SEGON EMBARÀS DE BESSONS SENSE EVOLUCIONAR

Problemes durant l'embaràs.
perletes
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 18, 2016 10:27 am

SEGON EMBARÀS DE BESSONS SENSE EVOLUCIONAR

EntradaAutor: perletes » ds. juny 18, 2016 10:50 am

Hola,

He decidit escriure perquè m'agradaria compartir la meva historia i saber opinions.

Resulta que dilluns passat vaig anar al ginecòleg i em va dir que tornava a tenir bessons però que igual que l'altra vegada estaba parat i no anava bé.

I tinc programada una biopsia corial per la semana vinent a Barcelona a la clínica Quirón. Per veure si hi veuen algún problema, etc. ç

Espero el dia amb nervis i amb moltes ganes de saber algún resultat i poguer començar de nou a buscar o fer-me proves, el que sigui,però almenys saber si és que hi ha algún problema, quin és i si podré quedar embarassada i que tot vagi bé o no....

Quan tenia 35 anys vaig quedar embarassada per primera vegada i quan vaig saber que esperaba bessons vaig il·lusionar-me molt i quan a la semana 12 ( que ja donava per acabat el trimestre amb mals de panxa bastant heavis i alguns vòmits però bastant bé tot...) PATACADAAAAAA!!!! Em diu el gine que està parat desde la semana nou....Per tan

Aquesta vegada m'ho he agafat amb més relaxx perquè ja sabia que això podía repetir-se i que no es pot cantar victòria abans d'hora ni fer-se masses il·lusions....tot i que en el fons te'n fas, és clar.

I vaig anar al gine a la semana 6 i em va dir que es va parar a la semana 5...i aquesta vegada ni escoltar cor ni gaire temps va durar l'alegria.....

Per tan, repetim la historia.....Aquesta vegada no m'imaginava pas que poguéssin ser dos...i ja veus...quan em va fer eco estaba tan cagada..fins i tot vaig tancar els ulls..i quan va tardar a dir resposta ja vaig saber que la cosa no tirava...va ser com l'altra vegada.La diferencia que ara hi havia el meu home i l'altra vegada era la meva mare.....quin disgust.
La veritat que aquesta vegada ho estic portant millor suposo que perquè m'han dit que em faran la biopsia i almenys em sento més recolzada...pero ja veurem què en surt de tot plegat.

Amb alguna de vosaltres li ha passat algún cas semblant?
Coneixeu a la MºAngels Sánchez la dra de la Quirón?

També voldria fer-me proves de coagulació de la sang..i voldria visitar unaltra ginecòleg per saber unaltra opinió....
Si em podeu recomanar algún gine o ginecóloga dona, de Manresa doncs us ho agraïré molt ....

Moltíssimes gràcies per escoltar-me!!!!!!!!!!!!
lamaia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. maig 21, 2016 11:45 am

Re: SEGON EMBARÀS DE BESSONS SENSE EVOLUCIONAR

EntradaAutor: lamaia » dl. juny 20, 2016 11:29 am

Bon dia perletes,

ostres em sap molt molt greu això que t'ha passat. Espero que d'aquestes proves puguin extreure on està el problema i que puguis recuperar ben aviat la il·lusió.

Em sap greu, però no et sabria recomanar un ginècoleg específic de Manresa, però i si parles amb la llevadora perquè et programin una visita amb les ginecòlogues d'alt risc de la SS? ÉS l'equip que porta els embarassos de bessons, potser et podrien ajudar un cop tinguis aquests resultats de la Quirón.

En fi, molta molta força i que et cuidin de valent!!!
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: SEGON EMBARÀS DE BESSONS SENSE EVOLUCIONAR

EntradaAutor: emfer » dc. juny 22, 2016 12:35 pm

Hola Perletes,
vaja, quina història més dura, dos embarassos i quatre pèrdues... ho sento moltíssim.
Jo fa 3 mesos que em vaig fer una ILE a les 22 setmanes i també estava embarassada de bessons, els trobo a faltar tantíssim!
Va ser un embaràs espontani i quan la ginecòloga em va dir que en duia dos em vaig endur un ensurt dels bèsties, ara que ja ho tinc mig coll avall m'encantaria tornar a tenir bessonets però em van dir que era molt difícil i poc habitual tenir dos embarassos múltiples.
En fi, a veure si et fan les proves necessàries perquè puguis quedar-te tranquil·la i pogueu anar a complir el somni i ser pares.
Sobre ginecòlegs no puc aconsellar-te, a mi em portaven a l'Hospital Arnau de Lleida i em van derivar al Clinic on em van atendre sempre molt bé.
Una abraçada molt molt forta.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::