un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dt. jul. 31, 2018 10:57 pm

Hola, noies, us escric des de l'autocaravana, en un poble d'Aragó a tocar de França. ;-)))

Bea, m'alegro pels resultats, però fa patir que duri tant el sagnat. Aviam si s'acaba ja i pots respirar.

Doncs jo sí que tinc novetats... Resulta que torno a estar embarassada. Després del mal de regla intermitent abans d'hora que us deia, ahir al vespre vaig tacar una mica en eixugar-me i estava segura que era la regla. Però les vegades següents que he anat al lavabo, res de res. Total que he aprofitat que havia d'anar al súper per al viatge i he passat per una farmàcia. Abans de marxar li he dit al meu company que m'havia comprat un test per sortir de dubtes, que si me'l feia llavors (eren les 4 de la tarda) o demà al matí, i m'ha dit q el fes ja. A mi em feia patir que sent ja la tarda i tres dies abans de la regla em sortís un negatiu poc fiable, però resulta que la ratlleta ha sortit de seguida. O sigui que ara a esperar fins a la tornada, aviam si la cosa aguanta o no.
Creuarem els dits, però tampoc ens ho prenem gaire en sèrio fins que no en tinguem més seguretat.
Ja us aniré llegint quan pugui, durant el viatge.

Bones vacances!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. ago. 01, 2018 7:18 am

Ooooohhhh! Enhorabona Virolai!!!! Tenia el presentiment que seria així. :-) Com estàs després de la noticia? I el teu home?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dj. ago. 02, 2018 11:22 am

Enhorabona Virolai!!!!!
Ostres q bé! A veure si hi ha sort i s'enganxa ben fort!

Bea, q bé per aquesta nena i aquests resultats tant bons. Així de l'ematoma no se que dir-te perquè no en tinc experiència però no s'hi pot fer res més si amb el repòs no millora??
Com ho portes tu?

Jo fa 3 dies q soc al llit amb un mega refredat i laringitis. El pitjor són els mocs q no em deixen dormir i fan que vomiti. Ahir ho vaig treure tot, amb l'agreujament de q quan tinc basques resulta que no puc controlar l'orina... Un panorama! Hauré de parlar amb la ginecòloga. Avui ja estic millor, encara amb mocs però no em trobo tant malament en general. A veure si ja faig el tomb.

Haurem de demanar q moguin el tema a estic embarassada!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: martins » dv. ago. 03, 2018 8:21 am

Bon dia Bea.
Jo vaig tenir un hematoma de 5cm. Vaig sagnar 8 setmanes seguides (de la 5 a la 13). Dies només marró i altres sang viva a raig. No cal que et digui com ho vaig passar. Va ser un infern! Em van dir que o guanyava el fetus o l'hematoma... i va guanyar el fetus!
Ànims que pot acabar molt bé!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. ago. 06, 2018 7:18 am

Bon dia!

Aneris, quin panorama! Estàs millor?

Bea, tu com vas? Això que et diu ma Martins és esperançador, no?

El meu company just veure el TE em va dir: "Oh, jo ara ja no ho volia!", i li vaig dir que haver vigilat més. Però ja no va tornar a dir res així, i de fet ahir estàvem comprant en un súper aquí a França i es va recordar ell que ara no puc menjar formatge de llet crua. Tampoc en parlem més perquè com que és tan aviat i tenim tantes experiències negatives, fins que no estigui confirmat i més avançat no ens ho començarem a prendre de debò.
Jo estic bé.tot i que moooolt cansada. Per sort estem esquivant la calorassa banyant-nos en llacs i rius i buscant racons fresquets.

Vaig entrant quan puc perquè sovint tenim poca cobertura. Estigueu bé!
arantxa77
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 07, 2018 6:26 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: arantxa77 » dt. ago. 07, 2018 6:49 am

Bon dia noies.
Em presento, soc Arantxa i tinc 41.
Estic de 13 setmanes. Vaig tenir avortament fa dos anys, el cor va deixar de bategar a les 9 setmanes i un altre avortament provocat a les 14. Vaig fer biòpsia corion i tenia S. edwards.
Ho vaig passar tan malament....
Dp d’ un any buscant... un miracle i ara estic de 13.
M he fet analítica Neobona i ahir em van dir q tot ok, i un nen!!!!
Fa una setmana vaig tenir petit sagnat i dilluns passat,al CAP en una eco van veure hematoma de 24mm x 5mm ( molt petit). Vaig estar tota la setmana passada fent repòs absolut i un sagnat marro ( només una vegada vermell) durant 5 dies. Ahir vaig tornar a fer eco i em van mirar molta estona i en principi l’hematoma havia desaparescut.
Em van dir repòs relatiu, i vaig només baixar sota de casa amb unes amigues a prendre algo i aquesta nit he tacat tres gotes de sang marro. Estic molt espantada! Porto tota la nit sense dormir.
Heu tingut hematoma q ha desaparescut, i al cap de uns 4 dies tornat a tacar?
Ojala no vagi a mes el tacat... quin patiment deu meu!
Gràcies pels vostres comentaris i/o experiències.
Petons
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dt. ago. 07, 2018 12:04 pm

Virolai, que mamón (per no dir una altra cosa) el teu home, no???? mira que dir-te això ara! en fi... HOMENS!!!
normal que us ho prengueu amb calma, a mi aquest cop també em va passar, però esperem que tot vagi súper bé!!!!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Benvinguda i enhorabona, Arantxa77!! jo amb els hematomes no et puc ajudar perquè per sort no n'he tingut, però si has llegit unes quantes pàgines del fil veuràs que la Bea, per exemple, n'està patint. Molts ànims!

Bea, com estàs??? hi ha hagut millora?

Jo demà (19+6) vaig a la eco de les 20 setmanes, a veure com va tot! i quin sexe em diuen!!! tothom em va dient: mira que si són dos, un nen i una nena!! :-:) :-:) :-:) :-:) què graciosos que són!
En fi, paciència que ja queda poc.
Per altra banda ara ja me'l noto o sigui que un patiment menys. No se perquè he trigat tant aquest cop ja que ens els anteriors entre les setmanes 16 i 17 ja les podia sentir.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
arantxa77
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 07, 2018 6:26 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: arantxa77 » dt. ago. 07, 2018 6:58 pm

Hola Aneris!
Gràcies per contestar!
Ara h estat llegint lo de les pèrdues de la Bea... pobreta quin patiment! Jo x sort son poques i marrons.... i desitjo de tot cor que no vagin a més!
Bea guapa.... novetats? Com vas? Jo tb sort q tinc el angels sound i el vaig escoltant x quedar-me tranquila.
Ànims a totes
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dt. ago. 07, 2018 7:14 pm

Entro rápid, estic ingressada, s'ha perforat la bossa i estic perdent liquid amniotic. Antibiòtics a tope i a esperar
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
arantxa77
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 07, 2018 6:26 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: arantxa77 » dc. ago. 08, 2018 7:48 am

Ostres Bea... molts ànims!
Des-de aquí t’envio molta força. Segur que ara q està controlat sortirà tot bé.
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dc. ago. 08, 2018 8:52 am

Bea! molts ànims i molta força!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dc. ago. 08, 2018 2:47 pm

Acabo de tornar de la visita... m'han tornat a canviar a nen :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. ago. 10, 2018 7:45 am

Entro ràpid, Bea, quin ensurt! Espero que tot vagi bé, creuaré els dits per tu!

Aneris, quin embolic! Jo no sé si me'n refiaria...

Arantxa77, poden ser restes de sang que estiguessin atrapades entre la bossa i la matriu i que ara han trobat la sortida. Jo vaig tenir pèrdues durant 3 setmanes amb el primer fill pq tinc la matriu en forma de cor i una part actuava com si fes una regla i em van dir això, q podia anar perdent la sang q no havia pogut sortir.
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Abril_86 » dg. ago. 12, 2018 8:14 pm

Hola mares!

Venia a xafardejar una mica, he vist molts positius i me'n alegro molt!
El nostre 3er peque ja ha complert 6 mesos. Passa taaant ràpid!! Els germans estan molt i molt contents amb ell, no han mostrat gens de gelos. La veritat és que s'ha fet tot molt fàcil, l'experiència fa molt! Només hem notat una mica més de dificultats a l'hora de sortir o fer plans, però estem molt bé i amb un tercer relativitzes molt i et tornes més pràctic.

Bea, espero que surti tot bé, només veient el teu historial mostres que ets una persona forta i perseverant. Molts ànims!

Tema hematomes jo n'he tingut, em van dir que a més embarassos més risc de sagnats i que no tenien perquè donar problemes.

Una abraçada!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. ago. 16, 2018 7:15 am

Bea, com estàs?
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. ago. 16, 2018 8:09 am

Hola, gràcies a totes per preguntar. Disculpeu les faltes, escric des del mòbil.
Doncs ni pitjor ni millor. He estat 8 dies ingressada amb antibiòtic intravenós, ara soc a casa des d'ahir, fent repós absolut, amb controls setmanals a l'hospital. Diria que ja no perdo líquid o perdo molt poc, dilluns a la eco es veia prou líquid a la bossa. Però l'hematoma en comptes de reduir-se ha crescut, vaig tornar a sagnar vermell, i els metges comencen a estar preocupats. M'estic punxant heparina a casa. Poc més puc fer

Virolai, tu com vas? Us feu ja a la idea? Has demanat cita al metge?

Abril-86, 6 mesos ja mare meva! M'alegro que tot vagi bé

Aneris, jo crec que ja no pot haver-hi dubtes si ara t'han dit nen, si es veu alguna cosa és difícil que sigui un error. Estàs neguitosa encara?

Arantxa77, és normal sagnar una miqueta de sang marró. Si és marró vol dir que es antiga, que fa dies que has sagnat i quedava a dintre, per tant no hi ha un sagnat actiu. Si fos vermella jo aniria a urgències per si de cas. Però en principi un hematoma tan petit no dona problemes.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. ago. 16, 2018 3:18 pm

Buf, Bea, no s'acaba el neguit...

Nosaltres sí q ja ho hem normalitzat més, però encara estem de ruta (tornem dissabte) i no he fet cap trucada. Demà 6 setmanes, així q la setmana q ve miraré de parlar amb la llevadora pq em programi l'eco inicial que m'acostumen a fer pels antecedents.
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dc. ago. 22, 2018 9:28 am

Ostres, Bea, quin patiment! com estàs? ha millorat??

Virolai, què t'ha dit la llevadora?

jo ahir vaig tornar a tenir visita a la Dexeus i em van posar per escrit que era un nen, per tant, ara ja ho dono per segur. Ara a triar nom!!!!
Les nenes no estan molt contentes però penso que, sobretot per la petita, serà millor, ja que així tothom tindrà el seu lloc ben definit.
La resta tot bé, mides i coses que es veuen en principi tot correcte, el coll de l'úter tancat, líquid suficient... només que em van dir que tinc la placenta bipartida, i tot i que no li va donar molta importància (perquè durant l'embaràs no en té), es veu que al moment del part sí que s'ha de tenir en compte perquè surti tota i perquè no produeixi cap hemorràgia, i clar, vaig mirar l'informe de l'HGC, on pariré, i allà no diu res :-:) Total que a la propera visita els hi comentaré
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. ago. 22, 2018 1:47 pm

Hola, noies,

Aneris, doncs apa, a pensar noms ja en sèrio. Això de la placenta bipartida no ho havia sentit mai, però veig que mentre es tingui en compte ja està.

Bea, com vas? Fa patir aquest silenci...

Jo tinc hora amb la llevadora dilluns, però la meva està de vacances fins a mig setembre i aquesta no em coneix i no sé si em farà cas quan li demani una eco de confirmació, com em fa l'altra llevadora sempre.
Em fa por que em faci tota la visita sencera sense haver fet l'eco, perquè pot acabar sent una pèrdua de temps. Però no sóc d'abusar d'urgències i no he trobat altres opcions. Igualment tinc hora aquest divendres amb la meva de capçalera perquè fa una setmana que se'm tapa el nas al vespre i dormo fatal, però no estic encostipada, i de pas li comentaré si ella em pot derivar directament a una eco (suposo que no, però per provar...).

D'altra banda, ja fa temps vaig llegir que ha canviat el protocol de Sanitat per a l'embaràs i ara fan l'analítica de sang fetal en comptes (em sembla) del triple screening, però no sabia si ja està implantat o no, i avui justament he sentit un anunci de Gencat a la ràdio en què s'anunciava aquest nou protocol. Alguna que vagi per SS ho sap?
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. ago. 22, 2018 2:26 pm

Ei, no us volia preocupar. És que no tinc gaire a explicar. Segueixo de repós i amb l'heparina. Dilluns vaig fer visita a alt risc de la ss, però me la podria haver estalviat, vaig sortir molt cabrejada amb la desorganització, la falta de sensibilitat i la despreocupació absoluta per res més que seguir un protocol, sense cap interés en el benestar de la dona ni el nadó. I a sobre ni el protocol apliquen bé. No vull entrar en detalls que em poso de molt mala llet i m'altero.
Demà tinc visita al gine, el meu de confiança de sempre, que ell estava de vacances i després jo ingressada... Vam parlar per telèfon però encara no m'ha vist des de que va començar tot fa mes i mig, així que tinc ganes de saber la seva opinió i veure com segueix l'hematoma. Ja us explicaré.

Aneris, m'alegro que tot estigui bé, ja pots començar a preparar tot per la seva arribada!

Virolai, jo crec que amb el teu historial t'haurien d'enviar a embaràs de risc i fer-te una eco aviat. Si no sempre pots comprar una privada, hi ha llocs que la fan molt barata al 1er trimestre, en sona uns 30€.

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::