**--CERCADORES GENER 2017--**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Anna3
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. des. 30, 2016 1:43 pm

Re: **--CERCADORES GENER 2017--**

EntradaAutor: Anna3 » dl. gen. 09, 2017 11:34 am

Hola de nou!! No sé si e comentar que sóc un xic impacient... He anat a buscar un test d'embaràs.
I merda :ufs: ha donat negatiu. Quina ràbia tu!!!
Toca tornar-hi, encara no mha vingut però deu estar al caure pq ara sí que tinc una mala llet...
Algun consell??
tacai
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

EntradaAutor: tacai » dl. gen. 09, 2017 2:20 pm

Nom d’usuària: Tacai
Edat de tots dos: 41 els dos
Nª de fills: jo si, 1, i ell no
Cicle de cerca: 1
Data de NW (Super-important!): 23/01
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixen
Doncs, que he estat dubtant molt si tirar-me a la piscina , i hem decidit que si amb la dificultat que pot tenir quedar-nos amb 41. Jo ja tinc una nena, i ell ha estat i és un pare per la meva filla. Ara m'agradaria viure la maternitat d'una altra manera, i poder formar una nova família. No em vull obsessionar però.... és inevitable, ajjjjjjj
Tulipi
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dl. gen. 09, 2017 5:13 pm

Enhorabona Patufeta19!!!
Et recordo de cercadores de mesos passats. Desitjo q tot et vagi moltbe, ara et toca fer-te a la idea :-())
Acidilla
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Acidilla » dl. gen. 09, 2017 9:36 pm

Caram, em despisto un dia i ja tenim positiu!!

patufeta19 Enhorabona!!! :-()) :-())

Benvingudes a la resta noies!! :p-) :p-)

Mode ego: Aquesta setmana entro en SW. Ja he començat els TO. Al ataqueeer.
Imatge
Imatge
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dt. gen. 10, 2017 6:27 am

Bon dia noies,

Anna3, ja ens aniras informant. Si encara no t'ha baixat repeteix test dema, he llegit que en moltes el test dona positiu al cap d'uns dies de la DNW.

A les que esteu en desespero molts anims a totes!!

Acidilla!!! Al ataque!!
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dt. gen. 10, 2017 7:07 am

Modo ego: estic al cap esperant visita, tinc un gripassoo de la hostia! Me passat la nit amb febre, mocs, mal de cap... a veure que em recepten...
De fet, tinc tan poques esperances de tenir panxu que em pendré el que em donin. Estic a una setmana de la DNW, que penseu?
Acidilla
Entrades: 54
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Acidilla » dt. gen. 10, 2017 9:39 am

Tulipi és molt mala època de refredats. Fa un mes que jo i el meu home els estem encadenant un amb l'altre. Si més no comenta-ho amb el CAP, que estàs cercant. Jo he estat llegint i hi han molts antigripals o similars segurs per a un possible embaràs o cercadores. Petonets i a recuperar-se!

Anna3 Com et diu la Tulipi, si no et baixa repeteix tests en uns pocs dies. A vegades la hormona no està encara alta i depèn del test costa de detectar.
Imatge
Imatge
Anna3

EntradaAutor: Anna3 » dt. gen. 10, 2017 12:09 pm

Hola noies ahir em tocava la regla i de moment res de res. A veure si estic de sort i faig un positiu
aida-ferres.canelayclavo
Entrades: 10
Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm

EntradaAutor: aida-ferres.canelayclavo » dt. gen. 10, 2017 2:27 pm

Tulipi, la meva ajudant l'any passat va passar el mateix un refredant gegant i va anar al cap i va dir que estava de molt poquet (dies) i li van receptar algo compatible i ara te un nen monissim!! Aixi que curat i cuntinuem!!

Anna3 molta sort, que jo vaig al teu darrera!! Divendres gine, visita normal i espero poderli dir em sembla que estic embarassada!!
Anna3

EntradaAutor: Anna3 » dc. gen. 11, 2017 4:40 pm

Aaiix encara no m'ha vingut. Però no vull corre a Fer un altre test. Tothom em diu que de tant pensar-hi per això no em baixa.
Divendres i tornaré si continu sense warry.
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dj. gen. 12, 2017 5:27 am

Molta sort Anna3!!! Quina paciencia que tens! Jo hagues fet test cada dia des de la DNW.

Creu-ho els dits!! :-()-)
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » dj. gen. 12, 2017 5:32 am

Ego: ja m'estic recuperant del costipat/grip, ahor al vespre ja no tenia gens de febre aixi que avui a la tarda cap a treballar (quona mandra fer torn de tarda.
Tema W, tinc la sensacio que tambe s'avançara aquest mes... amb lo regular que era jo! z2:-) z2:-)
AnnnaToni
Entrades: 21
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

EntradaAutor: AnnnaToni » dj. gen. 12, 2017 9:24 am

Hola noies,

Com va? jo acabant la meva SW, i ahir vam anar al metge de la SS per comentar els resultats del seminograma de la meva parella. El metge proposa fer-se una analítica completa per descartar qualsevol problema de salut general, però no veu que els resultats siguin pèsims, només justets. Segons ell, demanaria consell a la meva ginecòloga i fariem un parell de mesos de vida sana de la meva parella, exercici, dieta saludable i repetir seminograma.
En fi, jo la veritat, estic en un punt mig. Estic d'acord en que enviar-nos de pet a la in vitro potser és una mica bèstia, sense mirar causes del per què l'esperma és poc i lent, però tampoc crec que arreglem res amb un parell de mesos d'exercici. Al final, el que acaba sent és un temps per assumir problemes per concebir.
Anna 3, paciència. Tampoc fa tant que ho busques, si no ho estàs no passa res! Tranquila i a veure què tal divendres.
Marta_1986
Entrades: 753
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. gen. 12, 2017 9:03 pm

Holaàaaaa!!!!! A veure noies vaaaaa una mica d'alegria! Ànims amunt i calces avall vaaaaaa :love: :love:

Anna3 com vaaaa? Mentre no hi hagi warry hi ha esperança. ....a mi l'últim cop q em vaig quedar prenyi el primer test em va donar negatiu, i diria que dps dies més tard vaig comprar clearblue i ja em va donar positiu. A veure demà :love: :love:

Annatoni ostres entenc el que dius.... bueno intenteu a veure aquests dos mesos si sona la flauta....potser teniu sort. Si no doncs la opció IA ja saps que hi és. Molts ànims bonica :love:

Tulipi a veure si la warry no fa el tonto..esque fot ràbia eh! Just quan ha de ser regular fa el tonto....a veure si no ve en mooóooooolts mesos :love:

Mode ego: aquest mes no estic tenint dolors entre ovulació i warry.... res vaig tenir algo un parell dedies i ara ja res..... ha de no-venir entre dissabte i diumenge.....aishhn aquest mes estic flipada total i em penso que hem fet diana.... però vamos....si al final baixa doncs no m'extranyare..otra vez mas. Hem dit de fer seminograma a veure.

Apa noies, molt petooooóoons :-()-) >.-<: :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
Desembre '16 tornem a la càrrega :ok:
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. gen. 13, 2017 9:56 am

Anna3 manifiestateeeeeeee
Anna3

EntradaAutor: Anna3 » dv. gen. 13, 2017 2:27 pm

Hola noies!!!
Estic ja una mica enfadada la veritat. És que encara no m'ha vingut trec un munt de fluix ahir al vespre vaig treure un fil de sang amb el fluix les tetes estan a punt de rebentar i em moro de són però tinc insomni. Que us sembla tot plegat. M'estic tornant una mica boja.
Aaaaa i ahir em Vaig fer un altre test i altre cop negatiu. I el meu home que em va dient que m'esperi que segur que estic embarassada. :lluita::
aida-ferres.canelayclavo
Entrades: 10
Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm

EntradaAutor: aida-ferres.canelayclavo » dv. gen. 13, 2017 4:16 pm

Anna3! En te pinta!! Paciencia!! La meva sogre m'explicava que ella en va fer 5 de negatius i al final va ser que si!!
Mode ego: jo avui he anat al gine m'ha fet de tot i m'ha dit que aquest mes no ho estic ..... pero que si ovaris poli... nose que pero molt lleu m'ha canviat l'acid folic i m'ha dit que ens veiem abans del juny amb la panxu!!
MONTSERRAT
Entrades: 782
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dv. gen. 13, 2017 9:42 pm

Bona nit noies!!

Entro en mode Ego... Ja que encara no m'havia registrat a cercadores de gener (sí q hi vaig ser a desembre), però ja l'he cercat, TE+, embarassada 1-2!

Com que ho faig des del mòbil deixo les dades de "registre" de memòria...:

Edats: 34
Fills: 2... Nen 5a6m - Nena 2a10m
Passarem a ser família nombrosa!
És el 4t embaràs, ja que entre el nen i la nena vam tenir un avortament amb legrat.
Aquest era el 2n cicle de cerca però el 1r amb TO, ja que el 1r ciclr no vaig ser a temps, i alhora, com q tenia infecció no vaig veure el flux dels dies d'ovulació...
Aquest mes vam tenir TO+ el 29/12 i el 30/12 i vam fer deures el 28, 29 i l'1. Quin haurà estat el bo? ;-)

Us desitjo mooolta sort a totes! I molts ànims per les cerques més llargues. Petons!!
Marta_1986

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. gen. 14, 2017 8:55 am

Montserrat enhorabona!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love:
Anna3 fas tooota la pinta eh..... quina pudoreta a panxu :love: :love:

Jo wntro per dir que avui ja la warry baixarà. .. així que otroooo mes mas.

Petons
Tulipi

EntradaAutor: Tulipi » ds. gen. 14, 2017 12:19 pm

Moltes felicitats Montserrat!!!
A mi ahir em va baixar la W... :ufs: :ufs: :ufs: tres o quatre dies abans d'hora... aixi que cicle de 24 dies... ja no se que pensar.
Ara em sembla q si demare hora al gine pq s'estan descontrolant molt els cicles. I ja venen tots els dubtes, fins ara sincerament pensava que si hi havia algun problema seria per ell pq soc molt regular i en visites al gine sempre em deia estas ovulant, o estas a punt que et baixi o coses aixi i em dona a entendre que tot esta be. Pero ara, que els cicles duren el que volen... que miro tempes i semblen una muntanya russa i fa 2 mesos q tmp veig to positiu... ja no se que pensar, inclus penso q potser no podra ser..!
A veure si la setmana que be ho veig tot mes clar!
A mes, em fa panic/vergonya dir-li al metge q estic cercant, que no m'hi quedo, que m'estic obsessionant! Em fa molta cosa parlar d'aixo, jo no ho parlo amb ningu (a part del Tulipo i de vosaltres). Pero m'agradaria saber si tot esta be o hi ha algun problema.
Ja veieu, de baixon total.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: