OMIFIN
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Aquaticas, la socpetitona te tota la raó. Es un medicament per estimular l'ovulació. Ja l'he pres tres mesos (cinc pastilles cada mes) i desde el primer mes que estic ovulant. El que passa que no tenim massa punteria,je,je. Pel que fa al risc d'embarassos múltiples tambe es cert, pero realment es una cosa que en aquests moments no em preocupa. A més les estadisticas son molt baixas.
El medicament m'ha provocat diferents síntomes, mareix, molt mal de cap, mal d'esquena, son, cremor d'estomag i una mica de pes que he guanyat. Pero no t'espantis aixo no ens passa a totes, cada organisme es diferent i reacciona a la seva manera.
Si vols que et sigui sincera, insisteix al teu metge per començar a prendrel, no se quina edat tens pero t'ho dic per experiencia, jo porto 18 mesos buscant, i abans no m'han donat aquest medicament mira tot el temps que ha passat.
El medicament m'ha provocat diferents síntomes, mareix, molt mal de cap, mal d'esquena, son, cremor d'estomag i una mica de pes que he guanyat. Pero no t'espantis aixo no ens passa a totes, cada organisme es diferent i reacciona a la seva manera.
Si vols que et sigui sincera, insisteix al teu metge per començar a prendrel, no se quina edat tens pero t'ho dic per experiencia, jo porto 18 mesos buscant, i abans no m'han donat aquest medicament mira tot el temps que ha passat.
hola noies, pujo aquest post perquè avui m'han receptat omifin per al proper cicle...
i he llegit per aquí l'èxit de l'aqualata...
però cap història d'èxit més????
algú més ha pres omifin i li ha funcionat???
pukeko, fa dies que no sabem res de tu... on etssssssss???
i el tema plorera i altres efectes secundaris... què? perquè jo també sóc ploranera de mena... i em fa una por!!!!!
gràcies noiessssssssssssss
i he llegit per aquí l'èxit de l'aqualata...
però cap història d'èxit més????
algú més ha pres omifin i li ha funcionat???
pukeko, fa dies que no sabem res de tu... on etssssssss???
i el tema plorera i altres efectes secundaris... què? perquè jo també sóc ploranera de mena... i em fa una por!!!!!
gràcies noiessssssssssssss

- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Si, si Creueta, he trucat aquest matí i tal i com deia l'anabelen, me's donaran al mateix dia!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!
Si hi vaig al matí els tindré a la tarda. El que passa és que me temo lo peor.. snif.. no tinc cap mena de simptome, ni mal als pits, ni mal la panxa ni res de res absolutament... i clar, son tants mesos de desil.lusions que penso que no pot ser que aquest ho haguem aconseguit.. en fi, demà sortirem de dubtes... No us negaré que estic una mica histèrica...
Si hi vaig al matí els tindré a la tarda. El que passa és que me temo lo peor.. snif.. no tinc cap mena de simptome, ni mal als pits, ni mal la panxa ni res de res absolutament... i clar, son tants mesos de desil.lusions que penso que no pot ser que aquest ho haguem aconseguit.. en fi, demà sortirem de dubtes... No us negaré que estic una mica histèrica...
ai socpetitona...
compartim aquests nervis!!!
i si no és aquest mes, el vinent... eh!!!
escolta, quant de temps te l'hauries de prendre, l'omifin? tres mesos, només?
és que el meu gine està tan convençut que m'hi quedaré pim pam (tot i que ja li he dit que per al primer m'hi vaig tirar any i mig!), que no m'ha dit res de quant de temps es pot prendre...

compartim aquests nervis!!!
i si no és aquest mes, el vinent... eh!!!
escolta, quant de temps te l'hauries de prendre, l'omifin? tres mesos, només?
és que el meu gine està tan convençut que m'hi quedaré pim pam (tot i que ja li he dit que per al primer m'hi vaig tirar any i mig!), que no m'ha dit res de quant de temps es pot prendre...

- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Creueta, jo és que m'he pres l'OMIFIN dins un tractament que m'han fet, amb una injecció i després durant 14 dies el Utrogestan. Aquest tractament el fariem durant 3 mesos, si ni així ho aconseguim segurament provariem una IA... em fa una mica de cosa, la veritat, espero aconseguit-ho abans de 3 mesos...
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Tranquila Socpetitona (ja sé que no serveix de res....)
Hem trigat un any just, un any en el que m'ha passat de tot: des d'estar 3 mesos i mig sense regla, a tenir 4 regles en 5 setmanes.....
I al final la solució ha sigut l'Omifin i al quart mes. O sigui que no desesperis que arriba (i t'ho diu una que ja començava a estar desesperada....)
Hem trigat un any just, un any en el que m'ha passat de tot: des d'estar 3 mesos i mig sense regla, a tenir 4 regles en 5 setmanes.....
I al final la solució ha sigut l'Omifin i al quart mes. O sigui que no desesperis que arriba (i t'ho diu una que ja començava a estar desesperada....)
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Ostres noies, jo ja he pres el tercer cicle d'omifin. Sincerament habia perdut l'esperança, pero ara la pukeko m'ha donat força per seguir intentant.
Aquest dissabte, diumenge i dilluns toquen deures.
PUKEKOOOO¡¡¡¡¡ Moltes fel·licitast de tot cor.
Ara em toca a mi eh? que ja porto any i mig, je,je,je. Vull sortir d'aquesta post¡¡¡¡
Expliquem quins dies et deien que tinguesis relacions quant prenies l'omifin.
PETONETS A TOTES I MOLTA SORT
Aquest dissabte, diumenge i dilluns toquen deures.
PUKEKOOOO¡¡¡¡¡ Moltes fel·licitast de tot cor.
Ara em toca a mi eh? que ja porto any i mig, je,je,je. Vull sortir d'aquesta post¡¡¡¡
Expliquem quins dies et deien que tinguesis relacions quant prenies l'omifin.
PETONETS A TOTES I MOLTA SORT
Pukeko nina, em pots fer un resum de tot el q et prenies? De quants dies eren els teus cicles? Notaves l'ovulació?
Es q estava esperant que et funcionés amb candaletes xq em poguessis informar!!!!!! jejejejejejeej
Moltes gràcies nina i ja t'he felicitat en un altre post però hi torno FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es q estava esperant que et funcionés amb candaletes xq em poguessis informar!!!!!! jejejejejejeej
Moltes gràcies nina i ja t'he felicitat en un altre post però hi torno FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hola noies!!
Avui he anat al ginecòleg i bueno, m'ha enviat a fer uns analisis d'hormones i m'ha donat unes pastilles que hauré de prendre en 10 dies per baixar-me la regla pq des de setembre que no la tinc. M'ha dit que quan li porti els resultats ja veure'm que fem però segurament hauré de prendre omifin per veure que tal.... bufff.... només pensar que estem buscant el bebe en plan serio.... que subidón! jejejejeje A veure si tenim totes sort!!

Avui he anat al ginecòleg i bueno, m'ha enviat a fer uns analisis d'hormones i m'ha donat unes pastilles que hauré de prendre en 10 dies per baixar-me la regla pq des de setembre que no la tinc. M'ha dit que quan li porti els resultats ja veure'm que fem però segurament hauré de prendre omifin per veure que tal.... bufff.... només pensar que estem buscant el bebe en plan serio.... que subidón! jejejejeje A veure si tenim totes sort!!

Holaaaaaaaa!!!!!!!
A veure, anem per parts: em trobo com una rosa, no noto res de res, només una mica de sencació de regla i els pits una mica inflats, però això em sembla que pot ser una mica efecte de l'Omifin, perquè el mes passat estava igual.
Us explico.
Tema durada dels cicles: sense Omifin, NPI, sempre he sigut molt irregular,moooolts, i menys de 28 dies em sembla que els he tingut de totes mides i tots els colors. Però curiosament, l'any abans de començar a buscar, em vania més o menys cada mes, amb lo que jo estava encantada, pq com a mínim ho tenia controlat. Ara, va ser posar-nos a buscar, i tot a pastar fang: si abans era irregular ara ja va ser el despiporre. El 1er cicle de 45 dies, el segon de 65 i el tercer de 111. Toma ya!
Llavors vaig passar el meu mes horribilis en que em van fer prendre progesterona per regular-me una mica, i caca de la vaca: em venia la regla cada setmana o 10 dies. Aquí ja va ser desesperant. Això va ser pel Juny.
I pel Juliol vaig començar per fi amb l'Omifin, i el primer mes em va venir la regla als 23 dies i ja em vaig espantar. Però els altres han sigut regulars de 33 dies.
Tema notar l'ovlació: Sense Omifin, no notava res de res. Ara, amb Omifin veia les estrelles. Alguna vegada havia quedat plegada i tot. Però he anant fent els test d'ovulació eh? Perquè el mal apareixia uns dies abans i no s'acabava fins que em baixava la regla.
I en principi això és tot: ah, i un any prenent àcid fòlic, amb un descans d'un parell de mesos durant el meu megacicle.
Vaia rotllo us he fotut, però mira, si serveix d'algo...
Pilar, a mi quan em van receptar l'Omifin, una cosina meva que se'l havia pres i té un nen guapíssim, em va dir: "Ara ja veuràs, t'anirà de conya. Això ja ho tens!!" I mira, h sigut que si....
A veure, anem per parts: em trobo com una rosa, no noto res de res, només una mica de sencació de regla i els pits una mica inflats, però això em sembla que pot ser una mica efecte de l'Omifin, perquè el mes passat estava igual.
Us explico.
Tema durada dels cicles: sense Omifin, NPI, sempre he sigut molt irregular,moooolts, i menys de 28 dies em sembla que els he tingut de totes mides i tots els colors. Però curiosament, l'any abans de començar a buscar, em vania més o menys cada mes, amb lo que jo estava encantada, pq com a mínim ho tenia controlat. Ara, va ser posar-nos a buscar, i tot a pastar fang: si abans era irregular ara ja va ser el despiporre. El 1er cicle de 45 dies, el segon de 65 i el tercer de 111. Toma ya!
Llavors vaig passar el meu mes horribilis en que em van fer prendre progesterona per regular-me una mica, i caca de la vaca: em venia la regla cada setmana o 10 dies. Aquí ja va ser desesperant. Això va ser pel Juny.
I pel Juliol vaig començar per fi amb l'Omifin, i el primer mes em va venir la regla als 23 dies i ja em vaig espantar. Però els altres han sigut regulars de 33 dies.
Tema notar l'ovlació: Sense Omifin, no notava res de res. Ara, amb Omifin veia les estrelles. Alguna vegada havia quedat plegada i tot. Però he anant fent els test d'ovulació eh? Perquè el mal apareixia uns dies abans i no s'acabava fins que em baixava la regla.
I en principi això és tot: ah, i un any prenent àcid fòlic, amb un descans d'un parell de mesos durant el meu megacicle.
Vaia rotllo us he fotut, però mira, si serveix d'algo...
Pilar, a mi quan em van receptar l'Omifin, una cosina meva que se'l havia pres i té un nen guapíssim, em va dir: "Ara ja veuràs, t'anirà de conya. Això ja ho tens!!" I mira, h sigut que si....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











