D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Coaner » dt. gen. 22, 2019 1:19 pm

Vull i necessito explicar la meva vivència...
Ens estimem i decidim amb tota la il•lusió del món formar una família.
Recordo aquell primer cicle com si fos ahir... semblàvem adolescents, estàvem convençuts que tot seria fàcil. I no teníem n’hi idea del que esperava. Desprès d’un any de cerca fallida, decidim buscar solucions... Proves i més espera... I així passa el temps... En principi tot té solució. El dia 12 de Desembre del 2017, (és curiós com aquestes dates queden marcades a la memòria com si es tractes de la data d’aniversari d’algú molt especial) ens afegeixen a la llista d’espera per una inseminació artificial a l’Hospital Sant Pau, mentrestant fem sis mesos de tractament amb Omifin al mateix Hospital de la zona per a veure si amb una mica d’ajuda aconseguim fer diana, però no, necessitem més temps i més ajuda. El Juny del 2018 acaba el tractament, dos mesos de descans, molt necessaris, les hormones es fan cada cop més visibles.
Setembre del 2018, just tres anys desprès d’aquell primer dia, carregats d’il•lusions començàvem un nou curs. Primera IA, estava tan nerviosa, creia que per fi aconseguiríem el somni de la nostra vida, però intuïa que aquells nervis tampoc em feien cap favor. I així va ser. Teníem dos intents més, i tampoc tiraríem la tovallola a mig camí, però ja em veia amb un peu a una FIV, i per descomptat tornant a carregar la motxilla de paciència.
Segona IA, molt més tranquils, relaxats... i evidentment amb poca esperança, però sense perdre-la, això mai! Recordo les IA molt observant, el procés el vius a l’hora amb d’altres parelles, però per descomptat ningú diu res. Si observes és fàcil intuir per qui és una primera vegada, o l’última oportunitat. Només entrar la doctora ens recalca que tan sols un 17% de les parelles aconsegueixen l’embaràs gràcies a la IA. Aquesta vegada jo tenia els meus dubtes... passen els deu dies de rigor, fem el test i positiu. El recordo com el dia més feliç de la nostra vida. Una de les primeres coses que fem és enviar els resultats a Sant Pau, si serveix per apujar una mica aquest tan per cent, i que qualsevol parella que vagi darrere nostre tingui una miqueta d’esperança, ja ens sentim satisfets.
Durant les primeres setmanes em trobo bé, mirem de ser prudents en donar la notícia, per por a una pèrdua. I esperem...
Setmana 8 d’embaràs, ecografia de control a Sant Pau. Tot va “bé” l’embaràs ha estat doble, però un saquet no té batec, ell mateix es re absorvirà. Seguim! El més important és que l’altre continua i aparentment és tot correcte.
Setmana 12 d’embaràs, esperem aquesta ecografia com l’aire que respirem. Aquesta ecografia ens obrirà les portes a viure l’embaràs amb més tranquil•litat, a poder-ho compartir amb tota la família, a poder-ho gaudir com es mereix.
Entrem a la consulta del doctor DE LA BARREDA (vull mantenir l’anonimat, per tant no diré a quin cap o hospital em refereixo, però si els noms dels doctors els quals crec que es mereixen ser denunciats o agraïts) si us topeu amb aquest paio, agafeu aire i respireu fort. Que tot el aire sigui per vosaltres, perquè ell no es mereix n’hi l’aire que respira. N’hi per descomptat el sou que té cada mes gràcies a nosaltres. M’acompanya l’Imma a la camilla, l'infermera, l’única mirada dolça d’aquelles dues hores de dolor. Ja d’entrada ens diu que l’eco serà llarga. Respirem. L’únic que volem és que tot vagi bé. El bebè no es mou gaire, per no dir gens... amb cara d’empipat el doctor ens diu que s’he li gira feina, que l’eco va per llarg, i decideix massegar-me a cops, i pressions fortes. Jo només respirava i pensava... Gira’t petitó, va gira’t. Però no va ser així... El doctor ens envia a caminar, i prendre algo dolç, però ràpid, perquè la nostra visita l’estava fent endarrerir la resta. Tornem, continua bufant perquè el bebè no es movia, ens fa referència a l'inseminació de Sant Pau, i no té millor comentari que dir-nos que al seu país (Colòmbia) les dones s’han de lligar les trompes. Perdoni, senyor DE LA BARREDA no sóc racista, justament un dels millors ginecòlegs que m’ha visitat mai és cubà, també de la pública, però vostè fa més aviat fàstic. I encara em quedo curta. L’ecografia abdominal no funciona, necessita prendre les mides del plec nucal i el bebè continua sense moure’s. Continuem de manera vaginal, evidentment a cops també. Ens explica el diagnòstic, el bebè està ben format, amb tots els òrgans, extremitats, però amb una malformació al crani. Ens deriven al Hospital de la zona, per fer un diagnòstic prenatal més acurat mitjançant una biòpsia. El dia més feliç de la nostra vida es converteix en l'inici d’un malson.
Passo tres dies sense poder-me moure, DE LA BARREDA si va ben lluir... si em quedessin forces per fer una altre cosa que no fos plorar, si per nosaltres fos, no tornaria a violentar cap més dona. El meu home estava convençut que desprès d’aquella visita, la nostra llumeta s’hauria apagat.
Tres dies fins a la biòpsia, sabem que res no va bé, però em de seguir el procediment que toca. Donem la notícia, els més grans no entenen res. Però tothom ens fa costat, però ningú sap com. És tan normal... però sentir-te acompanyat és tan important en aquest moments tan difícils, ens esperen dies duus i, que t’agafin i t’acaronin la mà, t’abracin fort és el millor regal.
Gràcies M , gràcies per la teva llum. M és una noia que he conegut virtualment a SP, amb un cas molt semblant, que m’ha guiat, acompanyat i explicat en tot moment. El dubte a no saber que em faran, que passarà... provoca una por immensa, i poder anar una mica més preparat, és la millor llum que pots trobar durant aquest camí.
Dilluns, dia de la biòpsia, em desperto nerviosa, però decidida. Arribem a la consulta de l’hospital, dues senyores davant meu, dues preguntes mèdiques i ploro, no puc parlar, tinc molta por. Una d’elles m’agafa el braç... les miro els ulls i entenc de seguida que aquesta visita seria molt diferent. Senyora GOMEZ I COMPANYIA (no tinc el nom de les dues doctores) només puc dir GRÀCIES!!! Les proves van ser molt dures. Finalment, el bebè és acrani, està ben format, però té el crani tou, per tant mai podria tenir una vida digne. Continuem amb la biòpsia per a tenir resultats. Elles sempre atentes i properes. I tot i el dolor, tot va ser molt més fàcil gràcies a la seva atenció. GRÀCIES SRA GOMEZ I COMPANYIA.
L’Hospital de la zona és un Hospital religiós, i el seu protocol no permet acabar amb un embaràs amb vida, em deriven a la Vall d’Hebron. Demà tenim la primera visita explicativa i entenc que aquesta setmana acabarem una part d’aquest maleït malson.

L’únic desig és que tot hagi estat puntual i podem ser pares algun dia.
Infinites GRÀCIES a tots aquells que ens han fet costat!
No deixarem mai de lluitar.

Edito de nou: Si em llegiu, i necessiteu ajuda. Us trobeu amb un cas semblant, i teniu dubtes, pors... no dubteu en escriure'm!

Coaner
Coaner l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 18, 2019 1:28 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: airuni » dt. gen. 22, 2019 2:08 pm

Coaner sap greu que tingueu que passar per tot això i a mes que us trobessiu amb algú així, no se li pot dir ni professional ni persona.
Us han dit si us dirán si ha estat mala sort o hi ha algo més?
Esperem que sigui això molt mala sort i que aviat us arribi l'esperat bebe que us ilumini.
Espero que passi tot el més ràpid possible, saps que estem aqui pel que necesitis, que pensem molt amb tu i encara que sigui amb la distancia t'enviem molta força.
Una abraçada molt gran :-()-)
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: ambjdejan » dt. gen. 22, 2019 3:04 pm

Coaner, bonica, molta, molta força per aquests dies tan complicats que us vénen a sobre. Plora, plora tan com necessitis! Plora tu, i el teu marit, busqueu ajuda si la necessiteu, exploteu aquí! el que necessiteu!!
Espero que a la Vall d'Hebron us sapiguen tractar com es mereix qualsevol persona, amb tacte, amb empatia... a la maternitat tenen un servei de psicologia perinatal, segur que a la Vall d'Hebron també!

El que dius del metge (per dir-ne alguna cosa...) Increïble!! que la teva visita el farà endarrerir? mala sort! Ningú no ho necessita més que una família que està passant un moment així... mare meva quin metge! a ell li deurien haver lligat el cervell!

en fi, procura oblidar-te d'aquest metge tan aviat com puguis, recorda les altres doctores i el tacte que van tenir, recorda els bons moments i els altres, accepta'ls, assumeix-los, i poc a poquet!
encara us queda un trajecte dur i important.

una abraçada molt gran, estem aquí!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Coaner » dt. gen. 22, 2019 4:27 pm

Airuni, quan tinguin els resultats cromosòmics (entenem que són unes 3 setmanes) ens tornaran a citar a la Vall d'Hebron per explicar-nos si ha estat puntual, el motiu, (si podem ben bé saber-ho) i si podem tornar-ho a provar.
Gràcies Ambjdejan, vaig llegir que m'havies contestat a la teva publicació. Però m'enfonsava molt i llegia coses hi havia de tancar. Em sento millor, però no descarto la possibilitat per mi o el meu home d'una mica d'ajuda.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 22, 2019 7:18 pm

Preciosa, me n’alegro de que hagis decidit compartir tot això aquí. Escriure ajuda molt, nuidar el cap, ordensr idees...
per la resta, no hi ha paraules? Saps que ho sento molt, sou uns lluitadors i sou i sereu uns pares genials.

Molts petons!


P.D: a Vall Hebrón hi tenen una bona psicologa perinatal, pel que tinc entès ella porta un grup de dol, i tenen protocols especifics per aquests casos. No dubtis de demanar tota l’ajuda professional que calgui. Tot acomoanyament és poc.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Coaner » dc. gen. 23, 2019 4:59 am

Moltes gràcies Capseta, per el teu suport!
Una abraçada
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. gen. 23, 2019 10:44 am

Coaner
Sento q hagis d dir.li adeu al teu fill. Si llegeixes un posts mes avall podrás llegir la meta historia. Adeu petit Aleix.
L’equip d la Vall d’hebron es fantástic i et sentirás recolçada n tot moment. No tinguis por, faran tot l posible x cuidar.vos en el moment.
Jo vaig al grup d dol, vam començar ara al gener, et donarán hora amb la psicóloga i ella si ves q ho necesites ja et dira. Si necesites res em pots escriure.
Ho sento de veritat.
I sobre aquest desgraciat posa una queixa pq aixo no es pot permetre.
Una abraçada
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Nata32 » dc. gen. 23, 2019 11:38 am

Hola Coaner Preciosa....

Sé que em vas dir que no ho llegís, però no t'he fet cas, no ho he pogut evitar. Per mi, llegir-te, i contestar-te, és una forma d'acompanyar-te (per molt poca cosa que sigui).

Sempre he pensat que erats molt valenta, una persona molt forta, decidida, amb les idees molt clares. I això penso que t'ajudarà en tot aquest procés. Com ja t'han dit abans, no dubtis en demanar tota l'ajuda que necessitis, que segur que sempre serà poca.

Saps que ho sento de TOT COR. Potser no ho hauria de dir però no he pogut evitar que em caiéssin les llàgrimes llegint-ho tot. És súper injust. No t'ho mereixes. Però la vida és així, ens posa pedres constanment en el camí, a uns més, i d'altres menys. A vegades més pedregós, i de vegades menys. Aquesta experiència segur que et servirà i NO DUBTO que seràs una mare EXEL·LENT. Perquè ho seràs. Tard o d'hora, però ho seràs. Ja t'he dit moltissimes vegades que estic segura que la vida et recompensarà amb tot el que et mereixes.

No vull escriure més perquè segur que cap paraula és idònea en aquest moment. La meva intenció només és que sàpigues que sóc aqui, donan-te ànims i força, llegin-te, fen-te costat, i donan-te el poc escalf que et pugui donar per aquí.

Una ABRAÇADA!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Gustineta » dc. gen. 23, 2019 2:10 pm

Coaner, gràcies per compartir la teva història.

Em sap molt greu que hàgiu perdut el fill que esperàveu, és molt dur, i d'una impotència i un dolor enorme.

Sento ràbia per com us va tractar el primer doctor. Per desgràcia, molts professionals encara no tenen eines per afrontar aquestes situacions i són poc curosos, però la persona que us va atendre... sincerament el que us va fer no té nom. Em sap molt de greu que us trobéssiu amb algú així en un moment tan difícil.

Espero que a la Vall d'Hebron us tractin amb molt de tacte i empatia i trobeu l'ajuda que busqueu. Com diuen la capseta i la Blaucel, fa temps que estan fent molt bona feina amb els pares que perden els seus fills. També, cada cop hi ha més grups de dol i d'ajuda mútua, a tot Catalunya on podeu anar si sentiu que us pot ajudar.

Desitjo que continueu tingueu el suport i la companyia de la gent del vostre entorn i que pugueu compartir amb ells com us sentiu.

Una abraçada molt molt forta
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Coaner » dc. gen. 23, 2019 6:34 pm

Gràcies per les respostes...
Blaucel, en saber la notícia vaig buscar a Sóc Petit, i crec que el primer que vaig llegir va ser la teva història. No vaig dir res... M'era impossible. Vaig descobrir SP en el meu últim any com a "Trobadora" i moltes de les companyes patien pèrdues, el fet d'imaginar-me el dolor que passaven en perdre la seva llumeta m'ho feia passar molt malament. Sóc massa aprensiva, i entenia perfectament com podia ser aquesta sensació. De fet, aquestes 12 setmanes d'embaràs no les he gaudit per aquesta por, tot hi no haver passat mai per un abort. Però no em puc n'hi imaginar el que ha de ser assumir, conviure... amb una pèrdua tan avançada. Em sap un greu immens tot el que has viscut... Una abraçada gegant!!
Nata, carinyo.... saps que encara que sigui virtualment et t'aprecio/t'estimo moltíssim. Ets molt especial!! No, es que jo no et dic res... perquè ets molt aprensiva també... i aquestes coses són dures. Mil gràcies per les teves paraules! Ajuden! I tan!
Gustineta, gràcies! He volgut compartir-ho perquè si tan sols ajuda a algú... ja servirà per algo. Segur que són moltes que ho pateixen i ho llegeixen en l'ombra. I jo sóc del parer que compartir, escriure, va molt bé per alliberar el cervell.

Avui em tingut visita amb la doctora Avilés, la visita molt correcte, m'he sentit sempre respectada i acompanyada. No entenc com et visiten a una planta maternal, amb un passadís que he fet com un ruc de fira, mirant endavant, ràpid i tan a cegues com he pogut. Fins i tot el meu home m'ha dit que els quadres de nadons a tot el passadís o sales tampoc també li sobraven...
Podíem triar, si provocar el part i així tindríem l'autòpsia o intervenció. Tot i que té els seus pros, ens han programat l'intervenció per divendres. El part ha de ser tan duu... que no vull n'hi imaginar-m'ho.
Passat divendres en dues setmanes ens visitarà el psicòleg prenatal. En un mes tindrem el resultat de la biòpsia i en 3 mesos ens diran si tenim llum verda.
Un camí molt llarg...
Però jo penso tenir molta fe amb nosaltres!

Abraçades!!
Imatge
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: crunchi » dc. gen. 23, 2019 6:59 pm

Coaner em sap molt de greu. No tinc paraules on puguis trobar el consol en aquests moments, però si et volia dir que em sap greu tot el que us ha tocat viure. Aquest tracte que expliques no s'el mereix ningú, som persones ostres...!!! Quina falta de respecte i empatia per part seva!!! Ojalá el karma li faci pagar la seva deshumanització.
Espero que a partir d'ara us trobeu gent que us faci el camí més planer, i sobretot, us desitjo tota la sort del món perque algun dia pogueu ser pares. Aquest cop no ha pogut ser, però espero que algún día si que pogueu cumplir el vostre somni. Una abraçada bonica, ets molt valenta. :-()-)
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Arigalma » dj. gen. 24, 2019 9:10 am

Coaner preciosa....
Porto dies pensant què dir-te, però no aconsegueixo trobar les paraules per dir-te el greu que em sap tot això... Així que només et puc dir que agafis forces, agafa't el temps que necessitis per superar tot això i quan us veieu en cor i us diguin el què tornis a ser la Coaner positiva que sempre has sigut i que ens has ajudat tant a les altres en moments de bajón. Ara t'ha tocat a tu pasar el sotrac... i m'encantaria poder escriure't alguna cosa que t'ajudés però suposo que no ho aconseguiré, així que només desitjo que passi tot això i el més aviat posible aconseguiu el vostre somni.
He llegit a l'aktre post que demà teniu hora... molts ànims bonica. :-()-) :-()-)
Qualsevol cosa ja saps on soc. :love: :love:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Coaner » dj. gen. 24, 2019 9:30 am

Crunchi, gràcies!!
Ari, bonica... clar que les trobes! No pateixis gens per si em dius o no el correcte... Jo sé que hi ets, i això és el que compta. Però no volia que em llegíssiu... heu de ser prudents amb l'embaràs. Que aquestes coses no es posen a la roba. Em va costar molt fer aquest text.... però m'ha ajudat a ordenar idees. Compartir el que sents sempre ajuda. Tinc por per demà, no m'han intervingut mai i les coses com són... fa respecte l'anestesia general. A part el llegrat em podria afectar el coll de l'úter no sol passar mai (un cop a l'any ens van dir) però som tan gafes que encara serem nosaltres. Miraré d'estar tan tranquil·la com pugui avui, per agafar tantes forces com pugui per demà. Una abraçada ben gran!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: capseta » dj. gen. 24, 2019 9:01 pm

Coaner recordo perfectament l’època de paranoia absoluta esperant què més dolent ens podia passar i pensant que seguiriem sent el petit % que té “mala sort” en tot. Realment molt dur. El cap és traïdor. Una abraçada molt forta!! La por i desesperança la vostra companya de viatge de moment. És així... viviu cada emoció i sentiment tal com vingui, deixeu-vos fluïr. No hi ha res ben ni mal fet.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: airuni » dj. gen. 24, 2019 10:31 pm

Ànims per demà Coaner, segur que tot va bé, espero que sigui ràpid i el menys doloros possible sobretot anímicament.
Per la resta del procés agafa aquest temps d'espera per desconnectar, tenir temps amb parella i agafar forces, perque segur que aviat cumplireu el vostre somni.
Doncs això molts ànims bonica, una abraçada :-()-)
Imatge
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: D’ UN SOMNI A UN MALSON. CRITICA I AGRAÏMENT AL DOCTORAT

EntradaAutor: Flop » ds. feb. 02, 2019 2:47 pm

Coaner,

molts ànims i molta força. La vida és molt injusta amb alguna de nosaltres. No hi ha dret!
Si et ve de gust, pots seguir la meva història aquí al SP. Sembla que no, però veure gent amb històries molt complicades dona força. Almenys a mi, perquè al meu entorn tot són finals feliç i fa molt mal tot plegat. Et sents molt sol.
Espero que almenys en aquest procés final els professionals mèdics thagin tractat amb respecte i empatia.
Suposo que ara és el que menys et ve de gust, però t’animo a denunciar aquest impresentable de metge amb qui vas topar. No es pot tolerar aquesta violència obstètrica. Descarregar la seva fúria en tu, que estaves passant el pitjor moment de la seva vida. Quina poca-vergonya, quin imbècil. Si no sap les repercussions que poden tenir la seva mala bava i la seva violència en la teva recuperació psicològica, algú li hauria de deixar claret!!!
Jo mateixa, per la pèrdua del meu 3r embaràs, vaig trobar un noi encantador. Faré com tu, diré el seu nom. Marc Genover. Vaig haver d’anar a urgències sola per motius que ara no venen al cas. Em va tractar tan bé que crec que si no hagués estat per ell no sé què hauria fet.

També et recomano ajuda psicològica d’algú expert en el tema. T’ajudarà molt, bonica.

Una abraçada!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::