Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: ragi » dc. set. 24, 2014 3:50 pm

Bet31 anem de la mà!!!!! jo també asintomatica total...i necessito molts :-o00m !! quan tens visita al ginecoleg?

Lautoncar me apuntat a mares de maig, perque fins que no es demostri el contrari estic embarassada!!! per lo tant me apuntat...pero estic cagada cagada de por!!!!

Anna Maria, Litusina, Airin,tuijo, Lautoncar, Suadmi, Natagani, Patufeta, Pruneta....a tirar endavant amb molts PEPOSSSS...molts anims i molta calma!!!!!!! Perdoneu si em deixo alguna...som moltes ara en aquest post!!!!!

Litusina a mi també em sap greu no passar per l'altre post que tant ma ajudat a mi!!! aquest m'agrada molt per aixo, ehh!!!!!! i mhi sento molt bé!!!

Moment ego.- Tinc una pel 3 doctubre que estare de 7 setmanes, i avui se ma girat el cap i he demanat hora per aquest divendres que estare de 6 setmanes, es que es un no viureee aixooo!!! EStic amb una muntanya russa, ara sí ara no!!!! O sigui que potser hi vaig aquest divendres o potser no i m'espero al 3!! de moment tinc les dos hores agafades!!!!!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bet31
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dj. juny 12, 2014 11:14 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Bet31 » dc. set. 24, 2014 4:57 pm

Ragi, torno a anar a la gine el proper dilluns 29, que estaré justeta de 6 setmanes.. la veritat és que estic encantada amb ella perquè em va dir que estaríem molt atentes a tot al tenir el precedent d'avortament. Em va fer fer una beta i el resultat va ser força bo, 286.. tot i que encara no l'he compartit amb ella però si ho ha vist el meu endocrí.
Si t'has de quedar més tranquil·la anant aquest divendres jo crec que ho faria... el saquet ja es veurà no?! vaja, jo confio en que dilluns veiem un saquet ben agafat per relaxar-me una mica.. ai... :-o00m :-o00m
1any i 2 mesos buscant.
TE+ amb avortament bioquímic al 06/2014.
14/09/14 TE +, esperant que tot vagi bé!
8/10/14 Visita de 7+3, fas 8mm i hem sentit el teu cor
31/10/14 Propera visita! llarga espera!!
Avatar de l’usuari
litusina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: litusina » dc. set. 24, 2014 6:41 pm

Ragi, Bet, a les sis setmanes es quan es forma l'embrió i el cor comença a bategar! Segur que veureu a l'espigueta! Ragi, t'he llegit a mamis de mait i em tempta molt entrar...! A veure sitrobo un moment i m'hi afegeixo! Tens rao, mentre no es demostri el contrari estem embarassades! I pels simptomes, jo no n'he tingut cap fins dissabte, que la panxa de sobte em va sortir com un bolet, flop! I ara si que noto els pits sensibles. Pero estic a la setmana 8, o sigui que tranquila, lo dels simptomes zero ho compartim moltes, i poc a poc surten. Aiii! Que beeeee!!!
Bet, bonica! M'alegro molt de llegir-te! Oi que tens problemes amb l'hernia discal? Com ho portes? Estas millor? Molts petonets i m'alegro molt de tenir-te per aqui!
Petonets a totes!
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
litusina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: litusina » dc. set. 24, 2014 6:47 pm

Ai, lautoncar! T'he llegit aquest mati i no podia contestar...
Jo, si em trobés en el teu lloc no hi aniria, perque si no et ve de gust, no cal. El primer ara ets tu, i amb les pèrdues entenc que estiguis especialment sensible i no tinguis ganes de res. Cuida't i fes el que et digui el cor, que es descansar i no veure a ningu, es ben lícit! I pensa que necessites que passin les setmanes mes duficils, i que un cop passat el primer trimestre segur que tens ganes d'obrir-te mes. Ja vindrà sol. Va, que anem de la maneta i ens en sortirem!
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bet31
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dj. juny 12, 2014 11:14 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Bet31 » dc. set. 24, 2014 7:08 pm

Litusina, 8 setmanes ja, que bé!! Jo també he fet una ullada al mamis de maig i estic temptada a entrar-hi…¡! :-())
Sí tinc hèrnia discal… de moment estic amb lumbàlgia diària, no va arribar a marxar i espero que no passi d’aquí. Hi ha moments que penso en com estaré quan la panxa ja sigui grandota i els kilets vagin fent acte de presència i m’espanto una mica...així que intento eliminar ràpid el pensament i no anticipar-me, potser tinc sort i no passo de la lumbàlgia... tu com ho portes?!
Molts petonets!!
1any i 2 mesos buscant.
TE+ amb avortament bioquímic al 06/2014.
14/09/14 TE +, esperant que tot vagi bé!
8/10/14 Visita de 7+3, fas 8mm i hem sentit el teu cor
31/10/14 Propera visita! llarga espera!!
Avatar de l’usuari
litusina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: litusina » dc. set. 24, 2014 7:40 pm

Jo, per sort ja no en tinc cap, de dolor, creuem els dits! Aixo si, la mantinc a ratlla amb estiraments diaris, em llevo a les 6:30 cada mati i vinga! Exercicis de recuperacio i estiraments. De vegades estic tant adormida que ho faig a les fosques, hehehe! Pel dolor a mi em va anar molt be l'acupuntura, pero aixo es com tot, hi ha acupuntors i acupuntors... si decideixes provar, intenta que sigui recomanat per algu de confiança o que tingui bones referencies. I si no, si vas a un centre de recuperacio tambe et poden fer sessions, son baratetes (uns 15€) i ajuden, ara no se si l'embaras hi esta contraindicat, jo hi vaig veure sortir una embarassada l'ultim cop que hi vaig anar, tot es preguntar.
L'hernia es molt punyetera, a mi em va tocar molt la moral, perque es super invalidant, et fa sentir com una padrineta de noranta anys, però passa, i si te la cuides, no te perquè donar-te problemes en l'embaras. Al meu gine li vaig dir lo primer, es que tinc una hernia... i ell em va contestar: i? O sigui que tranquila, que hi ha embarassos amb hernia i van la mar de be!
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Flordeneu » dc. set. 24, 2014 8:51 pm

Bona nit, valentes!

Finalment em puc unir a aquest post! Tot just fa un parell de dies que sé que estic embarassada, estic de 4+1. No em queda ni res! :r)

M'alegro molt de veure que totes esteu en etapes diferents però totes aneu fent. Amb pors, però de moment amb moltes alegries. De mica en mica espero poder anar personalitzant neukiss-)

Jo intento, com dèieu per aquí, fixar-me petites metes per no tornar-me boja mirant més enllà. Primer, aquest divendres em faré un CB per confirmar que surt el que toca; segon, dilluns tinc hora al gine! Només estaré de 4+6, però espero que em digui que de moment tot està correcte (ni que sigui que es vegi un saquet ben implantat, l'embrió el deixaré per a la propera). I tercer, quan surti del gine, si tot va bé, demanar hora a la llevadora. Aquests són els tres passos que em vaig repetint com un mantra :-o00m

Perdoneu l'entrada tan descarada en mode ego. Us volia deixar una imatge per a les que esteu començant aquesta aventura, com jo:

Imatge

Si us plau, si us plau, que sigui veritat!
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bet31
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dj. juny 12, 2014 11:14 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Bet31 » dc. set. 24, 2014 9:18 pm

Enhorabona flordeneu!!! Gràcies per compartir aquesta imatge, quanta raó!!
Litusina, q aplicada amb els estiraments, quina enveja!! Jo se q ho hauria de fer pero em costa i soc la primera q hi perdo :( vaig al fisio i no descarto lo de l'acupuntura, gràcies!!
Bona nit boniques!! Q els nostres cigronets es segueixin agafant fort!
1any i 2 mesos buscant.
TE+ amb avortament bioquímic al 06/2014.
14/09/14 TE +, esperant que tot vagi bé!
8/10/14 Visita de 7+3, fas 8mm i hem sentit el teu cor
31/10/14 Propera visita! llarga espera!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Anna Maria » dj. set. 25, 2014 4:57 am

Hola guapes!
Lautoncar, res de pesada, em sents, vull dir, em llegeixes? Tu explica-ho les vegades que et convingui, que aquí llegim llegim. Doncs com han dit les companyes, jo no hi aniria a la festa, ras i curt. Primer ets tu, i el teu petit cigronet. T'estàs apartant del món? A veure, jo em guio molt per les circumstàncies. En el meu cas, per exemple, quan em vaig aparellar ja va ser un canvi gros. Ell a la feina té servei 24 hores (es mecànic industrial), i m'he hagut d'acostumar a no fer plans. L'exemple més flagrant va ser un 6 de gener, en què vam anar a una boda. Doncs el van trucar a les 5 de la tarda, quan estàvem fent el cafè. En un principi una desil·lusió. A més, a davant de tothom marxant, fotent espectacle perquè no és massa normal en aquest moment marxar... i quan ho vam dir als nuvis resulta que ens tocava la figureta de nuvis... em va saber molt greu, però és el que hi ha. El pobre sempre diu que ho recordo, però va ser un impàs, un canvi de xip definitiu. Així doncs, tot és relatiu. I a més, qui et diu que només és una temporada? De fet és en aquests moments on veus amb qui pots comptar, la frase "no hay mal que por bien no venga" és molt sàvia (tot i que toca una mica els nassos, sí) en el sentit que qui no comprengui la teva situació i et monti un sidral ja saps fins en quin punt hi pots comptar, no? Deixa't guiar per la intuïció, companya.
Ragi, sembla una tonteria però començar a escriure al post dels mesos és tot un pas oi? Igual que afegir el tícker (no sé si es diu així ara) d'embarassada a la signatura? Jo vaig pensar, a veure si estaré fent la gafe... I encara ho penso, en cada cosa que faig que sembla que faci abans d'hora. Però com la major part de coses, no hi ha moments estrictes ideals, sinó moments en la que ens sentim preparats! Segur que estàs en un grup ben majo! Muntanya russa interior? Que s'aparti el dragon can al costat de les pujades i baixades que tenim!
Litusina doncs en seguiment del que li deia a la Ragi, tu quan vegis que ja pots, doncs ho fas, com el ticker. Jo vaig estar un munt de dies que ni clicava al post de febrer. Després vaig començar a llegir-les, tímidament, i un dia m'hi vaig atrevir, així de simple i complicat alhora. Nena! a veure si em passes aquesta bona voluntat que desprens amb aquests exercicis diaris. Comentar-te que l'adormiment de braç ja no el tinc, per sort el dolor se'm va movent (jeje) i no el tinc sempre al mateix lloc. No només el tenia quan estava de costat esquerre al llit, sinó quan estava panxa amunt. Em vaig acostumar a quan el tenia feia uns quants moviments i una mica de massatge a la cervical, i de la mateixa manera que va venir, va marxar.
Bet, benvinguda! No vam coincidir al post de les que ho volem tornar a intentar, m'alegro de la teva panxu! Ja aniràs informant!
Flordeneu benvinguda! Gràcies per la imatge, és preciosa i molt relaxant. Com bé dius, poc a poc, un mantra constant, una lluita interna entre el cor, l'instint i la raó.
ego, doncs jo ara em toca tenir mal a l'engonal (em sembla que es diu) al costat dret. Ahir a la nit no estava bé de cap manera, em va costar adormir-me un munt. Li vaig demanar a la meva parella que m'ajudés a posar el pijama, no em veia amb cor amb els pantalons i mitjons. El dimarts la gine em va recomanar la pilota aquella de pilates per tota aquesta zona del cul i finals d'esquena, a veure si la puc comprar aviat i m'hi acostumo, amb lo pato que sóc tinc por que acabaré a terra, jeje. Dissabte vaig anar a començar a mirar el tema d'equipament. I sí, la morfològica la tenia dilluns i pensava que a veure si feia el gafe, però bé. Volia mirar sobretot el tema cotxet perquè porto un C3 i el maleter és el que hi ha, i també vam triar la banyera que ja fa temps que tinc clara (amb canviador) i la tumbona. Ara estaré 3 dissabtes a la tarda que no podré fer res d'aquest tema i m'interessava fer-ho amb la meva parella. Ara ja tinc el llistat i em posaré a tatxar les coses que no vegi essencials i anar-ho estudiant poc a poc. Ahir va ser un moment emocionant, li vaig "demanar" a una parenta que tinc si volia ser la padrina de l'Isaac. Es una de les cosines segones que tinc, que som del mateix poble i amb la qual sempre hi he anat tenint relació. Jo pensava que ja era padrina perquè sa germà té dos fills, però resulta que és el primer. La pobra es va quedar en estat de xoc, jeje Tenia llàgrimes als ulls ben oberts i va dir un "oi tant" No ens vam abraçar, no som massa de fer-ho a la família, però amb la mirada ja ens ho vam dir tot. El padrí serà el germà de la meva parella. I altra vegada, penso que potser estic sent gafe, però després de la morfològica em feia gràcia dir-los-hi, ells també han d'anar acostumant-se, és una categoria ben maca també!
Bé doncs, ja us he donat feina a llegir, jeje
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Airin » dj. set. 25, 2014 10:01 am

Bon dia, reines!

Entre aquest post i l'altre no dono a l'abast. No em puc enrotllar aquí perquè ja ho he fet allà i no tinc més temps. O sigui que ho resumeixo dient que per ara tot va bé (7+5) i que em consola saber que no sóc l'única que cada cop que fa un pas pensa "ara la gafaré i això s'acabarà". Uf, quin neguit. Però va, pensament positiu, tot i que em costa anar amb il·lusió perquè em trobo fatal fatal amb les nàusees, ja m'estic medicant i tot. O sigu ique les que esteu asimptomàtiques, sé que és emprenyador, però penseu que com a mínim no us trobeu malament i que això dels símptomes només serveix per tocar la moral, per desgràcia per mi no és garantia de res.

També vull felicitar l'Annamaria per aquesta morfològica, tens un Isaac ben fort i sa! Que bonic el pas de demanar als padrins si ho volen ser! A veure si ara pots gaudir a tope de la panxona, t'ho mereixes!

Apa, que tingueu un bon dijous!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
natagani
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dj. març 13, 2014 6:50 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: natagani » dj. set. 25, 2014 6:52 pm

Anna Maria, moltes felicitats per aquesta morfológica!! Ole aquest Isaac!!

Lautoncar, que dir-te bonica, fes el que creguis que hagis de fer, però sempre mirant de prioritzant com estas, com et trobes i com seràs capaç d'estar si al final decideixes anar. Ara per ara lo més important ets tu i el teu cigronet!!
Jo la llevadora bé, molt maca, però no va creure necessari que faci doble seguiment, tot i així em va dir que qualsevol dubte o consulta que no dubtés d'anar a veure-la, que tot i que no em programés visites que si ho necessitava ho fes.

Bet31, moooltes felicitats per aquest positiu :p-) :b-))) :p-) :b-))) :p-) , molt benvinguda a aquesta part del forum!!

ragi, jo de tu si has demanat hora, ves-hi, no perds res i et quedaràs més tranquila, i a les 6 setmanes ja podràs veure alguna cosa! Ja ens explicaràs!

