Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. ago. 23, 2016 4:06 pm

Hola

La setmana passada vaig començar a tenir dolors molt forts. Estava a punt de fer les 6 setmanes d'embaràs i pensava que potser necessitava reposar una mica. Al dia següent vaig començar a tacar. Cap a urgències. Em diuen q sembla que es vegi un sac fora de lloc i em fan beta (375). El dia següent hi tornem pq estic tenint una regla. No es veu res a la eco que fagi sospitar embaràs fora de lloc, la beta ha baixat (325) . 72h més tard, la beta ha tornat a baixar (302).hi tornem avui per a abar de fer control.la eco es beu bé, la beta ha pujat! (344)em diuen que em tornaran a veure en dos dies, i que segur2 hahin de punxarme metrotexate.

Algú li ha passat? Unz beta que baixa i de sobte puja? Ara anirem a un altre lloc a demanar segona opinió. ..
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: aliena55 » dt. ago. 23, 2016 4:17 pm

Hola Marta!
Per la meva experiència pròpia té pinta de ser un ectòpic... A mi em van punxar el metotrexate dos cops... Quan és ectòpic la beta fa coses rares... Si necessites res no dubtis en escriure'm!
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Bluebike » dc. ago. 24, 2016 10:06 am

Hola Marta,

Em sap greu que estiguis passant per tot això :ufs:

A mi em van diagnosticar un ectòpic aquest passat juliol. Em van punxar una dosi de metotrexate i semblava que baixava, després va tornar a pujar un xic i em van punxar una altra dosis, després ja vaig tornar a 0 de seguida.

Tingues en compte que amb aquesta medicació no et podràs embarassar durant una temporada. Cada metge diu algo diferent, uns diuen 3 mesos, altres 6. A mi em van dir 6 mesos.

Molts ànims :-()-)
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: PLANETA » dc. ago. 24, 2016 10:24 pm

Hola Marta

Sento que estiguis es aquesta situació... Jo he tingut un embaràs normal i un ectòpic... En aquest últim la beta pujava però de forma molt lenta. No vull dir que sigui ectòpic el teu cas..però lamentablement quan no puja com ho ha de fer...l' embaràs no és viable. Demana una segona opinió, tens el teu dret i et deixarà més tranquila, però sobretot que estiguis a sobre perquè si és ectòpic és millór estar al cas per evitar que pugui ser pitjor. Molts ànims i qualsevol dubte ja saps.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. ago. 25, 2016 1:22 pm

Nhola guapes!moltes gràcies per les vostres respostes.
Finalment avui la beta ha pujat a 455....així que m'han punxat metrotexate. Justament avui començàvem les nostres vacances cap a Astúries amb l'autocaravana... així que ens quedarem per Catalunya i dijous hi he de tornar perquè em fagin beta.

Ja us explicaré.

Bluebike jo m'enrecordo de tu....!

Gracieees
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Bluebike » dj. ago. 25, 2016 5:16 pm

Doncs res Marta, ara ja al menys han parat el risc de ruptura. Es una me ben grossa, però al menys no has hagut de passar per quiròfan.

Com et trobes? Jo al cap de 2 dies de l'injecció vaig tenir com una regla molt forta que només va durar unes 24 hores, després ja em vaig trobar bé encara que em van haver de punxar una altra dosis per que la beta no baixava.

T'han dit quan ho pots tornar a intentar?
Avatar de l’usuari
nuvolrosa
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. des. 24, 2015 8:30 am

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: nuvolrosa » dt. ago. 30, 2016 3:54 pm

Hola marta guapa et conec de veure't al post de cercadores i em vaig alegrar molt pel teu positiu encara que no t'ho digués.
Doncs jo vaig passar també per un ectòpic al desembre passat, tot i que després em van dir que no ho tenien massa clar. En el meu cas dos dies desrés del positiu vaig començar a tacar marronet i vaig anar a urgències, la beta era de 91, molt baixa, després de dos dies 140 i despres de dos dies més 220 . Com que no duplicava bé, augmentava el sagnat i no veien sac enlloc em van puntxar MTX per sospita d'ectòpic, només una dosi de 75, a partir d'alli va començar a baixar fins a quedar-se a 0 després d'un llarg mes. Després de consultar amb una altre gine em va dir que segons tots els informes ella hi veia més aviat un abort bioquímic o fins i tot un embaràs normal amb pèrdues per altres causes (ja veus...) . No en vaig treure mai aigua clara. Em vaig fer la histerosalpingografia i va resultar perfecte. Em van recomanar 6 mesos de descans per els efectes nocius del MTX i des del juny estem de nou a l'ataquerrr, però res...

Molts ànims guapa espero que amb les opinions d'altres professionals ho puguis aclarir tot, i que després del temps de pausa tinguis una cerca curteta i que després tot vagi de fàbula, perque ens ho mereixem!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Mia84 » dl. set. 05, 2016 1:31 pm

Hola Marta,

Em sap greu que passis per això, jo he patit un avortament a les 9 setmanes i dos avortaments ectòpics: el primer em van tractar amb metotrexà i el segon va ser molt estrany.

En el segon, em van fer control de betes perquè no veien sac i no acabaven de pujar, de fet, entre el segon i tercer control van baixar. Em van dir que tenia un avortament bioquímic. (beta 85)
Al cap d'un mes, vaig començar a anar a urgències per sagnats fóra de lloc i dolors. A les ecos no es veia res i em van fer una beta, la sorpresa va ser quan em van dir que estava a 2900!!!! I era impossible que estigués embarassada de nou.
Així que controls i va anar baixant, però al final em van haver de treure una trompa perquè s'havia trencat.

T'ho explico però també el que em van dir una vegada, pots tenir sagnats durant l'embaràs i no vol dir que no tiri endavant. Però quan les betes pugen molt a poc a poc, alguna cosa no va bé.

Molts ànims a totes!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. set. 07, 2016 2:22 pm

hola boniques! No havia contestat missatges perquè vam marxar uns dies i he inte tat també desconnectar...

Us faig resum de com ha anat tot

25 agost beta 445, eco no es veu res de res ni a lloc ni fora de lloc punxen metrotexate i m'envien a casa.Al cap d'una hora em fa reacció al·lèrgica i corrents a urgències. Em punxen antiestaminic i corticoide. Quin e surt! No m'havia passat mai.

1 setembre beta 409 . Tinc dolorets. A la eco surt un quiste a l'ovari dret segurament produit pel metrotexate. ha baixat molt poc la beta i com que vaig fer reaccio alergica al metrotexate no em tornen a punxar, sobretot que estigui a prop d'un hospital per si noto dolors. Consideren que és un cas estrany.

1 setembre ens apropem a un altre hospital per la tarda per demanar segona opinió. Estem espantats. Em fan beta i eco. Durant la eco em rebenten el quiste sense voler. I em diuen que no veuen cap ectopic, que si hi era ja ha desaparegut i que estigui tranquila que els valors baixaran. Em diuen q torni 4 dies.

5 setembre repetim beta que ha baixat a 290 >.-<: estem més tranquils, però seguim sense entendre ben bé què ha passat...


Ara anar fent controls fins que sigui 0. I el dia 12 tinc hora demanada amb una ginecòloga perquè em fagi seguiment i comentar el tema dels dos avortaments.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Mia84 » dv. set. 09, 2016 9:02 am

Hola noies!

Marta, me n'alegro que estigui baixant, és una espera molt llarga fins que arriba a 0 i et confirmem que tot està bé.
Espero que ben aviat pugueu tornar a buscar i vagi tot genial!!

Una abraçada a totes.
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. set. 13, 2016 9:50 pm

Ultima beta divendres passat a 153, >.-<:
Aquest divendres tinc control... a veuresi ha baixat ja a 0 !

Dilluns vaig anar a visitar una ginecòloga que vul que em porti a partir d'ara i em va dir que tranquila i que en tres mesos ens hi podiem posar. Joara estic una mica bloquejada, no em ve gaire de gust cercar. Ja hem parlat que a partir de Gener ja veurem.

Gracies per les vpstes respostes :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: capseta » dt. set. 13, 2016 10:33 pm

Molts petons Marta!!! Quan creieu (i sobretot tu sentis) que és el moment de cercar doncs endavant.
De moment a veure quines coses pots fer que et reconfortin i t'ajudin en aquest bloqueig que sents ara.

Que et vagi tot molt bé preciosa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Mia84 » dj. set. 22, 2016 12:36 pm

Marta, com va anar el control?

Jo entenc perfectament el que sents ara. La meva parella ha tingut molta paciència amb els meus canvis d'humor...amb tot el que hem passat (l'avortament i els 2 ectòpics). Jo vaig arribar a dir que no volia ser mare, que si havia de ser tan dur aconseguir quedar-te embarassada, no ho volia.
Però després...hi penses, i és el que vull i volem des de fa temps.

Totes necessitem el nostre temps per pair el que ha passat, per tornar a agafar forces per iniciar una nova cerca. I tot i que la gent del nostre voltant ens pot recolzar, som nosaltres les que hem de fer la pausa, pensar, descansar i tornar a començar quan ens trobem preparades.

Molts ànims i a seguir endavant!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Avortament:beta que baixa i de cop torna a pujar

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. oct. 12, 2016 9:10 am

Holaaaaa! No havia tornat a entrar...estic a tope amb la feina i el peque.

Doncs ara ja estic de conya! Justament ahir ala nit em va baixar ja la segona regla post avortament. I estic molt optimista. Aquest mds no he tingut els dolors que tenia abans de l'avortament quan havia de venir la regla. Em sento com si el meu cos ara hagués tornat a la normalitat. Després del primer avortament ( setembre 2015) notava que alguna cosa havia canviat...com si alguna cosano acabés d'anar bé. I ara després d'aquest avortamwnt em torno a trobar igual que abans.

De fet estic tan positiva que penso que quan ens hi possem em quedaré rapid ehhehe potser mo el primer mes, xo aviat :love:

Merci pel vostre interès :love: espero no haver de tornar a aquesta banda
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::