I després d' ectòpic.. és posible?

Problemes durant l'embaràs.
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Mminil » dg. març 11, 2018 12:48 pm

Bon dia noies!!!

Onigri, que tal? Com estàs? Espero que només et calgués una dosis i ara ja estiguis mig recuperada!!!

Una abraçada molt forta!! Ja saps... el que necessitis! :globus: :globus: :globus:
Onigiri
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 7:11 pm

EntradaAutor: Onigiri » dg. maig 13, 2018 4:38 pm

Hola noies... Aquest dia 27 de maig fare 3 mesos del MTX. Vaig anar al ginecòleg de la mútua a explicar el què em va passar ja que em van atendre a l'hospital del Mar que és on em van punxar. El meu ginecòleg m'ha dit que no es pot fer cap prova i ell confia que tot anirà bé el proper cop. Els dos periodes quw he tingut fins ara han sigut molt curtets i poc abundants... També us ha passat? Em fa por que el meu ginecòleg no li estigui donant massa importància al meu tema, ja que he tingut un abort espontani el passat setembre i ara l'ectòpic... No m'ha dit de prendre cap medicació a l'hora de buscar el proper embarás ni res... I dubto si està sent massa pacient... Jo estic amb Adeslas... Alguna sap d'algun ginecòleg que em pogués donar una segona opinió? Després del vostre ectòpic us van fer alguna prova? Segueixo amb mil dubtes sobre si conseguiré ser mare però això ens passa a totes suposo...

Grácies!
Tina84
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

EntradaAutor: Tina84 » dc. jul. 25, 2018 1:35 pm

Hola!!
M'agradaria llegir experiències recents d'aquest tema.
Al mes de gener vaig tenir un avortament ectòpic a la trompa esquerre, de molt poques setmanes, exactament ni m'ho van saber dir. Es va resoldre de manera natural, sense medicació ni intervenció, varem anar fent ecografies i analítiques fins que el cos ho va expulsar de manera natural.
Ara, fa dos mesos que tornem a buscar. Tenim por que torni a passar, de fet la gine és sincera i diu que tinc més números que no pas a algú que no li hagi passat mai...
Algú que pugui explicar la seva experiència? Si s'ha de tenir alguna precaució adicional , si es millor no intentar-ho per la part que va ser l'avortament etc etc. La gine m'ha donat llum verda per tornar a buscar però tampoc m'ha dit que tingui que fer res d'especial.
Moltes gràcies!
Onigiri
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 7:11 pm

EntradaAutor: Onigiri » dj. ago. 09, 2018 2:06 pm

Hola Tina,

Quin greu em sap el que t'ha passat. A mi també em va passar al febrer i em van haver de tractar amb MTX. Jo vaig fer-li la pregunta al meu ginecòleg sobre si es podia saber per quin costat ovules per així intentar evitar el costat de l'ectòpic però em va dir que això no 3s possible. Esperem que no ens torni a passar. Nosaltres també em començat aquest mes i a mi em fa molta por però cal seguir lluitant pel que una vol. En aquest grup hi ha moltes noies que han aconseguit tenir un bon embaràs després d'un extòpic així que cal confiar-hi!

Avere si ens donem bones notícies!

Una abraçada
capseta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dj. ago. 09, 2018 5:54 pm

Hola Tina,

Jo en vaig tenir un a l’agost. Com a tu, es va resoldre de forma natural però a mi em van fer histeroscopia per si calia fer legrat, ja que no tenien clar si era ectòpic o avortament espontani d’embaràs uterí. Es va confirmar l’ectòpic.

Quan ens van donar llum verda ens hi vam posar i vaig tenir un embaràs resultat d’una ovulació del mareix costat del qual havia tingut l’ectòpic. L’ectòpic anterior no ha afectat en res al nou embaràs i fa dues setmanes va nèixer la nostra filla.

Són normals les pors, nosaltres abans de l’ectòpic ja vam tenir un embaràs i la nena va morir a les 31setmanes, així que estavem aterroritzats, però si el nostre desig és ser pares (de fills vius, pares ja ho som des que en tenim la il·lusió) hem de ser valents.

Una abraçada!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
ImatgeImatge
Tina84
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

EntradaAutor: Tina84 » dv. ago. 10, 2018 12:42 pm

Onigiri, gràcies per compartir la teva experiència i us desitjo una feliç i curta cerca del nou embaràs.

Capseta, moltes felicitats pel naixement de la vostra filla, i gràcies també per compartir la vostra experiència.

Nosaltres entre una cosa i un altre casi que ja portem un any, i l'únic que hem aconseguit a sigut l'ectòpic... espero que ara la cosa sigui més ràpida i vagi millor.

Moltes gràcies i salutacions.
Suri
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 4:42 pm

EntradaAutor: Suri » dj. ago. 30, 2018 12:55 pm

Hola a totes!!
Estic pasant per un embaraç ectòpic i m'ha anat molt bé lleguir les vostres experiències, gàcies a totes
La setmana pasada em van posar la injecció de metotrexato, en principi estava de 5 setmanes i l'embrió no era gaire gran, ara he d'esperar fins dimarts a tenir control amb la doctora i la veritat que es que l'espera és molt dura i molt dur assimilar tot el que esta passant :ufs:
Molts ànims a totes i espero que la nova recerca sigui positiva i l'embaraç us vagi genial :-()-)
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: