Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

Problemes durant l'embaràs.
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: petita_rousi » ds. oct. 20, 2018 7:41 pm

Bona nit a tothom,

El passat dilluns vaig donar a llum amb 30+4 setmanes el meu petit Arnau.

De matinada, sense embaràs de risc ni causa esclarida encara pendent de parlar amb la gine que em va atendre d'urgència.

Resulta que tinc al petit al hospital Sant Pau de Barcelona on està a la incubadora i en tindrà per 6 o 7 setmanes ens diuen. Va nèixer amb 1,600kg i 40 cm de llarg.

El problema ve que vivim a 45 km de l'hospital, i ens agradaria saber si algú té experiència o sap d'algún cas que s'hagi pogut demanar el trasllat del neonat d'un hospital com és Sant Pau al hospital Sant Joan de Déu que ens facilitaria i ens aproximaria més al bebé.

Per suposat ho han d'aprobar els metges i quan no sigui risc pel nen, però estem amb la incertesa, i tampoc volem violentar la unitat de Sant Pau que fan una labor d'àngels de la guarda com dic, són fabuloses, però els viatges ens maten, juntament amb l'estat anímic que podeu suposar que tenim...

Gràcies!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: crunchi » ds. oct. 20, 2018 9:45 pm

Hola PetitaRousi,

Primer de tot enorabona pel petit Arnau :-()-) i després doncs donar-te molts anims per la situació i forces per seguir endavant. Segur que hi haurà un dia que això quedarà en una anecdota, pero clar, ara entenc que es fa dur.... Jo ho preguntaria directament al hospital, que quan creuen que es podria demanar un trasllat, aviam què us diuen. Una altre cosa que se m'acut és buscar un allotjament barat a BCN.... sé que és una despesa però, no ho sé, poder és una solució temporal??
Molts anims :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: Vannion » ds. oct. 20, 2018 10:34 pm

Enhorabona pel naixement de l'Arnau, tot i que hagi tingut pressa per sortir!

Parleu amb sinceritat amb Sant Pau.

La casa dels Xuklis i la fundació Ronald McDonald donen allotjament en alguns casos a famílies que tenen els hospitals lluny. No sé, però potser val la pena que us assabenteu si el vostre cas és tributari.

Molta força i ànims. No em puc imaginar la duresa del camí que us ha tocat
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. oct. 20, 2018 11:42 pm

Hola petita_rousi,

Primer de tot l'enhorabona per l'arribada de l'Arnau! I molts ànims. No em vull ni imaginar pels moments que esteu passant. Molta força!!

Jo com la Vannion et volia dir que miressiu si hi ha alguna associació, fundació, etc que us pugui oferir allotjament a un preu "assequible" tenint en compte la situació. D'entrada és una despesa, però a part de l'estalvi d'hores al cotxe potser entre gasolina, autopista, etc potser acabeu també gastant molt i us compensa.

Ànims i una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: Anna Maria » dg. oct. 21, 2018 3:12 pm

Bones,
primer de tot, enhorabona guapa.
T'he buscat el telèfon del servei de Treball Social de l'hospital, truqueu a veure si us poden donar un cop de mà per buscar algun allotjament (quan ma sogre va estar ingressat a la Vall d'Hebron ens van donar uns quants telèfons de particulars que llogaven habitacions) i també perquè us puguin escoltar i us puguin assessorar:
93 253 21 32 extensió 73334. Horari de dilluns a divendres de 8:30 a 18.
Molts i molts ànims.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: petita_rousi » dg. oct. 21, 2018 4:39 pm

Moltíssimes gràcies pels teus ànims Crunchi.

Ja estem mirant pàrquings a la zona, ja que el Saba que hi ha a Sant Pau et cobra 60€ per 3 dies.

Tot i que com bé diuen per aquí, parlarem amb l'hospital a veure si és factible un trasllat, però no les tinc totes de que sigui així.

Bé de moment anirem tirant com podem, jo encara estic de post part (aquesta matinada farà una setmana) així que depenc d'algú que m'hi dugui, un cop passat això, segurament no estaré tan pessimista amb tot!

Una abraçada!!


crunchi ha escrit:Hola PetitaRousi,

Primer de tot enorabona pel petit Arnau :-()-) i després doncs donar-te molts anims per la situació i forces per seguir endavant. Segur que hi haurà un dia que això quedarà en una anecdota, pero clar, ara entenc que es fa dur.... Jo ho preguntaria directament al hospital, que quan creuen que es podria demanar un trasllat, aviam què us diuen. Una altre cosa que se m'acut és buscar un allotjament barat a BCN.... sé que és una despesa però, no ho sé, poder és una solució temporal??
Molts anims :-()-)
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: petita_rousi » dg. oct. 21, 2018 4:40 pm

Moltes gràcies Vannion, no coneixia aquestes fundacions, els hi donaré una ullada.

Una abraçada!

Vannion ha escrit:Enhorabona pel naixement de l'Arnau, tot i que hagi tingut pressa per sortir!

Parleu amb sinceritat amb Sant Pau.

La casa dels Xuklis i la fundació Ronald McDonald donen allotjament en alguns casos a famílies que tenen els hospitals lluny. No sé, però potser val la pena que us assabenteu si el vostre cas és tributari.

Molta força i ànims. No em puc imaginar la duresa del camí que us ha tocat
petita_rousi
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 16, 2018 3:22 pm

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: petita_rousi » dg. oct. 21, 2018 4:42 pm

Ostres mil gràcies!!

Demà mateix em poso en contacte amb ells a veure què hi podem fer. Si almenys tinguessim una data d'alta, però no sabem si seràn 4 o 5 o 7 setmanes les que hagi d'estar ingressat.

De tot cor gràcies!!

Anna Maria ha escrit:Bones,
primer de tot, enhorabona guapa.
T'he buscat el telèfon del servei de Treball Social de l'hospital, truqueu a veure si us poden donar un cop de mà per buscar algun allotjament (quan ma sogre va estar ingressat a la Vall d'Hebron ens van donar uns quants telèfons de particulars que llogaven habitacions) i també perquè us puguin escoltar i us puguin assessorar:
93 253 21 32 extensió 73334. Horari de dilluns a divendres de 8:30 a 18.
Molts i molts ànims.
Abraçades,
Anna Maria
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: *TINA* » dg. oct. 21, 2018 5:16 pm

Enhorabona i molta força per afrontar aquests durs primers dies.
A nosaltres ens va passar algo semblant i vam estar 3 setmanes a la uci de neonats, però a l' hospital trueta de Girona...allà hi ha a dins l' hospital mateix una mena d apartament pels pares de prematurs. Nosaltres hi anavem a descansar a les hores mortes, hi havia sofa, tv, micro....no recordo si la gent si quedava a dormir perque ja fa 4 anys i ho tjnc jna mica borrós...nosaltres no perquè estàvem a 35 minuts amb cotxe de casa, però plt ser que al teu hospital hi hagi també aquestservei?
Recordo que uns bessons del nostre costat també eren de Barcelona i els van traslladar,així que si no han canviat les coses, es deu poguer fer!
Ànims i que sigui curt! No us poseu una data fixa de sortida perquè és molt desesperant!!! Se el que és cada dia a la reunió amb el pediatre del migdia...ha millorat molt, ha engreixat x grams respecte ahir, ja no porta sonda etc...però de moment encara no...i el dia següent igual... :ufs:
Lo mes important es que millori dia a dia!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: Anna Maria » dg. oct. 21, 2018 8:51 pm

Aquí estem "pa un roto y un descosío", jeje
Ja ens explicaràs!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: Anna Maria » dg. oct. 21, 2018 10:25 pm

Ostreeeeeeeeeeeeeeees, menys mal que he repassat, buf. Resulta que t'he donat el telèfon de Sant Joan de Déu, no el de Sant Pau :-o00m :-o00m :-o00m
A veure, el telèfon d'atenció a l'usuaria de Sant Pau és 93 553 70 99
Entenc que també han de tenir departament o servei de treball social
Mil perdons!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
laiafortuny
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 7:54 am

Re: Part Prematur 30 setmanes i hospitalització

EntradaAutor: laiafortuny » dl. oct. 22, 2018 3:55 pm

Rosa,
quina gracia trobar-te aqui encara que sigui en aquestes circumstancies...anims i petons!
Si necessiteu res, ens ho demaneu!

Molta força familia

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::