Avui fa 3 mesos

Problemes durant l'embaràs.
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: Maronamareta » dv. feb. 17, 2017 3:55 pm

Hola noies!!!!!!Quina rapidesa!!!!jejeje. Quina alegria les vostres respostes!!!
Ponsetia me n'alegro moltíssim que ja ho puguis creure també.
Les vostres alegries i victòries són també les nostres. Veieu com a la pregunta: algun dia ens sentirem mereixedors de felicitat?Mare AAr? Té resposta.
Emfer, si, aquesta setmana començo tractament, falta un mes aprox per aquesta transferència esperada. Es fa molt llarg i esperat.Surtirà bé o no? ja ho veurem. Jo faré tot el que pugui i el que no estigui en les meves mans el temps ja ho dirà. No en queda una altra.
A veure si neix el teu fill Emfer i jo puc també festejar alguna cosa.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: shyla » dv. feb. 17, 2017 6:15 pm

Noies us comparteixo aquest curs gratuït que es començarà en breu sobre el dol a les interrupcions voluntaries d'un embaràs. Abraçades gegants :-()-)
https://duelogestacionalyperinatal.com/ ... -embarazo/
Imatge Imatge
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: Maronamareta » dt. abr. 04, 2017 12:20 pm

Hola a qui em pugui escoltar,
jo volia entrar per recordar públicament el meu petit que fa pocs dies va fer l´any que el vàrem perdre,( tres en realitat) amb la terrible decisió en que ens vàrem veure inmersos: ILE. En si, horrorosa experiència, meditada i a contracor però decisió.
Et trobem a faltar, ens sap molt greu....molt....petit nostre. Et voliem content i sa, corrent i disfrutant la vida i no vàrem saber veure´t o imaginar-te en una vida curta i amb hospitals i patiments i sense qualitat de vida.
Just el dia de l´Aniversari vaig posar la música que vaig posar per acomiadar-me d´ell i sense esperar-ho van començar a brotllar les llàgrimes no sé ben bé com, i fins a treure tristor i neguit. No t´oblidarem mai, però tampoc et podrem tornar mai, fem el que fem.
En fi sentiments que necessitava fer sortir.
Avui estava expectant i esperava que pogués tenir una il·lusió, un xarop que curés una mica tot aquest procés, que a mida que va passant el temps es fa més suau o més fàcil de portar, però sempre quedarà en nosaltres. Avui tenia el resultat de la meva segona FiV, però no ha sigut així, resultat negatiu. Hagués tret alegria i molta il·lusió per la nova oportunitat que m´hagués donat la vida, realment hagués sigut un embaràs arcoiris per a mi, ja no pensava en el futur si no en gaudir-lo, en el present, perquè veia la primera part perquè la cosa prosperés i tingués una nova oportunitat. No volia pensar en la por, ni en tristors. Però no ha pogut ser.
En fi dir que estic trista però que no ho puc comparar amb el dol del meu fill.
Serà realment que en el fons no t´ho perdones mai?, És possible. Però ànims a tot qui ho pugui està passant.

Salutacions a la Emfer que ja deu ser mare o li falta ben poc, a la Ponsetia que està també esperant pel juny, a la Mare AAR que també fa el seu dol, a la Shyla que es connecta a enviar-nos ànims,
consells i eines..., i no sé si em deixo algú d´aquest fil, i a tothom qui ens pugui llegir :-()-)
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: shyla » dc. abr. 05, 2017 9:57 am

Molts anims maronamareta, les dates clau fan remoure tot. És molt bó que ploris, plorar fa que deixem anar sentiments que si es queden dins s'enquisten i fan més mal. Em sap greu que no tingueu el vostre positiu, molta força!
Pel que fa a la culpa...és un sentiment que s'arrossega, en el cas d'una ILE encara es pot accentuar més, si va esser una decisio informada i meditada pensa que vareu fer el que vareu creure millor en aquell precís instant, i aixo, has de tenir clar que va ser un acte d'amor envers al vostre fill. Una forta abraçada bonica :-()-)
Imatge Imatge
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: emfer » dj. abr. 06, 2017 5:52 pm

Hola a totes, i en especial a la Maronamareta!
Quin greu llegir les teves paraules, tenir un positiu segur que t'hagués alleujat una mica la tristor d'haver de celebrar l'aniversari d'un dia tan trist... Fa un parell de setmanes va fer també un any del dia que vam perdre els nostres nens, va ser un dia estrany, el meu home es va agafar festa per passar-lo amb mi i vam intentar distreure'ns i estar junts, però ens planejava una capa de tristesa tot i estar a les portes d'una nova maternitat, ara em queden just 4 dies per sortir de comptes.
Avui, però, m'he recordat altre cop dels meus bessons perquè dues persones, sense mala intenció, al veure'm la panxa m'han preguntat si duia bessons... he arribat just a casa per passar-me mitja tarda plorant, així que sembla que això del dol s'allargarà força en el temps tot i que em semblava que ho tenia prou controlat.
Espero que mica en mica vagis portant-ho millor, no et donis la culpa pel tema d'haver estat una ILE i no una pèrdua, vam prendre la decisió que millor ens va semblar en el seu moment, i segurament la única que podíem prendre.
T'envio molta força i espero que ben aviat tinguis bones notícies. Una súper abraçada bonica =0-0-) =0-0-)
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: carbasseta » dv. abr. 07, 2017 11:34 am

Us envio una forta abraçada, en especial a la Maronamareta!

Sou unes súper valentes, noies!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponsetia
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 4:46 pm

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: Ponsetia » dg. abr. 09, 2017 10:47 am

Maronamareta guapa! Em sap molt greu que no ens portis bones noticies pero de segur que arribaran ben aviat ja ho veuras!!!
Jo aquesta setmana entro a la setmana 30 i tot just ara hem començat a comprar alguna coseta com l'habitacio i el bressol.... suposo que, tot i que tot va be, sempre hi ha el dubte de... i si ara tot s'espatlla??? Aiiii es un patir constant! I al mes de juny s'ajuntaran les dues dates: fara un any de la ILE i arribara el nostre fill tant desitjat! He de reconeixer que el fet que arribi el nostre fill ens ajudara moltissim a passar-ho tot millor pero tampoc oblidarem mai que fa un any ens vam acomiadar del seu germa gran.
I sobretot, Maronamareta, en cap moment ens hem de sentir culpables de les decisions que hem pres, nosaltres ho vam fer tot molt convençuts i sempre per evitar un patiment que es innecessari, perque una vida condicionada pel dolor i el patiment no se la mereix ningu. Ja es prou complicada la vida per si mateixa!
Molts anims Emfer que ja no et queda res! Si trobes un moment per entrar al forum, estarem desitjant que entris a portar la feliç noticia que ja ha arribat el teu nen!
Be, us envio un peto molt gran a totes!
04.2013: Inici búsqueda
12.2013: Estimulació Omifin
10.2015: FIV#1 2 embris
10.2015: Transfer 2 embris Beta +
11.2015: Bioquimic :(
01.2016: FIV#2 2 embris
01.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2016: ILE 20 setmanes
09.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2017: Benvingut Oriol! </;-)
10.2019: FIV#3 4 embris
11.2019: Transfer 1 embri Beta +
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: emfer » dg. abr. 09, 2017 10:56 am

Ponsetia ha escrit:Maronamareta guapa! Em sap molt greu que no ens portis bones noticies pero de segur que arribaran ben aviat ja ho veuras!!!
Jo aquesta setmana entro a la setmana 30 i tot just ara hem començat a comprar alguna coseta com l'habitacio i el bressol.... suposo que, tot i que tot va be, sempre hi ha el dubte de... i si ara tot s'espatlla??? Aiiii es un patir constant! I al mes de juny s'ajuntaran les dues dates: fara un any de la ILE i arribara el nostre fill tant desitjat! He de reconeixer que el fet que arribi el nostre fill ens ajudara moltissim a passar-ho tot millor pero tampoc oblidarem mai que fa un any ens vam acomiadar del seu germa gran.
I sobretot, Maronamareta, en cap moment ens hem de sentir culpables de les decisions que hem pres, nosaltres ho vam fer tot molt convençuts i sempre per evitar un patiment que es innecessari, perque una vida condicionada pel dolor i el patiment no se la mereix ningu. Ja es prou complicada la vida per si mateixa!
Molts anims Emfer que ja no et queda res! Si trobes un moment per entrar al forum, estarem desitjant que entris a portar la feliç noticia que ja ha arribat el teu nen!
Be, us envio un peto molt gran a totes!


Hola bonica!
aquí estic, esperant que el Bernat es decideixi a sortir... surto de comptes demà i se m'està fent interminable, com tu dius no m'acabo de creure que això estigui anant bé, i mira a quines alçades estic!
la data de l'aniversari sempre serà un dia especial, trist o nostàlgic, jo vaig estar tota la setmana força tova, però m'imagino que és normal i més sent el primer, espero que amb el temps es vagi portant cada cop millor.
Espero ben aviat poder-vos donar bones notícies i encara més llegir les vostres!!

una abraçada molt gran a totes :-)love(-:
mare AAR
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 12:25 am

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: mare AAR » ds. jul. 01, 2017 1:02 am

Maronamareta ha escrit:Hola a qui em pugui escoltar,
jo volia entrar per recordar públicament el meu petit que fa pocs dies va fer l´any que el vàrem perdre,( tres en realitat) amb la terrible decisió en que ens vàrem veure inmersos: ILE. En si, horrorosa experiència, meditada i a contracor però decisió.
Et trobem a faltar, ens sap molt greu....molt....petit nostre. Et voliem content i sa, corrent i disfrutant la vida i no vàrem saber veure´t o imaginar-te en una vida curta i amb hospitals i patiments i sense qualitat de vida.
Just el dia de l´Aniversari vaig posar la música que vaig posar per acomiadar-me d´ell i sense esperar-ho van començar a brotllar les llàgrimes no sé ben bé com, i fins a treure tristor i neguit. No t´oblidarem mai, però tampoc et podrem tornar mai, fem el que fem.
En fi sentiments que necessitava fer sortir.
Avui estava expectant i esperava que pogués tenir una il·lusió, un xarop que curés una mica tot aquest procés, que a mida que va passant el temps es fa més suau o més fàcil de portar, però sempre quedarà en nosaltres. Avui tenia el resultat de la meva segona FiV, però no ha sigut així, resultat negatiu. Hagués tret alegria i molta il·lusió per la nova oportunitat que m´hagués donat la vida, realment hagués sigut un embaràs arcoiris per a mi, ja no pensava en el futur si no en gaudir-lo, en el present, perquè veia la primera part perquè la cosa prosperés i tingués una nova oportunitat. No volia pensar en la por, ni en tristors. Però no ha pogut ser.
En fi dir que estic trista però que no ho puc comparar amb el dol del meu fill.
Serà realment que en el fons no t´ho perdones mai?, És possible. Però ànims a tot qui ho pugui està passant.

Salutacions a la Emfer que ja deu ser mare o li falta ben poc, a la Ponsetia que està també esperant pel juny, a la Mare AAR que també fa el seu dol, a la Shyla que es connecta a enviar-nos ànims,
consells i eines..., i no sé si em deixo algú d´aquest fil, i a tothom qui ens pugui llegir :-()-)


Hola Maronamareta, sento respondre tants mesos després però és que no m'havia tornat a connectar aquí! Com estàs? em sap molt greu el resultat negatiu, em puc imaginar que el fet que s'ajuntessin les dues coses devia ser molt i molt fotut. Espero que la vida t'hagi donat un respir després i puguis estar bé.
La culpa, de la que jo també parlava, a mi ja no em fa tant mal com un punyal al pit com era abans, però encara m'assalta i m'acompanyarà de costat tota la vida.
M'ha agradat molt la resposta que em vas donar directament i que també acabo de llegir ara (quin desastre). Moltes gràcies de veritat per les teves paraules i empatia.
Jo vaig fent, molt millor que quan vaig escriure aquí, però amb molts baixons encara. Segueixo anant a la psico de dol gestacional i vaig anar a una sessió de grup però no m'hi vaig trobar bé.
No m'he plantejat de debò encara buscar una nova gestació, tot i que torno a sentir la crida interior, la por i en cert grau la mandra em paralitzen, però també m'estic agobiant de no decidir si intentar-ho o no , per tant en breu decidiré (el meu home creu que si que ho hauriem de tornar a intentar).
Espero de tot cor que estigui millor.
mare AAR
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. gen. 20, 2017 12:25 am

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: mare AAR » ds. jul. 01, 2017 1:04 am

Emfer, Ponsetia com aneu?

Una abraçada a totes les noies que passen pel fil
Avatar de l’usuari
Ponsetia
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dl. oct. 12, 2015 4:46 pm

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: Ponsetia » ds. jul. 01, 2017 4:32 am

Hola noies!
Feia molt de temps que no entrava per aqui!
I es que ara no tinc massa temps lliure, el passat dia 20 (fa 11 dies) va neixer el nostre fill Oriol i estem inmensament feliços. Tot va anar genial, un part rapidissim i dos dies abans del que esperavem.
Ara estem molt enfeinats, entre la lactancia a demanda i tot el dia canviant bolquers estem que no ho atrapem pero es lo millor que ens ha passat a la vida.
Espero que vosaltres tambe porteu bones noticies! Suposo que tu emfer ja deus ser tota una marassa amb el teu bernat i tu maronamareta com vas? alguna novetat? Ja tinc ganes de sentir bones noticies!!!!!
I tu mare aar, com ho porteu????
Apa, una abraçada molt i molt gran a totes!!!!
04.2013: Inici búsqueda
12.2013: Estimulació Omifin
10.2015: FIV#1 2 embris
10.2015: Transfer 2 embris Beta +
11.2015: Bioquimic :(
01.2016: FIV#2 2 embris
01.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2016: ILE 20 setmanes
09.2016: Transfer 1 embri Beta +
06.2017: Benvingut Oriol! </;-)
10.2019: FIV#3 4 embris
11.2019: Transfer 1 embri Beta +
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: emfer » dg. jul. 02, 2017 7:21 pm

mare AAR ha escrit:Emfer, Ponsetia com aneu?

Una abraçada a totes les noies que passen pel fil


Hola bonica!
per aquí immersa en l'absorvent però màgic món de la maternitat. El meu nen ja té dos mesos i mig i n'estic enamorada.
Què tal estàs tu? ja he llegit a l'entrada anterior que estàs dubtant si tornar-ho a provar o no, és ben cert que és una decisió ben important i que jo també hi va haver un moment en que vaig dir que no volia tornar a embarassar-me mai més... però espero que amb el temps et donis/us doneu una altra oportunitat i que sigui amb un final tan feliç com us mereixeu.

Maronamareta, com estàs tu? Espero que amb molta il·lusió...

Una abraçada molt i molt forta!!
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: emfer » dg. jul. 02, 2017 7:26 pm

Ponsetia ha escrit:Hola noies!
Feia molt de temps que no entrava per aqui!
I es que ara no tinc massa temps lliure, el passat dia 20 (fa 11 dies) va neixer el nostre fill Oriol i estem inmensament feliços. Tot va anar genial, un part rapidissim i dos dies abans del que esperavem.
Ara estem molt enfeinats, entre la lactancia a demanda i tot el dia canviant bolquers estem que no ho atrapem pero es lo millor que ens ha passat a la vida.
Espero que vosaltres tambe porteu bones noticies! Suposo que tu emfer ja deus ser tota una marassa amb el teu bernat i tu maronamareta com vas? alguna novetat? Ja tinc ganes de sentir bones noticies!!!!!
I tu mare aar, com ho porteu????
Apa, una abraçada molt i molt gran a totes!!!!


Hola Ponsetia!!
Quina alegria, enhorabona!!!
m'alegro molt que anés tot bé i ràpid, i ara a gaudir-ne encara que com tu dius les primeres setmanes són força estressants i intenses.
El meu Bernat ja té dos mesos i mig, és un amor, molt simpàtic i menjador i poc dormidor, tot no podia ser :content:
Una súper abraçada!
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: Maronamareta » dv. des. 01, 2017 4:45 pm

Emfer! Ponsetia! Mare Aar!
Sapigueu que em va fer molta il·lusió saber de vosaltres. He viscut allunyada del xat, encara que puntualment m'he connectat no trobava el moment per contestar, o bé per estat liada smb vacances, temes decfrina cursos o bé ja preparant nova FIV...
Ara que he fet una parada quasi obligada perquè estic en beta espera i estic de vacances per estar de relax total, m'he sentit en l'obligació d'expressar el meu sentiment de gratitud d'haver sabut de vosaltres, i les bones notícies.
Perdoneu es que a vegades un necessita distància, en el seu procés. Per tot això he trigat tant.
Una abraçada molt gran i petons a totes i als vostres petits.
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: emfer » dg. des. 03, 2017 3:20 pm

Maronamareta ha escrit:Emfer! Ponsetia! Mare Aar!
Sapigueu que em va fer molta il·lusió saber de vosaltres. He viscut allunyada del xat, encara que puntualment m'he connectat no trobava el moment per contestar, o bé per estat liada smb vacances, temes decfrina cursos o bé ja preparant nova FIV...
Ara que he fet una parada quasi obligada perquè estic en beta espera i estic de vacances per estar de relax total, m'he sentit en l'obligació d'expressar el meu sentiment de gratitud d'haver sabut de vosaltres, i les bones notícies.
Perdoneu es que a vegades un necessita distància, en el seu procés. Per tot això he trigat tant.
Una abraçada molt gran i petons a totes i als vostres petits.


Hola bonica!
Jo tampoc entro massa, però al rebre una notificació a aquest fil he vingut corrents! Espero que gaudeixis d'aquestes vacances de relax i que aquesta beta espera tingui un final ben dolç.
Una abraçada gran gran!
one121
Entrades: 2
Membre des de: dl. des. 04, 2017 2:20 pm

Re: Avui fa 3 mesos

EntradaAutor: one121 » dl. des. 04, 2017 2:33 pm

et recomano que no deixis d'intentar, també hi ha una dita que diu: els somnis no es fan realitat amb només pensar-los.. :ok:

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::