Legrat 13 setmanes

Problemes durant l'embaràs.
Ari_RG
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Legrat 13 setmanes

EntradaAutor: Ari_RG » dt. set. 05, 2017 4:49 pm

Hola noies!

El dissabte estan de 13+4 vaig començar a tacar i al fer-me la eco no hi havia batec... Un cop molt dur... Però ho estem superant, era el nostre segon fill i la veritat es que l'alegria de la nostra peque ajuda molt...

Demà em fan un legrat i estic bastant jinyada... Imagino que no es una experiencia que vingui de gust compartir, però si alguna vol fer-ho li agraire... Vau patir molt? La recuperació es dura? Dolor? (Més enllà del emocional evindentment, però em veig mes capaç de gestionar-ho!)

El meu primer part va ser una cesarea per placenta marginal i tot i que vem esperar a veure si em posava de part no vaig tenir ni una contraccio ni dilatar un cm... m'han dit que potser un allarga una mica, m'he de ficar ovuls a primera hora i anar a l'hospital...

En fi no es un plat de gust pero ho hem de passar aixi que si alguna m'explica una miqueta el seu cas i em dona anims ho agraire!

Una abraçada!
capseta
:: zebra
Entrades: 1002
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Legrat 13 setmanes

EntradaAutor: capseta » dt. set. 05, 2017 9:59 pm

Hola Ari,

La meva experiència no és la mateixa: pèrdua a les 31 setmanes amb part induït i tots els calmants que necessités i ara una pèrdua per ectòpic que estic expulsant sola de moment.

Però et volia dir que ho sento molt, són experiències dures que heu d'anar païnt com pogueu, afferrant-vos a les coses que us fan estar feliços (com ara la vostra nena) i també permetent-vos estar fotuts quan calgui. No és moment per ser autoexigents.

Respecte al que preguntes, si tot el procés el faras a l'hospital hi podras demanar els calmants que necessitis (a mi fins i tot em punxaven diazepan, van ser 36 hores de part i molt dur psicologicament). Després vaig tenir una quarentena "normal" i quasi no vaig prendre calmants, només dos dies.
A vegades als hospitals van molt "a saco" amb els procediments i obliden que estem aterrades i susceptibles, et convido a que facis totes les preguntes que necessitis i que no et quedis amb dubtes. I si en tens els preguntes més tard.

D'altra banda a mi em va anar molt bé poder llegir llibres sobre aquests casos, trobar altres persones que ho han viscut i participar en un grup de dol perinatal, que n'hi ha forces. Potser no ho necessiteu, però si ara o més envadant ho necessiteu està bé que sapigueu que existeixen aquests espais.

Si vols més informació (llibres, grups de suport) estaré encantada de parlar-te'n. Em fas un missatge privat i cap problema.

Una abraçada i molta força :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
ImatgeImatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dc. set. 06, 2017 12:02 am

Ostres capseta... t'havia llegit en algun post i no puc ni imaginar-me el que ha hagut d'estar per tu i la teva prella...

I ara amb aquest ectopic... quina merda noia pero ja veuras que tot anira be!

T'agraeixo la teva experiencia i els teus consells, per sort la situacio es una mica diferent tot i no entrar dins del primer trimestre pero si es molt dur tot plegat...

Tenim molta sort de l'Abril que ens ilumina i familia i amics així que anem fent... Em tranquilitza saber que em donaran calmants i estare amb el meu home... espero que siguin tan empatica com amb el part...

Enfi ja us explicare! Espero que d'aqui res tinguis el teu positiu i tot vagi de fabula noia!!

Un petonas i gracies!
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

EntradaAutor: Gemmam » dc. set. 06, 2017 6:53 am

Ari_Rg em sap molt greu. Jo vaig passar per un legrat el març. En el meu cas va ser a la Quiron i he de dir que el tracte va ser excel.lent. Em van posar la via, paracetamol i a esperar el quiròfan. Quan em van baixar es va presentar l'anestesista i em va venir a veure el meu ginecòleg i després em van dur a quiròfan. Em vaig adormir i quan em vaig despertar ja estava tot fet... Havia fet més mal al cor que res més...
Després em van posar a un box on em van deixar recuperar i em van deixar marxar després d'haver menjat alguna cosa.
L'endemà em sentia una mica magullada però ni de bon tros com la cesària, potser vaig perdre algun ibuprofé però com a molt 2 dies. Vaig tenir pèrdues uns dies i la regla em va tornar a algo més de 60 dies.

Sobretot mima't molt i t'has de permetre estar bé i malament i tenir alts i baixos. A mi com la capseta m'ha ajudat molt llegir altres casos.
Una abraçada,
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
garota
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. set. 06, 2017 3:15 pm

Oh, primer de tot, molts ànims!
A mi em van fer un legrat enem el primer embaràs que vaig tenir, i.la veritat és que no em vaig enterar de quasi res...
Òvuls a l'arribar, algun calmant i un cop a quiròfan, em van adormir amb el gas i va ser un moment. Un cop fora, una estona a l'hospital per veure que reaccionés bé i.cap a casa. Vaig perdre poquet i pocs dies, però es compta com quarentena.
D'això ja fa 6 anys. Després d'aquest vaig tenir un altre avortament, 6 mesos després, però ara ja tinc dos fills sans, un de 4 anys i un de 4 mesos.
Molta força i anirà tot bé. És un bon.pal.....
I a la capseta.... sense paraules noia. Moltíssima força i energia positiva.per a tu i tb pwr la teva parella!
GinestaU
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

EntradaAutor: GinestaU » dc. set. 06, 2017 10:05 pm

Hola maca, sento molt la teva pèrdua, ànims. La meva història no es massa semblant però si la meva experiència et pot servir per calmar el neguit ja haurem fet quelcom: vaig fer una ILE a les 22+5 setmanes per un defecte del tub neural, la intevenció va ser a Vall d'Hebron i m'hi vaig estar (entre unes coses i unes altres ja que va ser un part) 25 hores. En tot moment l'atenció va ser exquisita, no se a quin hospital has d'anar però cada cop el personal està més concienciat amb aquests casos. A mi em van fer legrat malgrat la placenta va sortir quasi sencera, era poquet però em van trastejar, en tot moment vaig tenir anestèsia. La recuperació va ser molt bona, com un postpart però tot més ràpid al tenir tot un tamany més reduït. Vaig estar sagnant 24 dies.
Tansols vull dir-te que estiguis tranquila, segur que t'atendran molt bé.

Sobretot molts ànims i una abraçada calentona que et reconforti.
Imatge
Imatge
Imatge
Ari_RG

EntradaAutor: Ari_RG » dj. set. 07, 2017 10:13 am

Hola noies!

MOLTISSIMES GRÀCIES A TOTES!!!

Les vostres experiències m'han acompnyat molt, la veritat es que ha anat molt be, no he patit gens i tot i que la operació es va allargar estic molt bé fisicament.

Ja estic a casa, des d'ahir a la tarda i he de fer repos perque he sagnat molt pero em trobo be i no tinc moltes perdues.

El trangol ja ha passat i com us dic l'Abril fa que tot lo dolent sigui menys dolent. Farem un petit comiat en familia del Pol i em fare una polsereta amb uns peuets per portar-lo amb mi, es la nostra manera d'anar paint!

La veritat es que els dies entre que ens vem enterar i el legrat ens han anat psicologicament molt be per anar tirant coll avall la nova situacio, estem intentant fer d'aquesta experiencia horrible algo positiu.

A totes les que ho heu passat dir-vos que fins que no ho vius no saps el que es... Sou unes valentes de picarols!

Una abraçada molt forta!
capseta
Entrades: 1002
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dj. set. 07, 2017 11:34 am

M'alegra molt llegir-te així de positiva i que hagi anat bé.

Una abraçada!! :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
ImatgeImatge
crunchi
Entrades: 1026
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dj. set. 07, 2017 1:18 pm

Ari, em sap molt de greu.
Una forta abraçada bonica.
Imatge
GinestaU
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

EntradaAutor: GinestaU » dv. set. 08, 2017 5:17 pm

M'alegro que hagi anat be, fins que no es passa no saps com és. Ara a recuperar-se anímicament, mica en mica es va veient la llum. M'agrada lo de la polsereta, és important tenir algún record. Una abraçada!
Imatge
Imatge
Imatge
garota
Entrades: 829
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dg. set. 10, 2017 5:55 am

M'alegro que hagi anat bé! A mirar endavant ara! Una abraçada!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: