Mare als 40
Re: Mare als 40
Hola guapis!!!
Eni, cóm estàs? espero que aquest retard sigui un positiu!!!
Jo he començat amb l'àcid fólic, pero crec que esperaré una mica abans de començar a buscar, em sembla que m'ha agafat por "escénica", jo ho veia molt clar, pero ara... bé, no estic per perdre gaire el temps, pero encara que la gine em va dir que ja podia començar a "fer deures" crec que estaré més tranquila si he estat prenent l'àcid fólic un temps.
Per cert Eni, està molt bé aquest article que ens recomanes.
Molta sort a totes!!

Eni, cóm estàs? espero que aquest retard sigui un positiu!!!
Jo he començat amb l'àcid fólic, pero crec que esperaré una mica abans de començar a buscar, em sembla que m'ha agafat por "escénica", jo ho veia molt clar, pero ara... bé, no estic per perdre gaire el temps, pero encara que la gine em va dir que ja podia començar a "fer deures" crec que estaré més tranquila si he estat prenent l'àcid fólic un temps.
Per cert Eni, està molt bé aquest article que ens recomanes.
Molta sort a totes!!

Hola!!
Berta, m'alegro que l'hagis trobat interssant, de tant en tant m'agrada buscar coses i anar aprenent.. em fascina tot aquest tema.
Porto males notícies, ahir em va venir la regla, va ser una bona patacada, després de gairabé sis dies de retràs... però bé ara a mirar el Nadal amb il.lusió que podria ben ser un bon regal de reis!
El dia 12 m'estreno de ginecòleg, a veure que m'en diu de tot plegat.
Mau, com vas reina?? Et trobes bé?
Petonets 40-eres!!!
Berta, m'alegro que l'hagis trobat interssant, de tant en tant m'agrada buscar coses i anar aprenent.. em fascina tot aquest tema.
Porto males notícies, ahir em va venir la regla, va ser una bona patacada, després de gairabé sis dies de retràs... però bé ara a mirar el Nadal amb il.lusió que podria ben ser un bon regal de reis!
El dia 12 m'estreno de ginecòleg, a veure que m'en diu de tot plegat.
Mau, com vas reina?? Et trobes bé?
Petonets 40-eres!!!
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Ostres Eni, he estat uns dies sense entrar i ara he llegit que vas tenir "visita", em sap greu, a veure que et diu el mege nou. Esperem que el final d'any et sigui moooooolt propici, sort!!! 

doncs sí! per Nadal espero el millor regal de la meva vida!!! jiji
Tu què tal Berta, ja t'hi has posat?
Ahir la meva avia ja m'estava traient informació, em salta i em diu a mi el que m'agradaria molt es que em donessis la notícia de que estàs embarassada, pq no encarregeu un nen?! jaja ja l'hi vaig dir que a mi tb em faria molta il.lusió, el tema es que em va dir ui per la edat rai, ella l'últim fill el va tenir als 45!
Tu què tal Berta, ja t'hi has posat?
Ahir la meva avia ja m'estava traient informació, em salta i em diu a mi el que m'agradaria molt es que em donessis la notícia de que estàs embarassada, pq no encarregeu un nen?! jaja ja l'hi vaig dir que a mi tb em faria molta il.lusió, el tema es que em va dir ui per la edat rai, ella l'últim fill el va tenir als 45!
21/2/13. 1638 gr! 29+5
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Quina gràcia la teva avia, Eni, si no sabia que estaves buscant em sembla que "t'ha calat", eh?, a més et dona ànims aixó de que ella va ser mare als 45!!
Jo encara no m'hi he posat, ja estit prenent àcid folic, deixaré passar les festes i despres.... al ataque!!!

Jo encara no m'hi he posat, ja estit prenent àcid folic, deixaré passar les festes i despres.... al ataque!!!

NOIES... HO HE ACONSEGUIT!!! JA TINC LA MEVA
Espero que això us animi a tirar endevant, per totes aquelles que ens llegiu desde l'anonimat i per aquelles com la berta, una servidora que ens va bé escriure i expressar el que sentim ANIMS I ENDEVANT QUE AMB 40 ANYS ENS PODEM MENJAR EL MON
Espero que això us animi a tirar endevant, per totes aquelles que ens llegiu desde l'anonimat i per aquelles com la berta, una servidora que ens va bé escriure i expressar el que sentim ANIMS I ENDEVANT QUE AMB 40 ANYS ENS PODEM MENJAR EL MON
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
21/2/13. 1638 gr! 29+5
MOLTES FELICITATS ENI!!!!!!!!!!!!!
Que bé, ja ho has aconseguit!
ara disfruta-ho molt,
i gràcies pels ànims.
Molts petons guapa!!

Que bé, ja ho has aconseguit!
ara disfruta-ho molt, i gràcies pels ànims.
Molts petons guapa!!
Hola a totes!
Jo normalment estic als posts de reproducció assistida, però he trobat aquest i m'ha semblat interessant, perquè jo també tinc 40 anys i estic a la cerca del primer fill.
Com podeu veure a la meva firma, la meva experiència no és gaire positiva. Varem començar a buscar amb 37 anys i el primer embaràs va ser relativament ràpid, als 6 mesos, però el vaig perdre a les 8 setmanes. Als 3 mesos del legrat vam començar a buscar de nou però al cap d'un any sense cap nou embaràs, al març de 2011, vam decidir fer-nos proves a veure què passava. Total, que ens vam fer 3 inseminacions, al maig, juny i juliol de l'any passat. A la tercera m'hi vaig quedar, però al setembre el vaig tornar a perdre, aquesta vegada de 10 setmanes. Va ser dos dies abans de fer els 40 anys...
Aquest gener hem fet la primera FIV amb dosembrions de la màxima qualitat i el resultat ha estat negatiu (la beta va ser aquest dilluns dia 30...). Vaig enfonsar-me molt, perquè m'havia fet moltes il·lusions de que aquesta FIV anès bé... Però bé, ara hem de pensar en tornar a la càrrega, i el març si tot va bé ens posaran el petit embrionet congeladet que tenim.
Se que hi ha moltes noies de la meva edat que s'hi queden sense problemes, de fet tinc amigues que han tingut el seu nen fa pocs mesos i són de la mateixa edat que jo, però què hi farem, a mi m'ha tocat aquesta mala sort. Se del cert que en el meu cas la meva edat és un factor en contra, però no penso llençar la tovallola ni molt menys!!!
Jo normalment estic als posts de reproducció assistida, però he trobat aquest i m'ha semblat interessant, perquè jo també tinc 40 anys i estic a la cerca del primer fill.
Com podeu veure a la meva firma, la meva experiència no és gaire positiva. Varem començar a buscar amb 37 anys i el primer embaràs va ser relativament ràpid, als 6 mesos, però el vaig perdre a les 8 setmanes. Als 3 mesos del legrat vam començar a buscar de nou però al cap d'un any sense cap nou embaràs, al març de 2011, vam decidir fer-nos proves a veure què passava. Total, que ens vam fer 3 inseminacions, al maig, juny i juliol de l'any passat. A la tercera m'hi vaig quedar, però al setembre el vaig tornar a perdre, aquesta vegada de 10 setmanes. Va ser dos dies abans de fer els 40 anys...
Aquest gener hem fet la primera FIV amb dosembrions de la màxima qualitat i el resultat ha estat negatiu (la beta va ser aquest dilluns dia 30...). Vaig enfonsar-me molt, perquè m'havia fet moltes il·lusions de que aquesta FIV anès bé... Però bé, ara hem de pensar en tornar a la càrrega, i el març si tot va bé ens posaran el petit embrionet congeladet que tenim.
Se que hi ha moltes noies de la meva edat que s'hi queden sense problemes, de fet tinc amigues que han tingut el seu nen fa pocs mesos i són de la mateixa edat que jo, però què hi farem, a mi m'ha tocat aquesta mala sort. Se del cert que en el meu cas la meva edat és un factor en contra, però no penso llençar la tovallola ni molt menys!!!
ENI!!! MOLTES FELICITATS que bé
CANYENA ja tu he dit a l'altre post però també tu vull dir aqui MOLTS I MOLTS ANIMS!!!!
no llencis la toballola bonica que 40 anys no són res per tenir una criatura....mira la quantitat de dones que ho han aconseguit ab 40 i més....no ets una trentanyera però encara hi ha MOLTES possibilitats...amunt bonica i ja veuras que ho aconsegiras amb la 2ona FIV .SORT
sort!!!! a totes
CANYENA ja tu he dit a l'altre post però també tu vull dir aqui MOLTS I MOLTS ANIMS!!!!
no llencis la toballola bonica que 40 anys no són res per tenir una criatura....mira la quantitat de dones que ho han aconseguit ab 40 i més....no ets una trentanyera però encara hi ha MOLTES possibilitats...amunt bonica i ja veuras que ho aconsegiras amb la 2ona FIV .SORT
sort!!!! a totes
Hola Cayena, fa temps que no escric per aqui... jo tenc 39 anys, al novembre vaig tenir em van fer un legrat, quan estava de 10 setmanes, i ara acabo de tenir la primera regla i ens hi tornam a possar!! Jo no se si en el meu cas els anys son un problema o va ser casualitat... pero be em de ser positives i a por ello!!!
AIxo si, jo tenc la sort de tenir un fill de 2 anys, que va neixer quan jo en tenia 37, va arribar despres un altre legrat els 35 anys...
No vaig tornar escriure per no donar mal rollo, pero be, la realitat es la realitat...
ANIMS A TOTES!!!
AIxo si, jo tenc la sort de tenir un fill de 2 anys, que va neixer quan jo en tenia 37, va arribar despres un altre legrat els 35 anys...
No vaig tornar escriure per no donar mal rollo, pero be, la realitat es la realitat...
ANIMS A TOTES!!!
Nenea, Gràcies de nou pels ànims!!! Ets un solete!
Realment, els 40 és una edat estupenda per ser mares, de fet jo em sento millor amb mi mateixa que 10 anys abans, però xiqueta, hem de ser realistes i saber que el rellotge biològic juga en contra nostra, almenys en el meu cas, amb els problemes que estic tenint, amb 30 anys els hauria enfrontat d'una altra forma, amb més calma i menys pressió suposo, tot i que, com diu la meva gine, als 30 segurament no haguès tingut aquests problemes... En fi, és el que hi ha i ho haig d'assumir. I per suposat fer tot el que estigui a les meves mans per aconseguir tenir un peke que no em deixi dormir a les nits...
Marianchu, guapa, sento molt la teva pèrdua. Malauradament se el què deus estar passant. Però pensa que si has tingut un nen sa i preciós que ja te 2 anyets no tens perquè tornar a tenir un avortament. Segur que tot va bé a la propera, ja ho veuràs!!!
Jo no volia donar "mal rollo" quan he explicat el meu cas en aquest post. Només volia explicar la meva experiència, que no és bona, bé que ho sé que no és gens bona, ja m'agradaria a mi poder explicar alguna notícia estupenda, però és el que hi ha.
Petons a totes!
Realment, els 40 és una edat estupenda per ser mares, de fet jo em sento millor amb mi mateixa que 10 anys abans, però xiqueta, hem de ser realistes i saber que el rellotge biològic juga en contra nostra, almenys en el meu cas, amb els problemes que estic tenint, amb 30 anys els hauria enfrontat d'una altra forma, amb més calma i menys pressió suposo, tot i que, com diu la meva gine, als 30 segurament no haguès tingut aquests problemes... En fi, és el que hi ha i ho haig d'assumir. I per suposat fer tot el que estigui a les meves mans per aconseguir tenir un peke que no em deixi dormir a les nits...Marianchu, guapa, sento molt la teva pèrdua. Malauradament se el què deus estar passant. Però pensa que si has tingut un nen sa i preciós que ja te 2 anyets no tens perquè tornar a tenir un avortament. Segur que tot va bé a la propera, ja ho veuràs!!!
Jo no volia donar "mal rollo" quan he explicat el meu cas en aquest post. Només volia explicar la meva experiència, que no és bona, bé que ho sé que no és gens bona, ja m'agradaria a mi poder explicar alguna notícia estupenda, però és el que hi ha.
Petons a totes!
Cayena perdona, que no m'explicat be, que no dones mal rollo de veritat, no volia dir aixo, de fet m'encanta que hagis escrit aqui i ens contis la teva experiencia i espero que quan surti be tambe ens ho contis... Nomes volia dir, que jo no en el meu cas no em vaig veure en ganes de contar res.
Molta sort!!!
Molta sort!!!
Marianchu Bonica, no et preocupis, si ja se el que volies dir... El que jo deia és que amb el que jo explico no pretenc ser l'"aguafiestas" de totes les dones que són "cuarenteañeras" i volen buscar un fill. El meu cas no és el de totes, faltaria més! A més, en la meva família ja hi ha casos de dones que es van iniciar a la maternitat tard, la meva àvia ve tenir al meu pare amb 43 anys (en aquell època, 1940), embarassada per primer cop perquè es va casar amb el meu avi als 40 anys, o sigui, que ja veus!!!
Entenc que no vulguis explicar coses que et fan mal. A mi també em va costar uns mesos poder-ho parlar sense agobiar-me
Un petó!
Entenc que no vulguis explicar coses que et fan mal. A mi també em va costar uns mesos poder-ho parlar sense agobiar-me
Un petó!
Hola,
Jo em vaig quedar embarassada als 43 i vaig donar a llum als 44 un nen -saníssim i estupendo!- que acaba de fer 1 any. No va ser planificat, jo de fet vaig pensar abans en la premenopausa que en l'embaràs... i SORPRESA!!!. L'embaràs va ser absolutament plàcid, i sense problemes de sucre, pes o hipertensió. El part, això si, va ser provocat perque ja estavem a la setmana 42, i va acabar en cesària.
També vull dir-vos que als 45 segueixo donant el pit al meu nen.
Salutació
Jo em vaig quedar embarassada als 43 i vaig donar a llum als 44 un nen -saníssim i estupendo!- que acaba de fer 1 any. No va ser planificat, jo de fet vaig pensar abans en la premenopausa que en l'embaràs... i SORPRESA!!!. L'embaràs va ser absolutament plàcid, i sense problemes de sucre, pes o hipertensió. El part, això si, va ser provocat perque ja estavem a la setmana 42, i va acabar en cesària.
També vull dir-vos que als 45 segueixo donant el pit al meu nen.
Salutació
claesz, això ens anima moltiiiisssim, gràcies per compartir la teva experiència!! 
21/2/13. 1638 gr! 29+5
Bon dia,
Fa molt d’aquest fil… però ara em trobo en una situació similar. Buscant segon fill desde fa 2 anys, i ja he complert 40…estaria super agraida de saber com us ha anat tots aquest anys amb els fills, si ha suposat molta carrega tenir els fills passats els 40? Despres de 2 anys intentat el segon, i amb els 40 ja a sobre… ja començo a tenir dubtes de si seguir o no…
Graaaciies! A veure si tinc sort i algú em contesta…
Fa molt d’aquest fil… però ara em trobo en una situació similar. Buscant segon fill desde fa 2 anys, i ja he complert 40…estaria super agraida de saber com us ha anat tots aquest anys amb els fills, si ha suposat molta carrega tenir els fills passats els 40? Despres de 2 anys intentat el segon, i amb els 40 ja a sobre… ja començo a tenir dubtes de si seguir o no…
Graaaciies! A veure si tinc sort i algú em contesta…
Hola!
Jo em vaig quedar embarassada els 40 després de 10 mesos de cerca, la veritat que durant aquest temps visitava molt el socpetit i em recomfortava llegir altres casos. Tinc moltes amigues que han sigut mares “tardanes” i per això no em sento gens estranya, en el meu cercle, és habitual! A més, no tinc la sensació d’haver-me perdut res, ho he viscut tot i ara ben meditat, he tingut un fill desitjat.
En el meu cas l’embaràs va anar genial, una mica d hipertensió al final però que sembla que ja em venia de sèrie i ara tinc un bebè preciós, no puc comparar però clar que tens energia per criar un fill perquè les prioritats canvien i tens energia que la destines a ell però també a treballar, a estar amb parella. Jo el que faig és anar-me’n a dormir d’hora com ell i així m’aixeco amb les hores de son cobertes, de fet sempre he sigut una mica gallineta, ara més.
Tenim els fills quan podem/volem! Per mi ha estat una experiència de 10!
Jo em vaig quedar embarassada els 40 després de 10 mesos de cerca, la veritat que durant aquest temps visitava molt el socpetit i em recomfortava llegir altres casos. Tinc moltes amigues que han sigut mares “tardanes” i per això no em sento gens estranya, en el meu cercle, és habitual! A més, no tinc la sensació d’haver-me perdut res, ho he viscut tot i ara ben meditat, he tingut un fill desitjat.
En el meu cas l’embaràs va anar genial, una mica d hipertensió al final però que sembla que ja em venia de sèrie i ara tinc un bebè preciós, no puc comparar però clar que tens energia per criar un fill perquè les prioritats canvien i tens energia que la destines a ell però també a treballar, a estar amb parella. Jo el que faig és anar-me’n a dormir d’hora com ell i així m’aixeco amb les hores de son cobertes, de fet sempre he sigut una mica gallineta, ara més.
Tenim els fills quan podem/volem! Per mi ha estat una experiència de 10!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |