Tancar una etapa

Problemes durant l'embaràs.
Gustineta
:: peixet
:: peixet
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Entrades: 276
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm

Tancar una etapa

ds. ago. 17, 2019 6:25 pm

Hola, boniques!

Fa gairebé cinc anys, al novembre de 2014, vaig descobrir el Sóc Petit. Vaig entrar en aquest racó on vaig trobar una companyia i una ajuda increïbles després de la pèrdua de les meves dues primeres estrelletes. Més endavant, vam perdre un altre petit a l'inici de l'embaràs, però només ho vaig compartir al post de reproducció assistida.

Avui torno en aquest racó per explicar que, finalment, des del 8 d'agost, a més de ser mare, faig de mare. Després de tot el camí recorregut durant més de 5 anys, ho hem aconseguit. Em miro el meu fill i em sembla increïble, tan perfecte... Sento una gratitud immensa i em sento tan afortunada...

L'Enric és un nen preciós, de les coses més boniques que he fet a la vida. Cada passa, cada prova, cada tractament, cada punxada per arribar a ell prenen tot el sentit del món ara. Ens va tocar la loteria, Quan era només un embrió de cinc dies que em van transferir, l'Enric va decidir enganxar-se a mi i créixer, créixer fins a néixer. VIU i SA. Als meus braços. I amb tres estrelletes que el cuiden des d'on siguin. La felicitat és indescriptible.

Gràcies a les noies que vaig conèixer al principi, va ser un grup molt bonic. En aquell moment algunes de vosaltres estàveu en una altra etapa, vivint el vostre embaràs arc de Sant de Martí, però entràveu a recomfortar-nos igualment. Gràcies, gràcies Anna Maria, Flor de Lis, boira, manyaga, airin, litusina, flordeneu, lautoncar, nainonera,... Algunes ja no esteu actives però volia donar-vos igualment les gràcies per haver-me escoltat quan més ho necessitava.
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Ubicació: Lleida
Entrades: 1765
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am

Re: Tancar una etapa

dg. ago. 18, 2019 10:58 am

Moltes felicitats guapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En moments difícils, és essencial trobar on aferrar-se, i jo crec que aquí, a l'SP vam poder trobar un grup per poder-ho aconseguir, per no tornar-nos boges, per poder buidar el pap quan convenia... Hi ho hem aconseguit.
Ha estat un llarg camí, com bé dius, i has estat molt i molt valenta. Ja tens a l'Enric als teus braços, un bebè Arc Iris. Ara a gaudir d'aquesta nova etapa, absorbent i que té moments complicats, però molt bonica.
Aquí estem per qualsevol dubte que et porti aquesta etapa!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegirem Els llops de Francesc Puigpelat. T'apuntes?
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Tancar una etapa

dj. ago. 22, 2019 6:22 pm

Moltes felicitats Gustineta!!! >.-<:

La teva victòria dóna esperances a totes les que com jo encara estem lluitant per aconseguir-ho.

Me n'alegro molt!! Que siguis molt feliç i a gaudir-ho al màxim!!

:-)(-: :-)(-: :-)(-:
9/14 endometriosis
Acupuntura i canvi alimentació
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
Herbes xines
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 Beta-
1/18 frigo Beta-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. Beta +!
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. Beta -
Iniciem ovo

Torna a “Quan les coses no van bé”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: