GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
- crisàlide
- :: zebra

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Hola guapis!!
Gràcies Sylvia, Eni, PetitPríncep, Danu i totes les que heu anat preguntant per mi. El cert és que estem millor tot i que encara no hem coincidit massa per parlar de la història, però almenys s'ha anat relaxant tot i suposo que si demà ho parlem també podrà ser des de la calma.
Avui al matí estava força ratllada perque després de treure abans d'ahir el TO+, i suposadament ovular ahir, avui no ha pujat la tempe, segueix a 36,5 així que ja he començat a pensar si tenia poliquistics o què... però després de parlar amb la Kukilus i amb la Mimi pot ser que hagi ovulat avui i la tempe comenci a pujar demà oi?? (a més ahir vaig repetir el TO i seguia sortint pràcticament positiu...). Confiem que demà pugui confirmar la pujada de la tempe
Ariadnita reina, MOLTÍSSIMA SORT PER DEMÀ i lamento molt tots aquests incidents... confiem que tot es vagi posant a lloc, sobretot l'embrionet!
Naral per favor, quins nervis... quina alegria si demà cantem el teu positiu!!
Morty reina, m'encanta que siguis tan positiva i estic segura que amb aquesta actitud aviat podràs celebrar la presència d'uns folicles hermosos hermosos!!
Eni preciosa!! aviam si tu també has fet diana, reina i la teva llentieta s'agafa ben fort! Per cert, jo també la no-espero pel 2 de juny (el dia abans del meu cumple, esperem que em faci el regal de no venir en molts mesos)
Cuca guapa, quina gosseta més preciosa!! Que vagi molt bé el trasllat!! I mentre no hi ha warry hi ha esperança, sobretot amb aquesta tempe!
Danu deures a tope reina, per si de cas!! ja veus que igual sí que l'ovusitol t'ha avançat la ovulació com a la nostra jefa grafiquera (deu ser cosa de "jefas")
Reinetes, molts petons i fins demà!!
Gràcies Sylvia, Eni, PetitPríncep, Danu i totes les que heu anat preguntant per mi. El cert és que estem millor tot i que encara no hem coincidit massa per parlar de la història, però almenys s'ha anat relaxant tot i suposo que si demà ho parlem també podrà ser des de la calma.
Avui al matí estava força ratllada perque després de treure abans d'ahir el TO+, i suposadament ovular ahir, avui no ha pujat la tempe, segueix a 36,5 així que ja he començat a pensar si tenia poliquistics o què... però després de parlar amb la Kukilus i amb la Mimi pot ser que hagi ovulat avui i la tempe comenci a pujar demà oi?? (a més ahir vaig repetir el TO i seguia sortint pràcticament positiu...). Confiem que demà pugui confirmar la pujada de la tempe
Ariadnita reina, MOLTÍSSIMA SORT PER DEMÀ i lamento molt tots aquests incidents... confiem que tot es vagi posant a lloc, sobretot l'embrionet!
Naral per favor, quins nervis... quina alegria si demà cantem el teu positiu!!
Morty reina, m'encanta que siguis tan positiva i estic segura que amb aquesta actitud aviat podràs celebrar la presència d'uns folicles hermosos hermosos!!
Eni preciosa!! aviam si tu també has fet diana, reina i la teva llentieta s'agafa ben fort! Per cert, jo també la no-espero pel 2 de juny (el dia abans del meu cumple, esperem que em faci el regal de no venir en molts mesos)
Cuca guapa, quina gosseta més preciosa!! Que vagi molt bé el trasllat!! I mentre no hi ha warry hi ha esperança, sobretot amb aquesta tempe!
Danu deures a tope reina, per si de cas!! ja veus que igual sí que l'ovusitol t'ha avançat la ovulació com a la nostra jefa grafiquera (deu ser cosa de "jefas")
Reinetes, molts petons i fins demà!!
Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

Bon dia!!!!
Danu!!! a aprofitar la careta somrient eh!!! molta sort wapi!
Morty carinyet!! sento que la eco d'ahir no anes be! espero que la d'avui et porti una alegria gegant!! i enhorabona pels 11 anyets amb el Mortyu!!!!
zoui!!! ha seguit pujant avui?!?! venga que t'espero per cumplir el pacte eh!!! :P
PetitPrincep!! quina pujada ahir!!! com esta avui?!?! molta sort bunica!!!!!
Cuca84! sento la baixada de la temperatura! moltissima sort per al juny!
Ariadniita!!!!! moltisssiiiiiiima sort avui a la transfer!!!! sento les males noticies familiars
enii!!! que be la linia marcada!!! molta sort!!!
Silvya! jo sepre he fet els TO sense deixar "reposar"! no en tenia ni idea!!!
ishtaaaaaar!! gràcies per passar!!!!! jijijijij espero que ben aviat les nàusees!
Crisàlide!! clar que si! igual vas ovular ahir!! a veure que fa avui la temperatura!!! espero que tinguis molta sort!!! spero que quan pugueu parlar ho solucioneu!
Danu!!! a aprofitar la careta somrient eh!!! molta sort wapi!
Morty carinyet!! sento que la eco d'ahir no anes be! espero que la d'avui et porti una alegria gegant!! i enhorabona pels 11 anyets amb el Mortyu!!!!
zoui!!! ha seguit pujant avui?!?! venga que t'espero per cumplir el pacte eh!!! :P
PetitPrincep!! quina pujada ahir!!! com esta avui?!?! molta sort bunica!!!!!
Cuca84! sento la baixada de la temperatura! moltissima sort per al juny!
Ariadniita!!!!! moltisssiiiiiiima sort avui a la transfer!!!! sento les males noticies familiars
enii!!! que be la linia marcada!!! molta sort!!!
Silvya! jo sepre he fet els TO sense deixar "reposar"! no en tenia ni idea!!!
ishtaaaaaar!! gràcies per passar!!!!! jijijijij espero que ben aviat les nàusees!
Crisàlide!! clar que si! igual vas ovular ahir!! a veure que fa avui la temperatura!!! espero que tinguis molta sort!!! spero que quan pugueu parlar ho solucioneu!

I jo nenetes.... aquest matí a les 6 ja no podia dormir de cap de les maneres!!! i el naralman tampoc!! jajajaja aixi que m'he aixecat a fer el test!!! ha estat un munt de rato pensant el clearblue i finalment.....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
BON DIA!!!!!
Uohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Però quina emoció i quin subidón més gran de bon matí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he fet un salt de llit!!!!
Naral guapíssima!!! has estrenat per fi el nostre pacte!!!!! M
O
l
t
í
s
s
i
m
e
s f
e
l
i
c
i
t
a
t
s
!!!!
Per fi heu pogut caçar l'ovulet!!!!! Quina meravella Sant Omifin!!!! el primer mes i zasca!! Ole tu!!!!!!
Aixxx, espero que jo tingui tanta sort com tu i poguem celebrar-ho juntetes!!! Jo de moment vaig bé, avui m'ha pujat la tempe una dècima respecte ahir!!!!! 36.5º!!!!! Tant de bo segueixi així molts dies mes!!!! Ara vaig a fer una xinxeta de remate amb el zouiman!!!!
Ariadnitaa MOLTA SORT AMB LA TRANSFER!!!! ESTEM AMB TU!!!!
guapis!!!!
Uohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Però quina emoció i quin subidón més gran de bon matí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he fet un salt de llit!!!!
Naral guapíssima!!! has estrenat per fi el nostre pacte!!!!! M
O
l
t
í
s
s
i
m
e
s f
e
l
i
c
i
t
a
t
s
!!!! Per fi heu pogut caçar l'ovulet!!!!! Quina meravella Sant Omifin!!!! el primer mes i zasca!! Ole tu!!!!!!
Aixxx, espero que jo tingui tanta sort com tu i poguem celebrar-ho juntetes!!! Jo de moment vaig bé, avui m'ha pujat la tempe una dècima respecte ahir!!!!! 36.5º!!!!! Tant de bo segueixi així molts dies mes!!!! Ara vaig a fer una xinxeta de remate amb el zouiman!!!!
Ariadnitaa MOLTA SORT AMB LA TRANSFER!!!! ESTEM AMB TU!!!!
guapis!!!!No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- Nime

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Moltíssimes felicitats Naraleta!!!! Ole tu, ole tu!!!!!
Ostres Naral, per fi!!!
Enhorabona neneta!!!!!! La teva paciencia ha valgut la pena!!
Dema desde el PC et felicito com deu mana!! Disfruteu molt del moment!!!
Enhorabona neneta!!!!!! La teva paciencia ha valgut la pena!!
Dema desde el PC et felicito com deu mana!! Disfruteu molt del moment!!!

Uau!!! Però quina super notícia!!!!!!!

F
E
L
I
C
I
T
A
T
SN
A
R
A
L
E
T
AReina, estic tan contenta per tu!! T'ho mereixes! Has sigut un exemple de paciència i bon humor davant l'adversitat... I mira que haviem cridat a l'ovulito naralero, eh!! I el punyetero només li ha fet cas a Sant Omifin... Aix, però lo important és que ja tens la desitjada panxu!! Com et trobes?? Quins símptomes tens i has tingut?? Va, explica, explica...
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
MOLTÍSSIMES FELICITATS NARAL!!!!!!!!!!!!!!!! me n'alegro molt!! ara toca cuidar-se molt i molt, et desitjo el millor!!!!
La resta, com esteu??
A mi ahir a la nit finalment em va baixar, visca!!! nou cicle en marxa! m'hagués agradat que no baixés, però com que no hi puc fer res, només espero tenir més sort al juny.. com a mínim m'ho prendré d'una altra manera!!!
Moltes petonets a totes i gràcies pel vostre suport, el necessitaré també pel juny!!!
La resta, com esteu??
A mi ahir a la nit finalment em va baixar, visca!!! nou cicle en marxa! m'hagués agradat que no baixés, però com que no hi puc fer res, només espero tenir més sort al juny.. com a mínim m'ho prendré d'una altra manera!!!
Moltes petonets a totes i gràcies pel vostre suport, el necessitaré també pel juny!!!

- crisàlide

- Contacta:
NARAAAAAAAAL!!!!!! PERÒ QUINA ALEGRIAAAA!!!!! MOLTES FELICITATS, GUAPÍSSIMA!! És la millor notícia que podia rebre aquest matí!!!
I jo, seguint amb les bones notícies, avui la tempe m'ha pujat, jeje!!

I jo, seguint amb les bones notícies, avui la tempe m'ha pujat, jeje!!

My Ovulation Chart
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

- crisàlide

- Contacta:
Ostres Cuca84, ens hem creuat... lamento que al final hagi vingut però m'agrada veure que t'ho prens bé, reina! Molts ànims i ens veiem al juny!!

My Ovulation Chart
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

Bon dia grafi-family!!!
Quin diumenge més maco, oi!! No pel temps,que és nefast, però sí per aquesta panxeta tan i tan esperada... Naraleta, m'has fet molt feliç!
Us volia explicar que ahir, per fi, l'amic Fertility em va pintar la bonica ratlleta vermella!! Quina il.lusió!! I, per tant, ja sóc una menjadonuts desesperada!!
Mestressa! Ja em pots posar amb el grup de desesperators!!! Gràcies, bonica!
Ariadniita!! T'envio tota l'energia positiva! Estic segura que aquesta transfer tindrà el mateix final que el de la Kukilus... Molta força!!! QUan puguis entra a explicar-nos com ha anat!
Crisàlide reina, això és la part negativa de fer grafis... Et fan estar amb l'ai al cor fins que no veus que pugen, però després és molt xulo veure com van agafant forma. Jo, de tu, no m'hi capficaria, pensa que tenir un TO+ no vol dir necessàriament ovular al dia següent, i més tenint en compte que a tu t'ha seguit sortint pràcticament positiu en dies successius... Estic segura que avui començarà a pujar
Ishtar!!
Caram, aquestes basques... Espero que les deixis enrera amb l'arribada del 2n trimestre. Petunets!!
Petitprincep, acabo de flipar amb la teva grafi... Està "por las nubes"
, quina bona pinta!! Esperem que continuï així!...
Silvya Jo això d'esperar 20 minuts a fer el TO no ho he fet mai... Jo els faig al moment. I tampoc conec ningú que ho faci així...
Eni! cuca, tu i jo si que anem de la maneta aquest mes, eh!! Vam ovular el mateix dia!! A veure si hem fet punteria i podem anar juntes cap a marones de febrer!
Cuca, em sap greu que al final aquest cicle no hagi pogut ser... Jo, el primer, tb em vaig fer força il.lusions, i tb vaig aprendre que no tornaria fer cas als punyeteros psicosímptomes, són uns traidors!! Molts ànims i a tope cap al juny!!
Danu jo tb crec que és millor no cremar tots els cartutxos al principi... Millor espaiar una mica les xinxetes pq les bestioles arribin prou fortes el dia D...
Morty, reina, em sap molt greu això que expliques, però tingues confiança, que és possible que a la següent eco hagin crescut... Creuaré els dits per tu!! Ah! i Felicitats per l'aniversari!! 11 anys, uau!!! Disfruteu i estimeu-vos molt!!
Zoui, me n'alegro molt que finalment l'ovitrell hagi fet la feina. Estic segura que demà la línia vermella t'acompanyarà!!
Giss, sé que aquesta setmana sortireu de dubtes, i espero de tot cor que aquest cop tinguis un NEGATIU com una casa de pagès!! Esperem les teves notícies... Un petó fins al cel milady!!
Apa, me'n vaig a fer de marujitis que tinc molta cosa per endreçar...
Petonicus a tutti!!
Quin diumenge més maco, oi!! No pel temps,que és nefast, però sí per aquesta panxeta tan i tan esperada... Naraleta, m'has fet molt feliç!
Us volia explicar que ahir, per fi, l'amic Fertility em va pintar la bonica ratlleta vermella!! Quina il.lusió!! I, per tant, ja sóc una menjadonuts desesperada!!
Mestressa! Ja em pots posar amb el grup de desesperators!!! Gràcies, bonica!Ariadniita!! T'envio tota l'energia positiva! Estic segura que aquesta transfer tindrà el mateix final que el de la Kukilus... Molta força!!! QUan puguis entra a explicar-nos com ha anat!
Crisàlide reina, això és la part negativa de fer grafis... Et fan estar amb l'ai al cor fins que no veus que pugen, però després és molt xulo veure com van agafant forma. Jo, de tu, no m'hi capficaria, pensa que tenir un TO+ no vol dir necessàriament ovular al dia següent, i més tenint en compte que a tu t'ha seguit sortint pràcticament positiu en dies successius... Estic segura que avui començarà a pujar
Ishtar!!
Caram, aquestes basques... Espero que les deixis enrera amb l'arribada del 2n trimestre. Petunets!!Petitprincep, acabo de flipar amb la teva grafi... Està "por las nubes"
, quina bona pinta!! Esperem que continuï així!...Silvya Jo això d'esperar 20 minuts a fer el TO no ho he fet mai... Jo els faig al moment. I tampoc conec ningú que ho faci així...
Eni! cuca, tu i jo si que anem de la maneta aquest mes, eh!! Vam ovular el mateix dia!! A veure si hem fet punteria i podem anar juntes cap a marones de febrer!
Cuca, em sap greu que al final aquest cicle no hagi pogut ser... Jo, el primer, tb em vaig fer força il.lusions, i tb vaig aprendre que no tornaria fer cas als punyeteros psicosímptomes, són uns traidors!! Molts ànims i a tope cap al juny!!
Danu jo tb crec que és millor no cremar tots els cartutxos al principi... Millor espaiar una mica les xinxetes pq les bestioles arribin prou fortes el dia D...
Morty, reina, em sap molt greu això que expliques, però tingues confiança, que és possible que a la següent eco hagin crescut... Creuaré els dits per tu!! Ah! i Felicitats per l'aniversari!! 11 anys, uau!!! Disfruteu i estimeu-vos molt!!
Zoui, me n'alegro molt que finalment l'ovitrell hagi fet la feina. Estic segura que demà la línia vermella t'acompanyarà!!
Giss, sé que aquesta setmana sortireu de dubtes, i espero de tot cor que aquest cop tinguis un NEGATIU com una casa de pagès!! Esperem les teves notícies... Un petó fins al cel milady!!
Apa, me'n vaig a fer de marujitis que tinc molta cosa per endreçar...
Petonicus a tutti!!

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

- Ventureta
- Fancy - Giss
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Què hem de fer crisàlide, era el primer mes i tot i que hi va haver un moment que vaig pensar que si (el sagnat segur que no era un psicosímptoma) finalment no ha pogut ser, així que millor prendre-ho amb bon humor!! imagino que quan porti més cicles ja no m'ho prendré tant bé..
Per cert, me n'alegro de la teva pujada de la tempe, espero que el juny sigui el teu mes!!! i el de totes, i el meu clar!!!
Petons!!
Per cert, me n'alegro de la teva pujada de la tempe, espero que el juny sigui el teu mes!!! i el de totes, i el meu clar!!!
Petons!!

Ja veus, Ventureta, són uns traidors totals!!! jajaja
Téns tota la raó, a veure aquest cicle que passa!!
Petonets!
Téns tota la raó, a veure aquest cicle que passa!!
Petonets!

Bon dia precioses!!
Primer de tot: NARAL MOLTES FELICITAAAAAATS!!!!!!
Estic molt contenta per tu! Enhorabona!
En el meu cas dir-vos que aquest matí he fet la 3a eco de control i els fol·licles estan creixent!!!! No m'ho puc creure! Sembla que la cosa comença a funcionar! O sigui que en uns dies començo la SW (de cara al cap de setmana vinent!!!)
Gràcies pels vostres missatges de suport, sou les millors!!
Primer de tot: NARAL MOLTES FELICITAAAAAATS!!!!!!
Estic molt contenta per tu! Enhorabona!
En el meu cas dir-vos que aquest matí he fet la 3a eco de control i els fol·licles estan creixent!!!! No m'ho puc creure! Sembla que la cosa comença a funcionar! O sigui que en uns dies començo la SW (de cara al cap de setmana vinent!!!)
Gràcies pels vostres missatges de suport, sou les millors!!
Me n'alegro molt Morty, segur que anirà tot molt bé!!!
Petons
Petons

- crisàlide

- Contacta:
Morty reina, el positiu de la Naral és una senyal que tu també ho tens a tocar, bonica!!! Felicitats pel vostre 11è aniversari, segur que d'aquí a poquet ho podreu celebrar amb una panxu molt bonica!!!

My Ovulation Chart
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Abans que res.....
NARAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Després de tants mesos cridant a l'ovulito Naralero, arriba Sant Omifin i PATAM! L'enganxes de ple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PRIMER POSITIU DE MAIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va per tu!!
NARAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Després de tants mesos cridant a l'ovulito Naralero, arriba Sant Omifin i PATAM! L'enganxes de ple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PRIMER POSITIU DE MAIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va per tu!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Hola cuquis
Transfer feta tenim 6 embrions congelats un d´ells es de molt bona qualitat en total 3 parelletes congelades i 3 que estan a la espera de aveure si serán congelats depèn de com evolucionen..
M´ha posat 1 embrió qualitat 8cA ja que m´ha dit que tinc 29 anys i risc de hiperstimulació..aixi que hem estat d´acord.. :) i res la beta el día 30 :)
estic molt contenta :) aveure si evoluciona, xq es molt maco :D
Per cert quina alegria NARAL
OLÉ OLÉ OLE I OLÉ QUINA EMOCIÓ GUAPA..T´HO MEREIXIES..ENORABONAAAAAAAAAA GUAPA I ARA A CUIDARSE MOLT MOLT :)
QUE BÉ JEJEJEJE M´HAS ALEGRAT EL DÍA GUAPI PERQUE VEURE COMPANYES QUE HAN ESTAT AQUI AL FORO I VEURE EL SEU POSITIU ES TOTA UNA SATISFACIÓ
Transfer feta tenim 6 embrions congelats un d´ells es de molt bona qualitat en total 3 parelletes congelades i 3 que estan a la espera de aveure si serán congelats depèn de com evolucionen..
M´ha posat 1 embrió qualitat 8cA ja que m´ha dit que tinc 29 anys i risc de hiperstimulació..aixi que hem estat d´acord.. :) i res la beta el día 30 :)
estic molt contenta :) aveure si evoluciona, xq es molt maco :D
Per cert quina alegria NARAL
OLÉ OLÉ OLE I OLÉ QUINA EMOCIÓ GUAPA..T´HO MEREIXIES..ENORABONAAAAAAAAAA GUAPA I ARA A CUIDARSE MOLT MOLT :)
QUE BÉ JEJEJEJE M´HAS ALEGRAT EL DÍA GUAPI PERQUE VEURE COMPANYES QUE HAN ESTAT AQUI AL FORO I VEURE EL SEU POSITIU ES TOTA UNA SATISFACIÓ14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Ariiadnita i Morty, moltes felicitats a les dues!!
Fa molta il.lusió veure que ja ho teniu a tocar!! La vostra panxu esta super aprop!!
Fa molta il.lusió veure que ja ho teniu a tocar!! La vostra panxu esta super aprop!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Ariadniita!!! Per una banda sento lo del tiet de la teva parella
però per l'altra....
TU TAMPOC L'ESPERES PEL 30 DE MAIG!!!!!
Una més de la qual espero cantar el positiu aquest dia!!!!
Morty, molt bé per aquest fol·licles que van creixent!!
Quan tornes a tenir eco de control?? Va anar bé la celebració ahir??
Cuca84, sento l'arribada de la
I per cert, quina preciositat de nena!!! Quin nom l'heu posat??
Ventureta, ja ets desesperadora menja-dònuts!!! Com ho portes???
I aviat la Zoui, la Crisàlide, l'Al&Bel i la Danu ens vindran a fer companyia jejejeje. Ens espera un final de mes espero que ple de positius!!!
Crisàlide, espero que pugueu parlar amb calma
Lexi, que aquesta nit no has dormit bé? A veure si demà la temperatura remonta, que pel 30 encara ens queden molts dies d'espera!!
Mariajosecr, com va pujant aquesta temperatura!!
Eni, com portes això de la progesterona, quants dies t'han dit que la prenguis?
Sylvia, jo no faig això d'esperar el pipi en el potet 20 minuts...ni tan sols ho sabia!!
Jo ara per ara vaig força bé, molt tranquil·la....el dijous aniré a fer-me la segona analítica hormonal (estaré a dia 21 de cicle). Recullo resultats el 29 de Maig, a veure qué em diuen. I si, ara la temperatura està molt alta, però no hi confio pas gaire. He estat tota la setmana massa fotuda i amb pocs deures fets...Però igualment, esperant "amb il·lusió" el dia 30!!!
però per l'altra....TU TAMPOC L'ESPERES PEL 30 DE MAIG!!!!!
Una més de la qual espero cantar el positiu aquest dia!!!!
Morty, molt bé per aquest fol·licles que van creixent!!
Quan tornes a tenir eco de control?? Va anar bé la celebració ahir?? Cuca84, sento l'arribada de la
I per cert, quina preciositat de nena!!! Quin nom l'heu posat??Ventureta, ja ets desesperadora menja-dònuts!!! Com ho portes???
I aviat la Zoui, la Crisàlide, l'Al&Bel i la Danu ens vindran a fer companyia jejejeje. Ens espera un final de mes espero que ple de positius!!!
Crisàlide, espero que pugueu parlar amb calma
Lexi, que aquesta nit no has dormit bé? A veure si demà la temperatura remonta, que pel 30 encara ens queden molts dies d'espera!!
Mariajosecr, com va pujant aquesta temperatura!!
Eni, com portes això de la progesterona, quants dies t'han dit que la prenguis?
Sylvia, jo no faig això d'esperar el pipi en el potet 20 minuts...ni tan sols ho sabia!!
Jo ara per ara vaig força bé, molt tranquil·la....el dijous aniré a fer-me la segona analítica hormonal (estaré a dia 21 de cicle). Recullo resultats el 29 de Maig, a veure qué em diuen. I si, ara la temperatura està molt alta, però no hi confio pas gaire. He estat tota la setmana massa fotuda i amb pocs deures fets...Però igualment, esperant "amb il·lusió" el dia 30!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |