Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

Problemes durant l'embaràs.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: numa1982 » dv. feb. 10, 2017 2:40 pm

Anna Maria, em sap greu si a les febrerenques no et vam fer prou costat! No sé si t'ho vaig saber transmetre perquè jo no he passat un avortament, però el fet que l'embaràs de na Júlia comencés amb una amenaça d'avortament va fer que fins gairebé el moment que la vaig començar a notar, no m'ho volgués acabar de creure. Entenc les pors tot i que no he hagut de passar el dol. Un petonàs per tu i per l'Isaac.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 10, 2017 5:39 pm

Ei Numa,
recordo que vas tenir un hematoma, va ser així? al grup de febrerenques m'hi vaig sentir molt bé, però no sé com explicar-ho, a veure.., és com si jo et volgués donar consells sobre com pujar dos fills que es porten poc temps: et puc dir la meva opinió, donar-te suport, ... però sempre ho podrà fer millor algú que com tu tingui dos nens (o nen i nena, o dos nenes). I tot i que el dol hi és, per exemple, el meu cas és menys greu que el de una noia que hagi hagut de parir una vegada li hagin dit que el cor no bategava, o algú que hagi tingut més d'un avortament...
O per exemple, recordes la Sara? es va passar la major part del seu embaràs fent repòs. Nosaltres li intentàvem donar ànims, donar-li idees, però jo no sé com se sentia ella, i tot i el suport segur que ella es fa sentir identificada amb altres noies d'aquí a l'SP que havien hagut de fer repòs també.
Sobretot no vull que em malinterpretis, trobo a faltar molt el grup de febrerenques, va ser una època molt especial.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Gemmam » dl. feb. 13, 2017 1:11 pm

Guirit segur que anirà molt bé, espero que trobis algú que estigui de les teves setmanes amb qui compartir aquest pas però de tota manera et podem ajudar escoltant-te en els neguits que puguis tenir.

Jo espero poder-te seguir aviat però de moment no és el cas. Jo vaig tenir un avortament el 18 de Novembre sense raspat i de moment estem en cerca, però no sé quan serà perquè sento que encara m'altero molt a vegades.

Entenc la por que pots sentir perquè jo la sento ja abans de tenir un positiu però podrem i has de mirar de gaudir-ne al màxim i intentar que la pèrdua no t'emboiri aquesta nova alegria, una abraçada molt gran.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: GuiRit » dt. feb. 21, 2017 9:46 pm

Noies, gràcies pels ànims. La veritat és que ja (o només...) fa dues setmanes que vaig tenir el positiu i ho estic passant francament malament. Tinc molts nervis, les primeres nits em despertava a mitja nit i no podia dormir, ahir vaig tenir dolor abdominal i em vaig témer que tot aniria malament. Sé que no ho he de viure així però se m'està fent molt costerut...
No vull fer un ús a la babalà d'urgències i com que només em porten per la SS m'estic plantejant fer-me alguna eco en alguna clínica privada amb moltes reserves... Per convicció no estic gens a favor de la sanitat privada i trobo malament que haguem d'acabar pagant per tranquilitzar-nos però de veritat que m'ho plantejo. També perquè si les coses van malament prefereixo que no em passi com l'altre cop i saber-ho abans que més tard.
Vosaltres què vau fer? Si en vau fer, quines setmanes us les vau fer? Perquè sobre això també tinc dubtes. Ara estic teòricament de 7 setmanes justes. Si me la fes ara, a les 9 i mitja tornaria a voler-me'n fer una altra perquè és quan el vaig perdre. O espero i ja me la faig la 9? Què faríeu?

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Anna Maria » dt. feb. 21, 2017 10:28 pm

Bones Guirit,
és difícil aconsellar sobre un tema on hi intervenen uns sentiments tan personals. Jo vaig anar per mútua, i tot i tenir més ecografies la por hi era igual, és a dir, com bé tu dius, si te'n fas una voldries tenir-ne una altra... però no ho descartis. Encara que per convicció vulguis fer tot el seguiment a la pública, si et convé...
sobretot, intenta no mirar sant google quan notis alguna cosa, i si mires internet que sigui alguna pàgina de confiança, ja que per la xarxa volta tot el millor i pitjor.
Pel que fa a anar a urgències de la SS, és com quan ja tinguis la criatura, es complicat saber si està bé anar-hi o no. De totes maneres, pots trucar al 061 i t'atendrà un metge o infermera que et preguntarà pels símptomes i et podrà assessorar.
Jo recordo que alguna companya va comprar i utilitzar un aparell que s'anomena angelsound per escoltar els batecs del cor a casa. jo no el vaig arribar a comprar, i no se ben bé a partir de quina setmana podries escoltar el batec, però les companyes que ho tenien n'estaven encantades. Suposo que ho venen a les farmàcies o potser en alguna botiga de puericultura, allà et podran assessorar sobre com funciona. A veure si alguna de les noies que en va utilitzar està al cas del post i et pot ajudar.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Gemmam » dc. feb. 22, 2017 10:43 am

Guirit molts ànims t'entenc molt bé perquè jo estic a l'espera de si puc estar o no perquè em toca la warry ara i fins i tot tinc por al positiu per tenir por a tot... és estrany però són sentiments tan contradictoris.

Jo tinc mutua i hi aniré tan bon punt tingui el + però em van fer una revisió a la SS i em van dir que si m'hi quedava em farien una eco precoç, potser pots parlar amb la teva llevadora?
I sinó pots anar a urgències o trucar al 061 com et diu l'Anna Maria, per això hi són...

Penso que després d'una experiència així mai estarem tranquil·les del tot. L'aparell de l'angelsounds també me'l plantejava però fins més endavant no et servirà perquè encara no es pot sentir el cor tan petit/a...
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: numa1982 » dc. feb. 22, 2017 10:52 am

Hola, guapa!

No et volia fer sentir malament, entenc perfectament el que dius, no pateixis. Només volia fer-te saber que sí que t'anava llegint també a Quan les coses... . El grup de febrerenques està abandonadíssim! Ahir na Júlia fa fer dos anys, han passat tan ràpid! I per a d'aquí a dues setmanetes esperem el petit de la casa, ja t'explicaré!

Una abraçada!


Anna Maria ha escrit:Ei Numa,
recordo que vas tenir un hematoma, va ser així? al grup de febrerenques m'hi vaig sentir molt bé, però no sé com explicar-ho, a veure.., és com si jo et volgués donar consells sobre com pujar dos fills que es porten poc temps: et puc dir la meva opinió, donar-te suport, ... però sempre ho podrà fer millor algú que com tu tingui dos nens (o nen i nena, o dos nenes). I tot i que el dol hi és, per exemple, el meu cas és menys greu que el de una noia que hagi hagut de parir una vegada li hagin dit que el cor no bategava, o algú que hagi tingut més d'un avortament...
O per exemple, recordes la Sara? es va passar la major part del seu embaràs fent repòs. Nosaltres li intentàvem donar ànims, donar-li idees, però jo no sé com se sentia ella, i tot i el suport segur que ella es fa sentir identificada amb altres noies d'aquí a l'SP que havien hagut de fer repòs també.
Sobretot no vull que em malinterpretis, trobo a faltar molt el grup de febrerenques, va ser una època molt especial.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge

ImatgeImatge
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: GuiRit » dc. feb. 22, 2017 6:41 pm

Abfff...
Jo continuo amb les preguntes, ho sento!

Just avui que finalment m'havia decidit per fer-me finalment l'ecografia en una clínica privada sense mútua ni res, he trucat a l'única així més gran que conec de la meva ciutat i he preguntat. Per variar, m'ha respost una noia maleducada (sóc l'única que s'hi troba???) que m'ha dit que me la podien fer per "prescripció" (o com es digui... derivada, vaja) del metge. I molt amablement li he dit que no ho havia fet mai, i que si sabia qui me l'havia de fer (la llevadora? el ginecòleg, al qual no he vist encara en l'embaraç? el metge de capçalera?), donat que no em feien el seguiment allà i m'ha respost amb un amabilíssim.... "pues quien te lo quiera hacer". I preu, 65€, que pel que m'havia semblat veure a internet em sembla car, ja que em pensava que rondaven els 40.

Total, que m'he quedat ben bé igual. Moltes de vosaltres ja heu anat per mútua per tant no us hi haureu trobat però algú en la meva situació? Si demano hora per la llevadora ni me la donaran perquè "no toca", si la demano al metge de capçalera o ginecòleg pot tardar una setmana o més...

En definitiva, crec que esperaré que tot corri el seu curs i aniré a l'ecografia de les 12 setmanes a pèl, com la darrera vegada, esperant que pugui venir qualsevol notícia.

Gràcies i perdoneu pels rotllos.
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Gemmam » dc. feb. 22, 2017 8:59 pm

Guirit quin greu però de gent estupida el món n'és ple... A mi em va tocar amb la ginecologa que em va visitar per les pèrdues i al cap de dos dies per l'avortament... Em va doldre tant veure-la allà el segon dia que quasi marxo... Només pq vegis el nivell em va cridar per moure'm (plorava) mentre em feia la eco...
Deixem-ho estar hi ha gent que és amargada però que no t'amarguin el dia... Jo provaria la llevadora i sinó no hi ha cap lloc que facin eco 4d on vius? Segur que també et poden fer la eco normal... A mi quan em van fer la 4d del primer embaràs em van fer tot un estudi de les mides....
El preu si que no tinc ni idea per on ronden perquè només tinc la referència de la 4d i era carilla....
Ànims amunt!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Laia357
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 07, 2014 1:11 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Laia357 » dj. març 02, 2017 8:12 pm

GuiRit ha escrit:Abfff...
Jo continuo amb les preguntes, ho sento!

Just avui que finalment m'havia decidit per fer-me finalment l'ecografia en una clínica privada sense mútua ni res, he trucat a l'única així més gran que conec de la meva ciutat i he preguntat. Per variar, m'ha respost una noia maleducada (sóc l'única que s'hi troba???) que m'ha dit que me la podien fer per "prescripció" (o com es digui... derivada, vaja) del metge. I molt amablement li he dit que no ho havia fet mai, i que si sabia qui me l'havia de fer (la llevadora? el ginecòleg, al qual no he vist encara en l'embaraç? el metge de capçalera?), donat que no em feien el seguiment allà i m'ha respost amb un amabilíssim.... "pues quien te lo quiera hacer". I preu, 65€, que pel que m'havia semblat veure a internet em sembla car, ja que em pensava que rondaven els 40.

Total, que m'he quedat ben bé igual. Moltes de vosaltres ja heu anat per mútua per tant no us hi haureu trobat però algú en la meva situació? Si demano hora per la llevadora ni me la donaran perquè "no toca", si la demano al metge de capçalera o ginecòleg pot tardar una setmana o més...

En definitiva, crec que esperaré que tot corri el seu curs i aniré a l'ecografia de les 12 setmanes a pèl, com la darrera vegada, esperant que pugui venir qualsevol notícia.

Gràcies i perdoneu pels rotllos.


Hola,

En llegir-te, he recordat que havia vist pel soc petit un anunci d'un lloc que fa eco fins a les 10 setmanes, a preu econòmic, precisament per ajudar a rebaixar l'ansietat i veure que tot estigui bé. No recordava el nom, però ja ho he trobat: Fundació Amic. Aquí hi ha la info: http://www.socpetit.cat/actualitat/ecog ... 6.html?f=1. Sembla que en aquest lloc seran més receptius.

No sé si la meva resposta arriba tard, desconec de quan estàs. Però si estàs a temps ho recomano. Jo estic amb RA i a la clínica on estem ara m'han fet eco a les 5, a la 6, em faran a la 7 i després a la 8, ja aniré a la meva gine, que és privada. Potser no cal fer una eco cada setmana, però a mi m'està anant molt bé. Així no penso en endavant, em concentro en la propera setmana.

Espero que vagi bé!!! És un pal quan ja hem tingut avortaments, mai serà com la primera vegada, però tot se supera! Segur que aviat tindrem altres preocupacions!
30/10/2017: Per fi tenim a la nostra petitona!
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: GuiRit » dv. març 03, 2017 1:35 pm

Ostres, moltes gràcies! Ho miraré. Finalment vaig anar a urgències aquest passat dilluns per dolors abdominals (hi haurà qui no hi hagués anat però amb els meus antecedents i l'angoixa vaig decidir anar-hi... I em van atendre de seguida). Em van fer una eco transvaginal i estava tot bé però resulta que estic ben bé d'una setmana menys del que havia calculat la llevadora (ja m'ho imaginava, perquè ovulo molt tard). Dilluns de 7s justes, avui de 7+4.
No descarto la possibilitat que dius i ho miraré perquè en tranquil.litzaria poder-me'n fer una a les 9 i pico que és quan el vaig perdre l'altre cop i anar més tranquil.la a la de les 12 de la SS.
Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Anna Maria » dl. abr. 17, 2017 10:06 pm

Hola Guirit,
que tal les pors? Com et trobes reina?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
GuiRit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. oct. 24, 2016 10:52 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: GuiRit » dt. maig 09, 2017 9:54 pm

Anna Maria, gràcies per preguntar. Feia temps que no entrava en aquest fil i no ho havia vist.

Per sort tot va sobre rodes per ara i m'he anat tranquil·litzant. Ja estic de 18 setmanes. El primer gran pes de sobre me'l vaig treure amb l'eco de les 12 com es evident. Com que vaig per SS, no he tornat a tenir ecografia però sí que he tingut dues visites amb la llevadora en les quals he pogut sentir el batec i amb això de moment en tinc prou per traquil·litzar-me. Reconec que entre la primera i la segona d'aquestes visites vaig patir una mica perquè tenia poca panxa i demés, però tot va bé.
I ara ja queda la que considero la última gran prova de foc (ja sé que queda molt d'embaràs encara, però així ho sento) que és l'ecografia de les 20, l'1 de juny!
Estic bé però puc afirmar que fins ben bé ara no em començo a sentir embarassada...! A les 12 ja ho vam dir però reconec que a part d'amb la meva parella i la família em feia "pal" tenir converses sobre l'embaràs amb gent més llunyana i inclús amics per pors, se'm feia estrany que em felicitessin, etc. Ara ja m'ho començo a creure i fixa't que ja estic gairebé a l'equador!!!

Quina cursa d'obstacles! Una abraçada!
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: neith » dt. juny 06, 2017 7:40 pm

Hola a totes!
Després de dos avortaments avui he fet un TE i ha sortit +. Creuem els dits a veure si tot va bé aquesta vegada... :-()-)
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Elantris » dc. juny 07, 2017 4:34 pm

Felicitats neith!! A la tercera va la vençuda no? ;)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: crunchi » dc. juny 07, 2017 4:43 pm

Neith em passo per aqui per desitjar-te tota la sort del món!!!!!! Enhorabona per aquest positiu bonica!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Amanda2016 » dj. juny 08, 2017 12:59 pm

neith ha escrit:Hola a totes!
Després de dos avortaments avui he fet un TE i ha sortit +. Creuem els dits a veure si tot va bé aquesta vegada... :-()-)



Que bé NEITH!!!!!!!
Jo em vaig fer TE ahir i tot i sortir fluixet (era de 20 mlU/ml) va sortir ratlleta... estic cagada després dels dos abortaments!

Vaaaaaa que aquesta vegada ens ha d'anar bé!

ELANTRIS!!! He vist que també has tingut el teu positiu. Me n'alegro moltissim!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
neith
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 4:58 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: neith » dj. juny 08, 2017 3:38 pm

Amanda2016!! Que bé aquest +! Jo estic molt cagada x si alguna cosa surt malament!. Fins al 4 de juliol no tinc gine...! Mare meva....

Elantris, enhorabona a tu tb, espero q tot surti perfecte! :-()-)

Crunchi! Moltes gràcies... tu ja estàs a punt oi? :content:

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::