e
Re: IVAN MAI US OBLIDAREM P36
f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 31, 2025 9:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Hola Laucob,
Justament dilluns vaig anar a la ginecòloga i explicant-li el que m'havia passat, em va dir que si vull tornar a quedar-me embarassada m'oblidi de clíniques privades i me'n vagi directament a les unitats d'alt risc de Sant Joan de Déu, la Vall d'Hebron o la Maternitat... I de fet té raó, perquè són els hospitals més preparats per atendre parts prematurs.
Molta sort en la recerca i, evidentment, en l'embaràs quan arribi
Justament dilluns vaig anar a la ginecòloga i explicant-li el que m'havia passat, em va dir que si vull tornar a quedar-me embarassada m'oblidi de clíniques privades i me'n vagi directament a les unitats d'alt risc de Sant Joan de Déu, la Vall d'Hebron o la Maternitat... I de fet té raó, perquè són els hospitals més preparats per atendre parts prematurs.
Molta sort en la recerca i, evidentment, en l'embaràs quan arribi

Laucob per la meva experiència,jo també vaig perdre el meu primer fill amb 21 setmanes,et recomano la Vall Hebron.Hi ha un equip diagnostic prenatal d'alt risc fantastic.
Si no vaig errada ja et portaven a la Vall Hebron,no??
Laucob està més aprop i segurissim que els hi donareu aquest germanet@!!
Una abraçada
Si no vaig errada ja et portaven a la Vall Hebron,no??
Laucob està més aprop i segurissim que els hi donareu aquest germanet@!!
Una abraçada

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 31, 2025 9:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Laucob, jo no et puc ajudar amb el què preguntes però vull felicitar-te per ser tan valenta i seguir lluitant pel teu somni després de pel que has passat. Espero de tot cor que aquesta vegada vagi tot molt bé!
Laucob, m'alegro molt que el cuquet de tornar a ser pares torni a estar actiu dins vostre.
Sento no poder-te ajudar en el tema ginecòleg.
Una abraçada mooolt forta!
Sento no poder-te ajudar en el tema ginecòleg.
Una abraçada mooolt forta!

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
LAUCOB que contents ens hem posat jo i el Walid quan he llegit que us plantejaveu tornar-ho a intentar!!! Sou uns valents si senyor!!!!!
Jo no hi netenc gaire de cliniques i hospitals.... però pel que he entés sANT JOAN DE DEU es dels millorets, no? Es cert que queda llunyet de lleida... però igual us podeu arrglar d'alguna manera!
Que tingueu molta sort i aquest positiu arribi aviat, tinguis un embaraç genial i un petit/a preciós!
Molts petons guapa!!!!

Jo no hi netenc gaire de cliniques i hospitals.... però pel que he entés sANT JOAN DE DEU es dels millorets, no? Es cert que queda llunyet de lleida... però igual us podeu arrglar d'alguna manera!
Que tingueu molta sort i aquest positiu arribi aviat, tinguis un embaraç genial i un petit/a preciós!
Molts petons guapa!!!!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
c
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 31, 2025 9:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
No ho sé pas pero podries trucar per demanar encara que no estguis prenyi! Penso que si fan nenets tb deuen fer embaraços a risc... encara quwe amb aquestes coses mai se sap!
Un petonillo
Un petonillo
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Laura en Sant Joan de Seu si que hacen seguimiento de embarazos de alñto riesgo. A mí es donde me ingresaron con Paula y a parir de ahí conmocí un montón de casos.... yo lo tengop clarísimo, en cuanto me quede embarazada me voy allí de cabeza....
f
Laucob, per començar me'n alegro molt de que tingueu ganes de tornar a intentar-ho!!!!
jo no se massa d'hospitals però el meu cas personal et diu que et recomani sant pau! jo soc diabètica i el meu hospital em varen deribar aquest, estic molt contenta amb el tracte i de veritat que el recomano de totes totes!!!
un petonàs i sort en la busqueda
jo no se massa d'hospitals però el meu cas personal et diu que et recomani sant pau! jo soc diabètica i el meu hospital em varen deribar aquest, estic molt contenta amb el tracte i de veritat que el recomano de totes totes!!!
un petonàs i sort en la busqueda
f
Ei laucob! reina!!! Et segueixo les pistes eh! no et pensis.. el que passa que no deixo mai rastre!
Sé que no és fàcil passar-nos a veure, però per nosaltres sempre seràs novembrera eh!!
M'alegro llegir que les coses comencen a veure una miiica de llum, almenys feu alguns pasets que ja és molt!
Jo et volia dir que miressiu el St.Joan de Déu.. un gran hospital!! Estan a la última en tema nens....
A mi em va meravellar de com tracten a nens, familia.... un 10!
Una mega abraçada cuca!
M'alegro llegir que les coses comencen a veure una miiica de llum, almenys feu alguns pasets que ja és molt!
Jo et volia dir que miressiu el St.Joan de Déu.. un gran hospital!! Estan a la última en tema nens....
A mi em va meravellar de com tracten a nens, familia.... un 10!
Una mega abraçada cuca!

f
Laucob, jo t'aconsellaria de totes totes anar des de l'inici a la Vall d'Hebron, la Júlia va nèixer prematura i allà, a la unitat de neonats, vem conèixer altres pares amb històries ben dures, i tothom coincidia amb el fet que era el millor lloc on podrien haver estat, ja no només els seus peques (per neonatologia sino també per tot el control que els van fer a la unitat d'alt risc durant tot l'embaraç).
Desitjo que ben aviat pogueu aconseguir el vostre somni
Desitjo que ben aviat pogueu aconseguir el vostre somni
Laura bonica!!!
Me n'alegro que volgueu donar un germanet al petit Ivan. Jo tampoc conec on és el millor lloc, però les companyes ja t'han aconsellat i molt bé i espero i desitjo de tot cor, que aquesta vegada tot surti perfecte.
Quan us acabeu de decidir, tot anirà rodat, ja ho veuràs!!!
Un petonet ben gran bonica!

Me n'alegro que volgueu donar un germanet al petit Ivan. Jo tampoc conec on és el millor lloc, però les companyes ja t'han aconsellat i molt bé i espero i desitjo de tot cor, que aquesta vegada tot surti perfecte.
Quan us acabeu de decidir, tot anirà rodat, ja ho veuràs!!!
Un petonet ben gran bonica!

f
Jo també et recomanaria Vall d'Hebron. Els meus peques van néixer allà de 29 setmanes i tot el seguiment de l'embaràs me'l van fer allà i perfecte.
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Hola! fa molt temps que no et deia res, encara que t'he anat seguint, como no.
Ja saps la meva història, jo recomano 100% Vall d'Hebron, hi ha molt bons professionals, vam tenir metges genials, infermeres de tot, però tb moltes de molt bones que ens van donar molt bons consells i molts ànims en els moments difícils; nosaltres ja estàvem com a casa allà, hi hem deixat moltes companyes amb els seus petits, però estem segurs que se'n sortiran. Ais, que m'enrollo.
Espero que estigueu bé i vec que d'ànims millor!Molts petons!
Ja saps la meva història, jo recomano 100% Vall d'Hebron, hi ha molt bons professionals, vam tenir metges genials, infermeres de tot, però tb moltes de molt bones que ens van donar molt bons consells i molts ànims en els moments difícils; nosaltres ja estàvem com a casa allà, hi hem deixat moltes companyes amb els seus petits, però estem segurs que se'n sortiran. Ais, que m'enrollo.
Espero que estigueu bé i vec que d'ànims millor!Molts petons!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |