Avortament diferit, la meva experiència

Problemes durant l'embaràs.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Avortament diferit, la meva experiència

EntradaAutor: ambjdejan » dc. gen. 09, 2019 10:03 am

Hola!
Us explico la meva experiència per si algú li pot anar bé, quan m'hi he trobat he buscat de tot i potser puc ajudar a algú.

5/11: vam saber que estava embarassada
28/11: visita amb la gine, tot correcte, mida correcte, cor ok, ben implantat 7+2

18/12: en eco de rutina s'ha parat. Es va parar en 9+5 aprox.
La gine em proposa legrat. Em diu que puc esperar uns dies i tornar a fer una eco, però que el diagnòstic és clar. Quan fa la eco, posa el doppler i no hi ha batec ni circulació de sang. Em comenta que a vegades és més petit, però que si ja havíem sentit el batec, etc, és definitiu. Com que ve Nadal i no vull estar expectant, quedem el divendres 21 al matí. Hi he d'anar en dejú (ni aigua ni menjar)

El 21/12 a les 9:30 em fa una segona eco a la consulta, confirmem diagnòstic i m'explica com anirà tot. Em posa una pastilla al coll de l'úter per dilatar i quedem a les 12:00 a l'Hospital de Barcelona (quiròfan reservat per les 13:30).

Arribo a l'Hospital. És cirurgia ambulatòria. Quan arribo em fan deixar totes les coses en una taquilla i em fan passar al box on tinc una butaca reclinable per acabar-me d'esperar, mantes, i tot el què faci falta. El meu marit em fa companyia al box fins que em criden per posar-me a la llitera. Després, ell s'espera a la saleta

Quan em vénen a buscar em passen a l'àrea de pre-quiròfan i em posen la via. Tothom és tan amable! Jo crec que saben a què va cada pacient, i la veritat és que et sents prou recomfortat.

Em posen la via i un xute d'anestèsia, és el que fa més mal de tot, quan entra l'anestèsia. M'entren a quiròfan i amb prou feines m'estiren a la camilla ja m'he adormit. Quan em desperto ja ha acabat tot, deu haver durat com a molt 45 minuts
Em porten a post operatori, una sala gran amb diversos llits separats per cortinetes, on tu sents els altres pacients, però no els veus. Hi dec estar una mitja hora, potser, i després a una habitació individual, on torna el meu marit a fer-me companyia.

A l'habitació ens hi vam estar un parell d'hores més, fins que no et beus el suc i menges les 4 galetes i sobretot, pixes, no et treuen la via ni et deixen marxar. El meu marit va anar a buscar tota la meva roba i coses a la taquilla i em vaig vestir a l'habitació.
Quan fas el primer pipí ve l'infermera a mirar les pèrdues que tens.

En el meu cas, vaig tenir poques pèrdues, però he estat 17 dies tacant marró, cada cop més suau

7/1/19: revisió de la gine amb eco de control: queda alguna resta petita que marxarà amb la propera regla. Ens esperem aquesta regla i ja hi podem tornar. Em diu que segueixi prenent l'àcid fòlic

8/1/19: 19 dies post legrat. Sé, pels tests d'ovulació, que estic ovulant. D'aquí a 12-13 dies em baixarà la regla i podrem tornar-nos-hi a posar. Per cert, va ser una ovulació bastant dolorosa!

Espero que el meu post pugui ajudar algú, qualsevol cosa, aquí estic!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: Avortament diferit, la meva experiència

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 18, 2019 7:37 am

Hola bonica.... compartíem mes... que duu és tot plegat.
A mi ahir em van fer eco de les 12 set. I no tinc cap esperança perquè continuï endavant.... Té mida i batec correcte, però l'ós del crani és tou. Dilluns em fan una biòpsia... i entenc que desprès seguirant amb el procés que toca.
Gràcies per compartir-ho amb aquesta claretat i serenó, així puc estar una mica més preparada per el que m'espera.

Una abraçada!!!
Imatge
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Avortament diferit, la meva experiència

EntradaAutor: ambjdejan » dl. gen. 21, 2019 10:23 am

Ostres, bonica, quin greu més gran... Suposo que avui et deuen fer la biòpsia. Molts ànims, sigui el què sigui, espero que estiguis ben acompanyada, i puguis plorar i fer tot el que necessitis, explicar-ho si vols, descansar si ho necessites...
Vols dir l'os del nas? a veure què us diuen...
Una abraçada molt gran.... és tan molt difícil!
molts petons!!! Qualsevol cosa que necessitis aquí estem!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::