Sagnat implantació abundant i prolongat

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 15, 2017 3:47 pm

Hola noies,

Fa uns deu dies em va venir la regla (o el que jo considerava regla). Durant 4 dies vaig tenir un sagnat vermell brillant sense coàguls, menys abundant que les meves regles, però prou com perquè considerés que ho era. LLavors han vingut 6 dies més de tacar marró... Ahir durant 30-45 minuts vaig tenir dolors abdominals que s'irradiaven a ronyons, em van recordar als de l'avortament que vaig tenir anys enrerre, i això junt a que "la relgla" era rara, i tenia més despistes dels normals m'han portat a fer-me un TE avui i ha sortit positiu!!!

No he sapigut si posar-me contenta o no, perquè no crec que aquest sagnat sigui bo. He anat a urgències i m'han dit que es veu un embaràs que sembla d'unes 4 setmanes, però que al estar tan a l'inici és impossible dir si prosperarà o no (tenint en compte les pèrdues). Em faràn un nou control d'aqui 7-10 dies per veure si hi ha embrió, si s'ha parat o no,...

A alguna li ha passat? Va acabar bé o no? En el meu primer avortament vaig tenir pèrdues molt lleus a la 7a setmana, i tot i així va ser avortament espontani. No em vull deixar emportar pel pessimisme però no puc evitar pensar que anirà malament, això junt a les pors de com ho portarà la germana gran...
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Fiona30 » dt. maig 16, 2017 8:26 am

Hola Jomateixa,
et puc explicar la meva experiència recent... a veure si et serveix d'ajuda. En el meu cas també vaig tenir un sagnat estrany, tant lleu i abans d'hora que vaig pensar que es podria tractar del sagnat d'implantació. Després de 6 o 7 dies vaig fer un TE i va sortir positiu. El cas és que el sagnat no acabava... a més, en el meu cas, el color va tornar-se més viu en uns dies. També vaig tenir dolors abdominals i vaig anar a urgències. Allà em van fer eco i no s'hi veia res de res (jo calculava que estava de 4 setmanes). La ginecòloga em va dir que potser caldria corregir la data, però li feia la impressió que no hi havia indicis d'embaràs al meu úter. Aquesta és la part que veig que més difereix de la teva història. Així que penso que el teu cas pot ser molt diferent del meu.

Al cap de dos dies el sagnat, enlloc de disminuir, va anar a més... i ja vaig pensar que s'havia produït la pèrdua. No era el meu primer avort, però aquest cop, estant de tan poc temps, no he tingut dolors ni ha estat tan llarg. Al cap d'una setmana de la primera eco vaig tornar a tenir visita, i va sortir tot net, el meu cos estava exactament com quan s'acaba de tenir la regla, amb l'endometri fi i preparat. La bona notícia és que no ens han recomanat aturar-nos en la cerca, perquè pel meu cos ha estat com si no hagués estat embarassada.

Espero haver-te ajudat. Com ja t'he dit en el meu cas no es va veure res de res a la primera eco, cosa que no t'ha passat a tu. Molts ànims! i mira de relaxar-te. També he llegit que existeixen uns òvuls de progesterona que poden ajudar a prevenir avorts espontanis, podries preguntar-ho a la propera visita.

Desitjo que et vagi tot molt bé! una abraçada,
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. maig 16, 2017 2:33 pm

Hola Fiona30,

Gràcies per explicar-me la teva experiència. Penso (i espero) que el meu cas és diferent ja que jo la pèrdua abundant la vaig tenir els primers dies i després taques marrons. Suposo que això és bo. De fet, des d'ahir que vaig anar a urgències no he tornat a tacar (llei de Murphy). Això em fa ser positiva, m'he fet un nou test i segueix sortint positiu, amb la mateixa intensitat. Crec que si es produeix l'avortament el postiu va desapareixent, però no sé si ràpid o lentament,...

Em preocupa que em van dir que no es veia embrió però que estàn de 4 setmanes (jo calculava 5) pot ser normal, o no... Buscant en apps i pàgines d'aquelles de "embarazo semana a semana" posen que l'embrió medeix 2mm. Per tant alguna cosa haurien d'haver vist, no?? A l'informe posa que el sac medeix 3,5mm... Hi ha cos luti (que tinc entés que és el que manté l'embaràs) així que espero que el dijous vinent quan em facin una nova eco l'embrió ja es vegi...

No em queda més remei que esperar una setmana, que es farà llarga, llarga,... A veure com va. Ja us informaré si finalment es veu embrió i batec (crec que per això encara s'ha d'esperar més), per si en un futur algú que llegeixi el post li pot servir de referència...
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Amanda2016 » dt. maig 23, 2017 1:03 pm

Hola!

Com vas??
espero que bé!!! et llegia i em veia a mi fa unes mesos... malauradament en el meu cas no va acabar bé. Espero que en el teu si!!!!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. maig 23, 2017 11:28 pm

Hola Amanda 2016,

Em sap greu llegir que fa uns mesos tu et vas trobar en una situació similar i no va anar bé. Jo, de moment vaig bé, des de que vaig fer-me la prova d'embaràs i vaig anar a urgències a confirmar l'embaràs, etc no he tornat a tenir pèrdues (casualitats de la vida) ni mal de panxa. Un dia molt mal d'esquena però res més. Estic de baixa, descansant tot el que la meva nena em permet (vulguis o no sempre hi ha algun moment que l'has d'agafar en braços, etc) fins que m'hagin fet la eco morfològica per confirmar si hi ha embrió i/o si tot va bé. En principi la eco la tinc dijous, i en funció del que em diguin m'agafaré ja l'alta o no. A banda ja he iniciat ronda de visites a la SS (contant que tot anirà bé, sóc positiva), demà llevadora, dijous analítica (perquè tinc hipotiroidisme i amb l'embaràs m'hauràn de controlar més...

No sé, la veritat és que em sorprenc a mi mateixa perquè al ja no tenir pèrdues i trobar-me bé ni tan sols hi penso, és com si donés per fet que la cosa va bé perquè em trobo bé, des que han parat les pèrdues el meu pensament ha canviat del tot. Jo que pensava que l'espera seria un patir constant... Si dijous em diuen que l'embaràs s'ha parat la veritat és que tindré un gran disgust, inconscientment he borrat aquesta opció del meu cap!! Fins i tot he pensat noms... El mal de panxa del dia abans de fer-me el test és el que em fa patir més, si hi reflexiono, penso, i si en aquell moment s'estava parant el procés? I si realment m'he fet ja il·lusions i no hi ha ni tan sols embrió... La veritat és que la visita amb la llevadora segurament podia esperar a després de la eco, però em van donar per un dia abans i no vaig no pensar que potser millor esperar a saber el què... Com dic el meu cap dóna per fet que va bé!!

Ja us informaré de com va tot!

Gràcies!
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Amanda2016 » dc. maig 24, 2017 1:03 pm

M'alegra llegir que la cosa pinta bé!!!!!
HAs de ser positiva, segur que dijous tot estarà bé i al seu lloc!!

Jo també tinc hipotiroidisme i estic en medicació...
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. maig 25, 2017 2:11 pm

Hola de nou!

Ja he tornat de la visita, i tot va bé! Es veu embrió i també batec, així que perfecte. M'han corregit la data segons el que veien a la eco, estic d'una setmana menys del que contava. No sé perquè devien ser les pèrdues tan abundants... no s'ha vist vap hematoma ni res. Bé, l'important és que tot segueix el seu curs i en principi ja podré fer vida normal i "despreocupar-me".

Gràcies!
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Maronamareta » dv. maig 26, 2017 12:09 am

>.-<: Me n'alegro moltíssim bonica! !!! Estava impacient a veure com anaves.
Molts petons i ànims.
Sobretot si tornessis a sagnar repòs, repòs i repòs.
A mi em va passar un sagnat intens que pensava que el perdia i no van veure hematoma, però als pocs dies vaig anar a control en un altre centre(el que em tocava per què era per reproducció assistida ) i allà de seguida em van veure hematoma retrocorial i que segurament tornaria a sagnar potser amb pèrdues i que fes repòs. Que quan més dies passessim més creixeria embrió i menys risc. Fins que el tamany de l'embrió guanyés a l'hematoma.
Molta sort i enhorabona.I disfruta del moment tan com puguis, és irrepetible, tu i el teu fill/a
Maronamareta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. maig 01, 2016 11:46 pm

Re: Sagnat implantació abundant i prolongat

EntradaAutor: Maronamareta » dv. maig 26, 2017 12:09 am

>.-<: Me n'alegro moltíssim bonica! !!! Estava impacient a veure com anaves.
Molts petons i ànims.
Sobretot si tornessis a sagnar repòs, repòs i repòs.
A mi em va passar un sagnat intens que pensava que el perdia i no van veure hematoma, però als pocs dies vaig anar a control en un altre centre(el que em tocava per què era per reproducció assistida ) i allà de seguida em van veure hematoma retrocorial i que segurament tornaria a sagnar potser amb pèrdues i que fes repòs. Que quan més dies passessim més creixeria embrió i menys risc. Fins que el tamany de l'embrió guanyés a l'hematoma.
Molta sort i enhorabona.I disfruta del moment tan com puguis, és irrepetible, tu i el teu fill/a

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::