Ajuda - 3er intent?

Problemes durant l'embaràs.
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Gemmam » dl. jul. 17, 2017 11:17 am

Hola Bon dia,

Primer poso en antecedents. Tinc un magnífic nen de 3 anys i ara fa un any vam decidir buscar un germanet/a però hem encadenat dos avortaments. Un el vaig expulsar per mi mateixa al novembre i el segon al març em van fer un legrat perquè estava parat.

Després d'això el tema proves m'ha quedat un pèl a l'aire i em plantejava anar a la SS per mirar què em deien ja el meu ginecòleg semblava preferir un 3r intent. L'únic que em va dir és que em prengués Adiro de 100 quan comencés a buscar.

Sincerament no sé que fer, però jo no volia que es portessin massa amb el germà i m'estic plantejant fer un 3er intent a veure si "hi ha sort" amb tota la por que implica això i sabent el que pot implicar...

Algú en situació semblant que em pugui animar a provar? O bé algú que m'ho desaconselli totalment i que tot i que sigui lent que esperi a veure si em fan les proves per la SS.

Sincerament estic molt perduda i agraïria les vostres opinions. La meva parella no ha viscut les pèrdues com jo i directament provaria, no el veig gens amoïnat i m'he sentit molt sola en aquestes pèrdues i no veig que li doni importància a la possibilitat d'una 3a pèrdua, segueix pensant que ha sigut mala sort.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Arya82 » dl. jul. 17, 2017 12:54 pm

Hola Gemma, et recordo del post d’embarassades i sento molt la teva pèrdua. El que preguntes crec que és difícil de respondre pq depèn molt de cada parella i de com han viscut les pèrdues.

El meu cas no és ben bé com el teu però te l’explico per si et pot ser d’ajuda. Perdo a 2 nenes bessones per una corioamnionitis, després un bioquímic i després un avortament espontani. Jo després d’aquestes pèrdues jugava amb “avantatge” pq portava 6 anys d’infertilitat (i 5 anys a RA) i per tant jo ja tenia fetes totes les proves. I quan dic totes, vull dir totes. En 6 anys dec haver visitat la meitat de metges de Catalunya buscant un motiu a la infertilitat. I res. Tot bé, tot correcte. Per tant, jo abans de les pèrdues ja sabia que no hi havia cap explicació. Sabia que no podia fer-me més proves senzillament pq no n’hi havia. Així que vaig continuar-ho intentant i, de moment, el meu embaràs va bé. Què et vull dir amb això? Que el meu cas va ser clarament mala sort i que potser el teu també ho és.

Evidentment els nostres casos són diferents, pq jo les proves ja les tenia fetes, i en el teu cas doncs encara no ho saps. Però volia dir-te que sí que és possible que sigui mala sort. El meu cas va ser així i sé d’altres que també. Però clar, si busques sense fer-te les proves també t’arrisques a patir una altra pèrdua i has de saber si et veus capaç de tornar a passar per això o no. I jo aquí no m’atreviria a aconsellar-te. Per mi l’elecció era diferent: o ho tornava a intentar o directament acceptava que no seria mare.

Dius que si et planteges tornar-ho a intentar és pq vols que els teus fills es portin poc temps. Però jo crec que si et fessis les proves tampoc és tan temps... per la meva experiència la SS tarda uns 6 mesos (com a mínim on sóc jo). I si tinguessis mútua (o si ho pagues), pots anar-hi ara mateix i en 1-2 mesos les tens. D’altra banda, no sé si vosaltres us ha costat molt o poc quedar-vos, però també et pots plantejar començar a moure tot el tema proves i buscar al mateix temps.

Sé que després de tot aquest rotllo no et dec haver ajudat en res, però al veure el teu escrit volia dir-te que la mala sort existeix, que potser el teu marit té raó. Però també dir-te que valoris si val la pena arriscar-se. Es que és una decisió tan personal! Jo no m’atreveixo a dir-te què fer!

Sigui com sigui, molts ànims! I decideixis el que decideixis espero que el tercer intent sigui el bo.

Una abraçada
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: charito » dl. jul. 17, 2017 1:37 pm

Hola, jo vaig tenir dos perdues abans del meu fill que ara te 7 anys. Un abort espontani i un legrat per abortament retingut.

