Primera ecografia i no es veu l'embrió...

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
iam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: iam » dt. nov. 28, 2017 10:03 am

Hola, ahir em vaig fer una primera ecografia pel privat estant de 7+2.... en teoria en aquesta setmana ja s'ha de veure l'embrió i escoltar el batec... el ginecòleg em va dir que només es veia el saquet però no l'embrió...que potser estava de menys setmanes (menys de 6) o que l'embaràs no tirés endavant... No es va decantar per cap de les dues opcions, va dir que havíem d'esperar mínim una setmana per veure com evolucionava. Jo estic dels nervis ... no sé què pensar. Ja vaig tenir un avort el 2014 i el 2015 vaig tenir un nen que ara té 2 anys.
Què en penseu vosaltres? alguna s'hi ha trobat? ha acabat bé o malament??

Gràcies
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: shyla » dt. nov. 28, 2017 11:42 am

Bon dia bonica, doncs sincerament podria ser qualsevol de les dues coses. T'explico el meu cas, la llevadora em va demanar fer una eco per determinar les setmanes de les que estava, ja que venia d'un possible avortament bioquimic i no sabiem del cert quan havia ovulat. Pels meus calculs jo pensava que estaria de quasi 7 també, i no es veia embrió tampoc. Em van fer tornar als 10 dies, un dies molt durs, ja que estavem bastant negatius, pero finalment sí es va veure aquell dia, i ara tinc un terretremol d'una mica més de 2 anys i mig! Et desitjo tota la sort del mon! :-()-)
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 28, 2017 12:26 pm

Hola, doncs com et diu la companya crec que pot ser una de les dos coses, que ho tens 50% vaja. T'envio molts ànims i et desitjo moltíssima sort!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. nov. 29, 2017 12:18 am

Hola!

Jo vaig fer-me una eco perquè tenia pèrdues (que jo pensava que era la regla perquè la tenia irregular, però uns dolors semblants als d'un avortament em van alertar i el test va ser +) i també es veia només el sac. En el meu cas calculaven que estaria d'unes 5 setmanes com a molt, o bé que era un embaràs no viable. Jo també havia tingut un avortament previ, i després una nena. Finalment, just després de la eco, fent repós relatiu les pèrdues van parar i a la següent eco es va veure embrió i batec.

No sé, és molt dur perquè com ja t'han dit pot ser un 50%, si el ginecòleg no s'ha mullat és que realment no es pot saber amb seguretat. Jo intentaria ser positiva (tot i que sé que és difícil) ja que si el tema psicològic-espiritual- o digue'n com vulguis hi ha de tenir alguna cosa a veure almenys que sigui perquè l'embrió agafi força i no senti que el dones per perdut.

Molta sort!
Avatar de l’usuari
iam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: iam » dc. nov. 29, 2017 5:47 pm

Gràcies pels ànims! Ara estic millor perquè penso que el que hagi de ser serà, que no hi puc fer res, de moment jo no he tingut pèrdues ni res i m'agafo a això. Ara a esperar què em diuen dimarts... ja explicaré.
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: Mir DB » dl. abr. 30, 2018 10:18 am

Hola!
Com va anar Iam? Jo em vaig quedar embarassada de miracle! Tinc tot el "kit" per començar una inseminació a la nevera i anava esperant que vingués la regla... I no va venir! Després d'un any i mig intentant-ho, va i m'hi quedo sense fer res!!! El que fa el coco, hi estava massa capficada... Bé, la setmana passada vaig anar a la gine a fer el primer control, es va veure l'embrió però no hi havia batec. En teoria estava de 8 setmanes però la mida era de 6 o menys. Em fan esperar 10 dies per veure si batega, però em sembla que ja se m'han acabat el cupo de miracles... Fa dies que només ploro. He llegit tots els posts del "Sóc petit" relacionats amb embrions i batecs, i no tinc cap esperança. Em sembla que només he llegit un parell de vegades que a la següent visita van sentir el batec i tot va anar bé. No ho hem explicat a ningú i necessitava escriure per desfogar-me. Per què ningú explica que ha tingut avorts (a la vida real, no aquí)? Diuen que és comú tenir avorts però és un tema molt tabú. Entenc que quan hi ets pel mig fa patir molt i no cal fer patir a familiars i amics, però llavors ho hauríem d'explicar per normalitzar-ho. Estic tan desmoralitzada... He gastat molts esforços convencent el meu company per tenir un fill (ell ja en té 2), portem un any i mig buscant, i ara això m'ha caigut com un gerro d'aigua freda... Se'm fa tot mooolt llarg. Sembla que no s'acabi mai... I les amigues s'embarassen per un descuit o a la primera... quina sort! Res... estic trista, emprenyada, desesperada, dels nervis, ploranera... Almenys m'he desfogat....
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
iam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: iam » dl. maig 07, 2018 1:19 pm

Hola Mir, espero que el teu cas acabi com el meu!! Vaig estar tota aquella setmana fatal esperant la visita, però allà es va veure el batec, estava de dos setmanes menys del que havia calculat per això la setmana abans encara no es veia res, aquell mes devia ovolar més tard... Ara estic de 28 setmanes esperant l'arribada d'un nen!
Que tinguis molta sort i ànims, el que hagi de ser serà, però durant aquella setmana jo no vaig perdre l'esperança...
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: Mir DB » dl. maig 07, 2018 6:42 pm

Hola! Me n'alegro que anés bé iam!!
Dijous vaig anar a la gine i em va dir que no havia crescut ni bategava, i divendres em van fer un legrat. M'ho imaginava (pel tamany, era massa petit fins i tot si hagués estat de 15 dies menys) però tenia un bri d'esperança. Vaig patir molt durant els dies d'incertesa però ara em sento millor. Em sembla q pel fet de treure'm l'embrió s'ha tancat una etapa. Si no havia de ser, millor que s'acabés aviat. Em sentia molt malament, pensar que duia un embrió que no podia tirar endavant em feia estar molt trista i estranya, a més tenia nàusees i no deixava de rumiar...
Ja tinc ganes de tornar-hi. Em fa ràbia haver de passar per tot això i que es faci tan llarg però és el que hi ha...
Gràcies pels ànims!!!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 07, 2018 9:16 pm

Em sap greu MirBD.

Ànims i una abraçada
Avatar de l’usuari
iam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 6:52 pm

Re: Primera ecografia i no es veu l'embrió...

EntradaAutor: iam » dl. maig 07, 2018 9:57 pm

Em sap molt greu Mir, una abraçada! Molts ànims, ets molt valenta!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::