**BusQuem PoSitIus aL JULIOL'10 !!!!!!!**
Re: **BusQuem PoSitIus aL JULIOL'10 !!!!!!!**
Bon diaaaa
ClaraO!! t'has fet el TE?? q tal??????
ClaraO!! t'has fet el TE?? q tal??????
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Bon da noies!
rela gràcies per preguntar, al final no ha calgut fer-me el TE pq he començata atacar, o sigui que ara a esperar que baixi d'una vegada.
Cap al post d'agost que m'hi vaig a fer pinya, tot i que crec que la meva data de no-warry ja serà pel setembre vist com ha anat aquest cicle.
dacona et volia donar les gràcies pel post tan maco que has fet i la sort que ens has donat, hi ha un rècord de panxulines!
Una abraçada
rela gràcies per preguntar, al final no ha calgut fer-me el TE pq he començata atacar, o sigui que ara a esperar que baixi d'una vegada.
Cap al post d'agost que m'hi vaig a fer pinya, tot i que crec que la meva data de no-warry ja serà pel setembre vist com ha anat aquest cicle.
dacona et volia donar les gràcies pel post tan maco que has fet i la sort que ens has donat, hi ha un rècord de panxulines!
Una abraçada
Clara, espero no veure't gaire per buscadores d'agost!
Gràcies, Dacona!!
Gràcies, Dacona!!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
dacona, un post espectacular. Rècord de positius i molta gent apuntada! I ara ens toca a nosaltres ,eh reina? Tu estàs a punt de sortir de dubtes, oi? Que tinguis molta sort!
ClaraO. ha escrit:Bon da noies!
Una abraçada
L'agost serà el teu mes, ClaraO! El teu i el de totes!!!

ll*ll
Ja s'ha acabat el mes de juliol....
Moltes gràcies per les vostres paraules m'heu emocionat. Sense vosaltres aquest mes de juliol no haguès tirat endavant, tant a les que he tingut la sort de poder apuntar el vostre positiu, com a les que us ha vingut la indesitjable, però que el mes que ara entrem segur que la Bombolla ens apuntarà el nostre positiu (a veure si l'hi donem feineta).
Us deixo una cançó que a mi personalment m'encanta...Hem d'afrontar la vida amb alegría, a les que heu aconseguit el vostre cigronet, heu de viure l'embaràs amb tota l'alegría del món, i a les que aquest mes no hi hagut tanta sort, hem d'intentar començar el mes que ve amb molta alegría per aconseguir el nostre desitjat somni.
Moltes gràcies a totes, sou totes uns
http://www.youtube.com/watch?v=ZWCs1iyhu68
Moltes gràcies per les vostres paraules m'heu emocionat. Sense vosaltres aquest mes de juliol no haguès tirat endavant, tant a les que he tingut la sort de poder apuntar el vostre positiu, com a les que us ha vingut la indesitjable, però que el mes que ara entrem segur que la Bombolla ens apuntarà el nostre positiu (a veure si l'hi donem feineta).
Us deixo una cançó que a mi personalment m'encanta...Hem d'afrontar la vida amb alegría, a les que heu aconseguit el vostre cigronet, heu de viure l'embaràs amb tota l'alegría del món, i a les que aquest mes no hi hagut tanta sort, hem d'intentar començar el mes que ve amb molta alegría per aconseguir el nostre desitjat somni.
Moltes gràcies a totes, sou totes uns
http://www.youtube.com/watch?v=ZWCs1iyhu68
Noies aquest Juliol ja s' ha acabat, però jo us haig de dir una cosa.....
Tenim un POSITIU!!!!!!!!!!
Sí!!! Ahir a la tarda ja no me' n podia estar més i vàrem fer un TE, van aparèixer dues ratlles super marcades!! i ara me' n acabo de fer un altre i tb dues RATLLES!!!! És molt fooort, encara no m' ho acabo de creure, bé no ens ho acabem de creure!!!
Petoooons!!!
Tenim un POSITIU!!!!!!!!!!
Sí!!! Ahir a la tarda ja no me' n podia estar més i vàrem fer un TE, van aparèixer dues ratlles super marcades!! i ara me' n acabo de fer un altre i tb dues RATLLES!!!! És molt fooort, encara no m' ho acabo de creure, bé no ens ho acabem de creure!!!
Petoooons!!!
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Ja t'ho he dit ILIANA però moltíssimes felicitats!!!!
Me n'alegro moltíssim d'aquest últim positiu del més!!!
DACONA, motlíssimes gràcies per aquest Juliol tant productiu! La cançó m'encanta!
Espero apuntar molts i molts positius!
Me n'alegro moltíssim d'aquest últim positiu del més!!!
DACONA, motlíssimes gràcies per aquest Juliol tant productiu! La cançó m'encanta!
Espero apuntar molts i molts positius!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
ILIANA Moltes felicitats!! quin final de festa !!
Gràcies toia, Benvingut l'AGOST el nostre mes.
Dacona gràcies per tot. AL.LEGRIA fantàstica elecció
Gràcies toia, Benvingut l'AGOST el nostre mes.
Dacona gràcies per tot. AL.LEGRIA fantàstica elecció
Moltes Gràcies DACONA 

Emocionant DACONA!!!! Moltes gràcies!
Ens veiem a l'Agost!!!!!

Ens veiem a l'Agost!!!!!

Iliana, moltes felicitats!!!!
Dacona, gràcies per portar tan bé aquest post que recordaré sempre!!
Dacona, gràcies per portar tan bé aquest post que recordaré sempre!!
Uiiii.... que amb lo desconnectada que estic i no m'he despedit del post del juliol... Moltes gràcies per tot dacona!!! I moltes felicitats Iliana!!!!
Ara us visitaré al de l'agost que encara no hi he entrat....
Ara us visitaré al de l'agost que encara no hi he entrat....
Iliana, moltíssimes felcitats i moltes gràcies Dacona per haver portat aquest post tan bonic!!!!

Aquestes hormones....he anat llegint un altre vagada lo que heu escrit mentres sentia la cançó d'alegria, i he plorat com una bleda. Moltes gràcies a totes. 

dacona ha escrit:Aquestes hormones....he anat llegint un altre vagada lo que heu escrit mentres sentia la cançó d'alegria, i he plorat com una bleda. Moltes gràcies a totes.
Dacona cuca... Vas tancar el post de la millor manera possible... Amb el teu embaràs!!!
Que bé no? Com te trobes?Re: **BusQuem PoSitIus aL JULIOL'10 !!!!!!!**
nupubo ha escrit:dacona ha escrit:Aquestes hormones....he anat llegint un altre vagada lo que heu escrit mentres sentia la cançó d'alegria, i he plorat com una bleda. Moltes gràcies a totes.
Dacona cuca... Vas tancar el post de la millor manera possible... Amb el teu embaràs!!!Que bé no? Com te trobes?
Nupubo bonica, hem trobo bé, bueno noto el doloret al baix ventre, però penso que el meu bitxet s'està fent la seva caseta. L'únic que fins el dia 2 no tinc la primera eco i se'm està fent etern, tinc moltes ganes de veure que tot va bé. Tinc por d'anar-hi i que no vagi bé, però hem de ser positius i segur que aquest cop el nostre bitxet es vol quedar amb nosaltres.
I tu com et trobes???
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |