Hipoplasia cavitats esquerra

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
tuky
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1417
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:52 am

Hipoplasia cavitats esquerra

EntradaAutor: tuky » dg. ago. 28, 2016 11:35 pm

Hola noies,
La meva es una historia amb final feliç. Espero no us sapiga greu q us la expliqui.
Al 2010 em vaig quedar embaradsada a la 1 er FIV, despres de 3 IA's negatives. La beta de con principi va se baixeta, de 62. Vaig estar una semana fent- me analitiques cada 2 dies. Despres de veure q es multiplicaba be, tenía por a la eco. En principi tot anava be, vaig fer una eco a les 16 setmanes per saber el sexe. Era un nen i estava tot be.
Va arribar la eco morfologíca i ens van donar la pitjor noticia. El nostre nen tenía una de les cardiopatías mes greus q existien. Ens van dir q hi haurien 3 operaciones, al neixer, als 9 mesos i als 3 anys, totes amb alt risc.
Vam decidir tirar endevant. Les 20 setmanes seguenys d' embaras van ser molt difícils, fins al punt q nomes li vaig comprar 2 barrera i Ja está.
El resum, es q ara el meu nen t casi 6 anys, fa menys 1 any q li han fet l' última operación. Es un nen molt alegre, cariños i llest. Sempre te un somriure per tothom
Sabem q a la llarga li hauran de fer un transplan i será moments molt durs, pero ens ha enseñat que hem de viure el día a día i amb un somriure

Si algu necesita alguna cosa, em podeu escriure

Gracies, necesitava explicar- ho
IA: 19/10/09, 16/11 i 14/12
FIV
puncio: 23/03 fecund 12
transfer: 25/03 - 2 embri calitat 8 i 7
eco: 23/4 - 3mm
eco:14/5- 26mm
Gráfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/22eec8
Imatge
Imatge
TE +: 19/7
Roba: https://picasaweb.google.com/1148570316 ... bHYwLXDmgE
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: Hipoplasia cavitats esquerra

EntradaAutor: myca » dt. ago. 30, 2016 1:43 pm

Hola Tuky,
moltes gràcies per compartir la teva experiència, tenim costum de nomès explicar el que surt malament, i saber que també poden sortir bé les coses és una dosi d'optimisme per a totes.

Disfruteu cada moment del vostre fill!
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: Hipoplasia cavitats esquerra

EntradaAutor: Maronamareta » dv. set. 02, 2016 9:28 am

Tuky,
Me n'alegro que la decisió tan difícil que vau prendre té de moment molt bons resultats, si més no,el caràcter del teu fill, l'amor que us dóna, el seu somriure a tothom i que pugueu estar orgullosos de que sigui un nen llest ÉS LA MILLOR RECOMPENSA per aquests sis anys que us acompanya, que imagino que no han sigut fàcils. Me n'alegro molt que no hi hagin hagut complicacions.

Gràcies per explicar-ho. En el seu moment buscava experiències d'aquesta cardiopatia.

Us felicitem per la vostra valentia
i que seguiu disfrutant del vostre fill.
Una forta abraçada Tuky a tu i al teu fill.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::