OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

EntradaAutor: lenny » dc. jul. 18, 2007 6:10 pm

Hola noies!!!

Pukeko, tant de bò tinguem tanta sort i només calgui esperar 3 mesets!! és que això de "siga buscando...." deprimeix una mica però en fi, ara ve l'estiu i ja se sap: tota cuca viu! així que a veure si s'animen les cuques dels nostres homes ..::·· i sant omifín fa el seu efecte.... ;-)

Jo ara estic una mica amoinada perquè marxem de vacances a fer un trekking a l'altra punta de món i clar, només faltaria que m'hi quedi aquest mes... m'en enteraria la primera setmana d'estar allà i vaya stress! sense voler fer esforços i aquestes coses...ens vam plantejar no anar-hi o esperar al tractament però per una banda vam pensar que si no ens hi quedàvem i a sobre perdíem les vacances seria un mal rotllo i anar endarrerint el tema tampoc ens venia de gust. Així que ja veurem quin panorama es presentarà!! deixarem que la naturalesa faci la seva...perquè en plè trekking i amb tendes de campanya segur que no podrem fer feina, així que l'agost serà mes perdut. Bufff!! no veus com m'estresso?

Ah! jo també només una pastilleta al dia. De moment ja et dic que m'ha fet ovular, així que com a mínim veig que el meu cos reacciona....ara només falta fer diana.... ,-)
<a><img src="http://tt.lilypie.com/Dozbp2.png" alt="Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dc. jul. 18, 2007 9:44 pm

Neneeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que avui em prenc la última pasti!!!

A veure què em diuen dimarts, de com ha anat.

Lenny, on vas de vacances???
Jo de tu no deixaria de fer res: diuen que fins a les 6 setmanes estan portegits de tot.
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

EntradaAutor: lenny » dj. jul. 19, 2007 8:57 am

ei pukeko!! que bé ja la última pasti i cap símptoma, no? jo començo la segona tanda demà...a veure com va!

què et miraran el dimarts? la meva és que em va donar les pastilles en plan i fins que no t'hi quedis no tornis, sense més controls..no sé, de moment torno a tenir hora al setembre per si de cas, tampoc no me les vull prendre més de 3 mesos sense cap control, no?

Doncs marxem a Groenlandia; jo he calculat i si m'hi quedés ja ho notaria allà. No sé si emportar-me test o si deixar-ho per la tornada però crec que el més sensat serà emportar-me test i el kit progeffik + omifin per si no em ve i seguir el tractament correcte, no?


ai, quants dubes i quants malsdecap!! i últimament només veig gent embarassada que em diu: és que va ser a la primera tu! no ens ho esperàvem tan aviat....si elles sabéssin com es passa quan no va tant ràpid..sort que tenen!!!
<a><img src="http://tt.lilypie.com/Dozbp2.png" alt="Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dj. jul. 19, 2007 9:53 am

A Groenlàndia!!! Quina passada! Nena, és clar que hi has d'anar, jo no m'ho perdria pas.

Jo m'emportaria el test i el que t'hagis de pendre, no crec que ocupi massa a la maleta i així et quedes tranquila.

Com a molt et pot passar que t'agafi vomitera, pero bueno... una anecdota més que tindràs per explicar, jejeje.

(Una companya del meu home es pren unes pastilles per la vomitera, es veu que és una cosa exagerada, no podia anar ni a treballar perquè a mig camí havia de parar a vomitar, desprès a la feina era un continu... Jo no conec cap cas així tant bèstia, però no fos cas que t'agafés algo així al mig del treking... i si en parles amb el metge i t'emportes unes pastilles d'aquestes "per si un cas"?)


Bon viatge!!
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dj. jul. 19, 2007 8:08 pm

Lenny, en principi hi haig d'anar a fer-me una eco a veure l'efecte que m'ha fet l'omifin; si ha anat bé, 6 mesos anar provant i ja ens veurem, i si no ha anat bé, em regularan la dosi.

Jo me'n vaig a Polònia el dia 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En tinc unes ganes... I torno el 10 que és quan comença el compte enrere per veure si l'hem encertat o no.......
Avatar de l’usuari
litrina2006
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 4:15 pm

EntradaAutor: litrina2006 » dj. jul. 19, 2007 9:29 pm

lenny que guay a groenlandia, yo tampoco me lo perderia, porque si no hariamos nada por si acaso.
puke a polonia tb esta molt be.
a mi tambe em va donar les pastilles 3 mesos i si no m´he quedat que anes veura´l.
puke a vera el dimarts que et diu el gine i si et funciona be el tractament.
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. jul. 24, 2007 7:43 pm

VISCA SANT OMIFIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:pandi: :cangui: :lleo: :koala: :girafa: :elefant: :cabra: :p-) :mu:: >.-<lleo>.-<:

Vinc del gine i ESTIC OVULANT!!!!!!!!!!!!
Èxit total del tractament: estic al dia 15 del cicle i m'ha dit el gine que he ovulat entre ahir i avui. OLE, OLE, I OLE!!!!!!!!!!!!!!!


Ara només toca fer feina!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

I esperar que el :globus: ..::·· ..::·· :globus: ..::·· trobin el camí i arribin a puestu!!!!!!!!!!


Estic tan contenta!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

VISCA, VISCA I VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
pitina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dt. jul. 24, 2007 7:48 pm

Que bé Pukeko!
A fer feina com una desesperada. Bueno o potser no fa falta, perquè si ja has fet els deures els ultims dies, el teu <:-< podria estar de camí!!
Que tinguis molta sort. Si no es aquest mes, un altre serà, però com a mínim ja ovulas quan toca! Felicitats!!
ImatgeImatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 25, 2007 8:27 am

Aviam Pukeko si hi ha sort....
Avatar de l’usuari
lenny
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. abr. 16, 2007 11:51 am

EntradaAutor: lenny » dc. jul. 25, 2007 8:57 am

Pukeko!!! moltes felicitats!! m'en alegro que t'hagi anat bé!! potser ja tenim un bb en camí....i sinó a seguir fent deures a Polònia!!!

A mí com no em fan ecos, doncs totalment a cegues...aix quin desastre! al setembre m'hi hauré de posar en serio amb aquest tema!
<a><img src="http://tt.lilypie.com/Dozbp2.png" alt="Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dc. jul. 25, 2007 9:59 am

Pukko ara ja saps a treballar com bojos!!!!!!!!!!!

:-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xeli
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. juny 20, 2007 3:52 pm

EntradaAutor: xeli » dc. jul. 25, 2007 10:11 am

hola noies
ara a fer feina pukeko, ..::·· ..::·· ..::·· vigila que no s'escapin ..::·· ..::·· aviat :-()) :-())
Avatar de l’usuari
gemmeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. abr. 14, 2007 2:11 pm

EntradaAutor: gemmeta » dc. jul. 25, 2007 3:00 pm

Pukeko... molt bé, molt bona noticia que hagis ovulat. Vau fer feina els dies previs? i el dia 24 de la eco, també suposo.

Molta sort i a veure si l'estiuet us porta sort a totes.

<a><img src="http://bd.lilypie.com/uLNBp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>

<a><img src="http://b3.lilypie.com/8ojTp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dc. jul. 25, 2007 7:12 pm

Moltes gràcies a totes guapes!!!!

Serà per deures: dia si, dia no des de que se'm en va anar la regla......
SIP
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dj. jul. 26, 2007 10:02 am

Pukeko reina, q guay!!!!!!!!!!!!!!!!!! ole ole ole
és el primer mes d'omifin, no? aaaaaaaaaiiiiiiiiixxxxxxxxxx a veure si me'l donen aquest mes a mi.......
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. jul. 26, 2007 10:28 am

pukeko PER FI!!!!!!!!!!

tot arriba!!! :ok: :ok: :ok:

espero que els ..::·· ..::·· ..::·· tinguin el GPS a puesto!!! :-D

molta soooooooooooort!!! :ok:
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dj. jul. 26, 2007 9:41 pm

MOLTES GRÀCIES MAQUES!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
SOU LES MILLORS!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 26, 2007 10:47 pm

pukeko!! se m'havia escapat la teva ovulació! jeje

Me n'algero molt maca! ara a veure que tal es porten els soldaditos amb els teu super-ovulito sexy :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

Mola sort, anims i al ataquerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Avatar de l’usuari
coviovi
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
Ubicació: Calafell
Contacta:

EntradaAutor: coviovi » dt. nov. 06, 2007 4:37 pm

Pujo el post, algú l'havia tornat a obrir!!!!!!
Avatar de l’usuari
aquaticas
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. set. 16, 2007 1:43 pm

EntradaAutor: aquaticas » ds. nov. 10, 2007 5:41 pm

Aixo de l´omifin que es?
Jo quan vaig anar al gine portava quatre mesos buscant i em va dir que paciencia que era molt aviat pero que si a l´any encara no ho havia aconseguit a lo milloor em receptaria una medicacio per ajudar-me que l´unic perill que tenia es perill de bessonada. pot ser aquesta medicacio?
Imatge[img][url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/z9b6p1.png[/img]<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/HN1xp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::