e
g
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 2:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 2:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Em sap molt de greu el que us està passant... Ara has de recordar les paraules del teu padrí i ser més forta que mai, per la teva mare i pel teu cigronet, però aixì no vol dir que et quedis res a dintre. Plora si tens ganes, treu la teva ràbia i tristesa. El teu padrí us continuarà cuidant més que mai, això no ho dubtis.
Molts ànims!!!! Aqui estem pel que necessitis!

Molts ànims!!!! Aqui estem pel que necessitis!

laucob, moltes felicitats pel nou embaràs, i per altra banda sento la pèrdua del teu padrí, m'ha caigut la llagrimeta en llegir les paraules que et va dir... jo també tinc la padrina fotudeta, sé com et pots sentir, alguns cops penso que d'aquí poquet potser ja no la tindré i que no veurà al Jordi fer-se gran i m'entristeix molt, però de vegades també penso que quan mor algú és per donar pas a una nova vida... el teu padrí vetllarà perquè aquest embaràs tiri endavant, molta sort Laura, i no siguis més forta del que ets, no cal que assumeixis tu cap càrrega, entre tots ho portareu tot... Petons
Hem alletat 19 mesos!
d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 2:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Em sap molt de greu, laucob!!
Molts ànims. I pel que necessitis... ja ho saps!!
Petons!
Molts ànims. I pel que necessitis... ja ho saps!!
Petons!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 2:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 2:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
f
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 2:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- estefania80
- :: gosset

- Entrades: 406
- Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |