jo ara mateix no ho sóc però m’esforçaré i faré l’impossible per ser-ho.

Bé doncs, espero anar-vos llegint i que entre totes difuminem una miqueta les pors!!
15-04-14 Primera IA +
04-06-14 Fa 3 dies que no hi ha batec. Legrat.
01-08-14 Segona IA +!!!
21-04-15 Neix el Nico
09-09-16 IA -
10-10-16 IA -
8-11-16 IA -
29-12-16 IA -
23-02-17 IA -
10-03-17 Ens preparem per FIV
15-04-17 TEST +, embaràs natural!
Marga33
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

dl. set. 01, 2014 3:42 pm

Hola guapes
Quina idea més bona has tingut Anna Maria.
Jo a dia d'avui (i mira que ho he intentat, eh?) em sento com fora de lloc en el fórum per mesos.., i participo bastant en altres per dubtes amb el tema del part o de les proves que ens fan fer... però no ho sé.., és que en definitiva, l'abortament et canvia.., a mi em va canviar i no he sigut la mateixa..
Bé, ara mateix de 28 setmanes ja, i a la recta final: el tercer trimestre! Amb moltes molèsties però normals (morenes, esquena, ciàtica, insomni..) però divendres agafo vacances i després ja no tornaré, ho tinc clar! em plantaré a les 32 setmanes, qué més volen! a veure si poden comptar amb els dits d'una mà quantes noies embarassades a la meva feina han aguantat fins les 32 setmanes

Un petó a totes i moltes felicitats a totes, que em penso que a algunes ja no vaig arribar a donar-vos l'enhorabona pel vostre positiu!! fa temps que no entrava a quan les coses no van bé..
Talaieta
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 01, 2014 5:25 pm

dl. set. 01, 2014 5:47 pm

Hola!!!

Sóc nova en el fòrum tot i que fa moolt que us llegeixo. Avui he vist aquest el post i m'he animat a escriure!

Us explico una mica la meva història.. en els últims mesos he passat per un ou buit i per un bioquímic. Ara torno a estar embarassada i estic cagada de por! :-o00m

Segons la última regla estic de 5+4 tot i que crec que vaig ovular tard i estic d'uns dies menys. Tinc la primera visita el 9 de setembre i se m'està fent etern!!!

M'he sentit molt identificada amb la Natagani ja que estem de les mateixes setmanes i tenim les mateixes sensacions! A mi m'estan portant boja els símptomes, més aviat l'absència d'ells.. La setmana passada notava dolors de regla, els pits una mica sensibles però ara sembla que cada cop noto menys coses.. vaig tenir algunes nits d'insomni però jo crec que dels propis nervis.. Ara per ara només em sento una mica rara, com marejada... Potser si que és aviat i tenim sort de no notar res, però ara mateix això no em consola.. :ufs:

Doncs apa, ja us he fotut el rotllo!! jejeje! Ànims a totes i a veure si aquest cop és el bó! :p-) :p-) :p-)
litusina
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

