Ajuda - 3er intent?

Problemes durant l'embaràs.
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Gemmam » dt. set. 05, 2017 9:15 am

Hola noies,

Volia agrair-vos tots els consells i les vostres experiències. Al final amb l'estiu, les vacances i parlant amb la meva parella hem decidit tornar a provar amb l'adiro tal i com va recomanar el gine. Volem pensar que si vam tenir la sort de tenir el nostre peque potser podem repetir. Una abraçada a totes, sou unes lluitadores i espero que tingueu sort en la cerca i en l'embaràs. Ja us aniré informant.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Embarassada » dv. set. 15, 2017 8:53 am

Hola noies!
Us explico ràpidament el meu cas, per donar-te ànims, Gemmam!
Amb 30 anys vaig tenir la meva primera filla, tot perfecte. Després va venir un avortament i, poc després, el segon fill. Quan aquest segon fill tenia un any i mig vam decidir anar a buscar el tercer fill (llavors jo tenia 35 anys) però vaig tenir dos avortaments seguits, més o menys amb mig any de diferència. Els metges em deien que, com que ja tenia fills sans d'embarassos normals, era o bé mala sort, o bé per culpa de la meva edat. Com us podeu imaginar, vam estar a punt de deixar-ho estar... Però les ganes de tenir un tercer fill eren tan fortes que vam decidir intentar-ho un cop més. I ara us escric amb un nadó preciós adormit al pit... Després d'un embaràs i un part completament normals.
Els avortament són tristíssims, però malauradament és una cosa que passa molt sovint, i que no podem controlar. Tot i que no és fàcil, jo et diria, Gemmam, que si us veieu prou valents ho torneu a provar... Us desitjo tota la sort del món!!
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: Ajuda - 3er intent?

EntradaAutor: Gemmam » dg. set. 17, 2017 10:27 pm

Embarassada moltes gràcies per explicar-me el teu cas! De veritat que ha vingut en un moment que em feia falta perquè havia tingut una mica de baixada emocional i em preguntava si podia arribar a sortir bé.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::