El tercer intent la meva gine em va receptar progesterona i aspirina de forma preventiva, es un tractament que no esta indicat per res en particular pero que sol funcionar per mantenir el embaras.

La decisio es molt personal pero si proves de nou que sigui fent alguna cosa diferent, la progesterona no fa cap mal i nomes pot ajudar.

Anims!!!
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Galey » dl. jul. 17, 2017 4:02 pm

Yo también usé estas dos cosillas para el tercer embarazo....el único que ha dado su fruto..

Los dos primeros fueron abortos a la semana 6..... luego tomé adiro y utregestan....y vino mi ángel.... y hace un mes, el tercer aborto, en el cual sólo tomé el adiro...

Para el siguiente intento retomaré adiro + utregestán.... No se sabe el pq, pero muchas veces funciona....ya que a veces son pequeñps fallos de coagulación que no se dan estando sin bebé....pero en cuanto quedamos embarazadas, zas....

Ánimo! y ya nos dirás...

charito ha escrit:Hola, jo vaig tenir dos perdues abans del meu fill que ara te 7 anys. Un abort espontani i un legrat per abortament retingut.

El tercer intent la meva gine em va receptar progesterona i aspirina de forma preventiva, es un tractament que no esta indicat per res en particular pero que sol funcionar per mantenir el embaras.

La decisio es molt personal pero si proves de nou que sigui fent alguna cosa diferent, la progesterona no fa cap mal i nomes pot ajudar.

Anims!!!
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Gemmam » dt. jul. 18, 2017 8:49 pm

Moltes gràcies a les 3! M'heu donat esperança a que pot existir la sort en el 3er...
Arya82 aniré a veure la llevadora a veure què em diu però em sembla que provaré un 3er intent. Saber que hi ha gent que ha pogut em dóna una esperança encara que sé que he de ser conscient que puc patir una 3a pèrdua...
Galey i charito gràcies per el qu m'heu dit! Li preguntaré també a la Llevadora per la progesterona, perquè el meu gine només em va dir adiro...
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Galey » dj. jul. 20, 2017 8:22 am

Piensa que la progesterona ya la segregamos nosotros.

Solamente es una ayuda para que el óvulo fecundado se implante mejor... Deja las paredes del útero mulliditas, por así decirlo, y él encuentra un nido adecuado más facilmente...

Mira si es algo normal, que ni siquiera se necesita receta.

Se pone el óvulo del día 14 o 15 o 16....(depende de lo que te duren los ciclos, tú más o menos calcula después de ovulación) y durante 10 días seguidos , uno cada noche.... Luego dejas de tomarla....y si viene la W, nada....si no viene....Te los vuelves a poner hasta la semana 12 de embarazo....

Muchos gines dicen que no hace nada.....pero coñe, malo no es.....y a muchas nos ha funcionado sin saber el pq......Que los médicos tampoco lo saben todo, pese a estar en el SXXI ...... pues, por si acaso.....¿pq no probar? :)


Ya nos dirás, y ánimo y suerte en el tercer intento !!!!
:-o00m

Gemmam ha escrit:Moltes gràcies a les 3! M'heu donat esperança a que pot existir la sort en el 3er...
Arya82 aniré a veure la llevadora a veure què em diu però em sembla que provaré un 3er intent. Saber que hi ha gent que ha pogut em dóna una esperança encara que sé que he de ser conscient que puc patir una 3a pèrdua...
Galey i charito gràcies per el qu m'heu dit! Li preguntaré també a la Llevadora per la progesterona, perquè el meu gine només em va dir adiro...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: capseta » dj. jul. 20, 2017 11:58 am

Hola noies!
Tinc un dubte, avui el ginecoleg m'ha dit que prengui adiro. Una pastilla al dia.
Es durant tot el cicle?
M,he quedat amb el dubte.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 20, 2017 1:07 pm

Galey, la progesterona és millor no deixar-la a veure si ve la regla pq si el problema al final resulta que és la manca de progesterona, pots posar en perill l'embaràs. El que s’hauria de fer és això: començar la progesterona després de confirmar ovulació, a dia 14 o 15 de la FL fer TE. Si és negatiu, deixes la progesterona. Si és positiu, no la deixis fins que el metge t’ho digui (en principi es pot deixar a les 8 setmanes però alguns metges allarguen fins les 12).