dl. set. 01, 2014 6:30 pm

Uououoooo! que beeee! al principi, quan he entrat a quan les coses no van be m'ha semblat que hi veia doble! jajaja! desprès he vist que aquest post acaba amb un "sembla que ho aconseguirem" i ho he entès tot. Fantàstic Anna maria!
Potser si que traslladaria el post a estic embarassada, més que res, per que a nosaltres les coses no ens han anat be, d'acord, però ara sembla que si que ens van be, estem embarassades! i es un subidón. I tenim ganes de parlar de coses d'embarassades, en tenim tot el dret! I parlo per totes les que ben aviat ens faran companyia en el post veí i que estan cercant amb tot l'amor. :love: Aiiii, per altra banda m'encanta aquest racó, me'l sento tant meu, tant proper... i a més a més ens coneixem totes (Margaaaa, com m'alegro de llegir-te! ja enfiles el tercer trimestre?!?!?! quina passada!). De fet, nosaltres tenim un peu aquí i un allà, les coses no ens van malament (per fi!), però tampoc estem còmodes amb embarassades happy flower. Be, que tant si es aquí, com allà, a mi em sembla be.
Aiii nenes!, llegint-vos, acabo de descobrir que estic de 5 setmanes(¡!) :r) i em pensava que estava de menys! genial, perquè amb lo lent que passa el temps, que així de sobte et passin dues setmanes per davant es una meravella. Demà tinc hora amb el gine, m'han dit que segurament no es veurà res (ara, que els hi he dit que estava de 3-4 setmanes... creieu que es veurà algo estant de 5?), però hi vaig igualment perquè em va dir que a partir del positiu em faria seguir tractament preventiu amb progesterona i aspirina infantil i no vull esperar, em sento insegura si no prenc alguna cosa, encara que sigui un placebo. El Litus no podrà venir, però com pensava que no em farien eco li he dit que tranquil. Creieu que me'n faran una? :-:) Aaaaiiii, quins nervis! Quants esforços per no emocionar-me massa! i quina ruqueria invertir esforços en no emocionar-me... Quina paradoxa!
En fi, avui ho he dit a la feina, ja que treballo de cartera i vaig amb una moto. La moto ha quedat plantada fins d'aquí molt temps, això espero! Ho he dit i m'he posat a tremolar, el fet de dir-ho tant aviat et fa veure que es real i agafa un vertigen... se'm veia a la cara que estava cagada, perquè les de la feina, clar, s'han emocionat de seguida i vinga a felicitar-me i vinga a dir-me que m'espavili ràpid per demanar la baixa... massa ràpid per mi, que portava deu dies des del positiu super relaxada, anant fent-me a la idea amb serenitat... i en dir-ho avui ha estat com un shock, i elles vinga a matxacar-me amb el tema sigues positiva, pensa que tot afecta, i estar negativa no es bo. GRGRGRRRRR!!! he donat una resposta una mica brusca, però es que no vull que em diguin que estic negativa (perquè no ho estic, només estic cagadeta, i recelosa, i estic paint que estic embarassada i no vull accelerar-me massa. Piano, piano, que estic lluitant contra una onada de sentiments molt intensos). En fi... perdónalos señor... i amén.
Be, no us dono mes el rollo, i a més a més vaig a fer el sopar.
M'encanta aquest post! >.-<:
Un petó ben fort!
litusina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 01, 2014 6:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
litusina
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

dl. set. 01, 2014 6:34 pm

Ei, Talaieta! jo estic igual, cap símptoma, em trobo benníssim! I també tinc moments de cague i menjades de coco, però em consolo pensant que també pot ser senyal d'un embaràs de pel·lícula, no? :***: Va, guapíssima, molts ànims! I molts :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m fins al dia 9!
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
Talaieta

dl. set. 01, 2014 6:54 pm

Litusina!! tens raó hem d'intentar ser positives encara que costi perquè anirà com hagi d'anar i no hi podem fer res per moltes voltes que li donem..(que fàcil és de dir eh??) Jo vaig pel carrer tocant-me els pits de tant en tant dissimuladament per si estan sensibles.. estic com una cabra!! jejeje
Respecte a l'eco de les 5 setmanes jo diria que encara és d'hora per veure embrionet, crec que només es veurà el saquet.. però tant de bó el puguis veure!!! de totes maneres segur que et quedaràs una miqueta més tranquila fins a la següent!
natagani
Entrades: 179
Membre des de: dj. març 13, 2014 6:50 pm

dl. set. 01, 2014 10:15 pm

hellooooo!!

Bertian, moooltes gràcies per les felicitacions i els ànims, et vaig seguint i m'encanta que tot vagi bé!! Ja has passat mig embaràs, quina emoció!!

Talaieta si estem del mateix temps, i sembla que amb els mateixos pocs símptomes, als que també s'afegeix la Litusina, aiiiiixxxx, hem de ser positives que segur que aquest cop ens va bé! però és cert que no deixa de ser una ratllada, jo també sóc de les que es van tocant els pits pel carrer :-)

Litusina, a veure demà que tal, jo crec que saquet si que veuràs, i l'embrió depen quan hagis ovulat també, però si no, no t'amoïnis, és molt d'hora encara! Demà explica'ns sens falta!

Ragi, t'esperem per aquí pròximament!!

Marga33, guaauuuu 28 setmanes ja, molt bé!! Felicitats!!

Petons i bona nit panxes valentes!!!
25/04: Avort retingut a les 9 setmanes
22/08: TE+
14/10: ECO del 1er T superada!! 52,5 mm. Tot apunta a que serà un :cnen:
09/12: ECO del 2on T perfecte!! Confirmem que ets :cnen:. Ja te'ns nom: POL
27/01: Ja fas 1kg i 37cm, ualaaaaaaaaaaaaaaaaa
10/03: ECO del 3er T: 2,100 kg, 44 cm i ja en cefàlica!!!
07/05: Benvingut Pol

Imatge
Anna Maria

dt. set. 02, 2014 8:13 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Estic contentíssima que el post s'estigui animant! començo a fer el repàs:
Flordeneu, potser sí que hauríem d'estar al post d'embarassades, però tot i que jo hi estic, és una altra sensació la que tenim. De fet, segur que m'entens quan et demanaré la raó pel qual les que busquem embaràs després d'avortament no anem al post de cercadores, dins de l'apartat "buscant l'embaràs"... doncs perquè tot i que amb les noies que hi ha allí compartim un objectiu comú, i ha un punt en el qual grinyolem. Perquè, per exemple, si una noia amb tota la seva preocupació perquè clar, encara no tenen el nom i no tenen ni positiu, ni saben si són 1 o 2 els fetus, si serà nen o nena..., quan val, és veritat que és un tema important, que quedi bé amb el cognom, que ens posem d'acord papa i mama, que bla, bla, bla, però nosaltres que podem pensar? ai, quina innocència! Ep! i que consti que és encantador i fantàstic que el seu problema més greu sigui aquest, però nosaltres aquesta etapa ja la vam viure, ara ens ho mirem d'una altra manera, vaja, almenys és el que crec jo.
Bertian, sí, som d'enlloc i de tot arreu, d'on volem anar ara i d'on vam ser en el seu moment... uix, que filosòfic! Pel que fa a la Berta, mira, jo sóc educadora d'escola bressol, i hi ha l'època d'adaptació escolar, però tant pels infants com pels pares. Per tots és un canvi. La Berta ha anat a l'escola bressol? Si és així, cap problema, serà una continuació, ja veuràs. Si no, potser li costarà una miqueta més, però encara que estigueu nerviosos intenteu transmetre-li tranquil·litat, ells estan bé si nosaltres estem bé (quantes vegades no s'ha parlat que quan nosaltres estem més nerviosos i alterats ells encara n'estan més?) Molts ànims en aquesta nova etapa. El fet que puguis ser tu, la mama, qui li acompanyi, també ho farà tot més bonic.
Natagani, primer de tot, felicitats guapa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Tens raó amb la sensació que descrius, jo fins que no vaig anar a la primera eco no pensava que estava embarassada, si no que simplement tenia el meu positiu. Pel que fa a tenir símptomes, pensa que hi ha embarassades que no noten res de res, similar al cas de la regla que n'hi ha que la notem molt i n'hi ha que si no sagnessin seria com si no la tinguessin. També hi ha noies que des del primer dia estan amorrades al WC, però millor si no és així guapa, que puguis anar fent una vida normal, vigilant no fer el boig, clar. De totes maneres, tens força símptomes, els dolorets de regla, el restrenyiment (apuntat a l'integral, a la semola, ... t'anirà bé), als pits a més de sensibles pot ser que notis com si hi tinguessis puces, picor molestoseta (que se soluciona untant-se amb vaselina).
CarlaT, a tu també t'haig de felicitar >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ostres, a mi em va passar una cosa similar, ja que al juliol, quan tenia visita de control amb la gine, va ser el mateix dia que va nèixer el meu nebot Pol (del qual sóc padrineta), tenia un mal rotllo per si passava alguna cosa... I ara, a l'octubre, tinc una boda on una altra xiqueta de la colla estarà llavors embarassada de 8 mesos. Ja no hi penso tant, però al principi pensava que esperava estar embarassada encara, que la boda seria un drama si no...
Marga33, bé, la idea no ha estat meva, jo simplement he obert el post. Benvinguda a aquest raconet.
Talaieta, benvinguda tu també. Primer de tot, em sap greu que hagis passat per 2 avortaments, diferents els dos però amb un dol per passar.... Felicitats per aquest positiu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: El tema pors em sembla que no ens els treurem fins després del part.
Litusina, guapa, guapíssima a tu et torno a felicitar, ara en públic >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Doncs aquí estem. Motos fora, eh? amb tranquil·litat que aquells de la cooperativa sempre tenen feina!

Mode ego, em sembla que ja us vaig comentar que tinc infecció d'orina. Bé, ara la idea és que ja està, ahir vaig acabar el segon tractament d'antibiòtics, que he viscut amb molt ratllament perquè no em fa gens de gràcia prendre medicament durant l'embaràs, i he aguantat estoicament els dolors de regla i els dos cops que he tingut migranya sense cap paracetamol. Pel que fa a l'adormiment del braç, encara continua, tot i que amb menys intensitat que en dies passats, potser va ser una contractura, o jo que sé, a mi m'ha tocat això com a altres embarassades els hi toca el tema de les rampes a les cames.

Bé, estic veient que si no acabo ja em passaré el matí sense fer res, així que de moment ho deixo aquí.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegirem Els llops de Francesc Puigpelat. T'apuntes?
bertian

dt. set. 02, 2014 9:55 am

AnnaMaria guapa!! moltes gràcies pels ànims que em dónes per l'inici d'escola de la Berta!!! s'agraeix de veritat! ja ho pots ben dir que és una adaptació tant per ells com per nosaltres! la Berta no ha anat a la llar, i per això em fa més cosa! Jo li parlo sempre en positiu de l'escola i em mostro ben animada davant seu per transmetre-li que hi estarà molt bé, i és que realment ho penso, però clar, fa coseta!!! jajajaja ho superarem!!!!!! Que bé que ja estigui tancat el tema de la infecció d'orina, pel què sembla és molt freqüent en l'embaràs!!! toco fusta!!!! nena, 18 setmanetes ja!!! quan tens la eco morfològica????
Natagani, ben positiva eh guapa????? tot anirà bé!!!!
Talaieta, jo també em tocava els pits per veure si continuaven sensibles!!! jajajajaja, és ben bé que només ens entenem entre nosaltres!
Litusina, de 5 setmanes veuràs el sac i la vesícul·la, però poca cosa més!!! és molt aviat i no sé si portes ben controlat quan vas ovular, ho dic perquè uns dies més o dies menys marquen molt la diferència en aquestes altures!!!
Marga guapa!!! tu i jo estem iguals!!!!!! m'alegro que tot vagi bé!!! quin dia surts de comptes??? Per cert, amb l'insomni jo també t'acompanyo!! i ara que l'Èric es mou tant a vegades no em deixa dormir!! uf!!
Carla, bona decisió!! és molt important estar tranquil·la i més en aquesta etapa, a més et mereixes passar un embaràs feliç i no ratllada en tot moment!!!
Ragi, segur que en breu vens a espategar en aquest post!!!! ànims guapa!
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

dc. set. 03, 2014 9:26 am

Bon dia noies!!

Ja fa diez que volia entrar, però no he tingut gaire temps i fins i tot en aquest post em fa "cosa" entrar...

annamaria, marga33, bertian: Vosaltres esteu molt per endavant, creía que amb el temps aquet sentiment de no sentir-nos del tot identificades amb les mames de mesos només era al principi, de totes maneres m'alegro moltissim per vosaltres, cuan jo vaig arrivar a quan les coses no van bé, em vau donar ànims i em vaig alegrar moltissim pels vostres positius i ara mireu.. ja estem a la mateixa banda, que duri siusplau!!

litusina: Cuan puguis entra i explicans la visita!

natagani: Aquestes primeres setmanes es fan interminables, però segur que un cop passat, direm: que ràpid ha passat...

carlaT: Ei, enhorabona per la eco de dilluns, que bé una eco cada semana!!, em vas preguntar si jo anava per SS o privat, dons vaig per privat i a l'altre embaraç (el de la meva filla) em feia eco cada 3 setmanes i alguna potser 4... i aquesta vegada va pel mateix camí... em va dir que havent vist que la eco estava bé per la próxima esperar unes 3 setmanes i ja veuriem una bossa ben gran amb un embrió amb el cor bategant ben fort. De moment vaig aguantant.

talaieta: benvinguda!!, com veus a la meva signatura tinc el mateix curriculum que tu. Enhorabona per l'embaràs. ja veurar que entre totes farem una gran pinya.

i en modo ego; per qui no em coneixi... Estic :-()) (sempre he volgut posar aquest emoticono) de 7+3, i fa dos setmanes vam tenir la eco i ja es veía un miniembrionet bategant, estic prenent el femibion (20 eurassus), mitja adiro, i progesterona de 200. De sintomes no en tinc mots... com algunes de vosaltres... algún doloret de W que cada vegada són menys sovint, mal de tetis (jo també me les vaig tocant) que també ha anat disminuint, i l'estòmac una mica regirat...
També he de dir que estic fent repòs, perquè des del dia avans de la eco he tingut perdues, el gine no li dona cap importancia, diu que són petits vasos sanguinis que es trenquen i els primers diez feia vida normal però he vist que si faig repòs taco molt menys, gairebé sempre és marró, amb el primer abort també em va pasar i al anar a urgències em va dir que el sangrat era del coll de l'uter i no tenia res a veure amb que el sac fos buit, aixis que cal esperar que el meu gine tingui raó. Sembla extrany que no hagi anat a urgències, veritat??, però amb aquest embaraç m'ho prenc tot molt passivament... vaig trigar deu dies en fer-me el TE, i estic una mica al meu rollo..
Tinc eco el dia 9, només queden 6 dies... :-o00m neu:-)
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Talaieta

dc. set. 03, 2014 4:34 pm

lautoncar: sí que tenim el mateix curriculum sí! jo vaig tenir l'ou buit al febrer també i el bioquímic al juliol.. i tenim les dues l'eco el dia 9! Tu ja has vist al teu embrionet, això són molt bones notícies!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja has descartat ou buit i ja veuràs com el teu gine té raó i el teu embrionet creixerà ben fort i sà :p-)

litusina: com va anar la visita?? et van fer eco??

natagani, CarlaT: com aneu de símptomes??

annamaria, marga 33, bertian: ja porteu molt camí fet!! suposo que el neguit aquest que sentim és inevitable i mai podrem portar un embaràs sense preocupacions. Però sou la referència per les que venim darrera! pas a pas, setmana a setmana ens feu il·lusionar-nos en què al final pot haver recompensa! :-)(-:

Mode ego: jo i els meus símptomes seguim igual.. a estones em sento marejada i em fan mal els pits i a estones estic més fresca que una rosa i penso que potser s'ha parat..
És fa molt llarga l'espera de la primera eco... :-o00m :-o00m :-o00m
CarlaT
Entrades: 56
Membre des de: dv. juny 13, 2014 5:38 pm

dc. set. 03, 2014 7:29 pm

Hola noies,

Ho he dit a l'altre post però també vull acomiadar-me aquí, amb la il·lusió que em va fer entrar!!

La nova psicòloga m'ha recomanat que m'aparti del SP, així que pensant sobretot en la llentieta desconnectaré almenys per un temps.

Espero poder tornar a passar per veure que les vostres panxulines creixen sense parar i que el vostre somni per fi es fa realitat.

Heu sigut un recolzament súper important durant aquest temps i no ho oblidaré mai, de veritat.

Un envio un petó i una abraçada ben forta.

Fins aviat!
15-04-14 Primera IA +
04-06-14 Fa 3 dies que no hi ha batec. Legrat.
01-08-14 Segona IA +!!!
21-04-15 Neix el Nico
09-09-16 IA -
10-10-16 IA -
8-11-16 IA -
29-12-16 IA -
23-02-17 IA -
10-03-17 Ens preparem per FIV
15-04-17 TEST +, embaràs natural!
Anna Maria

dc. set. 03, 2014 8:18 pm

CarlaT, entenem perfectament el que passa. SP és de gran ajuda, però a vegades pot suposar una manera de seguir enganxada a un tema que has de pair, acceptar... Et desitjo molta molta sort, guapa! Ah, i quan tinguis al bebè passat per aquí a comentar-ho, eh?
Bertian, de res, aquí estamos para esto y mucho más, ja m'aniràs informant de com van els primers dies a l'escola i tal. No sé si hi ha algun conte sobre el tema, ho miraré a veure si trobo alguna cosa. Qualsevol dubte tu pregunta, pregunta, que no m'agrada gens posar el nas jejejeje
Litusina!!!!!!!!!!!!!!! com ha anat la visita?

Jo sembla que els adoloriments a la panxa m'han donat una mica de descans. Us havia dit que tenia adoloriments? Bé, doncs això, tinc moltes vegades la panxa adolorida, sobretot quan m'aixeco de dormir (ni amb coixins no trobo pose) i quan estic moltes hores asseguda en una cadira. Ja no sé si vénen de la infecció i ara està curada, o si depèn de si em moc o no, ja no sé. Ostres, em sembla que em vaig passar una mica amb la meva mare, l'altre dia. Resulta que la casa on visc la van fer ma sogre, ma cunyat i la meva parella, venen del sector paletes (tot i que la meva parella és mecànic industrial els ajudava anys enrera, i més a fer la casa), i clar, en casa de herrero cuchillo de palo. L'escala que puja al pis encara no té baranes intermitges, no sé si m'explico. HI havia d'anar vidre i van veure (perquè nosaltres els hi vam dir) que seria una guarrada, i ara s'ha de posar baranetes. A la casa de ma cunyats ja ho van fer quan ma nebot gran havia de caminar, i la nostra encara està per fer. Ma mare l'altre dia em diu "Ara s'ha d'arreglar la barana no?" i com que jo estic una mica farta que la gent s'avanci als esdeveniments (tipus parlar de tenir un segon fill si encara no tinc el primer, quan anirà a escola, i tot això que si ho hem pensat ha estat molt poc) va i li vaig contestar que no sabia si el meu fill caminaria... Sí, em vaig passar, ho sé, ho sé, la vaig deixar esgarrifada, però és que quina mania de parlar del futur quan el present està vigent???????????????? ai, aix, i ma mare és de les que va demostrar més comprensió amb el tema de l'avortament, però ara sembla que hagi estat via lliure. Compartim ginecòloga, i avui ella tenia visita. Li ha dit "cuida-me-la que està morta de por, la pobra".... no sé, suposo que ella també devia tenir por, o potser llavors com que no hi havia tanta informació vivien millor, però a veure, intento ser realista, encara que potser em passo amb els comentaris... Bé, és igual, mira, ja està dit. De la por, és ben cert, la tindrem, però clar, no entenc com la gent pot dir "ara que ja estàs de 4 mesos ja està, dona, no pot passar res" ai, doncs que bé que siguin tan feliços.... A veure, no és que tot el dia pensi amb tot el llistat de coses que poden passar, però és que clar, tampoc puc fer ulls clucs, no? Quin rotllo que estic fotent, jejejejej

Apa, me'n vaig a sopar, que el bebè ho agafarà de mi i em deixarà fluixeta i no podré teclejar.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Anna Maria

dj. set. 04, 2014 9:29 am

Bon dia!
Bertian, he trobat aquesta bloc del programa Una mà de contes de TV3, on hi ha diferents contes sobre anar a l'escola. Te'n passo l'enllaç
http://www.super3.cat/unamadecontes/web/blog/blog/268
jo no els he llegit, però fan bona pinta, espero que et siguin d'ajuda!

Doncs res més, que ja porto dues entrades seguides!

Litusina.................... informa'ns guapa!

Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: