Abortament diferit

Problemes durant l'embaràs.
Eira
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 17, 2018 9:03 pm

Abortament diferit

EntradaAutor: Eira » dl. set. 17, 2018 9:12 pm

No sabia on escriure el que sento i he recordat aquest fòrum de quan mirava les primeres coses. Estic molt enfadada i molt trista i necessito explicar el que he passat.

Estavem embarassats. Vaig trucar al CAP. “Hola, acabo de saber que estic embarassada i no se que he de fer”. Un truca aquí va ser la resposta. Ni felicitats ni empatia. Només coses útils, no fos cas que el funcionari perdés temps.

Vaig trucar i dues setmanes més tard Vam anar a la llevadora i ens va dir que estavem de 8-10 setmanes. Ens va insistir en la importància d’anar a totes les cites i tot el que diuen. Això va ser fa dos dimecres crec.

El mateix dimecres vam explicar-ho a les mares. Era un petit desitjat i ja tenim una edat i vam pensar que millor compartir-ho. El mateix divendres perdia.

Vaig trucar al CAP. 20 minuts sense resposta. Vaig trucar al ginecòleg del CAP. 15 minuts sense resposta. Vaig trucar al 061 esperant rebre un “tranquila és normal” i vaig rebre (no sense abans esperar 30 minuts) un “ves corrent a l’hospital”.

Truco a la mare i em porta a Sant Pau. Ma mare aparcava. Al arribar al mostrador vaig estar 10 minuts plorant davant sense que el noi que hi havia allà ni em mirés. Va ser una dona que passava per allà la que li va dir si pensava dir-me algo.

Desprès dues hores d’espera. Una doctora davant meu i l’altre a la taula. Hay latido? No. Així PAM. Perquè tenir sensibilitat amb la persona que hi ha davant seu amb una crisi d’ansietat és demanar massa.

Em van dir que fes repòs que en principi TOT ESTAVA BÉ però que el càlcul de setmanes era errori i que per això no escoltaven res. Elles em van dir que estava de 4 setmanes.

Mira jo que sé. Elles en saben i jo no. Haurè tacat per culpa meva? Haurè treballat massa? Potser abans que m’he tocat? I aquell pernil que vaig menjar abans de saber que estava em ara asada?

Avui he tornat a anar a revisió. Quan he entrat m’esperava un metge amb 3 estudiants i una infermera. Estupendo! Un circ entre les cames. m‘he despullat sense intimitat, la pobre infermera m’ha vist mirant a terra sense saber in posar-me. Espantada i avergonyida. M’avergonyeixen els meus 80 kg. M’ha vist i ha tancat una mica la cortina. Li he dit que no estava còmoda i m’ha donat la mà.

Mentre 4 persones em miraven m’han dit, encara amb les eines dins meu que era un avortament. 4 persones mirant entre les meves cames. Ma mare no m’ha pogut donar ni la mà. Sense deixar que em vestís ni m’incorporès. Sense treure’m l’aparell de dins. M’ho han soltat com qui et diu bon dia.

Ves Sant Pau que et donaran hora per l’abortament. No en tenia ganes. He enviat a ma mare mentre jo tornava la feina a deixar-ho tot mig arreglat abans d’agafar la baixa i intentar centrar el cap. Doncs no. M’han fet anar a mi. 3 hores llargues a la sala d’espera envoltada d’embarassades felices i nens. A ma mare li han dit que havia d’anar jo personalment perquè volien parlar amb mi, que havia de parlar amb un profesional i que havien de fer una segona prova

M’han fet passar just quan ella no hi era. I quan ha arribat no han deixat que passés (i els hi he demanat). No hi ha hagut segona prova. Ni psicoleg ni ningú per ajudar-me a pair. Jo sola sense ma mare que estava a dos metres. I ara he d’esperar a dijous sabent que el que porto dins no està viu. Que el fesolet que esperava està mort (o no s’ha format) sense saber el perquè.

Ni tan sols em sembla humà haver de passar per això. Perquè nassos necessitaven fer-me passar per aquest calvari de tres hores? Per una mostra de sang? I no em podiem treure la mostra al cap?

Sabeu el pitjor? Jo tenia visita normal avui i me la van anular. Quan em vaig queixar em van dir que tot hi que sabien que el meu embaràs era de risc la meva doctora assignada (a la que no havia vist mai) ESTAVA DE VACANCES i que m’ho endarrerien fins al 27.

Si no hagués tingut les pèrdues hauria estat quasi de 12 setmanes abans de que algú es dignès a mirar-me.

Ara no puc deixar de pensar.. i si no vaig pendre les pastilles d’àcod fòlic a temps? I si li vaig fer mal aquell cop que hem vaig tocar? Hauria canviat algo si m’haguèssin visitat abans?

Em queden tres dies d’angoixa. De no pdoer tancar els pantalons, de vomiteres, de dolor de pits.. però sabent que és en và i que no hi ha res a qui protegir de res. De pensar que és culpa meva i de no poder-ne parlar.

I això és horrible.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: shyla » dl. set. 17, 2018 9:52 pm

Ostres bonica, em sap greu la teva pèrdua i em sap greu el tracte que has rebut. No et culpis de res, quan passa una cosa inesperada sempre tendim a culpabilitzar-nos i a donar voltes als "i si...".
Sé que ara mateix no pots pensar amb claredat i que potser no t'ajudo però aquests 3 dies d'espera no son en va, et serveixen per fer un acomiadament pausat del teu fill, que no és viu però es mereix un acomiadament sense presses.
Si et ve de gust pots escriure'm per privat i dir-me a quin centre et van donar aquest tracte? Soc assessora de dol gestacional i m'agrada estar informada de tot això.
Si ho necessites aqui estem. Una abraçada.
Imatge Imatge
Judit G
Entrades: 4
Membre des de: dl. set. 10, 2018 4:45 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Judit G » dl. set. 17, 2018 10:37 pm

Maca, no he pogut evitar emocionar-me durant tot el teu escrit. De les mancances per part de la sanitat, de la frivolitat oferta i del poc caliu que t'han transmès. Ho sento, ho sento de tot cor. Gent desconeguda pot arribar a empatitzar per aquí, crear vincles, comunitat.
I no, no estàs sola. I no, no és real justificar o normalitzar aquests comportaments com ens volen fer entendre. Perquè és inadmissible.
Com bé ha dit la companya, les persones quan passem situacions crítiques tendim a culpar-nos, per intentar trobar les causes a un succés fatídic. I tu no has fet res nociu, ets valenta i forta. Necessites buidar, expressar la teva tristesa i incomprensió. Necessites temps i tota l'estimació i recomfort de les persones que t'estimen. Que junts podreu superar-ho. Però ara és temps per a tu, per refer-te i sentir que per molt que hi hagi persones que no estableixen vincles afectius en ambients de criança pel camí hi ha gent que t'obrirà els braços per comprendre't.
Ho sé per experiència, la meva mare en el moment del part portava una nena (hagués sigut la meva germana gran) i tenia el risc de dues voltes de cordó al coll. La nena va morir, i el metge li va dir a la meva mare que ella no s'havia mesurat bé els dolors. Imaginat quina situació més crítica. Al cap dels anys va tenir un nen i després en a mi.
Les situacions doloroses ens acompanyen dins l'ànima... que persones grises no apaguin la llum i el desig de ser pares.
Petons i abraçades, malgrat la meva joventut volia alleujar el teu dolor.
Eira
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 17, 2018 9:03 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Eira » dt. set. 18, 2018 3:47 am

Moltes gràcies. Ara mateix només vull plorar i no surten ni les llàgrimes. Demà he d’anar al meu cap a que em donin la baixa. Evidentment no vull anar a treballar ni puc fer-ho.

No puc dormir, no puc menjar.. només vull que passi ja i que arribi dijous. No entenc la necessitat de fer esperar a algú 3 dies. És incomprensible que et diguin que el fill que volies està mort i que dues pedres i fins dijous.

I tinc el run run de que a a Sant Pau no m’han tornat a fer cap prova i jo que se... el “i sí” es fa encara més gran.

Gràcies de debò
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Vannion » dt. set. 18, 2018 6:29 am

El primer de tot, bonica, una abraçada enorme, encara que sigui virtual. El que estàs passant, no ho mereix ningú, i sobretot, no ha estat culpa teva.
Em dol infinitament llegirte, per varis motius, un d'ells , es que sóc infermera, i no em puc creure, amb el cúmul de gent inepta i poc empàtica que t'has trobat. No s'hi val.
L'altre motiu, es perquè t'entenc, t'entenc massa... Quan em vaig quedar embarassada la primera vegada, en la primera revisió, tansols hi havia sac gestacional, i em van citar dues setmanes més tard, per veure el que. I allà, amb les cames obertes, i l'ecograf ficat (pero amb sort d'estar amb intimitat i acompanyada de la meva parella), la ginecòloga va dir: Perfecte! No hi ha res. Avortarem!
De veritat? Tant poques paraules i quan de temps ressonaran al nostre cap?
Descansa, plora. I si em permets, no et quedis amb el "i si...?". Si tens possibilitat, exigeix una nova prova d'aquí a dijous (eco, beta en sang...), O al menys, que t'expliquin les coses correctament. Estàs amb el teu dret. Al menys, el dret a unes paraules càlides, i una bona explicació.
Molta força.
Eira
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 17, 2018 9:03 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Eira » dt. set. 18, 2018 6:38 am

Les paraules que més em ressonen ara mateix dón les de la doctora d’urgències.

Al preguntar si no m’havien de tornar a fer una prova m’ha dit que tot és prou clar i que, en tot cas, si d’aquí a dijous el perds tu sola ja faríem una exploració.

He estat llegint tot el que he trobat al fòrum (mala idea) i he arribat a pensar que fer-me esperar fins dijous és una estratègia per intentar estalviar-se l’operació i el quiròfan per si amb l’estrès, l’angoixa i l’ansietat faig jo sola la feina.

I ja és el que em faltava. Patir amb contraccions gràcies a la meravellosa idea de fer-me esperar tres dies.

Veig que no sóc la única a la que les noticies arriben oberta de cames amb eines dins... pensava que havia sigut un error per part de l’estudiant (que és qui m’ho va dir, no el metge). Em sembla increïble que no tinguin ni la delicadesa d’esperar a que et vesteixis. A que almenys et sentis mig persona per a dir una cosa així


Em sap greu bonica. :(
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: shyla » dt. set. 18, 2018 8:53 am

Ostres m'agradaria poder dir-te moltes coses, coses que els professionals que t'han atès t'haurien d'haver-te dit i d'aquesta manera potser no tindries aquesta sensació de que no tens tota la informació.
Dir-te que estàs en el teu dret de decidir acabar el més ràpid possible amb tot i passar pàgina, i que no passa res si no et sents còmoda sabent que l'embaràs no evolucionarà i el teu fill és dins teu sense vida. Per contra com a professional del dol et diré que hi ha moltes dones que escullen la opció d'esperar a ser elles les que facin la feina, i d'aquesta manera senten que el seu cos ha pogut fer-ho, que l'embrió no ha tirat endavant però el seu cos si ha reaccionat bé davant d'això. Els dies d'espera t'ajuden a iniciar el dol, i a assimiliar de forma pausada el que està passant. Cap de les opcions que triis t'alliberarà dels sentiments que comporta la pèrdua: ràbia, negació, tristesa...simplement s'ha de passar. El més important és que siguis tú qui ho trii, per no tornar-te a trobar més endavant en la mateixa situació del "i si". T'envio molta llum i una forta abraçada.
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: crunchi » dt. set. 18, 2018 9:05 am

Em sap molt de greu bonica, no hi ha dret tot el que has hagut de passar. És indignant, crec que com a persones que som tots (mes enllà de la professió) hauriem de tenir més empatia en una situació així. Una mica de tacte. Que si, que ells veuen dones despullades cada dia i suposo que per alguns/es és lo mateix atendre'ns com qui ven patates al mercat. Pero osti.... una mica de per favor. Em sap molt de greu, que no hagin importat les formes en el teu cas.

No sé si t'has plantejat posar una reclamació pel tracte rebut. ?-)

I pel tema del avortament, res et puc dir que et consoli. Només que no et sentis culpable, que poder és facil de dir i no de fer, però no et castiguis. Espero que el temps cicatritzi la ferida i amb el temps pogueu cumplir el vostre somni.

Una abraçada

Pd. M'he quedat de pedra amb el que expliques Vannion, de les perles que solten alguns sanitaris, de veritat :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Anna Maria » dt. set. 18, 2018 1:35 pm

Ostres, mare meva....
MIra, no tinc paraules per expressar-te el greu que em sap el tracte que t'han donat. És que hi ha uns pebrots a vegades!
El problema principal és que "com que estem de poc" és clar, millor ara que no després, però tu ja havies començat a fer els teus plans i el teu cos notava els canvis que estaven produint-se dins teu. ja havies començat a ser mare. I de fet ho ets, has estat embarassada d'un petit amb llum, i necessites fer-ne un dol. Per això fa tanta ràbia que la gent hi tregui importància. I sobretot els professionals que s'hi dediquen, els coneixements mèdics serveixen per la part mèdica, però alguns haurien de fer una reflexió sobre tota la part emocional, crec que hi guanyaríem tots.
Em sap greu dir-te que el teu cos, ja sigui de forma natural o si hi ha intervenció, estarà un temps per posar-se a lloc, les hormones beta segurament encara les tens una mica altes, i fins que no tornin al seu lloc notaràs algun símptoma.
Si vols clicar a l'enllaç que hi ha a la meva firma, podràs llegir un relat que vaig escriure quan vaig tenir l'avortament.
Aquí estem per llegir-te.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Eira
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 17, 2018 9:03 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Eira » dc. set. 19, 2018 9:08 am

Bueno...

Demà és el dia. Ahir em vaig rellegir tot el que tinc i el que m’han fet signar. I SORPRESA! Amb l’operació signo també que poden fer fotografies amb finalitats científiques, d’investigació i formació. Que la prova (que em pot deixar sense úter cosa que no m’havien dit en cap moment) la poden fer estudiants i que aprovo la recollida de mostres amb finalitats científiques.

Sabeu si em puc negar a tot això? No vull que utilitXin el meu embrió ni m’gafin mostres per res més que no sigui dir-me que ha passat. Que segurament és una decisió egoïsta i en uns mesos pensaré que no hi havia per tant.

Però després de tot el que m’han fet passar no vull, a sobre, ser una font de coses per a que ells facin ciència quan no han après ni a ser humans

I estic nerviosa. No m’havien dit que una de les complicacions era perdre la meva capacitat reproductiva. I tinc mola por i no vull.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Anna Maria » dc. set. 19, 2018 9:46 am

Bones Eira,
doncs deu ni do. Entenc el que sents. Ara bé, pensa que avui en dia almenys t'informen del que fan i et demanen permís, cosa que potser abans ho haguessin pogut fer sense demanar-t'ho... Pensa també que egoïstament, si investiguen també tindran més coneixement sobre les causes que poden portar a tenir avortaments, per també poder prevenir-los. Tot i així, pregunta, ja que et fan firmar el paper, si et pots negar a que ho utilitzin. Pregunta si en faran una biòpsia, perquè potser ho faran per descartar que tinguis una mola.
Pel que fa al legrat que et faran, és una operació, i tota operació comporta els seus riscos, fins i tot l'anestèsia que et posaran per adormir-te. En tota operació et faran firmar un consentiment, sempre. És molt complicat, perquè sé que per una banda tens ganes de que això s'acabi, però sempre és millor que marxés de forma natural, perquè així no hi haurien d'intervenir.
També et comento, per si no t'ho han dit, que aquesta operació és ambulatòria, és a dir, no hi ha ingrés. Abans et tenien ingressada tres dies (et parlo de l'època de ma mare, que també n'hi van fer un estant de tres mesos). Ara t'ingressen, et fan l'operació, i al cap d'unes hores cap a casa. També et comento que et faran estar unes hores, em sembla que són 6, sense menjar ni beure aigua. Et faran posar, una estona abans (em sembla que va ser 1 hora i mitja) una pastilla a sota la llengua, que t'ajudarà a dilatar, notaràs unes petites molèsties, com de dilatació, no sé si et farà molt mal perquè això depèn de cadascú, com els dolors de part que cadascú els sent de manera diferent. A mi em van fer anestesia general, amb mascareta. La intervenció va durar 3/4 d'hora.
Després de l'operació, t'haurien de donar unes instruccions:
* les primeres 24 hores:
- repòs relatiu.
- no conduir cap vehicle .
- no beure alcohol.
- estar acompanyada per una persona adulta.
- primer beure líquids i després anar introduint sòlids.

* si tens marejos i vòmits encara que hagis pres medicació, anar a urgències.
* evitar activitat sexual durant dues setmanes (com si en tinguéssim ganes...)
* pots dutxar-te, però no banyar-te durant 2 o 3 setmanes
* es pot sagnar lleugerament els primers dies

* cal que vagis a urgències si:
- tens sagnat excessiu
- tens dolors abdominals forts
- tens esgarrifances i/o febre (més de 38)
- tens mal de cap intens

Jo vaig anar a l'Aliança de Lleida i vaig estar molt ben atesa, els primers tres dies em van trucar una vegada al dia per preguntar-me com em trobava.

Em sembla que t'he explicat tot el que sé, quan vagis al metge pregunta tot el que tinguis dubte, passa de la manera com t'ho diguin, tenen l'obligació d'informar-te d'allò que et faran, d'acord?
I nosaltres també estem per aquí, ja ho saps.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Eira
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 17, 2018 9:03 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Eira » dc. set. 19, 2018 10:56 am

Moltíssimes gràcies Anna Maria

Ara estic més tranquila. :*
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Anna Maria » dc. set. 19, 2018 11:12 am

M'alegro que les meves paraules t'hagin ajudat.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Anna Maria » dj. set. 20, 2018 6:15 pm

Eira, com estàs, com ha anat tot?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Eira
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 17, 2018 9:03 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Eira » dj. set. 20, 2018 10:40 pm

Hola!

Ha anat molt bé. Tinc poca pèrdua i la doctora ha dit que ha sigut molt ràpid. Ara em fa una mica de mal però (no pensava que diria això) estic bé.

És una sensació rara. He estat més estona del que tocava a la sala de desprès de l’anestèsia perquè quan m’he despertat només plorava i em feia mal i plorava i no podia respirar i plorava... i a l que m’han donat el calmant pel dolor m’he tornat a quedar fregida

Després, quan m’he despertat altre cop, em sentia bé. Trista pero bé. El fet de no tenir-lo dins, de saber que ja està, que ha sortit bé, que podem tornar-ho a intentar...

Tota la serenor que havia perdut aquests dies ha vingut de cop en forma de calma i ganes de sonriure altre cop.

No us puc negar que això em fa sentir una mica malament. Però ja estic més tranquila.

Moltes gràcies a totes. I moltes gràcies Anna Maria per preocupar-te!

M’heu ajudat molt i mai us podré agraïr tot l’escalg Que he sentit per part vostra quan em trobava completament perduda

Gràcies gràcies i gràcies
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Anna Maria » dv. set. 21, 2018 2:06 am

Bones,
me n'alegro molt que l'operació hagi anat bé. Entenc el que dius del descans, jo tenia aquesta sensació contradictòria també després de l'operació.
Pensa també que les teves hormones estaran uns dies descol·locades, i pot ser que tinguis alts i baixos. Fins i tot potser després d'això també. No siguis massa severa amb tu mateixa, ara cuida't i deixa't cuidar uns quants dies, d'acord?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: RedBerry » dv. set. 21, 2018 10:26 am

Hola Eira!

He llegit tot, i dir-te que ets una dona molt forta. M'alegro que hagi passat tot i que ja hagis trobat la teva serenor.

Com a tu jo vaig tenir també aquest agost un avortament diferit, gaire be a les mateixes setmanes, va ser diferent perque vaig decidir fer-ho medicat, i tambe vaig acabar en urgencies perque no vaig ser capaç de fer l'expulsiu sola. La sensacio de por i soledat, en aquest procés es horrible.

La diferencia es que vaig tenir la sort de donar amb un equip medic amb molt de cor, i dintre de lo dolent que es passar per aixo, va ser menys traumatic.

Crec que es super injust que et donguin aquest tracte, i com a tu a moltes altres dones que passen per aquest dol. Pero tambe penso que ens tenim que queixar quan passen aquestes coses, perquè si no ens ho fem seguiran igual. Estar de "poc" no es escusa, perque desde el TE positiu ja et fas ilusion, ja et venen pensaments del futur proper, i de cop i volta tot s'enfonsa.

Espero que ven aviat estiguis recuperada, continues igual o mes forta, i torneu a la cerca!

Molts PEPOS
stels
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. oct. 25, 2018 5:47 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: stels » dj. oct. 25, 2018 7:29 pm

Hola Eira, estàs molt enfadada i amb raó!

Jo sóc infermera i mai tractaria a ningú així. És veritat que quan estàs treballant és algó més mecànic però mai ha de ser inhumà.

Recentment he passat per un avortament complicat. Durant els 10dies de calvari fins que m'han fet el legrat per ineficàcia del bioquímic, he hagut de fer 5 visites a urgències. L'experiència com a usuària ha estat horrible, no li desitjo a ningú. El colmo va ser que quan vaig despertar de la sedació desprès del legrat, al box del cantó tenía una dona cridant amb contraccions i a l'altre un bebe plorant iniciant l'alletament... la osti!

Una abraçada i molta força a totes les que passen un mal tràngol.
Sme81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 9:01 pm

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Sme81 » dg. des. 02, 2018 7:19 pm

Hola a todas... Yo sufrí un aborto diferido a las 9 semanas ...sin síntomas ni perdidas en consulta me hicieron una eco y allí vimos k ya no había latido... De esto ya hace dos semanas... De ánimo ahí voy... Me cuesta mucho hablarlo... El caso es k ayer después de 15 días del legrado estoy sangrando mucho mucho ni al principio legrado sangre así... Me estoy empezando a preocupar... No sé si es normal o debo ir a urgencias... Alguna os pasó... ?
2015: Fiv pr privad= 2 neg.
2016: entrams lista esper Fiv Clinic SS
26/9/18 = punción 9 ovocitos
29/9/18= Transfe d 2 embris!!
11/10/18 = Positivo ( beta 165)
31/10/18= Vems a Bichin y sus latidos
14/11/18= 9 semanas Aborto diferido
27/03/19 = Transfe 2 blastos vitrifcd (-)
Nov. 2019= estim. = 0 óvulos fallido
Marzo 2020= estim. = 1 vitrifcd. 3 días
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Abortament diferit

EntradaAutor: Apolonia » dl. des. 03, 2018 12:05 am

Hola Sme81,
A mi me pasó igual que tu. Hace 3 años y medio tuve un aborto diferido a la semana 7,5 (gemelar). Me hicieron un legrado en la clínica de RA. Recuerdo estar muy preocupada porqué sangré como nunca en mi vida durante más de 15 días seguidos. Compraba paquetes de compresas post parto y las empapaba en nada... tomé suplemento de hierro por mi cuenta porqué pensaba que me iba a dar una anemia. Tanto en la clínica como en s. Social me dijeron que no me preocupara... pero la verdad me preocupé y mucho. O sea ue puedo comprender como te sientes. Yo de tí iría a urgencias y que te miren, pues cada caso es un mundo.
Suerte en tu próximo intento de quedarte embarazada, y ya verás como lommás seguro que las pérdidas irán a menos en breve hasta desaparecer. Cuídate..!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::