Capseta, a mi en el seu moment la meva ginecòloga em va proposar prendre adiro i la idea era començar a prendre’l abans de la transferència (just després de l’ovulació). Jo vaig decidir que no me’l volia prendre, així que tampoc t’ho puc confirmar al 100% pq fa temps d’això. No pots trucar al metge per assegurar-te’n?
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: capseta » dj. jul. 20, 2017 2:01 pm

Arya82 ha escrit:Capseta, a mi en el seu moment la meva ginecòloga em va proposar prendre adiro i la idea era començar a prendre’l abans de la transferència (just després de l’ovulació). Jo vaig decidir que no me’l volia prendre, així que tampoc t’ho puc confirmar al 100% pq fa temps d’això. No pots trucar al metge per assegurar-te’n?


Li podria consultar però ultimament faig tantes visites amb ell i altres metges que n'estic fins els.....
Pel que he entès és sempre, un al dia i punto. Cada dia.

Si es pot saber, perquè vas dcidir no prendre adiro?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 20, 2017 3:29 pm

Capseta, sí, jo també recordo que era un al dia. I suposo que tampoc no és massa important el dia que comencis a prendre’l mentre sigui abans de la fecundació, ja que al final del que es tracta es de protegir l’embaràs.

D’altra banda, si vaig decidir no prendre’l és pq a mi ja m’havien fet totes les proves de coagulació i tot estava bé. I quan la doctora m’ho va oferir (després de l’avortament espontani), li vaig preguntar si realment serviria d’alguna cosa i em va ser molt sincera. Em va dir: “tu no tens cap problema mèdic, però sovint el receptem pq us ajudi a estar més tranquil•les psicològicament i a no tenir tantes pors”. Ella va ser sincera amb mi pq, deixant de banda el meu historial, sabia que jo no sóc massa fan dels medicaments per si de cas. A mi els medicaments em fan respecte i si en prenc un vull que el metge m’ho justifiqui molt bé. I clar, si ella mateixa m’estava dient que en el meu cas seria efecte placebo... doncs vaig dir que no. Una altra cosa és si hi hagués hagut un problema eh! Llavors sí que me l’hagués pres, però com que no era el cas...
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: capseta » dj. jul. 20, 2017 4:58 pm

Arya82 ha escrit:Capseta, sí, jo també recordo que era un al dia. I suposo que tampoc no és massa important el dia que comencis a prendre’l mentre sigui abans de la fecundació, ja que al final del que es tracta es de protegir l’embaràs.

D’altra banda, si vaig decidir no prendre’l és pq a mi ja m’havien fet totes les proves de coagulació i tot estava bé. I quan la doctora m’ho va oferir (després de l’avortament espontani), li vaig preguntar si realment serviria d’alguna cosa i em va ser molt sincera. Em va dir: “tu no tens cap problema mèdic, però sovint el receptem pq us ajudi a estar més tranquil•les psicològicament i a no tenir tantes pors”. Ella va ser sincera amb mi pq, deixant de banda el meu historial, sabia que jo no sóc massa fan dels medicaments per si de cas. A mi els medicaments em fan respecte i si en prenc un vull que el metge m’ho justifiqui molt bé. I clar, si ella mateixa m’estava dient que en el meu cas seria efecte placebo... doncs vaig dir que no. Una altra cosa és si hi hagués hagut un problema eh! Llavors sí que me l’hagués pres, però com que no era el cas...



D'acord, gràcies per respondre'm. En el meu cas sí que han sortit alterades cosetes de coagulació i tal. El ginecòleg no pensa que sigui el motiu de la pèrdua de l'Eyra, però pensa que no està de més que ho prengui per assegurar, ja que hi ha altres valors que em surten malament :ufs:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: charito » dv. jul. 21, 2017 6:47 am

Hola, en el meu cas la progesterona la prenia al moment de saber el positiu, o sigui que de seguida que notava algun simptoma, abans de la primera falta ja feia el test i començava.
Galey
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. maig 25, 2017 11:00 am

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Galey » dv. jul. 21, 2017 9:29 am

A mí me la recetaron como dije... 10 días y esperar que baje regla o no para seguir ..... La primera vez olvidé lo de dejarla tras los diez días y claro .....mientras la tomas no baja la regla . Y fue un bajón de ánimos bestial ver que tenía síntomas de embarazo.....dias de retraso.. .y todo era por haber olvidado dejar la progesterona a día 25 o 26 del ciclo .... a fin de cuentas es dejarla 2 o 3 días y ya haces test o baja periodo ...

