un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. oct. 19, 2017 8:57 am

Ostres, Bea, que injusta és la vida! Em sap molt greu que hagis tingut pèrdues tan avançades. Les meves han estat de poques setmanes, i el primer també va ser un bioquímic, senzillament va ser com si em vingués la regla l'endemà mateix d'haver-me sortit el TE positiu.

L'altre dia deies això del pensament positiu… Hi estic d'acord, si no, difícilment estaríem aquí després de tants entrebancs, oi?

Pel que fa al cotxe, nosaltres per sort no el necessitem gaire (treballem a casa tots dos). Però com tu dius, si les coses es volen fer, d'una manera o altra s'acaben fent.

Ja ens diràs si et donen les pastilles i com evoluciones. Espero que puguis fer net d'una vegada. Ànims!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dj. oct. 19, 2017 11:21 am

Bea!

Doncs de moment vaig bé. Ja no he sagnat més i m'estic acostumant a la medicació, tot i que és una autèntica murga.. sobretot la progesterona vaginal... M'agobia a l'hora de tenir relacions i m'ha irritat la vagina.. en fi, però és el que toca.. A la setmana 9 a m'ho començaran a treure.

com vas tu Bea? demà tens cita amb la gine no? A veure què et diu...ja ens informes...

Virolai, a tu et veig pel grup de mamis!

Molts ànims Bea!!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Abril_86 » dj. oct. 19, 2017 12:12 pm

Bea quin greu la teva experiència, no m'ho puc ni imaginar. Has de ser molt forta per seguir endevant.

Virolai, tema cotxe ni ho he mirat encara, però tenim furgo i és ample, no crec (espero) que hi hagi problema, però hauré de buscar una estreta.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. oct. 19, 2017 1:37 pm

Laulau, jo també estic amb progesterona vaginal. Ja hi estic acostumada, és el tercer embaràs en què la faig servir, m'he avançat a la gine però ja ho sé de les altres vegades i fins que no em vegi la llevadora i no em derivi a la gine encara falten setmanes… A mi no m'irrita ni res d'això però em molesta la sensació que de tant en tant et regalima alguna cosa.

Noies, que lents passen els dies, dissabte faré 5 setmanetes de no res… El que em queda per poder-ho començar a dir ni que sigui a la família! Amb el segon ho vam dir justament a la setmana 5 perquè va coincidir que teníem un dinar familiar amb els germans del meu company, a qui no veiem sovint, i ho vam voler dir en persona. Però ara preferim esperar-nos una mica, que les setmanes facin una mica de patxoca :content: … i es fa molt pesat!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dt. oct. 24, 2017 10:49 am

Bea, com estàs?

Què et van dir divendres al gine???
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dt. oct. 24, 2017 5:30 pm

Hola LauLau,

Perdó pel silenci d'aquests dies. Doncs divendres en arribar i fer eco per confirmar abans de donar-me el misoprostol, vam veure que eren dos. Bessons idèntics, monocorials i monoamniòtics, un cas molt estrany i de molt risc. Va ser un shock, sobre tot de pensar que l'altre podia estar bé i jo no havia vigilat amb res les darreres setmanes... però finalment vam veure que també estava aturat, aproximadament a la mateixa data. Al compartir càrrega genètica, si un té una alteració cromosòmica, l'altre també.

Sense entrar en detalls perque imagino que no és gaire agradable de llegir, finalment els vaig perdre diumenge a la nit després d'una segona dosi de fàrmacs. Bé, no estic segura d'estar neta del tot, dijous fem eco. Segueixo sagnant, ara ja com una regla normal. Diria que tinc anèmia, estic molt dèbil i una mica marejada encara. De mal ja no en tinc, només alguna molèstia.

Gràcies per pensar. Tu com vas?

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. oct. 25, 2017 8:53 am

Bea, uff, imagino l'angoixa en el moment de veure-ho i no saber si l'altre estava bé o no.
Em sap greu que finalment hagis hagut de recórrer als fàrmacs per expulsar-los (ja sé per experiència com actua aquest medicament). Encara que no estiguis neta del tot suposo que amb el sagnat que estàs tenint aniràs traient tot el que quedi, i sobretot comenta això de la possible anèmia, perquè amb aquests dies de pèrdues pot molt ben ser. Ara m'has fet recordar que a mi em van donar alguna tanda de ferro després d'algun dels avortaments.

Espero que ben aviat acabis de passar aquest episodi i recuperar-te anímicament i físicament. Tan de bo vinguis per aquí un altre dia amb bones notícies. :-()-)
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: LauLau » dc. oct. 25, 2017 12:31 pm

aixx Bea, si que em sap greu.
Quina curiositat això dels bessons!!!
Doncs ara que ja has passat el pitjor, ja saps que toca. Paciència, ànims, i deixar passar temps a veure si trobes energia per a tornar-ho a intentar.
Una abraçada ben forta!! Descansa molt i gaudeix dels 2 petitons que ja tens que t'ajudaran a recuperar-te una miqueta més ràpid!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. oct. 26, 2017 12:16 pm

Bon dia,

Aquest matí he anat al gine, tot bé, sembla que he fet net. Ara ens agafarem unes setmanetes de reflexió per pensar què farem. Igualment m'ha dit que millor deixar passar un o dos cicles per a que tot torni al seu lloc. A més a més estic pendent d'un tema important a la feina, si va bé tindré un any de tranquilitat econòmica, però si va malament, em quedaré sense ingressos al desembre i hauré de decidir què faig. Així que a esperar.

Com aneu vosaltres?

Petons,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. oct. 26, 2017 12:19 pm

Ah! I gràcies a totes pel recolçament i estar pendents :-()-)
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Abril_86 » dj. oct. 26, 2017 4:54 pm

Bea quin greu... si que és veritat que és l'embaràs de bessons de més risc. Quina mala sort...
Ànims, espero que el tema feina vagi bé i que en et recuperis aviat.
cynker82
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 23, 2017 1:32 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: cynker82 » dj. nov. 30, 2017 1:20 pm

Hola noies!!! Soc nova en aquest fil!! M'uneixo xk aquest mes ja començarem a buscar el nostre 3r baby! :) Tinc una nena de 6 anys i un nen de 3. El problema que tinc es que padeixo de endometriosis :ufs: Ens els embarassos anterior tampoc vaig trigar massa tot i que quedarse es quasi impossible.....un 9 mesos i laltre 6 mesos. Pero clar ara tb soc mes gran 35 anys i suposu que deu tenir les seves complicacions....pero be intentare no menjarne molt el coco xk es el pitjor!
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Abril_86 » dg. gen. 07, 2018 5:39 pm

Holaaa fa molt que no escrivim!
Com va tot? Jo estic a un parell de setmanes de donar a llum i estic ja desesperada perquè arribi. Els nens em pregunten cada dia quan sortirà! Jeje i ja em costa fer de tot.
Una abraçada i a veure si ens anem posant al dia de panxus, busques i experiències!
lila-dolça
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 10:14 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila-dolça » dc. gen. 10, 2018 10:34 pm

Acabo de veure aquest fil i em ve com anell al dit.
Tenim dos fills i aquest cicle hem decidit buscar el tercer. Pero ara estic cagadeta de por per si hem fet diana sense haverho pensat prou.. de si ens equivocquem.. si ens en sortirem amb tres....

no recordo de patir tant en els altres dos embaraços. N'estava 100% segura i em sap molt de greu tenir aquests pensaments contradictoris. Alguns dies arribo a pensar siusplau siusplau que no m'hagi quedat (sempre quan ens hem posat a la cerca ens hem quedat a la primera els dos cops) i despres em sento super mala persona de pensar aixi perque no voldria que si arriba el tercer fill sigues menys desitjat que els altres dos que ja tenim.

Estic paranoica o tambe heu viscut aquestes pors?

EL meu home seempre ha tingut clar que volia familia nombrosa.. no hi puc ni parlar de les meves pors que s'emprenya.
lila-dolça
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 10:14 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: lila-dolça » dv. gen. 12, 2018 10:45 am

Si tens raó, els altres dos cops mai vaig sentir dubtes i si ara si els tenc es q no es el moment. De moment hem tornat a pendre mesures anti-baby i a esperar a finals de la setmana vinen per saber si aquells dies en que ens va envair la euforia van donar fruit o no. Si es q si el rebrem amb braços oberts pero si es que no de moment ho deixarem aixi
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: un tercer fill

EntradaAutor: numa1982 » dv. gen. 12, 2018 1:45 pm

Lila: fa quasi 10 mesos que som família nombrosa. El petit el volíem anar a buscar uns mesos més endavant (quan va néixer el nostre gran tenia 3,5 anys i la petita, 2anys), però la nit del meu aniversari vam fer un soparet i ambelvi i l'alegria li vaig dir al meu marit «a que no hi ha nassos?», i va tenir nassos i punteria! Ens va agafar una mica de por amb el positiu, però en cap moment me n'he penedit.

Sort (sigui el que sigui el que desitgeu de cor)
Imatge

ImatgeImatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cucafera82 » dj. gen. 18, 2018 10:28 pm

Hola marones!! Aqui una altre que s'apunta en aquesta nova aventura!! >.-<: Es el nostre 2n mes de busqueda. Pero pateixo endometriosis i aixo pot anar per llarg....pero be, a pien de cañon que estare :ok: Akesta setmana em toca fer deures i NO la espero pel dia 1 de Febrer, ja que els meus cicles solen ser de 30-31 dies. Doncs em quedo per aqui noies!!! >.-<:
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dg. gen. 21, 2018 4:59 pm

Cucafera, jo també tinc endometriosi! Ànims amb la cerca! Que sigui ben curta!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Cucafera82 » dg. gen. 21, 2018 5:13 pm

Mara17 ha escrit:Cucafera, jo també tinc endometriosi! Ànims amb la cerca! Que sigui ben curta!

I ara doncs estas buscant el 3r fill? Com et va anar amb els altres embarassos, vas tardar molt en quedar-te? Jo no sabia que tenia endometriosis fins que em van fer cesarea amb el nen i mho van veure....xro no em van poder fer res xk vaig perdre molta sang i no mho van poder treure. I ara una mica si k meparanoio per si no em puc quedar....
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dg. gen. 21, 2018 5:51 pm

Ja tinc tres fills: uns bessons nen i nena (in vitro) i una nena (embaràs espontani). Jo abans dels bessons em quedava embarassada però els perdia. Després dels bessons vaig tardar 15 mesos a aconseguir l'embaràs (sort, perquè m'hi vaig posar que tenien 6 mesos, però tothom ens havia dit que era impossible). T'has fet una revisió? L'endometriosi pot dificultar l'embaràs, però no és impossible. Mira, tu ja en tenies i no ho sabies!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::