Proves avortament per repetició, necessito buscar perquè

Problemes durant l'embaràs.
Gemmam
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Proves avortament per repetició, necessito buscar perquè

EntradaAutor: Gemmam » dc. març 22, 2017 9:18 pm

Avui he anat al ginecòleg i en teoria estaria de 8 setmanes però l'embaràs està retingut des de la 6 o abans i no té batec, de fet mai vam arribar a veure batec. M'ha deixat escollir medicació o legrat i he triat legrat. El fet és que vinc d'un altre avortament al novembre i està siguent molt dur, no em veia en cor a tornar a passar els dies i dolor de l'avortament... I més sabent que ja no està viu...

La qüestió és que no em sento en forces de tornar a provar "sort" necessito fer alguna cosa, alguna prova... Ja sé que fins el 3r consecutiu no fan res però m'agradaria saber quines proves hi ha perquè si cal buscaré una clínica pagant... Necessito fer alguna cosa...

Gràcies
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Bea
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Proves avortament per repetició, necessito buscar perquè

EntradaAutor: Bea » dj. març 23, 2017 8:33 am

Hola Gemmam,

Sento molt el que estàs passant, t'entenc bé. Tot i que tinc fos fills, he passat per una pèrdua als 7 mesos, un bioquímic a les 7 setmanes i després un ILE a les 14 per malformacions incompatibles amb la vida. A més a més em costa moltíssim quedar-me embarassada cada cop, han estat 5 anys de lluita. Finalment vam fer proves i vam descobrir un problema genètic al meu home, afegit a un problema hormonal meu que ja coneixíem.

Et recomano fer proves hormonals i de tiroides si no les has fet, i cariotip per a tu i el teu home. Són proves relativament econòmiques per privat, a qualsevol laboratori i sense necessitat de prescripció. Entenc que ja han descartat causes uterines amb les ecos que t'han fet. Hi ha d'altres proves que et poden fer a tu si no trobessin la causa amb això, com coagulació o inmunològiques. I al teu home en última instància li podrien fer un FISH espermàtic (això és força car).

Tot i així, és possible que tot estigui bé i hagi estat l'atzar. Pensa que fins a un 40% del embrions poden tenir defectes genètics produits "de novo", i aquest % aumenta en funció de l'edat de la mare. Sovint no arriben a implantar i ni veiem el positiu, però d'altres implanten i finalment s'aturen.

Una abraçada,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix princesa gran
Set'12 TE+/Mar'13 Princesa petita marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 Príncep gran marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix príncep petit
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

EntradaAutor: lanina1981 » dj. març 23, 2017 10:17 am

Hola Gemmam,

No he pogut envitar entrar a comentar el teu problema. És amb el què hem estat convivint nosaltres durant l'últim any i mig, i ara , si deu vol, serem papis d'una nena al Setembre.

En el nostre cas hem tingut 4 avorts com tu, a les setmanes 6-7-8 aprox i crec que al tercer avortament ja vaig anar directament per la Mútua que tinc a un gine privat. Jo sóc de Manresa, i vaig al Dr. Ribas.
Ens va començar les proves bàsiques de fertilitat i els cariotips. En el meu cas hi ha una mutació genètica, la qual no està massa estudiada, però després de voltes i voltes entre ginecòlegs i hematòlegs sembla que vam trobar la solució.

Si vols que et sigui sincera, la SS per temes d'aquest tipus crec que s'ho prenen una mica a la lleugera, ja que a nosaltres ens angoixa moltíssim i per a ells, els metges, és algo bastant habitual.
Si t'ho pots permetre, de veritat, no dubtis a fer-te una mútua o anar directament per privat.

I ei!!! Posa't tranquila reina, aquí sóm moltes les lluitadores!!! Un petonàs enorme!!!
Gemmam
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

EntradaAutor: Gemmam » dt. març 28, 2017 9:13 am

Hola,

Primer de tot gràcies Bea i lanina1981 per les vostres respostes!

He trigat a respondre perquè dijous em van fer el legrat i necessitava recuperar-me emocionalment. Perquè tot i que he de confessar que aquest segon cop no tenia tantes esperances, no vaig permetre'm aferrar-m'hi per por a perdre'l...

Conèixer els vostres casos m'han animat, perquè jo tinc al meu nen que està apunt de fer 3 anys i no volia que fos fill únic, i m'hagués agradat que es portessin menys... Però m'heu donat esperances a seguir intentant.

Vaig per mútua i el meu ginecòleg abans de fer-me el legrat li vaig demanar que em volia fer alguna prova i em va dir que si que en faríem, si no em fan les que em comenteu potser buscaré algú que me les faci o inclús buscaré pagant.

No tinc visita fins la setmana que ve. Ja us comentaré què m'han dit i sinó em fa proves doncs potser miro alternatives perquè jo sóc d'aprop de vic, si cal m'acosto a Manresa amb el que m'aconselles lanina1981
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: