GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Ja estic aqui, pos res noies, he estat fent una siesta 1 hora..
A anat molt bé, pero com notaba molèsties m´han possat un nolotil i m´ha fet una reacció alèrgica con lo qual això ha fet que tinguès que entrar de nou, m´han posat urbasol..
I res tot bé, l´únic això i a mi que sempre m´afecta de la mateixa manera pues man surtir ronches als ulls i sa inchat de la mala manera, parecia un monstruo ..pero sort que estaba al hospital i sa solucionat tot..dono un 10 a la atenció a la Corachan..estic molt satisfexa amb ells..
Després hem nat a veure els ovulets que havien tret i han tret 19
3 res no estan madurs
12 diu que estan a MII
4 a MI
tinc que prendre dia si dia no Dostinex 0,5
Àcid fòlic
i la progesteron cada 8 hores..
Pos res demà trucarán aveure com evolucionen..i aveure si serà dissabte o diumenge la transfer....
Moltes gracies a totes..us he de agraïr totes les vostres paraules...
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a totes
A anat molt bé, pero com notaba molèsties m´han possat un nolotil i m´ha fet una reacció alèrgica con lo qual això ha fet que tinguès que entrar de nou, m´han posat urbasol..
I res tot bé, l´únic això i a mi que sempre m´afecta de la mateixa manera pues man surtir ronches als ulls i sa inchat de la mala manera, parecia un monstruo ..pero sort que estaba al hospital i sa solucionat tot..dono un 10 a la atenció a la Corachan..estic molt satisfexa amb ells..
3 res no estan madurs
12 diu que estan a MII
4 a MI
Àcid fòlic
Pos res demà trucarán aveure com evolucionen..i aveure si serà dissabte o diumenge la transfer....
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Ariadniita27 ha escrit:Ja estic aqui, pos res noies, he estat fent una siesta 1 hora..
3 res no estan madurs
12 diu que estan a MII
4 a MI
Àcid fòlic
Que bé guapa!!! i 16 ovulitos bons????? ets una campiona!!!! Que la
ja es aqui reina, ves fen-te a l'idea, eh!!!!

- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Mimi carinyo
gracies per tot i per la teve felicitació, i a totes les que m´heu felicitat, això dona un subidón ...aixxxxx sou totes genials..me´n feu sentir molt bé..
Un petonet enorme a totes i Mimi ojala aviat tinguis tu panxu
que t´ho mereixes molt..
gracies per tot i per la teve felicitació, i a totes les que m´heu felicitat, això dona un subidón ...aixxxxx sou totes genials..me´n feu sentir molt bé..Un petonet enorme a totes i Mimi ojala aviat tinguis tu panxu
que t´ho mereixes molt..14/3: empezamos
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Adrianiita reina, no ens coneixem però desitjo que la transfer surti genial!!! aviat tindràs la teva

bona tarda grafiqueres!!!
naral que bé que t'hagi pujat, es molt bona senyal a aquestes alçades!! de quants dies són els teus cicles?
moltes felicitats adrianiiita!!!! que bé, quants ovulitos no??? no acabo d'entendre què es aixó de MII, suposo que la qualitat, en fi que segur que creixaran la mar de formosos. De quants serà la transfer maxim?
zoui si que es ben extrany aquestes zigazagues, però el positiu del TO es ben positiu? o es d'aqeusts de tira? potser encara has d'ovular no? vinga noia, molts anims, ja veuràs com acabarà pujant al cel ;)
mimi que bé que estiguis per aquí!! espero que totes molt aviat emigrem cap a un altre post i durant 9 mesos!!
crisàlide uauuu 4 anyets, jo crec que això s'ha de celebrar amb xinxeta amb premi no?
disfruta molt de la celebració bonica, que us ho mereixeu i segur que el premi bé molt aviat. Ostres això que dius de que es millor pel matí pq amb l'esgotament del dia es moren bitxets encara no ho havia sentit mai! Jo ho faria cada dia si hi ha energies... A nosaltres ens ho va recomenar el gine i ho vam portar a la pràctica el cicle passat i diana! aquest ens ho hem pres mes en calma fins ara que ja portem 4 dies non stop jaja
ho aconseguirem!!
sarins benvinguda al món de les grafiqueres desvirgades jajaja ets la pera! Jo em prendria la tempe a l'hora que normalment et llevis, s'enten els dies laborables i els festius si et lleves mes tard "arregles" la hora + o - (per exempre si es hora i quart, una dècima si es hora i tres quarts dues dècimes) jo ho faig així...
silvya la teva grafi es estil la de la zoui, però ja veuràs com farà una estirada cap a l'ovulació :)
mariajosecr quin estiron aquesta tempe!!! oleeee
ventureta em sembla que naltros hem ovulat sifanofa...
jo tb vaig pujant mica en mica, però després ja em penso quedar al sotre, quelosepas jaja
Noies a mi m'ha pujat una mica la tempe!!
que contenta tic, a veure si demà un parell de dècimes mes i ja m'hi quedo, crec que sí que vaig ovular ahir, avui hem rematat la feina i demà si encara hi ha energies potser tb :P
Ventureta, la proge me la començo a prendre avui? faig un parell al dia els primers dies? i després un, com em va dir el gine? que faries tu?
naral que bé que t'hagi pujat, es molt bona senyal a aquestes alçades!! de quants dies són els teus cicles?
moltes felicitats adrianiiita!!!! que bé, quants ovulitos no??? no acabo d'entendre què es aixó de MII, suposo que la qualitat, en fi que segur que creixaran la mar de formosos. De quants serà la transfer maxim?
zoui si que es ben extrany aquestes zigazagues, però el positiu del TO es ben positiu? o es d'aqeusts de tira? potser encara has d'ovular no? vinga noia, molts anims, ja veuràs com acabarà pujant al cel ;)
mimi que bé que estiguis per aquí!! espero que totes molt aviat emigrem cap a un altre post i durant 9 mesos!!
crisàlide uauuu 4 anyets, jo crec que això s'ha de celebrar amb xinxeta amb premi no?
disfruta molt de la celebració bonica, que us ho mereixeu i segur que el premi bé molt aviat. Ostres això que dius de que es millor pel matí pq amb l'esgotament del dia es moren bitxets encara no ho havia sentit mai! Jo ho faria cada dia si hi ha energies... A nosaltres ens ho va recomenar el gine i ho vam portar a la pràctica el cicle passat i diana! aquest ens ho hem pres mes en calma fins ara que ja portem 4 dies non stop jajaho aconseguirem!!
sarins benvinguda al món de les grafiqueres desvirgades jajaja ets la pera! Jo em prendria la tempe a l'hora que normalment et llevis, s'enten els dies laborables i els festius si et lleves mes tard "arregles" la hora + o - (per exempre si es hora i quart, una dècima si es hora i tres quarts dues dècimes) jo ho faig així...
silvya la teva grafi es estil la de la zoui, però ja veuràs com farà una estirada cap a l'ovulació :)
mariajosecr quin estiron aquesta tempe!!! oleeee
ventureta em sembla que naltros hem ovulat sifanofa...
jo tb vaig pujant mica en mica, però després ja em penso quedar al sotre, quelosepas jajaNoies a mi m'ha pujat una mica la tempe!!
que contenta tic, a veure si demà un parell de dècimes mes i ja m'hi quedo, crec que sí que vaig ovular ahir, avui hem rematat la feina i demà si encara hi ha energies potser tb :P Ventureta, la proge me la començo a prendre avui? faig un parell al dia els primers dies? i després un, com em va dir el gine? que faries tu?
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Ai boniquetes, estic desconnectada i se m'acumulen els missatges!!!!
Avui m'he fet un TO i sí, el "claraweb"... eren bitxitos d'ell
En fi...
Ais, vaig a llegir-vos a totes i personalitzo una micona!!
Avui m'he fet un TO i sí, el "claraweb"... eren bitxitos d'ell
En fi...Ais, vaig a llegir-vos a totes i personalitzo una micona!!

Bona tarda grafiqueres guapes!!!
Danu, que bé això de la clara web! i el pinxito, clar! jo aquest mes no m'he vist clara web i de fet, porto dies bastant seca..
Lexi, així qu tu també vas pecar eh! jejeje, no ho vaig poder evitar, lo que l'hagués tingut que fer al matí almenys..
Naral, a veur que fa demà la tempe! jo estic igual, dels nervis!!
mimi82, gràcies pels ànims! ah, i a mi també m'encanten els donus, però intentaré resisitir-me perquè se m'estè posant un cul!
Adrianiita, ara me n'adono de què és el teu cumple?? FELICITATS reina!!!
crisàlide, felicitats pels 4 anyets!!
sarins, ets la pera, que bo lo de què avui t'has desvirgat, jajaja. Jo sempre tinc el despertador a les 6:50 tant entre setmana com el cap de setmana, el cap de setmana prenc la tempe i continuo dormint i ja està!
Ventureta, doncs aquest matí m'he despertat encara amb l'estomac una mcia regirat i marejada, però se m'ha passat quan he anat al lavabo i després he esmorzat. Ara encara noto la panxa rara, però deu ser un virus toca peres! la teva gràfica sembla que va pujant, vosaltres aneu fent deures! molta sort bonica!
zoui81, tu fotli un bon moc al teu gine!! de totes maneres, desitjo que no faci falta que et tornis a puntxar!
Petitprincep79, abans he comentat el que em passa a vegades amb el termòmetre.. avui m'ha passat, pel que no sé si realment la temperatura ñes bona o que.. sort amb el desespero!!!
eni, que bé la pujada de la tempe!! a veure si aquest mes és el bo!!! sort reina
La resta, com esteu???
Danu, que bé això de la clara web! i el pinxito, clar! jo aquest mes no m'he vist clara web i de fet, porto dies bastant seca..
Lexi, així qu tu també vas pecar eh! jejeje, no ho vaig poder evitar, lo que l'hagués tingut que fer al matí almenys..
Naral, a veur que fa demà la tempe! jo estic igual, dels nervis!!
mimi82, gràcies pels ànims! ah, i a mi també m'encanten els donus, però intentaré resisitir-me perquè se m'estè posant un cul!
Adrianiita, ara me n'adono de què és el teu cumple?? FELICITATS reina!!!
crisàlide, felicitats pels 4 anyets!!
sarins, ets la pera, que bo lo de què avui t'has desvirgat, jajaja. Jo sempre tinc el despertador a les 6:50 tant entre setmana com el cap de setmana, el cap de setmana prenc la tempe i continuo dormint i ja està!
Ventureta, doncs aquest matí m'he despertat encara amb l'estomac una mcia regirat i marejada, però se m'ha passat quan he anat al lavabo i després he esmorzat. Ara encara noto la panxa rara, però deu ser un virus toca peres! la teva gràfica sembla que va pujant, vosaltres aneu fent deures! molta sort bonica!
zoui81, tu fotli un bon moc al teu gine!! de totes maneres, desitjo que no faci falta que et tornis a puntxar!
Petitprincep79, abans he comentat el que em passa a vegades amb el termòmetre.. avui m'ha passat, pel que no sé si realment la temperatura ñes bona o que.. sort amb el desespero!!!
eni, que bé la pujada de la tempe!! a veure si aquest mes és el bo!!! sort reina
La resta, com esteu???

Cuca, reina, dic que no era claraweb, el TO ha sortit negatiu... eren bitxitos del Danuo!
Com et trobes, maca? Això del termòmetre és una mica raro... et pita només de ficar-t'ho a la boca??
Al&Bel, bonica, estic d'acord amb la Ventureta, intenta no pensar, desconnecta una mica i dediqueu-vos temps a vosaltres... Encara que és fàcil de dir, però no de fer, oi...?
Jo també començo la sexy week aquest finde, si tot va bé!
Sarins! Bonica, les tempes s'han de prendre sempre a la mateixa hora, prova a posar-te el despertador
És cert que pots "quadrar-les" si te les prens una hora abans o una hora després, però és molt més fàcil acostumar-te a l'altra opció...
Ventureta, m'alegro molt de que hagis trobat la teva gine, i de que tot hagi sortit bé! A mi no em van mirar si era immune a res en l'anàlisi que em van fer...
Eni, com la Ventureta, ara toca molt "tute", reines! Jo també crec que vas ovular ahir...
Zoui, preciosa, jo també li diria al gine que no et pots refiar només dels TO, que t'ha de fer ecos... Crec que encara no has ovulat, segons la gràfica, no?
Mimi, molta sort amb la histero, reina! A veure si et veiem fer grafiquetes again!
Lexi, jo crec que sí que has ovulat, bonica, encara que el FF es torni una mica boget... Tens totes les tempes a sobre de la línia!
Naral, tens una gràfica preciosa!
Mariajosecr, quina tempe més alta!!
Crisàlide, espero que passis un bon soparet avui, preciosa!
Ariadniita, felicitats altra vegada per tots aquests ovulitos! Quan et fan la transfer, bonica??
Com et trobes, maca? Això del termòmetre és una mica raro... et pita només de ficar-t'ho a la boca??
Al&Bel, bonica, estic d'acord amb la Ventureta, intenta no pensar, desconnecta una mica i dediqueu-vos temps a vosaltres... Encara que és fàcil de dir, però no de fer, oi...?
Jo també començo la sexy week aquest finde, si tot va bé!Sarins! Bonica, les tempes s'han de prendre sempre a la mateixa hora, prova a posar-te el despertador
Ventureta, m'alegro molt de que hagis trobat la teva gine, i de que tot hagi sortit bé! A mi no em van mirar si era immune a res en l'anàlisi que em van fer...
Eni, com la Ventureta, ara toca molt "tute", reines! Jo també crec que vas ovular ahir...
Zoui, preciosa, jo també li diria al gine que no et pots refiar només dels TO, que t'ha de fer ecos... Crec que encara no has ovulat, segons la gràfica, no?
Mimi, molta sort amb la histero, reina! A veure si et veiem fer grafiquetes again!
Lexi, jo crec que sí que has ovulat, bonica, encara que el FF es torni una mica boget... Tens totes les tempes a sobre de la línia!
Naral, tens una gràfica preciosa!
Mariajosecr, quina tempe més alta!!
Crisàlide, espero que passis un bon soparet avui, preciosa!
Ariadniita, felicitats altra vegada per tots aquests ovulitos! Quan et fan la transfer, bonica??
Danu, ho he entès al revés doncs, jajajaja
No em passa sempre, però a vegades me'l poso i pita al cap de pocs segons.. quan em passa, el tanco i l'encenc i llavors ja triga el normal en pitar.. no se, a veure demà que passa.. si veig que la tempe continua alta, potser faig TE..
Però crec que em baixarà, em comencen a fer mal les cames com sempre em passa abans de la regla..
No em passa sempre, però a vegades me'l poso i pita al cap de pocs segons.. quan em passa, el tanco i l'encenc i llavors ja triga el normal en pitar.. no se, a veure demà que passa.. si veig que la tempe continua alta, potser faig TE..
Però crec que em baixarà, em comencen a fer mal les cames com sempre em passa abans de la regla..

Hola reines!!!!
Moltes gràcies per les vostres respostes i el vostre suport moral! Danu jo també penso que encara no he ovulat segons la grafica però fa dos dies vaig tenir un mal d'ovaris brutal! així que alguna cosa devien estar fent...
Eni els TOs que m'he fet eren tots de Clearblue i tots sortia la carita sonriente. Però ja veig q d'aquests tampoc me'n puc fiar...
Petitprincep doncs sí ja veus que amb això el gine s'ha lluït! ja li val! no li costava res, dir-me que tornés al cap d'uns dies i tornar-me a fer una eco de control! però la propera vegada insistiré molt més!
Naral tens una grafi preciosa!!!!! tant de bo acabi en positivàs!!!
Mariajose quina tempe més alta no????
Cuca com portes el desespero?
Lexi sí que tens tempes baixetes sí... però sembla que sí que hagis ovulat...
Ariadnitaa Me n'alegro que tot vagi viento en popa!!!! em sembla que aquest mes tindràs un regalàs d'aniversari!
Ventureta començant sexy week!!!! jo ja no sé que pensar, si encara ho estic o no

Moltes gràcies per les vostres respostes i el vostre suport moral! Danu jo també penso que encara no he ovulat segons la grafica però fa dos dies vaig tenir un mal d'ovaris brutal! així que alguna cosa devien estar fent...
Eni els TOs que m'he fet eren tots de Clearblue i tots sortia la carita sonriente. Però ja veig q d'aquests tampoc me'n puc fiar...
Petitprincep doncs sí ja veus que amb això el gine s'ha lluït! ja li val! no li costava res, dir-me que tornés al cap d'uns dies i tornar-me a fer una eco de control! però la propera vegada insistiré molt més!
Naral tens una grafi preciosa!!!!! tant de bo acabi en positivàs!!!
Mariajose quina tempe més alta no????
Cuca com portes el desespero?
Lexi sí que tens tempes baixetes sí... però sembla que sí que hagis ovulat...
Ariadnitaa Me n'alegro que tot vagi viento en popa!!!! em sembla que aquest mes tindràs un regalàs d'aniversari!
Ventureta començant sexy week!!!! jo ja no sé que pensar, si encara ho estic o no

Zoui, bonica, tens els ovaris poliquístics? Perquè, segons vaig llegir, els TO de Clearblue poden donar falsos positius amb aquest síndrome. Si és així, no entenc com el teu ginecòleg no es va adonar...

Ostres reines, que fort!!! m'acabo de fer un altre TO clearblue i endevineu: carita sonriente! Això sembla ja un acudit o una broma pesada... és increible vaja! però com és possible??? jo flipo! total, que encara estic en sexy week perquè està clar que l'
no a sortit encara a passeig, s'ho està prenent amb la calma... jolin!

no a sortit encara a passeig, s'ho està prenent amb la calma... jolin!

Reina, ens hem creuat... Jo que tu aniria fent deures, per si d'acàs, i observant la teva tempe. 

Ah si ??? Danu? ho posa??? que fort!!! jo no ho sabia! ostres! així ara ho entenc! han estat falsos positius! jolin ja li val al gine!!!
Merci
Merci
Hola, les meves grafiqueres estimades!!!!!!
Primer de tot, perdoneu-me que us he deixat abandonades!!!!!! Es que mentre feia de mestressa d'abril vaig deixar de fer els deures que tocaven per ela meus estudis i ara toca a recuperar el temps perduts!!!!!!!
Zoui i Nime, per molts anys, nenes!!!!!!! JA sé que arribo a felicitar-vos tard pero millor tard que mai
Ariadnita, per molts anys!!!!!!! M'alegro moltissim que la punció ha anat tant bé!!!!! Espero que tinguis també molta sort amb el transfer!!!!!!
NAral, com m'alegro de veure que el FF et marca l'ovulació!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ujuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!! I la teva grafi pinta molt i molt bé!!!!!!!!!!!!!
Zoui, sento aixo del lio dels punxedes!!!!! hAs d'insistir que et facin les ecografies!!!!!! Molta sort, solet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ventureta, carinyet, m'alegro moltissim que les proves han sortit bé!!!!!!! I ja has ovulat!!!!! Aixxx....espero qur sigui el teu mes!!!!!!
Danu, nena, et puc dir una cosa sobre Ovusitol: ho vaig començar el mateix cicle quan em vaig quedar
!!!!!! Ho prenia nomes 15 dies!!!!!!! A veure si a tu et dona la mateixa sort que a mi!!!!!!
Petitprincep, supermegajefa!!!!!!! Has fet un post precios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Felicictats!!!!!!!!!!! Ara has de millorar-te per poder aprofitar la sort de les mestresses!!!!!! QUe tu ho mereixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crisàlide, nena, com m'alegro de veure't per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Espero que les grafis et donin molta sort i molt aviat tinguis la teva superpanxeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al&Bel, ja sé que amb la feina que fas és molt complicat de trobar temps per alguna cosa més que la feina...Aixxx, solet, et desitjo moltissima sort i moltes forces!!!!!!!!!!!!!!!! (I si trobaràs un momentet per mi ja saps ho estic esperant ;))
Lexi, molta sort amb aquest desespero!!!!!!!
Molt benvingudes a les noves grafiqueres!!!!!!! Molta sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Molts petons a totes!!!!! Us trobo molt a faltar!!!!!!!!!! Molta sort que necesitem moltes mamis de jener i febrer!!!!!!!!

Primer de tot, perdoneu-me que us he deixat abandonades!!!!!! Es que mentre feia de mestressa d'abril vaig deixar de fer els deures que tocaven per ela meus estudis i ara toca a recuperar el temps perduts!!!!!!!
Zoui i Nime, per molts anys, nenes!!!!!!! JA sé que arribo a felicitar-vos tard pero millor tard que mai
Ariadnita, per molts anys!!!!!!! M'alegro moltissim que la punció ha anat tant bé!!!!! Espero que tinguis també molta sort amb el transfer!!!!!!
NAral, com m'alegro de veure que el FF et marca l'ovulació!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ujuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!! I la teva grafi pinta molt i molt bé!!!!!!!!!!!!!
Zoui, sento aixo del lio dels punxedes!!!!! hAs d'insistir que et facin les ecografies!!!!!! Molta sort, solet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ventureta, carinyet, m'alegro moltissim que les proves han sortit bé!!!!!!! I ja has ovulat!!!!! Aixxx....espero qur sigui el teu mes!!!!!!
Danu, nena, et puc dir una cosa sobre Ovusitol: ho vaig començar el mateix cicle quan em vaig quedar
!!!!!! Ho prenia nomes 15 dies!!!!!!! A veure si a tu et dona la mateixa sort que a mi!!!!!!
Petitprincep, supermegajefa!!!!!!! Has fet un post precios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Felicictats!!!!!!!!!!! Ara has de millorar-te per poder aprofitar la sort de les mestresses!!!!!! QUe tu ho mereixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Crisàlide, nena, com m'alegro de veure't per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Espero que les grafis et donin molta sort i molt aviat tinguis la teva superpanxeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al&Bel, ja sé que amb la feina que fas és molt complicat de trobar temps per alguna cosa més que la feina...Aixxx, solet, et desitjo moltissima sort i moltes forces!!!!!!!!!!!!!!!! (I si trobaràs un momentet per mi ja saps ho estic esperant ;))
Lexi, molta sort amb aquest desespero!!!!!!!
Molt benvingudes a les noves grafiqueres!!!!!!! Molta sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Molts petons a totes!!!!! Us trobo molt a faltar!!!!!!!!!! Molta sort que necesitem moltes mamis de jener i febrer!!!!!!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/39c5f8
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
(Això ho posa al prospecte del TO Clearblue).Determinadas enfermedades y medicaciones pueden afectar el resultado de la prueba: por ejemplo, si está embarazada o lo ha estado recientemente, ha llegado a la menopausia o tiene el síndrome de ovario poliquístico, la prueba puede ofrecer un resultado incorrecto. Ello también puede suceder si toma fármacos de fertilidad que contengan la hormona luteinizante o gonadotropina coriónica humana.
Maria, boniqueta!!!! Tant de bo segueixi la teva sort, maca!! Què tal el cigru??

Noies,moltes gracies per les respostes,sou uns solets!!La veritat es que ho veig complicat,ara faig TO de tira.Si aquest mes acaba amb un negatiu comprare els de clearblue per confirmar els que tingui dubtes!!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Nena-Boop
--CRIS86
--Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl 

Cuquis, entro un momentet per donar molts ànims a la Zoui, ja veuràs com tot es solucionarà. Jo de tu, trucava al gine i li comentava això de la muntanya de TOs positius, a veure què et diu... Te coll*ns q el tio no t'hagi fet control ecogràfic, això tb li pots dir... D'això dels falsos positius en els SOP jo tb ho havia sentit. Es veu que les noies que ho patim tenim "amagos" d'ovular i la LH puja i tot, però finalment no és prou forta per fer petar el fol.licle i es queda enquistat... A mi sempre que em surt el TO+ no em quedo tranquil.la fins que m'ho confirma la tempe... Per això et dic que crec que fent omifin és bàsic que et facin un control ecogràfic més exhaustiu... Espero de tot cor que demà es decideixi a pujar!!
Eni, cuca, jo de tu avui no prendria la proge... Si demà continua alta començaria amb el primer òvul a la nit. Jo no sé el que et va receptar la teva gine, però jo en prenc 1 a la nit de 200 (utrogestan). Però si ella et va dir que en prenguessis 2 els primers dies, fes-li cas, no?
Ariadniita, la nostra valenta grafiquera!!! Enhorabona per aquests 19 ovulitos!! Ets una campiona!!!
Una curiositat: com és que t'han receptat dostinex??
Reines, us deixo que estic morta...

Eni, cuca, jo de tu avui no prendria la proge... Si demà continua alta començaria amb el primer òvul a la nit. Jo no sé el que et va receptar la teva gine, però jo en prenc 1 a la nit de 200 (utrogestan). Però si ella et va dir que en prenguessis 2 els primers dies, fes-li cas, no?
Ariadniita, la nostra valenta grafiquera!!! Enhorabona per aquests 19 ovulitos!! Ets una campiona!!!
Una curiositat: com és que t'han receptat dostinex??Reines, us deixo que estic morta...

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Noies, entro un moment per dir que la tempe 36,7 però TE blanc nuclear..
Aquesta nit m'he despertat q em moria de calor i amb mal de panxa com si ja tingués la regla aquí, tant concençuda que m'he pres un paracetamol i tot..
No se si la tempe es bona o no haventme aixecat varies vegades a fer pipi..
En fi, a esperar q vingui!p
Petonets!!
Aquesta nit m'he despertat q em moria de calor i amb mal de panxa com si ja tingués la regla aquí, tant concençuda que m'he pres un paracetamol i tot..
No se si la tempe es bona o no haventme aixecat varies vegades a fer pipi..
En fi, a esperar q vingui!p
Petonets!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |