FIV sense evolució d'embrions

Problemes durant l'embaràs.
AnnaGuerra
Entrades: 4
Membre des de: dj. feb. 10, 2022 7:08 pm

FIV sense evolució d'embrions

EntradaAutor: AnnaGuerra » dg. març 13, 2022 8:54 am

Bon dia noies,

Volia compartir la meva experiència per si algú més s'hi ha trobat.

Busco un embaràs per ser mare soltera. Tinc 37 anys. Fa dues setmanes em van extreure els òvuls i els van fecundar. Dels 9 òvuls que em van extreure (després d'una estimulació no agressiva) només van poder-ne fecundar 6. D'aquests 6 només van evolucionar-ne 3 el primer dia, i al 2n dia ja es van quedar estancats i no van evolucionar més.

Jo estava preparada perquè la implantació no funcionés a la primera. Però per no tenir ni un sol embrió, no. És una opció que no m'havia plantejat, perquè els metges em van dir que podia passar, però que normalment no passava. Ells tampoc s'ho esperaven i també els va saber molt de greu.

Ara estic molt trista perquè no sé quan podré tornar-ho a intentar. M'he gastat tots els meus estalvis amb una fiv per clínica privada (va ser fiv perquè em van trobar trompa obstruïda després d'histerosono i em van desaconsellar inseminació). Només tinc dues opcions... o esperar-me que em truqui el gine i em posi a llista de la SS per la Fundació Puigvert (aviam quant triga a trucar-me i quant triguen a avisar-me de la Puigvert... que em diuen que la cosa va per any i mig -dos) o bé tornar a reunir la suma de diners (que no és poca) per tornar a intentar fiv... amb la por que torni a sortir malament i que m'acabi gastant 6000 euros més per res. I amb tot això la pressió de l'edat, ja que a l'estiu en faig 38.

Fa molts anys que vull ser mare. Ni de lluny volia començar ara, però per diversos motius no he pogut fer-ho abans, i ara em sento que se m'acaba el temps i que no puc fer res per anar més ràpid. És una merda.

Algú més s'hi ha trobat? Jo estava tan segura que amb la fiv tindria embrions bons...
Algú més esperant que truquin de la Fundació Puigvert?
Algun consell i/o idea?

Gràcies,


Anna

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::