e
s
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f.
Ei Laucob,
però pq plores? pensa que plorar no és pas dolent, així que no passa pas res, no et capfiquis que no pares de plorar en tot el dia sinò que viu el màxim el moment que estàs bé i també el de plorera!!
Ei, pero potser pot ser que has fet molt bé els deures??? Aiai jo no ser res del tema, no m'ha passat pas mai d'estar embrassada i si que he passat èpoques de plorera!
Sobretot, molts ànims i no pateixis per la plorera!!!!!
un petonàs
però pq plores? pensa que plorar no és pas dolent, així que no passa pas res, no et capfiquis que no pares de plorar en tot el dia sinò que viu el màxim el moment que estàs bé i també el de plorera!!
Ei, pero potser pot ser que has fet molt bé els deures??? Aiai jo no ser res del tema, no m'ha passat pas mai d'estar embrassada i si que he passat èpoques de plorera!
Sobretot, molts ànims i no pateixis per la plorera!!!!!
un petonàs
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 1:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f.
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 1:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
f
ai ai ai Laucob que em sembla que d'aquesta em comprare una bombolleta de vidre per fer de bruixa...
ho dic en broma però em fa gràcia haver-ho pronosticat,
bé no sabre si ha vingut la cosina o si hi ha un
fins dimarts però et desitjo que sigui el millor!!!!
que vagi mot bé la prova, moltes energies!!!!
ho dic en broma però em fa gràcia haver-ho pronosticat,
bé no sabre si ha vingut la cosina o si hi ha un
fins dimarts però et desitjo que sigui el millor!!!!
que vagi mot bé la prova, moltes energies!!!!
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 1:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 1:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |