Consulta sobre avortament diferit

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Consulta sobre avortament diferit

EntradaAutor: Luthien » ds. des. 15, 2018 9:52 pm

Hola a totes,

ahir divendres em van confirmar el que des del dilluns temíem, que el meu cigronet de 8 setmanes s'ha quedat a les 7 setmanes i no hi ha batec. Amb la doctora hem decidit que deixaré passar uns dies a veure si el meu propi cos l'expulsa, però si no és així (i per la eco, no semblava que hi hagués d'haver una expulsió immediata), dijous he d'anar a fer-me un raspat.

La pregunta que vull fer és, on em recomaneu les que n'heu tingut experiència? Vaig per mútua, la Divina Pastora, i tot i que visc a Calella, segurament aniré a alguna clínica de Barcelona. En un altre post sobre avotaments diferits, vaig llegir una experiència "prou bona" a la Quirón. L'única que conec, per què allà vaig tenir la meva filla, és El Pilar, però allà potser és una mica més antiquat, i està molt especialitzada en maternitat... en aquest cas, que és bastant més trist, no sé si és la millor opció.

Alguna clínica que em pogueu recomanar, si finalment necessito anar-hi?

Gràcies noies, un petó!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: Consulta sobre avortament diferit

EntradaAutor: Miri27 » ds. des. 15, 2018 11:44 pm

hola,
Abans de res, em sap molt greu i et dono molts ànims. L'agost passat em va passar el mateix, amb les mateixes setmanes, i ni tan sols havia sentit mai a parlar de l'avortament diferit...
Vaig decidir que m'intervinguéssin quan abans, i ho vaig fer a la Corachan. Tot molt bé, però també et diré que és una intervenció molt senzilla, on et seden i no t'enteres de res, per tant crec que a qualsevol lloc t'ho faran bé. Et dono molts ànims i espero que tot et vagi bé.
Un petó
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: Consulta sobre avortament diferit

EntradaAutor: Luthien » dg. des. 16, 2018 5:59 pm

Hola Miri27,

moltes gràcies!

Jo tampoc no sabia res de l'avortament en diferit... de fet, el primer cop que ho vaig llegir és fa molt poc, mirant en el foro de Soc Petit d'agost (quan hauria de nèixer si hagués anat bé), per què una de les que havia de ser mare en va tenir un, i no vaig entendre exactament de què parlava ni ho vaig investigar... Ara agreixo no haver entrat de debó en aquest fil del foro! No pensava fer-ho al menys fins a saber que anava bé, i veig que no em vaig equivocar...

Ja miraré on vaig (si finalment cal), la Quirón, la Dexeus... Una altra pregunta: la gine em va dir que anés directament a urgències i entregués el paper que tinc, i que em farien quedar unes 4 hores després pel tema de l'anestèsia, però no em va dir res més. Per algun lloc d'aquest foro algú va dir que s'havia d'estar 6 hores sense menjar ni beure i que després calien 24h de repòs. Em podeu confirmar això, sobretot el tema del menjar i beure?

Perdoneu tantes preguntes... :S
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: Consulta sobre avortament diferit

EntradaAutor: Miri27 » dg. des. 16, 2018 7:44 pm

doncs si! has d'anar en dejú! com si fos una operació. És important, si no l'anestesista et pot posar problemes.
I després res, et quedes unes 3-4 hores, menges una mica i ja pots anar a casa. El tema del repós és relatiu... depen de com et trobis. jo vaig estar per casa, però és que no vaig tenir molesties ni res i al segon dia ja vam anar a dinar fora, per desconnectar una mica.
Si tens dubtes pregunta, perquè ho tinc fresc!
abraçada
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: Consulta sobre avortament diferit

EntradaAutor: Balma » dl. des. 17, 2018 5:23 pm

Hola bonica,

Em sap molt de greu. T'han donat un temps de marge per decidir si vols el raspat o esperar? Jo ho vaig passar el setembre del 2017 i la doctora em va dir que esperés 3 setmanes i que si no, raspat. Ho vaig trobar etern, ho vam deixar en 2 setmanes i n'hi va haver prou per estalviar-me la intervenció. Malauradament en deuen fer moltes, així que no sé si varia gaire d'una clínica a l'altra. Jo triaria un lloc que m'inspirés confiança, que hi estigués bé i que no hi passés gaire sovint pel davant per no haver-ho d'anar recordant.

Una abraçada molt forta i ànims!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: Consulta sobre avortament diferit

EntradaAutor: Luthien » dl. des. 17, 2018 8:59 pm

Gràcies a totes!

Miri, gràcies per confirmar-me el tema del dejú. M'ajudarà a organitzar-me i no haver d'estar més hores de les que toca!

Balma, sí que tinc un marge... De fet, el dilluns 10 ja va sospitar que no hi havia batec, i el divendres 14 m'ho van confirmar. Llavors va ser quan em va donar l'opció d'anar a la clínica de seguida o d'esperar, com a molt, fins divendres... Però com que divendres 21 no és dia per a fer res urgent per Barcelona, serà dijous! En total, quasi dues setmanes... No tantes com a tu, però sí que m'ha donat un marge. Sincerament, crec que no servirà de gaire esperar, però ho vull intentar.

Gràcies per l'ajuda! Aquest foro és fantàstic! Com s'ho feien les mamis i mamis-to-be abans? :***:

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::