GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
hola maques!!
em sap greu pq us he llegit en diagonal i no puc personalitzar... de totes maneres veig que hi ha molt ambientillo al post i això m'agrada!!! noves incorporacions molta sexy week, alguna q altre desesperació... tot a punt per cantar + a dojo!!
Noies us passo els TO d'ahir i d'avui, el de dalt es el d'ahir. Considero que ahir va ser positiu? Avui va i em baixa la tempe!! casundena, això es per tornar-se lelo!! A veure que m'en dieu... naltros no parem,
jajaja
ah! el TO es de sensibilitat 20miuL o com s'escrigui... no sé si es alt o baix...
em sap greu pq us he llegit en diagonal i no puc personalitzar... de totes maneres veig que hi ha molt ambientillo al post i això m'agrada!!! noves incorporacions molta sexy week, alguna q altre desesperació... tot a punt per cantar + a dojo!!
Noies us passo els TO d'ahir i d'avui, el de dalt es el d'ahir. Considero que ahir va ser positiu? Avui va i em baixa la tempe!! casundena, això es per tornar-se lelo!! A veure que m'en dieu... naltros no parem,
jajajaah! el TO es de sensibilitat 20miuL o com s'escrigui... no sé si es alt o baix...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Hola noies!
Ara pensant, m'ha sorgit un dubte: gràcies a les gràfiques i als TO averiguaré quin dia ovulo.
Llavors, es conta la fase lútea (12-14 dies) i aquesta data és, dia amunt-dia avall, la data que teòricament t'ha de venir la warry, no? Bé, en el nostre cas..el dia que no volem que vingui!!!! Ho he entès bé?
Gràcies reines!
Cuca84, descansa!! A veure si demà et trobes millor! Mantent-nos informades!!!!
Una altra coseta: he estat llegit el post de l'Ovusitol i he vist que no és ben bé un medicament, sinó un complement alimentari amb àcid fòlic i tot! Per a què serveix exactament? Regula els cicles?
Ara si, bona nit a totes!!!!
Ara pensant, m'ha sorgit un dubte: gràcies a les gràfiques i als TO averiguaré quin dia ovulo.
Gràcies reines!
Cuca84, descansa!! A veure si demà et trobes millor! Mantent-nos informades!!!!
Una altra coseta: he estat llegit el post de l'Ovusitol i he vist que no és ben bé un medicament, sinó un complement alimentari amb àcid fòlic i tot! Per a què serveix exactament? Regula els cicles?
Ara si, bona nit a totes!!!!
Silvya
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Noies,tinc una consulta per fervos,si aquest mes no fem diana magradaria unirme a vosaltres en el post de grafiqueres,pero el problema es que jo no puc prendrem la temperatura cada dia a la mateixa hora perque faig torns a la feina i tambe faig nits.Aixo vol dir que no puc fer grafiques fiables,no??Segueixo millor amb els TO??Que en
penseu?
penseu?
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Nena-Boop
--CRIS86
--Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl 

Silvya, bonica, és tal com dius, només que la fase lútia és diferent en cada dona, hauries de veure quina és la teva (amb unes dues grafiquetes
). Generalment és de 13-15 dies, crec.
L'Ovusitol és àcid fòlic amb inusitol: http://www.botanical-online.com/medicinalesinositol.htm
L'inositol es veu que millora la qualitat dels òvuls i ajuda a regular els cicles...
Eni, jo no entenc de TO de tira, el que sé és que una vegada em vaig fet tres TO de Clearblue i em van donar positiu, menys el suposat dia de l'ovulació (a l'endemà em va pujar la tempe). Segons això, jo crec que podries estar ovulant avui. Però tot depèn del que faci la tempe demà i els següents dies...
Witchy, si fas torns crec que serà complicat el tema de la grafiqueta...
de quants dies és cada torn?
L'Ovusitol és àcid fòlic amb inusitol: http://www.botanical-online.com/medicinalesinositol.htm
L'inositol es veu que millora la qualitat dels òvuls i ajuda a regular els cicles...
Eni, jo no entenc de TO de tira, el que sé és que una vegada em vaig fet tres TO de Clearblue i em van donar positiu, menys el suposat dia de l'ovulació (a l'endemà em va pujar la tempe). Segons això, jo crec que podries estar ovulant avui. Però tot depèn del que faci la tempe demà i els següents dies...
Witchy, si fas torns crec que serà complicat el tema de la grafiqueta...
Sabeu... fa unes hores he anat al bany, i a l'eixugar-me... hi havia un munt de fluix com clara-web! M'ha entrat de tot, he agafat al Danuo per banda, i xinxeta al canto!!
Després he pensat que ahir vam fer pinxito, i que encara que hagi estat tot el dia anant al lavabo normal, havia sentit que els bitxitos de vegades triguen a sortir, és a dir, que segurament eren bitxitos d'ell endarrerits
Però bueno, mai està de més una xinxeteta, oi...?
La veritat és que desde que em prenc l'Ovusitol i el suc d'aranja sembla que tinc més fluix...
Després he pensat que ahir vam fer pinxito, i que encara que hagi estat tot el dia anant al lavabo normal, havia sentit que els bitxitos de vegades triguen a sortir, és a dir, que segurament eren bitxitos d'ell endarrerits
Però bueno, mai està de més una xinxeteta, oi...?
La veritat és que desde que em prenc l'Ovusitol i el suc d'aranja sembla que tinc més fluix...

Ventureta quines bones noticies!! Quina alegria! Ja saps: l'ovusitol es sagrat!!
Ariadniita molta sort per demà!! Sortira tot molt be!! A mi em fa bones vibracions, intenta estar tranquil·la reina! Ptns!
Cuca84 paciència que encara no hi ha warry i tens possibilitats! El test potser va ser massa d'hora, jo també vaig pecar el primer mes de gràfiques...ejeje som aixis no passa res! Ànims!!
PetitPrincep i tant que pot arribar un "batalló" de bitxets! El que dius de l'analítica, lo millor es parlar amb la gine, crec...
mimi82 animat a fer grafis per el mes vinent!! Tenim donuts! jejejej Molta sort amb la histero, quan te la faran??
Naral com portes el desespero?? Ja queda "poquet" per sortir de dubtes...
Crisàlide gracies per la informació, perfecte doncs si es per nedar jeejje Ànims i energia per la SW!!
Zoui aquesta grafi remuntara fins a l'infinit!!
Sarins benvinguda!!! Quina alegria veure't per les grafis!! Segur que et donara sort i et porta una super panxeta!!
Nime com va?? Isthar?? Maria?? Expliqueu cosetes!!
Danu mira quina V mes maca estas fent!! Per cert les xinxetes mai estan de mes! jejejej que bo!
Morty com ho portes??
Eni per els TO sembla que va ser positiu el d'ahir, Peró es contradictòria la temperatura d'avui... no se que dir-te...feu molta feina per assegurar!!
Al&Bel ànims reina, si aquest mes no es pot a tope perquè esteu cansats, vigila els TO a veure si t'ho marca be i feu diana en el dia clau! Sort!!
Mariajosecr no se si et vaig donar la benvinguda...si no ho vaig fer: Benvinguda!! ejjej ja estas en desespero oficial! Ànims i sort!
Giss ja no queda res!! Com estas reina??
En sabem algo de la Xulleta???
Silvya ja t'ho ha contestat la Danu, però ho has entès be jejeej la fase lutea es aproximat de 12 a 16 dies, però segons cada dona, quan facis un parell de grafis ja tindràs la teva FL mes o menys identificada.
Witchy de quants dies son els torns??
Quina parrafada! Sento si m'he deixat alguna, petonets per totes!!
Ariadniita molta sort per demà!! Sortira tot molt be!! A mi em fa bones vibracions, intenta estar tranquil·la reina! Ptns!
Cuca84 paciència que encara no hi ha warry i tens possibilitats! El test potser va ser massa d'hora, jo també vaig pecar el primer mes de gràfiques...ejeje som aixis no passa res! Ànims!!
PetitPrincep i tant que pot arribar un "batalló" de bitxets! El que dius de l'analítica, lo millor es parlar amb la gine, crec...
mimi82 animat a fer grafis per el mes vinent!! Tenim donuts! jejejej Molta sort amb la histero, quan te la faran??
Naral com portes el desespero?? Ja queda "poquet" per sortir de dubtes...
Crisàlide gracies per la informació, perfecte doncs si es per nedar jeejje Ànims i energia per la SW!!
Zoui aquesta grafi remuntara fins a l'infinit!!
Sarins benvinguda!!! Quina alegria veure't per les grafis!! Segur que et donara sort i et porta una super panxeta!!
Nime com va?? Isthar?? Maria?? Expliqueu cosetes!!
Danu mira quina V mes maca estas fent!! Per cert les xinxetes mai estan de mes! jejejej que bo!
Morty com ho portes??
Eni per els TO sembla que va ser positiu el d'ahir, Peró es contradictòria la temperatura d'avui... no se que dir-te...feu molta feina per assegurar!!
Al&Bel ànims reina, si aquest mes no es pot a tope perquè esteu cansats, vigila els TO a veure si t'ho marca be i feu diana en el dia clau! Sort!!
Mariajosecr no se si et vaig donar la benvinguda...si no ho vaig fer: Benvinguda!! ejjej ja estas en desespero oficial! Ànims i sort!
Giss ja no queda res!! Com estas reina??
En sabem algo de la Xulleta???
Silvya ja t'ho ha contestat la Danu, però ho has entès be jejeej la fase lutea es aproximat de 12 a 16 dies, però segons cada dona, quan facis un parell de grafis ja tindràs la teva FL mes o menys identificada.
Witchy de quants dies son els torns??
Quina parrafada! Sento si m'he deixat alguna, petonets per totes!!

Martí i Emma els meus petits
bon dia wapiiiis
passo un momentet ràpid abans de treballar per dir-vos que ha pujat!!!! a veure que fa demà perquè al desembre tambe m'ho va fer això de pujar i al dia següent baixada i visita però buenu, estic contenta!!!
al migdia passo i personalitzo!!!!
passo un momentet ràpid abans de treballar per dir-vos que ha pujat!!!! a veure que fa demà perquè al desembre tambe m'ho va fer això de pujar i al dia següent baixada i visita però buenu, estic contenta!!!
al migdia passo i personalitzo!!!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Bon dia grafiqueres!!!
Després personalitzo, però ara:
DIA 17: MI VECINO TOTORO
La d'avui és una pel•lícula meravellosa de l'Estudi Ghibli amb el seu director Hayao Miyazaki.
És una història molt simple, sense cap mena de transfons ni missatge amagat, però que reflexa en les dues protagonistes, Mei i Satsuki, el que són nenes de les seves edats. Concretament, Mei, fa tot allò que podem esperar d'una nena de 4 anys: curiosa, imita la seva germana gran i intenta fer tot allò quie l'altre fa, però que a causa de la seva edat no ho aconsegueix.
Com a curiositats, dir que les dues nenes comparteixen nom: Mei és una traducció "a la japonesa" del mes de Maig en anglès (May), i Satsuki és Maig en japonès antic.
El nom de Totoro li possa Mei, que amb 4 anys encara no parla bé i transfroma la paraula japonesa "toruru" (troll) com a Totoro.
Els esperits de la pols, els susuwatari també apareixen en "El Viatge de Chihiro" (del mateix director i estudi).
Per fer el "Gatobus" (gat-autobús) Miyazaki s'inspirà en el gat d'Alicia en el pais de les Meravelles. El Gatobus prové d'una llegenda japonesa, que els gats vells, els Bake neko, poden convertir-se en qualsevol cosa. Així, aquest gat es transformà en autobus per que li devia fer gràcia.
La mare de les nenes pateix tuberculosis espinal, precissament, la mateixa malaltia que va patir la mare del director. L'hospital on la porten, és un referent en la cura i tractament de la malaltia.
A diferènciade les pel·lícules Disney, els personatges no canten, però si hi ha música. Gaudiu aviui del trailer i gaudiu la música del compositor Joe Hisaishi
Després personalitzo, però ara:
DIA 17: MI VECINO TOTORO
La d'avui és una pel•lícula meravellosa de l'Estudi Ghibli amb el seu director Hayao Miyazaki.
És una història molt simple, sense cap mena de transfons ni missatge amagat, però que reflexa en les dues protagonistes, Mei i Satsuki, el que són nenes de les seves edats. Concretament, Mei, fa tot allò que podem esperar d'una nena de 4 anys: curiosa, imita la seva germana gran i intenta fer tot allò quie l'altre fa, però que a causa de la seva edat no ho aconsegueix.
Com a curiositats, dir que les dues nenes comparteixen nom: Mei és una traducció "a la japonesa" del mes de Maig en anglès (May), i Satsuki és Maig en japonès antic.
El nom de Totoro li possa Mei, que amb 4 anys encara no parla bé i transfroma la paraula japonesa "toruru" (troll) com a Totoro.
Els esperits de la pols, els susuwatari també apareixen en "El Viatge de Chihiro" (del mateix director i estudi).
Per fer el "Gatobus" (gat-autobús) Miyazaki s'inspirà en el gat d'Alicia en el pais de les Meravelles. El Gatobus prové d'una llegenda japonesa, que els gats vells, els Bake neko, poden convertir-se en qualsevol cosa. Així, aquest gat es transformà en autobus per que li devia fer gràcia.
La mare de les nenes pateix tuberculosis espinal, precissament, la mateixa malaltia que va patir la mare del director. L'hospital on la porten, és un referent en la cura i tractament de la malaltia.
A diferènciade les pel·lícules Disney, els personatges no canten, però si hi ha música. Gaudiu aviui del trailer i gaudiu la música del compositor Joe Hisaishi
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Bon dia de dijous, guapis!!!
Passo aviat a fitxar que així és més fàcil personalitzar una miqueta, que amb tant de temps a la banqueta ja he perdut la pràctica...
Super boss!! Deures el dia abans i el de després de la ovulació és perfecte!!! heu rodejat de ple l'
!! Aquest te que ser el teu mes seguint la tònica de les altres jefes... Ànims amb el desespero!!!
Cuca, fa poquet que voltes per aqui pero ja deus saber que no hi ha falsos positius, pero si falsos negatius, així que fins que no ve la marranota... a més, la tempe segueix alta, molta Sort!!!
MoLtEs FeLiCiTaTs Ariadniita!!!!!!
Espero que tinguis un dia genial, i que la punció vagi super bé i et treguin un bon grapat d' ovulitos formosos!!!!
Tindràs un regal de cumple immillorable aquest any, ja veuràs!!!!
Cuca1985!!! Només 2 setmanetes per tenir la Júlia en braços!!!
I sembla que va ser ahir que cantavem el teu
... Et desitjo un part super ràpid, guapi!!!
Ventureta, carinyet, això vol dir que en un parell de mesos màxim tindràs
, gracies a sant ovusitol!!! Ah, i els deures estan super ben fets!!!!
Lexi, jo esperaria uns dies a veure com evoluciona la gràfica i llavors "arreglaria" aquestes temperatures dubtoses, però de moment no t'atabalis massa que una sola tempe ens pot fer parar boges!!!
Zoui, precious!! Suposo que quan ja tingui hora per la histero i quan s'acosti el dia, em començaré a posar nerviosa, però per sort de moment pot més la il·lusió de pensar en que em pot ajudar a aconseguir-ho!!! I més quan tu ho corroboris amb el teu
, que tans Sants junts (sant Omifin, Sant Ovitrell, Santa histero...) segur que no fallen!!!
Witchy , la companya Giss, que ara està a la banqueta obligada, també fa uns horaris impetuosos i es grafiquera consagrada!!! Crec que ella et podrà ajudar a fer-ho el més fiable possible...
Crisàlide!!!, doncs si, aquest mes tornaré a la càrrega!!! Crec que ara estic en una fase una mica pasotilla (per això no crec que fer grafis em faci obsessionar), i em fa il·lusió tornar a compartir post amb tu, que ara feia molt que no en compartiem... a més, vull estar en actiu per cantar la teva
, la de la Ventureta, la Zoui, l'Ariadniita, la PetitPrincep, la Naral , la Morty, que les veig super a tocar!!!
I les de tota la resta de companyes eh!!! Danu, Cuca84, Eni, Lexi, Al&Bel, Sylvia, Mariajosecr, Sarins(i si em deixo algu, ho sento...) tenim que deixar el post buit ben aviat,eh!!!

I la de la meva Giss, que com a molt tard al Juny la tindràs my ladie, n'estic convençuda!!!!
I crec que això és tot!!! No esta mal per ser el "primer" cop, no???
(les que no em coneixeu massa, aneu acostumant-vos a les meves personalitzacions d'una hora de feina, okis!!!
)
Ahhh, i m'uneixo al club de menjar Donnuts!!!! Que desde que tornen a fer la recepta de fa 50 anys... nyaaaaaaaaaaaaammmmmmmmm!!!!!

Passo aviat a fitxar que així és més fàcil personalitzar una miqueta, que amb tant de temps a la banqueta ja he perdut la pràctica...
Super boss!! Deures el dia abans i el de després de la ovulació és perfecte!!! heu rodejat de ple l'
!! Aquest te que ser el teu mes seguint la tònica de les altres jefes... Ànims amb el desespero!!!
Cuca, fa poquet que voltes per aqui pero ja deus saber que no hi ha falsos positius, pero si falsos negatius, així que fins que no ve la marranota... a més, la tempe segueix alta, molta Sort!!!
MoLtEs FeLiCiTaTs Ariadniita!!!!!!
Espero que tinguis un dia genial, i que la punció vagi super bé i et treguin un bon grapat d' ovulitos formosos!!!!
Tindràs un regal de cumple immillorable aquest any, ja veuràs!!!!
Cuca1985!!! Només 2 setmanetes per tenir la Júlia en braços!!!
I sembla que va ser ahir que cantavem el teu
Ventureta, carinyet, això vol dir que en un parell de mesos màxim tindràs
, gracies a sant ovusitol!!! Ah, i els deures estan super ben fets!!!! Lexi, jo esperaria uns dies a veure com evoluciona la gràfica i llavors "arreglaria" aquestes temperatures dubtoses, però de moment no t'atabalis massa que una sola tempe ens pot fer parar boges!!!
Zoui, precious!! Suposo que quan ja tingui hora per la histero i quan s'acosti el dia, em començaré a posar nerviosa, però per sort de moment pot més la il·lusió de pensar en que em pot ajudar a aconseguir-ho!!! I més quan tu ho corroboris amb el teu
Witchy , la companya Giss, que ara està a la banqueta obligada, també fa uns horaris impetuosos i es grafiquera consagrada!!! Crec que ella et podrà ajudar a fer-ho el més fiable possible...
Crisàlide!!!, doncs si, aquest mes tornaré a la càrrega!!! Crec que ara estic en una fase una mica pasotilla (per això no crec que fer grafis em faci obsessionar), i em fa il·lusió tornar a compartir post amb tu, que ara feia molt que no en compartiem... a més, vull estar en actiu per cantar la teva
, la de la Ventureta, la Zoui, l'Ariadniita, la PetitPrincep, la Naral , la Morty, que les veig super a tocar!!! I les de tota la resta de companyes eh!!! Danu, Cuca84, Eni, Lexi, Al&Bel, Sylvia, Mariajosecr, Sarins(i si em deixo algu, ho sento...) tenim que deixar el post buit ben aviat,eh!!!

I la de la meva Giss, que com a molt tard al Juny la tindràs my ladie, n'estic convençuda!!!!
I crec que això és tot!!! No esta mal per ser el "primer" cop, no???
(les que no em coneixeu massa, aneu acostumant-vos a les meves personalitzacions d'una hora de feina, okis!!!
)Ahhh, i m'uneixo al club de menjar Donnuts!!!! Que desde que tornen a fer la recepta de fa 50 anys... nyaaaaaaaaaaaaammmmmmmmm!!!!!

MoLtEs FeLiCitAts ArIaDniTaa!!!!!!!
ja veuràs que la punció anirà genial!!!!Jo avui porto una rallada i una decepció impressionant, m'ha agafat el baixón. La tempe no vol pujar
no vol sortir! Avui m'ha tornat a baixar una dècima, a 36.2º. NO entenc res.Naral Moltes felicitats per la teva pujada!!!!
Cuca Tu també et mantens ben amunt!

- crisàlide
- :: zebra

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
Boniques!!
Naraleta quina alegria reina!!! Aviam si podem cantar ben fort el teu positiu, carinyet!! Em faria molta ilu!
Mimi guapeta meva, ets un solet!!! A mi també em fa molta ilu tornar-te a veure per aquí i llegir les teves super-personalitzacions!
ARIADNIIITA!!!!! MOLTES FELICITATS PEL TEU CUMPLE I PERQUE AVUI ÉS UN GRAN DIA PER A TU!!!!!!

Zoui bonica, ànims amunt!! Ningú no va dir que seria fàcil, bonica i a algunes ens està costant més de l'esperat, però totes ho aconseguirem!!
Eni sembla doncs que el positiu va ser el d'ahir... potser és que el test no és tant sensible, em penso que els més sensibles son de 10ml. De tota manera, amb l'energia que teniu reina, segur que fas diana molt aviat!!!
Cuca84 seguim pendents de tu!
Jo estic contenta, avui fa 4 anys que estem junts amb el Crisalido i aquesta nit farem celebració grossa
!! A més, ahir em vaig fer TO i va sortir quasi positiu així que suposo que avui serà positiu i la ovulació serà demá (és raro perque normalment trec el positiu a cd14 i avui és cd13 però bueno tampoc em va venir la warry durant el dia 5 sinó a la nit entre el 4 i el 5)... el que no sé si millor fer deures aquesta nit o demà al matí, que diuen que hi ha més bitxitos al matí que a la nit (perque amb l'esgotament del dia sembla que se'n perden molts...).
Aviam si l'encertem!

Naraleta quina alegria reina!!! Aviam si podem cantar ben fort el teu positiu, carinyet!! Em faria molta ilu!
Mimi guapeta meva, ets un solet!!! A mi també em fa molta ilu tornar-te a veure per aquí i llegir les teves super-personalitzacions!
ARIADNIIITA!!!!! MOLTES FELICITATS PEL TEU CUMPLE I PERQUE AVUI ÉS UN GRAN DIA PER A TU!!!!!!

Zoui bonica, ànims amunt!! Ningú no va dir que seria fàcil, bonica i a algunes ens està costant més de l'esperat, però totes ho aconseguirem!!
Eni sembla doncs que el positiu va ser el d'ahir... potser és que el test no és tant sensible, em penso que els més sensibles son de 10ml. De tota manera, amb l'energia que teniu reina, segur que fas diana molt aviat!!!
Cuca84 seguim pendents de tu!
Jo estic contenta, avui fa 4 anys que estem junts amb el Crisalido i aquesta nit farem celebració grossa
!! A més, ahir em vaig fer TO i va sortir quasi positiu així que suposo que avui serà positiu i la ovulació serà demá (és raro perque normalment trec el positiu a cd14 i avui és cd13 però bueno tampoc em va venir la warry durant el dia 5 sinó a la nit entre el 4 i el 5)... el que no sé si millor fer deures aquesta nit o demà al matí, que diuen que hi ha més bitxitos al matí que a la nit (perque amb l'esgotament del dia sembla que se'n perden molts...).
Aviam si l'encertem!

Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

Bon dia Grafikeitors!!
Lo primer de tot avui:
Moltes Felicitats Ariadniita!!!
Avui es un dia molt emocionant per vosaltres, us desitjo molta sort amb la punció reina!!
mimi82 crec que no has perdut la costum, personalització dinàmica si, si, si! jejeje
zoui anims reina que segur que el tens a punt per sortir
Jo aquest mes tambe tinc la tempe molt baixeta... tenir la FL amb 36.2
En fi...ja veurem que surt al final...
PetitPrincep aquesta peli no la conec, ara tinc curiositat!
Jo he provat d'incloure la tempe d'ahir, i ja no em desfan la ovulació, però encara no ho te molt clar... A veure que fa dema, però em fan dubtar aquestes tempes tan baixetes...
Edito per fer les lletres de felicitats mes grans
Lo primer de tot avui:
Moltes Felicitats Ariadniita!!!
Avui es un dia molt emocionant per vosaltres, us desitjo molta sort amb la punció reina!!
mimi82 crec que no has perdut la costum, personalització dinàmica si, si, si! jejeje
zoui anims reina que segur que el tens a punt per sortir
Jo aquest mes tambe tinc la tempe molt baixeta... tenir la FL amb 36.2
En fi...ja veurem que surt al final...PetitPrincep aquesta peli no la conec, ara tinc curiositat!
Jo he provat d'incloure la tempe d'ahir, i ja no em desfan la ovulació, però encara no ho te molt clar... A veure que fa dema, però em fan dubtar aquestes tempes tan baixetes...
Edito per fer les lletres de felicitats mes grans

Felicitats per els 4 anys de love Crisàlide!!!
A mes si coincideix amb l'ovulació sera perfecte!!
A mes si coincideix amb l'ovulació sera perfecte!!
Hola nenes avui m’he desvirgat (amb les gràfiques està clar..) només faltaria!! Jjajja
La meva tempe d’avui es de 36.2 i l’he pres a les 6.45 del mati. Pero ara tinc un dubte, demà m’aixecaré a les 7.30, i el finde vés a saber.. què farieu vosaltres? Posar el despertador a les 6.45 i seguir dormint o hi ha alguna manera de modificar les tempes?
És que he vist que amb una o dues hores senceres de diferència sumes o restes una dècima pero quan no és l’hora sencera… no sé que fer!!!
Help! I need somebody… Heeeeeelp!!!!
(mola molt aixó de fer tempes, sembla que facis feina cada dia pel cigru oi? Em fa sentir-lo més aprop nosé… potser son parides meves jajaja)
PD. Lexi cuca!!! Estic aquí guapa!! M’hauràs d’ajudar una mica que vaig més perduda que un pop en un garatge!!!

La meva tempe d’avui es de 36.2 i l’he pres a les 6.45 del mati. Pero ara tinc un dubte, demà m’aixecaré a les 7.30, i el finde vés a saber.. què farieu vosaltres? Posar el despertador a les 6.45 i seguir dormint o hi ha alguna manera de modificar les tempes?
És que he vist que amb una o dues hores senceres de diferència sumes o restes una dècima pero quan no és l’hora sencera… no sé que fer!!!
Help! I need somebody… Heeeeeelp!!!!
(mola molt aixó de fer tempes, sembla que facis feina cada dia pel cigru oi? Em fa sentir-lo més aprop nosé… potser son parides meves jajaja)
PD. Lexi cuca!!! Estic aquí guapa!! M’hauràs d’ajudar una mica que vaig més perduda que un pop en un garatge!!!

Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
Bon dia!
Faig una ullada ràpida i més tard tornaré a entrar a veure què us expliqueu!!
Sarins, jo el que faig és tenir una llibreta a la tauleta de nit. Em poso el despertador cada dia a les 8 (sigui dia laboral o cap de setmana) i un cop presa la temperatura....em torno a girar i a dormir una estoneta més!!! Prefereixo fer això que estar pendent de sumar dècimes...
La meva gràfica deu fer riure...puja/baixa/puja/baixa....
Fins després grafiqueres!!!!!!
Faig una ullada ràpida i més tard tornaré a entrar a veure què us expliqueu!!
Sarins, jo el que faig és tenir una llibreta a la tauleta de nit. Em poso el despertador cada dia a les 8 (sigui dia laboral o cap de setmana) i un cop presa la temperatura....em torno a girar i a dormir una estoneta més!!! Prefereixo fer això que estar pendent de sumar dècimes...
La meva gràfica deu fer riure...puja/baixa/puja/baixa....
Fins després grafiqueres!!!!!!
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
- mariajosecr
- :: zebra

- Entrades: 1578
- Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:27 am
avui m'ha pujat la temp!!
a veure que en sortirà d'això...
a veure que en sortirà d'això...
MOLTES FELICITATS ARIADNIITA!!!!
Espero que passis un gran dia, que la punció surti molt bé i que rebis el millor regal del món
!!! Un petonàs, bonica!!Mimi!!! Peasso personalització!! Com les trobàvem a faltar…I tu com vas? Com portes el desespero? Algun símptoma??? Ai, tant de bo hi hagi una bona panxu!
Zoui, reina, ànims amunt, ja veuràs com pujarà dona… Potser es que anirà pujant molt paulatinament… Al Chart gallery del FF hi ha una opció per mirar grafis que pugen molt suaument, pots fer-hi un cop d’ull i així et quedes tranki… T’has tornat a fer algun TO?
Crisàlide!!! Moltes felicitats als 2 per aquests 4 d’anys de
love
!! Espero que gaudiu molt de la celebració… I dels deures, no sé, jo miraria de no programar-ho molt (ja veus que aquest consell me l’hauria d’aplicar a mi mateixa…) i si dp del soparet hi ha ganes doncs endavant, i si no, doncs al matí… Mai havia sentit això de que les bestioles a la nit estaven cansades, serà possible!! Però si no foten ni brot en tot el dia!!Eni: Jo crec que el positiu va ser el de dimarts, per tant, ahir segurament vas ovular (per això et va baixar la tempe)… A veure que fa avui… Ah! I d’això que preguntaves de la sensibilitats dels TOs, els de 20mmiUL són els més sensibles, en canvi pels TE la major sensibilitat és 10mmiL.
Silvya: COm molt bé t’ha explicat la Danu l’ovusitol és un complement compost per àcid fòlic i inositol. El recepten, sobretot, a les noies que tenen SOP per regular els cicles i fer ovulets de millor qualitat. Jo ja porto 4 capses, a veure si fa efecte aviat!!!
Aquí tens l’enllaç amb tota la informació sobre l’Ovusitol: http://www.natalben.com/sindrome-ovario-poliquistico/ovusitol
Witchy: Quan et vaig llegir de seguida em va venir al cap la nostra Giss, que feia torns, i tot i així prenia tempes… Segurament ella et podria explicar com s’ho feia.
Danu: A mi tb em passa, des que prenc Ovusitol, i sobretot, des que en prenc 2 sobres, he notat que tinc molt més fluxe…
Lexi!!! I tant que és sagrat Sant ovusitol!! Jo hi tinc fe cega… hehehe
Naral!! Què maca aquesta grafiqueta!!! Bufarem ben for per què segueixi pujant!!
Sarins: Com t’ha dit la silvya, és necessari que prenguis la teva hora habitual de llevar-te de referència i que cada dia (caps de setmana inclosos) te la prenguis a la mateixa hora. No fa falta que et llevis, basta que et posis el termòmetre mig endormiscada i que t’apuntis la tempe... I si té memòria, que tots els digitals en tenen, no cal ni que te l’apuntis... A més, el mètode de sumar/restar dècimes està molt bé per fer-l'ho servir puntualment però per fer-ho habitualment no t’ho recomano...
Cuca, reina, com et trobes? Ja estàs millor? I la tempe que segueix alteta!!!! Ufff, ja queda menys per sortir de dubtes...
Nenis, i de mi dir-vos que avui només m’ha pujat una dècima, anem poquet a poquet... A veure que fa demà, però per si de cas, avui rematarem!!
Caram... últimament faig unes parrafades que déu n’hi do...

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Nenes,
després de donar-hi moltes voltes, si aquest mes no funciona crec que ja sé perquè, i que serà el que ha passat. He llegit que t'has de punxar l'ovitrelle perquè peti el fol.licle quan està madur, això vol dir que medeixi uns 18mm, i clar, a mi el gine enlloc de dir-me que tornés al cap d'un parell o tres de dies per tornar-me a fer una eco de control (que és el que jo esperava...) em va dir que quan em surtís el TO+ m'ho punxés, i em va sortir el TO+ al dia següent! a CD11!!! que jo vaig flipar! i aquest ha estat el problema! perquè si m'ha donat el TO+ durant 5 dies!!! vol dir que no me'n puc fiar dels TOs!!!! o sigui que em sentirà!!!
el mes que ve si torno a fer el tractament, li penso insistir en que jo no em puc fiar dels TOs i que m'ha de fer ecos de control!!!
Aixx nenes! que complicat que és tot plegat! En fi... que aquest mes ja no hi tinc cap esperança, però a vere... perquè fa dos dies vaig tenir molt mal d'ovaris! potser si que ha funcionat, jo que sé! i el pinxito el vam fer!
Bueno, a vere... la suerte està echada!
Sento la rallada! però és que m'havia de desfogar!!! és que fa una rabia tot plegat! i no vull ratllar més al Zouiman pobret! que ell també ho pateix!
Merci per escoltar-me!
a totes!
després de donar-hi moltes voltes, si aquest mes no funciona crec que ja sé perquè, i que serà el que ha passat. He llegit que t'has de punxar l'ovitrelle perquè peti el fol.licle quan està madur, això vol dir que medeixi uns 18mm, i clar, a mi el gine enlloc de dir-me que tornés al cap d'un parell o tres de dies per tornar-me a fer una eco de control (que és el que jo esperava...) em va dir que quan em surtís el TO+ m'ho punxés, i em va sortir el TO+ al dia següent! a CD11!!! que jo vaig flipar! i aquest ha estat el problema! perquè si m'ha donat el TO+ durant 5 dies!!! vol dir que no me'n puc fiar dels TOs!!!! o sigui que em sentirà!!!
el mes que ve si torno a fer el tractament, li penso insistir en que jo no em puc fiar dels TOs i que m'ha de fer ecos de control!!!
Aixx nenes! que complicat que és tot plegat! En fi... que aquest mes ja no hi tinc cap esperança, però a vere... perquè fa dos dies vaig tenir molt mal d'ovaris! potser si que ha funcionat, jo que sé! i el pinxito el vam fer!
Bueno, a vere... la suerte està echada!
Sento la rallada! però és que m'havia de desfogar!!! és que fa una rabia tot plegat! i no vull ratllar més al Zouiman pobret! que ell també ho pateix!
Merci per escoltar-me!
a totes!- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Bona tarda grafiqueres!!!!!
NARAL!!! Qué bé que ha pujat!!!!
CUCA84, dos dies per test i la temperatura d'avui és bastant més alta que la del mes passat en CD11!!
LEXI, vas gaudir els dónuts d'ahir???
ENI, jo crec que la temperatura de demà serà crucial per veure si el d'ahir va ser positiu o encara no ha sortit. Sort!!
SARINS, si és per 1 hora (amunt/avall), pots modificar la temperatura (prendre-se'la una hora abans implica sumar una décima i el revés al contrari). Crec que es pot fer amb un màxim de 2 hores però com que no estic segura, millor només amb 1 hora. La NIME (ex-jefa de març) podria dir-nos'ho.
AL&BEL vas poder inaugurar SW?
VENTURETA me n'alegro que els resultats siguin correctes. I que hagis passat la toxo!!! Quina sort!!! Jo ja tinc avisat al princep75 que quan pareixi m'haurà de portar a l'Hospital l'entrepà Jabugo del Viena!!!
CRISÀLIDE ara no puc canviar-te però després et canvio a SW!!! A fer moltíssims deures!! Cal rodejar l'òvul!!!
DANU a veure si és que estàs a punt d'ovular ja! A mi l'Ovusitol me l'adelanta ( tant que potser hauré de deixar-lo per que no em dóna ni temps d'escalfar motors jejeje).
SILVYA, jo com utilitzo un termòmetre digital, durant el cap de setmana em desperto, me la prenc i queda a la memòria i miro la temperatura quan m'aixequi
MARIAJOSECR ja ets desesperadora menjadónuts oficial!!!
Quan pugui et canvio de lloc al primer post!
ZOUI ostres doncs qué malament el gine, no? Tu ves fent deures per si un cas... En algun moment pujarà temperatura...
WITCHY si que pots pendre't la temperatura encara que fagis torns. En principi la tempe basal sorgeix després d'haber dormit unes hores... Igualment GISS et podria ajudar (ara està a la banqueta).
MIMI82, ja veuràs com ara no ha de perqué afectar-te ni obsesionar-te. A vegades va bé desconnectar per tornar amb més empenta
MORTY, com vas? I les punxades, superat??
GISS una setmana pel control, no?? A veure qué et diuen!!
ARIADNIITA!!! Felicitats!!! (és el teu cumple, oi?). I a més avui tens visita, no?? Que vagi genial!!!
Per part meva ja sóc
oficial!!! No confio en la sort de la mestressa després de "l'atiborre" de pastillles que he hagut de pendre
Per cert, avui per fi he acabat amb els antibiòtics per la bronquitis!!! I ja no m'ofego a la nit
I res, a esperar que els pocs deures hagin servit!
I res, dir-vos que tinc ganes de cantar positius!!! Així que espero us aneu animant!!! Traca a finals de mes!!!!
NARAL!!! Qué bé que ha pujat!!!!
CUCA84, dos dies per test i la temperatura d'avui és bastant més alta que la del mes passat en CD11!!

LEXI, vas gaudir els dónuts d'ahir???
ENI, jo crec que la temperatura de demà serà crucial per veure si el d'ahir va ser positiu o encara no ha sortit. Sort!!
SARINS, si és per 1 hora (amunt/avall), pots modificar la temperatura (prendre-se'la una hora abans implica sumar una décima i el revés al contrari). Crec que es pot fer amb un màxim de 2 hores però com que no estic segura, millor només amb 1 hora. La NIME (ex-jefa de març) podria dir-nos'ho.

AL&BEL vas poder inaugurar SW?

VENTURETA me n'alegro que els resultats siguin correctes. I que hagis passat la toxo!!! Quina sort!!! Jo ja tinc avisat al princep75 que quan pareixi m'haurà de portar a l'Hospital l'entrepà Jabugo del Viena!!!

CRISÀLIDE ara no puc canviar-te però després et canvio a SW!!! A fer moltíssims deures!! Cal rodejar l'òvul!!!

DANU a veure si és que estàs a punt d'ovular ja! A mi l'Ovusitol me l'adelanta ( tant que potser hauré de deixar-lo per que no em dóna ni temps d'escalfar motors jejeje).
SILVYA, jo com utilitzo un termòmetre digital, durant el cap de setmana em desperto, me la prenc i queda a la memòria i miro la temperatura quan m'aixequi
MARIAJOSECR ja ets desesperadora menjadónuts oficial!!!
Quan pugui et canvio de lloc al primer post!ZOUI ostres doncs qué malament el gine, no? Tu ves fent deures per si un cas... En algun moment pujarà temperatura...
WITCHY si que pots pendre't la temperatura encara que fagis torns. En principi la tempe basal sorgeix després d'haber dormit unes hores... Igualment GISS et podria ajudar (ara està a la banqueta).
MIMI82, ja veuràs com ara no ha de perqué afectar-te ni obsesionar-te. A vegades va bé desconnectar per tornar amb més empenta
MORTY, com vas? I les punxades, superat??

GISS una setmana pel control, no?? A veure qué et diuen!!
ARIADNIITA!!! Felicitats!!! (és el teu cumple, oi?). I a més avui tens visita, no?? Que vagi genial!!!
Per part meva ja sóc
oficial!!! No confio en la sort de la mestressa després de "l'atiborre" de pastillles que he hagut de pendre
I res, a esperar que els pocs deures hagin servit!
I res, dir-vos que tinc ganes de cantar positius!!! Així que espero us aneu animant!!! Traca a finals de mes!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Bona tarda reines!!
Una pregunta us volia fer sobre les tempes:
A vegades em passa que quan prenc la tempe, només posar-me el termòmetre a la boca ja pita. Llavors lo que faig és que el tanco i l'encenc i llavors me'l torno a posar i ja triga una micona més en pitar.. i considero la tempe bona la segona, creieu que ho faig bé?
Avui m'ha passat, només posar-lo a la boca ha pitat i ha marcat 36,5, me l'he tornat a prendre i 36,7.
Per assegurar he esperat 10 minuts més sense moure'm del llit i llavors m'ha tornat a donar 36,7.. aquesta vegada trigant en pitar lo normal.
No sé si m'he explica't bé, però és que ara dubto una mica de la tempe d'avui... a veure la de demà..
Creieu que si demà amb el primer pipi faig TE ja hauria ee sortir algo si la tempe es manté??
Després entro tranquilament i personalitzo!!
Petonets!!
Una pregunta us volia fer sobre les tempes:
A vegades em passa que quan prenc la tempe, només posar-me el termòmetre a la boca ja pita. Llavors lo que faig és que el tanco i l'encenc i llavors me'l torno a posar i ja triga una micona més en pitar.. i considero la tempe bona la segona, creieu que ho faig bé?
Avui m'ha passat, només posar-lo a la boca ha pitat i ha marcat 36,5, me l'he tornat a prendre i 36,7.
Per assegurar he esperat 10 minuts més sense moure'm del llit i llavors m'ha tornat a donar 36,7.. aquesta vegada trigant en pitar lo normal.
No sé si m'he explica't bé, però és que ara dubto una mica de la tempe d'avui... a veure la de demà..
Creieu que si demà amb el primer pipi faig TE ja hauria ee sortir algo si la tempe es manté??
Després entro tranquilament i personalitzo!!
Petonets!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |