Avortament i nova recerca

Problemes durant l'embaràs.
Xinxeta80
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. set. 17, 2016 3:42 pm

Avortament i nova recerca

EntradaAutor: Xinxeta80 » dl. oct. 03, 2016 10:53 am

Hola, sóc nova aquí i tinc la necessitat de parlar del què ens ha passat.

El dia 14 de setembre se' ns en va anar el ratolí, estava de 14 setmanes, tot just en feia una que ens havíem fet l'eco dels 3 mesos i tot estava bé, de fet, el dia abans vam anar al ginecòleg perquè tenia molèsties i tot anava bé.

Encara no sabem què va passar, potser no ho sabrem mai, però vam perdre el nostre petit (o petita, encara no ho sabíem), se'n va anar, el vaig tenir a la mà fins que va arribar el metge. Va ser, i és, molt dur.

Era el primer embaràs, ens ha costat déu i ajuda aconseguir-lo, però tot i així creiem que se' ns ha obert una porta que no teníem. No sé quan hem d'esperar per tornar-ho a provar, segons he llegit són 3 mesos si hi ha raspat.

Tinc por de no tornar-m' hi a quedar, de no poder ser mai mare.
shyla
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Avortament i nova recerca

EntradaAutor: shyla » dl. oct. 03, 2016 11:47 am

Bon dia, sento la teva perdua. Segurament deus tenir una barreja de sentiments contradictoris i preguntes sense resposta, segurament voldries que l'embaras continúes el.seu cami i encara estiguessis embarassada, per aixo sents que necessites buscar un nou embaras. Jo etc diría que deixis passar el temps necessari per poder-te despedir del teu fill, asumir que ja no hi es i mai no tornara, passa el teu dol i amb forces renovades comencis la cerca d'un nou fill. Es normal el.que.sents, tenir por, una por que potser t'acompanyi en altres embarassos. Parla amb el ginecoleg i no deixis preguntes sense fer, tot aixo t'ajudara a transitar d'una forma mes sana el.mal trangol que et toca passar. Reb una forta abraçada.
Imatge Imatge
ARI83
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

EntradaAutor: ARI83 » dl. oct. 03, 2016 5:11 pm

Hola xinxeta,

és molt dur i costa molt superar el que ha passat, però s'ha de mirar endavant i lluitar pel que volem aconseguir.

Jo he tingut dos avortaments, el primer a l'abril (10 setmanes) i el segon aquest dissabte (6 setmanes), amb el primer em van tenir que fer raspat i em van dir que esperes una regla per tornar a buscar embaràs. Aquest segon ha estat bioquímic i ho he expulsat tot, i fins dilluns no tinc ginecòleg.

Al primer avort ho vaig passar realment molt malament perquè ja m'havien fet el raspat i continuava amb nàusees i amb tots els símptomes del embaràs, i em va costar molt acabar amb el dol de la pèrdua.
Amb aquest segon ja m'ho miro d'una altra manera, ja que vull buscar una solució, no trobo normal que amb 5 mesos dos avortaments sigui una cosa de mala sort, vull que em facis les proves corresponents per a que no ens torni a passar.

Fa dos anys que vam començar la cerca del nostre primer fill i lluitarem fins aconseguir-ho. Molts ànims. :-()-)
mercesf30
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

EntradaAutor: mercesf30 » dt. oct. 04, 2016 11:40 am

Hola noies! Primer de tot, us acompanyo en el sentiment. I dit això, penso que sí que heu de continuar cercant tan bon punt pugueu (no en sé res del temps que has d'esperar després d'un raspat), perquè tot i que la pèrdua d'aquest fill fa mal, heu de continuar lluitant pel vostre somni. Sí que és cert que els dos avortaments de l'Ari83 són sospitosos, i jo també preferiria fer proves abans de continuar cercant. Però tu Xinxeta80 crec que ho pots tornar a intentar ja (quan passi el temps d'això del raspat), i pensar que aquesta vegada tot anirà bé. A vegades els bebès que se'n van en setmanes ja tan avançades tenien un problema cromosòmic, i això és una cosa que es dóna en AQUELL embaràs concret, res del teu cos que hagi de tornar a passar. Així que molta força i endavant :-()-)
illeta25
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dt. oct. 04, 2016 4:35 pm

Bones!!

Xinxeta80 Molts ànims, és molt dur tot el que expliques. A part del que t'ha dit la shyla del tema emocional (el que fa més mal i la que costa més de curar),normalment diuen que s'ha d'esperar 3 mesos amb raspat o sense perquè el cos torni a la normalitat i tu puguis tenir controlat el tema de regles. Si no sempre pots demanar hora al teu gine i que et faci una revisió i t'ho aclareixi. La por sempre i és per ja veuràs que el somni es complirà a vegades el camí és difícil però si tens ganes de lluitar segur que pots.

Ari83 Igualment et dic molts ànims, jo també vaig passar per 2 avortaments bastant seguits uns 3 mesos + o - de marge... Com tu igual em deien que era la mala sort... Vaig demanar que em fessin les proves i van sortir bé. Doncs si, la mala sort em va tocar amb molt poc temps però el 3er va anar perfecte. El meu gine tot i que va sortir bé els resultats, em va fer prendre des del primer dia del + una pastilla d'adiro 100 i progesterona les primeres setmanes i fins a final d'embaràs l'adiro. Va anar bé no sabre mai si per aquesta medicació o no... Ara estic amb el 2n embaràs i també e fet servir la mateixa pauta i de moment segueixo bé. Hi ha moltes noies d'aquí el sp els hi ha receptat al seu gine... Fes-te les proves quedat tranquil·la i si tens algun problema, sempre el podràs arreglar per un altre cop i si no sàpigues que també pot ser la mala sort...

Ànims guapes!

:-()-)
Imatge
Saris
:: gosset
:: gosset
Entrades: 489
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dc. oct. 05, 2016 8:27 pm

Hola noies,

Aquí una altra que va passar per 2 abortaments bastant seguits, primer raspat setembre, segon el mes de gener. Primer de 9 setmanes, segon de 8 setmanes.

I també em van dir el mateix, mala sort. Vaig fer només prova del cariotip (crec que es diu així) i la de coagulació i tot perfecte.

Al tercer embaràs, també Adiro i progesterona, i un nen sanote!!!

Quart embaràs, que serà el meu segon fill, mateix tractament i espero un altre nen per febrer.

Així que sí que pot ser mala sort!!

Molts ànims boniques!
Imatge Imatge
ARI83
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

EntradaAutor: ARI83 » dj. oct. 06, 2016 9:07 am

Bon dia Saris,

com m'alegra llegir que desprès dels dos avortaments tot anés bé, la veritat és que tinc molta por, dilluns tinc ginecòleg i si no em diu res li proposaré jo la medicació i que em facin proves, ja que ja he llegit de vàries noies que han pres adiro i progesterona i tot anat molt bé.

Al primer em van fer raspat, en aquest segon ho he expulsat sense ajuda però ja porto sis dies sagnant, no se quan temps podré està per quedar-me una altra vegada embarassada.

Dilluns us informo del que ha dit el ginecòleg.
Xinxeta80

EntradaAutor: Xinxeta80 » dj. oct. 06, 2016 12:32 pm

Moltes gràcies a totes!

Sé que he de passar el dol i això porta el seu temps. Però el record d' aquest petitó tan perfecte als meus ulls no m' impedeix pensar en un altre que m'ompli els braços. Sempre ocuparà un lloc enorme al meu cor, ningú me' podrà prendre, el meu ratolí.

No em rendiré mai, mentre el meu cos ho permeti perseguiré el somni. Per més que la natura ens fuetegi i ens ensorri, nosaltres ens aixecarem i mirarem al futur que desitgem per poder tirar endavant.
mercesf30
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

EntradaAutor: mercesf30 » dj. oct. 13, 2016 10:15 am

Clar que sí noies, molta força i energia positiva! Tot arribarà, segur! :-D
Xinxeta80

EntradaAutor: Xinxeta80 » ds. oct. 29, 2016 3:02 pm

Hola de nou!

Una altra vegada la vida ens castiga...a les 3 setmanes de perdre el petit, he perdut la mare.

La mameta ha marxat tan rapid com el ratolí, potser, si existeix el cel en el qual no crec, el té entre els seus braços donant-li l'amor que jo no li vaig poder donar pero que sí vaig rebre.

Una perdua m'ha fet pair l'altre, o potser un dolor s'ha empassat l'altre i ja no el sé distingir.

Tot i així, no canvio, i vull més que mai aquell fill que se'm nega, aquell que no podra coneixer mai la seva iaia que tant l'hauria estimat, com tant estimava el nostre ratolí fins i tot sense veure'l, només sabent-lo, o fins i tot ja havent-lo perdut.

La felicitat la paguem cara, pero per la mama, la meva mameta, la buscarem més que mai! No ens rendim
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » ds. nov. 05, 2016 8:59 am

Xinxeta80 ha escrit:Hola de nou!

Una altra vegada la vida ens castiga...a les 3 setmanes de perdre el petit, he perdut la mare.

La mameta ha marxat tan rapid com el ratolí, potser, si existeix el cel en el qual no crec, el té entre els seus braços donant-li l'amor que jo no li vaig poder donar pero que sí vaig rebre.

Una perdua m'ha fet pair l'altre, o potser un dolor s'ha empassat l'altre i ja no el sé distingir.

Tot i així, no canvio, i vull més que mai aquell fill que se'm nega, aquell que no podra coneixer mai la seva iaia que tant l'hauria estimat, com tant estimava el nostre ratolí fins i tot sense veure'l, només sabent-lo, o fins i tot ja havent-lo perdut.

La felicitat la paguem cara, pero per la mama, la meva mameta, la buscarem més que mai! No ens rendim

Ostres Xinxeta80.... sento que hagis de patir tant dolor (ja sabem que sense conéixe'ns en aquest foro ens sentim molt properes).

Deixa passar el temps que tu necessitis per aquestes pèrdues. Ningú més que tu saps quan tindràs ganes de tornar-ho a intentar. I ningú sabrà pel dolor que passes si no ha passat pel mateix.

De totes maneres, vull dir-te que m'ha alegrat llegir que vas tenir-lo a les teves mans i et vas poder despedir. Crec que és un gest molt valent i molt apropiat. Aquesta imatge MAI l'oblidaràs.

Una forta abraçada i a seguir endavant, no hi ha més.
Xinxeta80

EntradaAutor: Xinxeta80 » dg. nov. 06, 2016 3:22 pm

Moltes gràcies, Bacilos.

No sé si és valentia, me'l vaig trobar a les mans, no vaig poder fer res més que protegir-lo de la caiguda, tot i no poder-li salvar la vida. No era una "cosa" que podia caure, era el nostre petit i mereixia tota la cura que li pogués donar.

Molta gent diu que sort que sóc valenta per aguantar tot això, jo crec que simplement vull viure, tot el què fa mal ho tinc a dins però no hi ha més remei que mirar endavant i intentar ser feliç.

Pel què fa al temps per agafar ànims per tornar-ho a provar, se'm fa llarga l' espera, si fos per mi ja hi tornaríem, però el físic encara no ho permet, segons els metges. Tot queda tan lluny...

Potser el dolor em dóna força
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dg. nov. 06, 2016 5:47 pm

Xinxeta80 ha escrit:Moltes gràcies, Bacilos.

No sé si és valentia, me'l vaig trobar a les mans, no vaig poder fer res més que protegir-lo de la caiguda, tot i no poder-li salvar la vida. No era una "cosa" que podia caure, era el nostre petit i mereixia tota la cura que li pogués donar.

Molta gent diu que sort que sóc valenta per aguantar tot això, jo crec que simplement vull viure, tot el què fa mal ho tinc a dins però no hi ha més remei que mirar endavant i intentar ser feliç.

Pel què fa al temps per agafar ànims per tornar-ho a provar, se'm fa llarga l' espera, si fos per mi ja hi tornaríem, però el físic encara no ho permet, segons els metges. Tot queda tan lluny...

Potser el dolor em dóna força

Està clar que la vida ens posa traves i no hi ha més remei que afrontar-les com podem.

De totes maneres, m'alegro que tinguis ganes de tornar-ho a intentar.
A veure si el físic es recupera aviat i el temps és més curt del què us penseu...

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: