Avortaments espontanis, trombofilias i gluten

Problemes durant l'embaràs.
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Avortaments espontanis, trombofilias i gluten

EntradaAutor: Tremadufi » ds. feb. 17, 2018 10:48 am

Hola a tots!

M'agradaria trobar situacions similars O ajudar a orientar a persones que estiguin passant per lo mateix...el nostre cas després de passar per dos avortaments, no volem esperar a un tercer com ens diuen q és normal i hem decidit buscar el motiu...les dues vegades ha sigut més o menys a la setmana 6 i sempre espontani i sense legrat. Doncs ens van dir que és fallo d'implantació i pot ser generalment per tema genètic o per problemes de coagulació (encara que també m'han mirat l'alimentació). Els cariotips ens ha sortit bé als dos... així que el següent pas ha sigut analítiques complertes de trombofilies i intoleràncies. AQUI ESTAVA LA CLAU! Tinc una mutación en un gen que fa crear coàguls el meu cos...i lo més sorprenent.... sóc celíaca!!!! No tinc símptomes, vaig alucinar perquè no tinc cap problemes de mal de panxa.. i aquest tema està molt relacionat amb l'infertilitat i avortaments de repetició. Consulteu amb el vostre metge si us teniu dubtes. Jo ja he començat a eliminar el gluten de la meva vida.

Ànims... aquest any 2018 serà el nostre any!!!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Estrella32
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 07, 2018 9:40 pm

Re: Avortaments espontanis, trombofilias i gluten

EntradaAutor: Estrella32 » ds. feb. 17, 2018 5:19 pm

Hola!
Que bé que hagueu trobat on està el vostre problema!
Justament ahir em van fer un legrat, va ser el meu tercer abort. Ara estic a l’espera que em donin hora per fer l’estudi. Tant de bo el meu problema sigui algo que tingui solució...
A mi m’ho faran per la seguretat social, sabeu si tarden gaire a fer les proves i a donar els resultats? Jo ara se que hauré d’esperar uns mesos per tornar-ho a intentar però tampoc vull que sigui una llarga espera.....

Tot i que per nosaltres hem començat malament el 2018, esperem que poguem dir que serà un bon any!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Avortaments espontanis, trombofilias i gluten

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 17, 2018 5:41 pm

Hola!!

Tremadufi, sento pel que has hagut de passar, però me n’alegro molt de que hagueu trobat “la clau”. Jo també tinc un problema de coagulació, al SP hi ha un grup del club de l’heparina, si quan arribi el dia que t’has de punxar t’hi vols passar.... compartim penes i trucs.

Estrella, sento molt les teves pèrdues. Sobre les proves.
Les de coagulació a mi em va trigar unes 2 setmanes, i després la visita al cap de..... bufff!!! I com que va sortir alterat derivació a hematologa i nova analitica, però ja em va posar tractament perquè ja etava embarassada (test positiu el dia abans de la visita), després es va confirmar el problema. Tot per SS. Entre pitos i flautes des que va morir la nena i fins que la hematologa em va visitar van passar quasi 6 mesos.
Dels cariotips jo m’ho vaig fer per privat i el meu company per la SS, als dos ens van trigar un mes. I a la nostra nena li van fer Array i crec que va trigar una miqueta més.
Si tens accés al portal “la meva salut” pots accedir als resultats abans de les visites, però tampoc servirà de gaire, perquè al final si t’has de medicar o decidir algo has de passar per consulta igual.



Una abraçada molt forta per les dues, segur que sí serà el vostre any (i el meu!).

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::