Modo ego: noies jo ja m'he desfogat en l'altre post, però us resumeixo, demà ECO i no les tinc totes, fa un parell de dies que noto menys símptomes i això me dona mala espina, es suposa que els símptomes (siguin els que siguin, pocs o molts) augmenten a la setmana 9, i jo sento tot el contrari, els pocs que tenia han disminuït, així que a veure... aquesta nit ja no he pogut dormir i he tingut molts mal sons, suposo que són els nervis per la ECO, espero descansar aquesta nit i agafar forces per demà! Ja us explicaré. De debó us pugui donar bones notícies!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
25/04: Avort retingut a les 9 setmanes
22/08: TE+
14/10: ECO del 1er T superada!! 52,5 mm. Tot apunta a que serà un :cnen:
09/12: ECO del 2on T perfecte!! Confirmem que ets :cnen:. Ja te'ns nom: POL
27/01: Ja fas 1kg i 37cm, ualaaaaaaaaaaaaaaaaa
10/03: ECO del 3er T: 2,100 kg, 44 cm i ja en cefàlica!!!
07/05: Benvingut Pol

Imatge
Avatar de l’usuari
Bet31
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dj. juny 12, 2014 11:14 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Bet31 » dj. set. 25, 2014 7:40 pm

Hola!
Moltes gràcies Natagani i AnnaMaria! :)
Natagani espero q demà vagi molt be i puguin anar desapareixent les pors. A estones penso q si no fóssim tan coneixedores de tot el q pot passar gaudirem molt de no tenir símptomes. Malauradament se,ns sumen les pròpies experiències amb les de totes les q som per aquí i altres fòrums i això ens fa ser molt realistes però hem de pensar que també va molt be a moltes mamis i que es el que nosaltres tb mereixem. I segurament passara! Pero costa....carai si costa! Tot i així el millor es ser positives i confiar!

Tinc una amiga que acabar de posar en un grup de whats q està embarassada del 2..es va fer ahir el test! Jo ara em moro de dir q jo tb pero m intento contenir.....en part suposo q som les dues cares de la moneda, ella va tenir un primer on tot va anar be i ara està feliç pensant el mAteix, nosaltres ho vivim justament de forma inversa... Intentem trobar-nos al menys a mig camí?!
Abraçada!!
1any i 2 mesos buscant.
TE+ amb avortament bioquímic al 06/2014.
14/09/14 TE +, esperant que tot vagi bé!
8/10/14 Visita de 7+3, fas 8mm i hem sentit el teu cor
31/10/14 Propera visita! llarga espera!!
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Airin » dv. set. 26, 2014 9:30 am

Hola!

Lautoncar, jo no hi aniria, si no et ve de gust, no t'has d'autoimposar res. Ja vindran els dies de festes i vida social...

Bet, em sembla que moltes voldríem fer com la teva amiga, estar dspreocupadws a tope i proclamar-ho als quatre vents. Com et trobes? Jo, com la Litusina, també faig estiraments. A més vaig a una quiropràctica, em va bé per l'esquena, però trobo a faltar el pilates.

Natagani, ja t'ho he dit a l'altre post, molta força i que puguis entrar amb bones notícies. Per desgracia, els malestars, pits sensibles etc no volen dir res, quan vaig tenir l'avortament tenia molts simptomes i no van servir de res. Aixi que anims amunt que estas embarassada fins que no es demostri el contrari.

Nenes demà faig les 8 setmanes, fita que ja no vaig assolir en l'avortament. I ja he comprat més cariban pq les ganes de vomitar m'acompanyen tot el dia.

Una abraçada i bon cap de setmana!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Anna Maria » dl. set. 29, 2014 7:36 am

Bon dia!

Natagani, com va anar l'eco? Explica'ns reina!

Lautoncar, com et trobes? Al final vas anar a la festa?

Airin i tu?

Flordeneu tens els resultats? Evoluciona tot bé?

Ara no sé qui em deixo...

Litusina, Ragi, suadmi, que tal amb els símptomes i :-o00m :-o00m :-o00m ???

Bertian, que tal la Berta a l'escola???? I tu? Ara no recordo de quin mes ets, potser del novembre?

Mode ego, gràcies per les felicitacions. Hi ha petits moments en què la meva ment masoca m'està atribulant per estar tant contenta... és una lluiteta constant. Després l'Isaac dona una puntada com dient "mama, prou!" Ahir era festa major i vaig ballar un parell de sardanes, sense votar molt perquè sóc de les que m'animo, i ell a votar un pelet també, que no sé si volia dir que li agradava la sardana, si ho trobava "cutre" o què, jejeejejejej

Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: ragi » dl. set. 29, 2014 10:32 am

6+2
Bon dia noies...ho vaig escriure a l'altre post pero aquí també us ho vull dir, El divendres vaig anar al ginecoleg i vam veure un saquet i un mini embrionet!! va dir que estava embarassada i que era molt aviat..em va donar progesterona i que d'aquí 15 dies i tornes..pero d'aquí 15 dies no hi tornare perque aquella setmana sera el cumpleanys del meu marit i de la meva filla i tinc por d'anar al metge i em digui...no hi ha batec...per aixo espero que passin els cumpleanys i aleshores i anirem!!!
Del tot estic cagada noies, estic cagada d'escriure en aquest post perque no hi ha hagut per sort cap abort...tinc por de ser jo la primera, tinc por de dir-ho a la gent perque es torni a repetir, ara una de la colla esta igual que jo de 7 setmanes, cada vegada que hem coincidit dos hi ha hagut algun abort...i tot son supersticions i coses del cap que em monto...no estic tranquilaaaaa!!!! tot l'embaras sì va bé serà aixi??? com ho porteu les que esteu més avançades??

Perdoneume el moment ego...pero ho havia de dir!!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Anna Maria » dl. set. 29, 2014 11:18 am

Ragi, ostres, com m'alegraria poder-te dir que les pors marxen, però no. En el meu cas, s'han difuminat una miqueta, però no han desaparegut del tot, tinc ben present que hi ha avortaments en qualsevol estadi de gestació, i clar, després està el part i que tot surti bé. El tema de les supersticions intenta no pensar-hi, i sí, és molt fàcil dir-ho i molt difícil de fer-ho. Pel que fa a dir-ho, jo vaig esperar a dir-ho als tres mesos. Va ser durillo, perquè no ho vaig dir ni als meus pares. Només ho sabia la meva parella, vosaltres i la ginecòloga que em porta. Per què vaig resistir? perquè no se'm notava res a nivell físic, no vaig haver de fer repòs, i perquè com més gent li dius més gent hauràs de rectificar. Fins i tot quan ho vam començar a dir, que encara no se'm notava gaire perquè ja tinc panxa de sèrie i sóc pedrenca (per dir que sóc massissa, ja m'entens), després de la triple screening jo pensava "ai mare, després haver d'aguantar les mirades...". I encara ara ho penso. Ja des de quan es va morir ma germà, que tothom se'm quedava mirant pel carrer, no suporto ser el centre d'antenció, les mirades de compassió, etc. Però tard o d'hora s'ha de dir, i som valentes, i anem fent passet a passet, endavant, en una corda fluixa, però avancem. Molts ànims des d'aquestes línies!

Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: ragi » dl. set. 29, 2014 11:25 am

Moltes gràcies Anna Maria;

Jo no ho puc amagar...a nivell de panxa sí...perque com tu..també estic massissaa, jejejeje....tinc panxona de mena!!!
Pero a nivell quotidiani no...jo sóc de les que fagi algun cigarret, de les que vec cerveseta, vi i cubates a part jugo a padel...i clar ho he deixat tot tot!!!!!!
Ho intento amagar...pero ja mho han preguntat els més agoserats, " estas embarassada?" jo els he dit que no...pero clar nose fins quan podre aguantar!!!!!
Aixi es difuminen pero no acaben de marxar les pors, oi?? ja mho penso!!!!!!! bueno ho intentarem agafar de la millor manera possible, no???? necessitarem molta :-o00m :-o00m
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
natagani
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dj. març 13, 2014 6:50 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: natagani » dl. set. 29, 2014 12:47 pm

Hola panxes valentes!!

Divendres vaig escriure en l'altra post, però també us ho vull explicar aquí, per si hi ha algú que no es mira l'altre post. La ECO de divendres, tot i les meves pors i sensacions, va anar bé!! Tot està perfecte!! :p-) :b-))) :p-) :b-))) :p-) El peque ha crescut el que li tocava, batega i es mou que no vegis, la ginecòloga va tenir molta paciència i fins que jo no em vaig quedar tranquila no em va treure l'aparell!! Així que estem molt contents, vam respirar molt després de veure'l, és un paset més fet, però encara queda... La próxima cita ja és la eco del 1er T, el 14 d'octubre, així que ara molts i molts :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m, ja que el cap ens juga molt males passades, jo ja he notat que quan se m'apropa la data de la eco, els símptomes me desapareixen, a vegades es parla d'embaràs psicológic, doncs jo crec que a mi m'està passant el contrari, tinc tanta por que s'hagi tornat a parar que ja me sembla que no noto res, en fi... Com diu la Litusina a l'altra post, millor deixar les nostres sensacions e intuicions de banda, ja que les tenim alterades!!

Ragi, bonica, les pors no desapareixen, les supersticions de cada cop que fem algu relacionat amb el nostre embaràs, o que ho comentem, de que potser l'estem gafant, tampoc! Simplement espero que a un cop superat el 1er T, la cosa millori una mica, estadísticament sabem que la possibilitat de perdre'ls també disminueixen, així que esperem que les pors ho facin en la mateixa proporció. Però mentres tant ens toca agafar paciència i per sort tenim aquests reconets a on podem desfogar-nos i sentir-nos compreses!

Així que a totes molts ànims, molta paciència i sobretot molta energia positiva, que la necessitem!
25/04: Avort retingut a les 9 setmanes
22/08: TE+
14/10: ECO del 1er T superada!! 52,5 mm. Tot apunta a que serà un :cnen:
09/12: ECO del 2on T perfecte!! Confirmem que ets :cnen:. Ja te'ns nom: POL
27/01: Ja fas 1kg i 37cm, ualaaaaaaaaaaaaaaaaa
10/03: ECO del 3er T: 2,100 kg, 44 cm i ja en cefàlica!!!
07/05: Benvingut Pol

Imatge
Avatar de l’usuari
Bet31
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dj. juny 12, 2014 11:14 am

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: Bet31 » dl. set. 29, 2014 7:09 pm

Hola!!
que bé llegir bones noticies Natagani!! :p-)

Jo no torno massa animada de la meva visita... només s'ha vist un saquet de 17mm (estic de 6+1) i tot i que per mi sigui el millor saquet del món la gine ha estat bastant seca i m'ha dit que de moment no es veu res a dins.. així que m'ha enviat cap al laboratori a fer una nova beta i estic esperant els resultats.
No entenc res perquè l'altre dia em va dir que segurament veuríem mig sac, fent broma de lo aviat que era, i ara que el veiem sembla que no és prou... en fi, més paciència!! :-o00m :-o00m

una abraçada!!
1any i 2 mesos buscant.
TE+ amb avortament bioquímic al 06/2014.
14/09/14 TE +, esperant que tot vagi bé!
8/10/14 Visita de 7+3, fas 8mm i hem sentit el teu cor
31/10/14 Propera visita! llarga espera!!
Avatar de l’usuari
natagani
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dj. març 13, 2014 6:50 pm

Re: Les que hem patit un avortament i sembla que ho aconseguirem

EntradaAutor: natagani » dl. set. 29, 2014 8:13 pm

Ostras Bet31,

molts ànims bonica, i a veure que diu la Beta, quan sabras els resultats? Segur que igual estàs de menys temps i per això encara no es deixa veure l'embrionet! Suposo que els metges es curen en salut i abans de fer càbales t'han enviat a fer la beta. Esperem notícies!
25/04: Avort retingut a les 9 setmanes
22/08: TE+
14/10: ECO del 1er T superada!! 52,5 mm. Tot apunta a que serà un :cnen:
09/12: ECO del 2on T perfecte!! Confirmem que ets :cnen:. Ja te'ns nom: POL
27/01: Ja fas 1kg i 37cm, ualaaaaaaaaaaaaaaaaa
10/03: ECO del 3er T: 2,100 kg, 44 cm i ja en cefàlica!!!
07/05: Benvingut Pol

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::