Lo del adiro ..yo tampoco tengo base para tomarlo pero ....menos mal que seguí pese a que no hacía falta .....si no.... ni mi hija ni yo estaríamos aquí.... Nos salvó de peores consecuencias cuando llegó la preeclampsia....
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Gemmam » dv. jul. 21, 2017 11:12 am

Hola bon dia,

Ara entenc perquè no m'han recomanat progesterona, en principi a quedar-me embarassada no tinc problema, el cop que he trigat més he trigat 3 mesos.

capseta no sé si et servirà però el meu gine em va dir adiro en el moment que comencés a buscar una cada dia.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: capseta » dv. jul. 21, 2017 8:04 pm

Gràcies a totes i a tu gemmam. Que t!he robat una mica el post, :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Gemmam » ds. jul. 22, 2017 1:30 pm

I ara capseta amb totes les vostres respostes m'esteu ajudant a decidir! I em sembla que provaré un 3er cop amb adiro... De tota manera aniré a veure la llevadora de la SS que sempre m'ha agradat molt i sempre m'ha sigut molt sincera.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: capseta » ds. jul. 22, 2017 8:38 pm

Gemmam, a veure si amb el que et diu la llevadora podeu prendre la millor decisió per a vosaltres.
Jo no et vaig donar la meva opinió/perspectiva des del començament perquè no ho vaig veure clar, però només dir-te en quina situació estem perquè vegis altres coses:
De la SS m'han dit que esperi a tenir mes resultats per intentar embaras.
El ginecoleg privat i un altre que he visitat (que tambe es de la SS) van dir que quan abans m'hi posés seria millor pel procés e dol (a grans trets, que després cadascú és cadascú).
Al final amb les proves que ja m'han fet el ginecoleg va optar per recomanar adiro i progesterona no (tot i que em va sortir justeta).

Nosaltres vam perdre la nena a les 31 setmanes, encara no sabem el motiu. Hem decidit que amb les proves i resultats que tenim de moment i amb la medicació que ara prenc ens llençem a la piscina, a més la nena va trigar 7 cicles en arribar, així que d'aquí a que arribi un nou embaràs potser ja tenim tots els resultats.

I.... no et vull enganyar: tinc por. Tinc por a no quedar-me, tinc por a quedar-me i que surti malament i tinc por a que surti bé i no estar bé emocionalment. Però la il·lusió de formar una família és tanta que ja estem en ello. Tant si va bé com si va malament, tant si triga com si arriba de seguida volem gaudir de cada moment, perquè no podem fer res per canviar-ho!

De moment ja teniu una cosa nova, que és provar amb l'adiro. Pot ser serveixi i pot ser que no. Això no ho sabem. Com tampoc saps si et quedaràs de seguida o et costarà, ni res de res... així que planteja't si tu et sentiràs millor estant en cerca activa amb el perill de quedar-te i tornar a patir una pèrdua o en canvi et sentiras millor deixant passar uns mesos per saber els resultats (que potser no son concloents i us diuen que ha estat "mala sort").
A mi per exemple el pensar que "perdo" mesos de cercar esperant resultats em posa fatal, així que prefereixo jugar-me-la. Ara ja sé què és perdre un fill, i em fa més cosa no arricar-me a perdre'n un altre que no pas intentar-ho.

Crec que la visita a la llevadora t'ajudarà, però sobretot has de fer el que et faci sentir bé a tu.
Per cert, Assisteixo a un grup de dol perinatal i he llegit uns quants llibres sobre el tema i els homes ho viuen diferent, pateixen i senten la pèrdua, però diferent, i sobretot quan encara no han pogut veure ecos amb forma de bebé ni han notat moviments a través de la panxa. Així que és normal que tu i el teu home tingueu visions diferents. És dur, però no deixeu que això us allunyi.

Una abraçada.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: charito » dl. jul. 24, 2017 10:41 am

Gemmam ha escrit:Hola bon dia,

Ara entenc perquè no m'han recomanat progesterona, en principi a quedar-me embarassada no tinc problema, el cop que he trigat més he trigat 3 mesos.

capseta no sé si et servirà però el meu gine em va dir adiro en el moment que comencés a buscar una cada dia.



Ull la progesterona no es nomes per quedar-se embarassada sino per aguantar el embaras!!!! Jo tampoc tinc problema en quedar-me i la començava a prendre quan sortia el positiu.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Gustineta » dl. jul. 24, 2017 2:56 pm

Hola!

Gemmam, encara que ja t'hagin respost i hagis pres una decisió, volia explicar una mica la meva experiència perquè m'he vist reflectida amb el que explicaves.

Després del segon avortament tenia exactament el mateix dubte que tu, tot i que després de l'alta a urgències sí que em van dir que demanés al ginecòleg que em derivessin a un hospital per les proves bàsiques per avortaments de repetició. Jo en aquell moment estava molt espantada, havia passat per 2 avortaments en 4 mesos i em feia pànic trobar-me un altre cop a urgències per un 3r avortament, però al mateix temps esperar per tornar-nos-hi a posar em feia mal només de pensar-ho.
Em va coincidir el segon avortament amb un canvi de pis i de ciutat i em vaig acabar visitant amb dos ginecòlegs diferents, una a l'hospital on em van atendre d'urgència i l'altre al nou CAP que em tocava. La de l'hospital, va ser una noia que ens va tractar molt malament i només li faltava riure's de nosaltres a la cara. Va dir, textualment: "La meva mare va passar per tres avortaments abans de tenir-me a mi, no us derivaré per només dos avortaments". El segon ginecòleg va anar millor, però ens va donar just el missatge contrari "Ni se os ocurra intentarlo de nuevo hasta que no os hayan hecho las pruebas". Total, que entre la por i el cacau mental vam estar ralladíssims. Finalment vam decidir equilibrar les dues opcions: provar-ho fins que ens haguéssim de visitar per començar les proves. Ens vam arriscar sense saber si hi havia res de malament. Però el dia de la visita va arribar i l'embaràs no. De fet, l'embaràs encara no ha arribat, i el diagnòstic clar tampoc. Hi ha cosetes que estan alterades, sí, però cap explica res de definitiu. Ja no ens queden proves per fer i passat l'estiu, anem a FIV.
En resum: la meva parella i jo hem d'assumir el risc igualment, tot i haver fet mil i una proves. La certesa no la tens mai. I, com la capseta, tinc molta molta por, fins i tot més por que just després dels avortaments perquè, juntament amb la por de perdre un altre fill, se m'hi ha ajuntat que no em quedo embarassada, però més por em fa quedar-me sense fills vius. I això és el que em fa intentar-ho. El desig és més fort que la por.

Capseta, a mi també m'han receptat l'Adiro. De fet, me'l va receptar la immunòloga l'any passat, tot i que no havia trobat res que estigués malament. I com que amb els medicaments penso com l'Arya, no me'l vaig prendre. Ara que una altra immunòloga m'ha trobat una mutació del gen MTHFR i me l'han tornat a receptar. Bé, m'han receptat Adiro i Clexane (heparina). La mutació en teoria justifica que m'ho hagi de prendre... però el curiós del cas és que la doctora ja m'havia receptat l'Adiro i el Clexane i no havia vist a les analítiques que tenia aquesta mutació, li ho vaig haver de dir jo! O sigui: que ho recepten empíricament, també. Em sembla que m'ho prendré, aquest cop sí.

Ara mateix no puc buscar, m'acaben de fer una histeroscòpia i una petita intervenció per una malformació lleu a l'uter i m'han fet prendre anticonceptives i ara Progyluton i antiinflamatoris i això és incompatible amb buscar un embaràs. Total que m'he d'esperar tres setmanes, simplement esperar sense fer res més i estic enfilant-me per les parets...! I això que és poc temps, en realitat sembla que em queixi de vici! Bé, espero que el meu cos faci neteja ràpid de tota aquesta porquerieta i també que les vacances m'ajudin a desrallar-me una mica.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Gemmam » dg. jul. 30, 2017 9:19 pm

He estat uns quants dies desconnectada perquè estem de trasllat i he estat molt atabalada i nerviosa i no ajuda en tot
Gusineta, gràcies per la teva experiència, amb tot encara no he demanat hora a la llevadora, volia portar-li els papers del legrat i no sé gaire on para tot amb el trasllat.
Però tenia ganes de tornar a provar amb l'aire a veure què... Però si que aniré movent per l'altre costat... I que tot és vegi. Tan de bo totes aconseguim aviat el que busquem.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::