un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
virolai
:: zebra
Entrades: 1464
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dt. juny 19, 2018 11:26 am

Ostres, Aneris, quina reacció, la teva filla! Però suposo que li ha sorprès la notícia i encara no l'ha païda. Teniu mesos per anar-ho treballant. Paciència! Tot i que ja m'imagino com et deus sentir. Quan els nens diuen coses tan directes ens fan mal…

Això que expliques és exactament el que em passa. Quines ganes de liar-se, etc., però quan noto l'ovulació (que també la noto força des del primer part), el meu cap només pensa a encertar-la, i després vinga fer càlculs i suposicions fins a la data de la regla. El que passa és que amb tants avortaments realment crec que el meu cos ja m'ha dit prou vegades que ho deixem córrer (clar que si li hagués fet cas després del quart avortament no hauríem tingut els nostres dos fills).

Sunyer, això que dius no ho sabia, però llavors nosaltres potser n'hauríem hagut de tenir només un! :content: Però ara de debò, com es calcula, això? Perquè a nosaltres ens ho han donat tot (bressols, cotxets, cadiretes de cotxe, banyeres, roba.), el que hem hagut de comprar ha estat de segona mà, gairebé no hem tingut despeses importants amb els nens, i ara que el gran va a l'escola l'hem tret del menjador aquest últim mes, ell està més content, nosaltres gastem molt menys i tot i que jo no tinc gaire temps per treballar (som autònoms tots dos), adapto la feina que tinc ara, que no és gaire, als horaris que no tenim els nens, i fins i tot m'he traslladat l'ordinador al menjador per poder estar amb ells mentre juguen i jo poder treballar una mica més. Per tant, això de calcular què costa un fill per saber quants en pots mantenir, en el nostre cas no sé ben bé com es faria.
De tota manera, encara que sé que patiríem una mica econòmicament si en tinguéssim un altre (tot i que quan li toqués anar a la llar d'infants el petit d'ara ja no hi aniria, una despesa menys), ho veiem com una "inversió" a llarg termini, per tenir una família més gran que en el futur entre ells es facin companyia. També tenim sort que els avis ens poden donar un cop de mà econòmic quan anem molt justos.

Bé, no crec que hi hagi el tercer, igualment, però encara hi penso molt.
virolai

EntradaAutor: virolai » dc. jul. 11, 2018 2:57 pm

Hola, noies, com esteu? Fa dies que no xerreu per aquí.

Bea, va tot bé?

I tu, Aneris? Ja dues estar acabant el primer trimestre, oi?

Pel que fa a mi, tinc hora per posar-me el diu a final de juliol; m'anava a posar el no hormonal, tot i que em fa molta mandra tornar a tenir regles abundants, i a més des del segon part la copa ja no em va bé i per tant hauré de tornar a les compreses (el tampó mai m'ha anat bé). L'altre dia parlant amb una amiga em va dir que es va posar l'hormonal i que n'està tan contenta, així que he canviat d'opinió i el dia que tinc hora hi aniré però perquè em faci recepta de l'hormonal, i a més perquè me'l posin després de les vacances, perquè aquesta amiga em va dir que ni boja me'l posi just abans de marxar (marxem amb autocaravana al cap de dos dies de posar-me'l), perquè les primeres setmanes segur que tindré molèsties i em tocarà la primera regla amb diu.

Total, que no puc treure'm del cap la idea de continuar buscant embaràs mentre no em posi definitivament el diu... La cosa és que no sé com plantejar-li al meu company ?-) Ell vol i dol, li fa gràcia un tercer, li faria gràcia buscar la nena, però li fa por la part econòmica i passar una vegada més per una pèrdua. A mi també em fa por, clar, però també m'he curtit molt i sé que si va malament un altre cop ho superarem...
Bea
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dc. jul. 11, 2018 7:36 pm

Hola Virolai! Entro ràpid des del mòbil.

Fa uns dies pensava en tu, en si t'hauries posat el DIU al final. Jo seria sincera amb la teva parella, és ara o mai, com a mínim ho parleu, ell tampoc té clar el no.

Jo expectant, demà eco i si hi ha batec, setmana vinent biopsia de corion.

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix princesa gran
Set'12 TE+/Mar'13 Princesa petita marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 Príncep gran marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix príncep petit
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+
virolai

EntradaAutor: virolai » dj. jul. 12, 2018 10:41 am

Ai Bea, que vagi molt i molt bé l'eco avui! Tan de bo estigui tot perfecte. Ja ens explicaràs.

Jo continuo en un mar de dubtes. Tan aviat penso que m'encantaria tornar a tenir un nadó com penso que ara estem la mar de bé i que quina mandra tornar enrere... Però és evident que no puc esperar més temps, és ara o mai. Ja veurem com li plantejo al maridet...
Bea
Entrades: 285
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dj. jul. 12, 2018 6:50 pm

Bé, eco OK. Estic de 10+1 (com a molt m'equivoco d'un dia), i a la eco sortia mida de 10+6. Ha tornat a mesurar i aleshores 11. El plec no es veia bé encara, però res que cridés l'atenció. Així que cap senyal d'alarma de moment. Dimecres biòpsia de corion i a esperar 2 o 3 setmanetes el resultat....

Virolai, jo estic igual, no et pensis. Hi ha moments que em fa una mandra infinita, tant el malestar, com l'espera de si tot va bé, com pensar en tornar a començar amb un altre nadó. Jo penso que això és normal, mai es té 100% clar.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix princesa gran
Set'12 TE+/Mar'13 Princesa petita marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 Príncep gran marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix príncep petit
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+
virolai

EntradaAutor: virolai » dv. jul. 13, 2018 2:03 pm

Bea, me n'alegro molt! Pinta molt bé, aquest embrionet! Ai, quina il·lusió! I gairebé d'11 setmanes, ja estàs a punt de sortir del període de màxima incertesa.

Mantingue'ns informades, d'acord?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: