ILE per espina bífida

Problemes durant l'embaràs.
kafka
Entrades: 4
Membre des de: dt. set. 19, 2017 2:00 pm

Re: ILE per espina bífida

EntradaAutor: kafka » ds. oct. 14, 2017 4:21 pm

Hola de nuevo Ginesta,

Hace unos días encontré tu blog navegando por internet en búsqueda de consuelo... Al volver a leer hoy aquí tu historia, he relacionado fechas y acontecimientos y he caído en la cuenta que era tu blog

Solo quería agradecerte haberlo escrito... He llorado muchísimo al leerlo. Tus sentimientos son tan parecidos a los míos.... Las etapas del duelo también.

En mi caso solo han pasado dos meses y poco, y aunque voy mejor, sigo bastante en el pozo...

Un abrazo enorme
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: ILE per espina bífida

EntradaAutor: GinestaU » dt. oct. 17, 2017 12:41 pm

Vaya kafka qué casualidad! Me ayudó mucho escribir lo que sentía, aunque no tuviera un sentido o las frases no tuvieran relación fue una terapia que me sirvió de mucho, de hecho de ahí viene el nombre del blog. Nos sentimos unos bichos raros por sentirnos de esa manera y en realidad nos sentimos todas igual, pasamos por lo mismo. Cada cual tiene su propio duelo pero al final pasamos por todas las fases habidas y por haber.
Gracias por leer, y anímate e intentalo, mal no te va a hacer. Un beso luchadora!
Imatge
Imatge
Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: ILE per espina bífida

EntradaAutor: Flop » dv. feb. 16, 2018 3:37 pm

Hola,

ja fa temps d’aquest fil, però l’he vist ara i he pensat que si puc ajudar... a tu o a altra gent que hagi passat pel mateix, doncs perfecte!
Jo vaig passar per una ILE per espina bífida. A l’ecografia de les 20 setmanes ens ho van veure. Ens van derivar a la Vall d’Hebron (no som de BCN) i allí ens van plantejar si seguir amb l’embaràs o fer ILE. Tot i el dolor que comporta, vam tenir bastant clar que faríem ILE. Per desgràcia, coneixia a fons una malalta d’espina bífida, sabia què comportava la malaltia, el patiment d’aquesta noia... no em vaig veure capaç de portar al món la meva filla en aquestes condicions. D’altra banda, també ens havien dit que potser naixeria i es moriria al cap de poc.
És important que penseu que heu patit moltíssim, no us afegiu un motiu més de culpa o de patiment.
Totes les proves ens van sortir bé i ens van acabar dient que havia estat mala sort.
Al cap dels 3 mesos que ens havien recomanat esperar vam tornar a buscar i vam fer diana a la primera. Ara tenim una nena perfectament sana!!
Ara torno a estar embarassada de molt poquet però precisament avui ens han dit que no pinta gens bé. Tinc pèrdues importants i és possible que acabi en avortament. Però aquest cas no té res a veure amb l’anterior i ja et dic que tenim una nena perfectament sana.
Jo no vaig anar a cap grup de teràpia perquè no volia sentir penes. Ja en tenia prou amb la meva... El millor per alleugerir la pena va ser el segon embaràs i el naixement de la nena...
Una abraçada
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: ILE per espina bífida

EntradaAutor: GinestaU » dg. feb. 18, 2018 12:15 pm

Hola Flop gràcies per compartir la teva experiència! A nosaltres també ens van dir que havia estat mala sort, mica en mica hem anat aprenent a conviure amb tot això i semble que ens n'anem ensortint. Nosaltres no vam començar abuscar de seguida vam tenir els resultats, si és cert que no ens hem cuidat mai però no hem buscat. A l'Octubre vam decidir que era el moment i ens hi vam posar de ple, amb la sort de que vam fer diana a la primera i a Novembre vam veure el positiu, però ens va durar ben poc ja que a la setmana vaig començar a sagnar i el vaig perdre. Desprès d'això vam decidir no buscar activament i sense saber com em vaig tornar a quedar embarassada, ara estic de 13 setmanes i de moment sembla que tot va bé, hi ha un problemeta al cor però ens han dit que el mes segur es que es posi be tot sol. Esta sent molt diferent, suposo que es normal tenir dies bons i dies dolents, només espero que tot vagi be fins al final i que ens torni l'alegria de nou, no vol dir que no estiguem contents ara, però sempre hi ha el temor de que alguna cosa no surti bé.

Gràcies! Espero que el teu embaràs vagi endavant, cuida't molt. Una abraçada!
Imatge
Imatge
Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: ILE per espina bífida

EntradaAutor: Flop » dt. feb. 20, 2018 12:37 pm

GinestaU,

Enhorabona pel nou embaràs!! Entenc el que dius, nosaltres vam passar un segon embaràs amb molta por. Anàvem a les ecografies cagats de por. Veies a l’altra gent súper contenta, fins i tot portant gent de la família a veure les ecos... nosaltres a la sala d’espera amb un neguit! Recordo que analitzava la cara del metge i qualsevol gest l’interpretava com: ja està, ja ha tornar a veure que no va bé! Un patir!!
L’altre dia vaig posar que tornava a estar embarassada i que no pintava bé. Doncs tenien raó, l’he perdut. Avortament espontani... La veritat és que així com per l’espina bífida de seguida vaig voler tornar-ho a intentar, aquesta vegada m’he desanimar força. No ho sé, estic una mica cansada de patir, d’ecos, de tactes, d’urgències, de passar-ho malament...
Doncs res, molta sort en l’embaràs, força i ànims!!
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: ILE per espina bífida

EntradaAutor: GinestaU » ds. feb. 24, 2018 8:47 pm

Ai Flop quin greu... ho sento molt. Comprenc que no vulguis tornar-hi de seguida, jo despres del bioquimic vaig dir que ens donavem un temps perque no m'hi veia amb cor... pero hi ha coses que no es poden planificar, ja ho sabem ben bé. Espero que et recuperis aviat i que no perdis l'esperança, una abraçada ben calentona maca ^^
Imatge
Imatge
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: ILE per espina bífida

EntradaAutor: cositina » dg. maig 13, 2018 10:45 pm

hola a totes, feia moltisimq no passava per aqui, i potser ja vas trobat el meu cas al cercador del blog, però vaig passar el mateix al 2013. Sindrome de chiari, ile d'una nena en la setmana 20. 3 mesos després em vaig tornar a quedar embarassada, i ara tinc 2 nens sans de 3 i 1 any. Et deixo el meu post:
viewtopic.php?f=41&t=42212

ara he obert un blog (link a la meva firma) i el dol perinatal és un tema dels q en parlo perquè aquella experiència e va fer veure q és un tabu massa desconegut q com ja has trobat en aquest post, resulta q és molt més habitual del q ens pensem
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: ILE per espina bífida

EntradaAutor: GinestaU » dl. maig 14, 2018 5:33 pm

Hola Cositina , si que vaig llegir el teu post. AL Juny vaig començar un blog que em va servir sobretot per desfogar-me, necessitava escriure en algun lloc tot el que havia passat aquell dia i com em sentia. Ara tinc una llacuna, suposo que serà normal. Veure que la gent que passa per això és capaç de tenir fills sans es un gran descans, ara estic embarassada de 25 setmanes, ja hem passat l'edat gestacional en la que vam perdre la Dàlia i és confús que la perdua d'una ens estigui donant l'alegria d'esperar l'arribada de l'altra, que es una nena també. En dos dies farà un any i em sento descolocada.

Gràcies per explicar la teva experiència, donare un cop d'ull al blog. Una abraçada!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::