OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dv. nov. 16, 2007 6:47 pm

dreilha ha escrit:Pukeko i tu tens ovaris políquistics??

Vull dir sabeu si l'OmiFIn serveix per ovaris poliquistics??
A mi el que em passa és que no ovulo i m'han fet passar directament a tractament de injeccions i inseminació artificial... sense passar per l'omifin. Sabeu si això és normal??


Doncs no t'ho sabria dir: segona la SS si, i segons el gine privat no: tinc ovaris de resposta lenta.
A mi em van donar l'Omifin només fent-me una eco i explicant tot el meu historial. Potser si que va ser una mica a la fresca. Però clar, jo d'ovular ovulava, però sense cap mena de ritme concret....
Ànims, que segur que el tractament que et donen et va de conya!!!!
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dv. nov. 16, 2007 8:02 pm

Gràcies Pukeko,..., ara començo a pensar que potser m'he atabalat més del compte.

Què he de tenir paciència i confiar en el metge... però és que... NO!! No tinc excusa!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pitufina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: pitufina » ds. nov. 17, 2007 2:58 pm

Primer de tot:

FELICITATS PUKEKO!!!!!


amb un moment m'he llegit les vostres històries!! jeje

Nosaltres busquem des d'abril'07, també tinc ovaris poliquistics i fa dos setmanes, despres de fer-me uns anàlisis de sang el meu gine em va dir que em prengues OMIFIN; segons ell em va comentar hi ha dos tractaments:
- Pastilles=OMIFIN
- Injeccions
En teoria les injeccions són més fortes, però tot serveix pel mateix.

A mi va dir-me que fes les pastilles, a partir del 5è dia menstruació ( o sigui demà!!!), dos cops al dia; fer-ho 6 mesos, sino funciona ja haurem de pensar amb algo més.

Estic contenta q ja m'ho hagi receptat, la veritat es que estic força nerviosa desde que ho estem intentant, i com q cada més quan tinc la regla tinc sintomes diferents i em ve quan vol ja porto 3 testos d'embaraç fets, un d'ells no li vaig ni dir al meu marit, tinc por que pensi que m'estic tornant boja!! ;( A més no ho puc parlar amb ningu, ja que he preferit no dir que busquem un bb ni a familiars ni amics, si em sento pressionada es pitjor!

Una pregunta, totes vosaltres abans de pendre l'OMIFIN el vostre home s'ha fet les proves? nosaltres es que la veritat es que no, pensava esperar una miqueta més. Que els hi fan???? és molest? hi ha tractaments per homes??

Ja veieu que soc una mica inculta amb aquest tema....

Tinc una altre pregunta: com puc saber quan estic ovulant?????

Moltes gràcies a totes, a veure si ara que us tinc a vosaltres per desafogar-me i començo amb l'OMIFIN tinc una mica més de sort!!!
__________________________________
Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » ds. nov. 17, 2007 4:09 pm

hola pitufina, benvinguda al club!!!!!!! :globus: :globus: :globus:

així que tu també seràs de les que posarà el ciri a sant omifín??!! :ok: :ok: :ok:

en principi l'omifin està aconsellat per parelles en què l'home "funcioni" bé, ja que només serveixen per estimular els ovaris... i si l'home no funciona... tuturut viola!!! ;-)

però suposo que el vostre gine ja deu saber el que es fa, no? !! :ok:

quant a detectar l'ovulació, per aquí recomanem sempre www.donaimare.com, on s'expliquen molt bé diferents mètodes per detectar l'ovulació...

ara, que amb l'omifin segons diuen per aquí (jo començo el mes vinent), l'ovulació es nota perquè... et pot fer veure les estrelles! (o no, eh, va a dones! ;-) )

així que ja ens ho explicaràs!!!
molta sooooooooooort!!!!!!!!!!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » ds. nov. 17, 2007 4:38 pm

Hola Pitufina i benvinguda al club de les super mamis¡¡¡

Jo prenc omifin (fa tres mesos)i la veritat es que quan ovulo(avui) tinc moltes molésties als ovaris i una mena se sensacio d'anar tot el dia xopa.

El primer que ens varen fer a nosaltres van ser les probes del meu marit. no pateixis no els fa cap mena de moléstia (no saps que sempre som les dones les que patin la pitxor part en tot, je,je,je.) Parlant en plata, s'ha de fer un palleta i portar la mostra a analitzar.

Com be t'ha dit la creuta: si el home no funciona tururut...

Jo et puc donar la meva opinií: no perdeu temps. Al meu marit va anar amb el metge de capçalera i al cap de tres dies ja corria cap a l'hospital amb la mostreta a la butxaca de la camisa per que no agafesin fred els nens.
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » ds. nov. 17, 2007 9:54 pm

dreilha ha escrit:Socpetitona, de moment ja tinc hora per la segona opinió, sols per quedar-me més tranquil·la!!

Així a tu també et fan pagar 300 euros pels controls de les ecos... Ja veig que és normal doncs i ho fas amb l'OMIFIN.

Ara estic pensant que potser té la mateixa funció l'OMIFIn i el que jo em punxo... i que vaja que potser hi hauria de confiar una mica més!!


Dreila, m'alegro que t'hagis desidit a demanar una altra opinió! Ara podrem corroborar si ens prenen una mica el pèl o si realment son bons professionals (espero sigui lo 2n, que sino.. ejem)

si, si, jo ho faig amb l'OMIFIN, però jo si que ovulava! és més que res per provocar més òvuls i per tant més probabilitat d'encert. La Pitufina ha dit que les injeccions són el mateix que el ST OMIFIN però més fort, això té molt sentit en el teu cas, no?? ho veus dona com hem de confiar més amb els metges!! (jeje)

Bé, ja ens explicaràs que t'ha dit el de la segona opinió, eh? Molta sort!
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dg. nov. 18, 2007 3:35 pm

Neneeeeeeeeeeeees¡¡¡

Com ho feu aixo d'enganxar un missatge d'un altre persona en una resposta vostra?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. nov. 18, 2007 3:48 pm

veus que als missatges hi ha un botonet que hi posa "citar" a dalt a la dreta? Doncs si l'apretes t'apareix la pantalla per respondre, però ja amb el text del misstage original copiat! Espero haver-te ajudat !! :ok:
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dg. nov. 18, 2007 3:57 pm

. ha escrit:veus que als missatges hi ha un botonet que hi posa "citar" a dalt a la dreta? Doncs si l'apretes t'apareix la pantalla per respondre, però ja amb el text del misstage original copiat! Espero haver-te ajudat !! :ok:



:ok: >.-<ok>.-<ok>.-<: :love:
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!

    Torna a “Buscant un embaràs”

    Qui està connectat

    Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

    Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

    Actualitat ::