Menstruació despres d'un avortament diferit

Problemes durant l'embaràs.
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: pandora » dj. set. 19, 2019 5:26 pm

Hola a totes,
Ja vaig explicar el meu cas per aquí, fa 1 mes vaig patir un avortament diferit a les 9 setmanes.
Dilluns de la setmana pasada tenía revisión, la ginecologa ho va veure tot bé i en dir que acababa d'ovular i havia estat una super ovulació, en 15 dies la regla i a tornar a la cerca si volem. Doncs bé fa 4 dies que taco narró, ahir a vaig començar a sagnar com regla però es va parar i avui altre cop petit hacet marró, a alguna li ha passat? Ja han passat quasi 15 dies de la ovulació i estava convençuda que ahir ja era regla, però ara estic descolocada. Us heu trobat???
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. set. 19, 2019 9:29 pm

Hola Pandora,

Jo tinc entés que la primera menstruació després del part o avortament pot ser similar a les que sempre havies tingut o no, completament diferent. Jo vaig tenir un avortament esponani i la següent regla sincerament no recordo com va ser... Els tres primers cicles de després del primer part els recordo molt irregulars, i abundants, i ara els tres cicles que porto des que va néixer la petita són súper regulars i també abundants... Així que ja veus, en alguna cosa igual i en d'altres no. Jo crec que depèn de cada dona.
Jomateixa82 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 22, 2019 10:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: Mir DB » ds. set. 21, 2019 7:36 am

Hola Pandora! En el meu cas després d'un legrat la regla va tardar més de 40 dies a arribar i va ser molt abundant i dolorosa. En l'altre abortament, que va ser espontani, la regla em va venir als 30 dies i va ser molt poc abundant. De fet, les següents regles també estan essent fluixes. Per tant, una de cada. El que em van dir és que després d'un abortament la següent regla pot ser diferent a l'habitual. Suposo que amb el temps el cos s'anirà recuperant i tot es posarà a lloc. Una abraçada!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: *TINA* » dg. set. 22, 2019 4:15 pm

La regla pot ser diferent ( menys abundant o més), però tinc entès que això no és indicatiu de que l' ovulació no s'hagi produït de manera correcta. Així que si hi ha ovulació tot ok.
Jo vaig tenir un legrat un 23de desembre i el 17 de gener tornava a estar embarassada de la meva filla! Molta sort i ànims!
Imatge

Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: ambjdejan » dg. set. 22, 2019 5:28 pm

Bonica, a mi em van fer el legrat el 21D, vaig anar tacant pero sense que baixés. El 29G, la gine em va dir que estava a punt d'ovular però res, i al final vaig prendre progesterona i la falsa regla em va baixar el 12F
La primera regla post ovulació real, no em va venir fins el 25F... mentrestant vaig estar tancant alguns dies més alguns menys, fins i tot amb sang vermella, que deia, ara sí que baixarà, i res
Jo em controlava per temperatura basal, així vaig saber que havia ovulat segur...
Ànims, es passa fatal fins que no es regula. Ara les tinc cada 25-26 dies, regulars...

A veure si t'anava de baixar!
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: pandora » dl. set. 23, 2019 8:04 am

Moltes gràcies a totes!!!!!
Continuo igual des de que vaig escriure, tacant marró i a estones dolors de regla però res més.... I és clar no sé si aquesta ha estat la meva regla post avortament o qué.
El dubte és sobretot si puc mantenir ja relacions sense protecció, fins i tot he comprat test d'ovulació, que no havia fer servir mai en les altres cerques, per veure com està funcionant el meu dia despres de tot.

Gràcies de nou per compartir les vostres experiències.
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: pandora » dl. set. 23, 2019 8:11 am

Tina, et vas quedar molt ràpid, qué bé, però jo estic prenent precaucions perquè em van dir que esperés a la primera regla. A tu no?
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: *TINA* » dl. set. 23, 2019 8:51 pm

Sí rapidíssim! No mho creia. Doncs el meu gine d' aleshores ens va dir que el cos era savi i que quan en tingués ganes volia dir que estava preparada. Però pel que he lllegit no és lo habitual. Gairabé tots els gines et diuen quan temps t has d esperar...
Imatge

Imatge
Mercedes Gomez
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 30, 2020 6:12 pm

Re: Menstruació despres d'un avortament diferit

EntradaAutor: Mercedes Gomez » dt. des. 01, 2020 11:43 am

Tot i que això ha passat fa molt de temps, és important que aquesta comunitat comparteixi experiència i sàpiga el significat de les coses, de manera que les properes dones amb situacions similars sàpiguen per què. Fins al punt, lLamestruació després de l'avortament normalment torna a 4 a 8 setmanes; però també dependrà del tipus de control de la natalitat que utilitzeu (ja que alguns poden retardar o alleugerir el vostre període menstrual, fins i tot aturar-lo per complet).

No importa quin control de la natalitat està utilitzant, si vostè no veu el seu retorn del període dins de vuit setmanes, és una bona idea posar-se en contacte amb el seu metge per comprovar si hi ha embaràs o qualsevol condició subjacent.

No obstant això, vostè ha de ser molt conscient que just després de l'avortament, s'inicia l'expulsió de totes les traces de l'embaràs perdut, això inclou teixit fetal, a més d'altres restes de l'úter, i es caracteritza per sagnat pesat. Com he escrit abans, és aconsellable consultar amb el seu metge sobre qualsevol cosa.

Entra aquí per saber com t'ajudarà a millorar de la manera més natural https://www.ecoactivo.com/homeopatia/

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::