un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dc. set. 12, 2018 2:35 pm

Bon dia!

24+6

què tal? jo avui estic morta, ahir se'm van fer quarts d'una (o dues, ja no ho se) abans no vaig aconseguir adormir-me, a les 5 m'ha despertat el gat intentant entrar per sota de la persiana i fins gairebé les 7 del matí desperta. Total que a 2 de 8 quan ha sonat el despertador, em volia morir :plora: :plora: :plora: :plora: :plora:

Ànims, Bea, ja només et queden 15 dies! si no has tacat més ja deus estar més tranquil·la, no?

Virolai, a veure si et truquen aviat!!! a mi tampoc em costa gaire beure el suc aquell ultra dolç, suposo que va a persones.

Seiba t'anava a preguntar què volia dir l'acrònim però llegint a la resta ja m'ha quedat clar. me n'alegro doncs que hagis trobat un programa encarat directament a la teva problemàtica. Una pregunta, les altres cesàries per quin motiu han estat?
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. set. 12, 2018 2:50 pm

Bea ha escrit:Virolai, potser m'he perdut algo, per què has fet O'Sullivan tan d'hora? Pels antecedents?


Bea, em toca fer-me'l des del 1r trimestre per l'edat, ves què hi farem. Amb el primer fill ja em va tocar perquè en tenia 38, i a sobre en aquell embaràs em va sortir diabetis gestacional a partir del 2n trimestre, així que entre edat i diabetis ja em toca fer-me'l sempre dos cops en cada embaràs, si no és que a sobre m'he de fer la corba llarga. Per sort amb el segon fill no em va sortir diabetis.

No sabia això de l'eco 20, vull dir que ja m'imagino que es veu bé, però com més tard es faci més implicacions legals si cal fer alguna cosa, no? Em pensava que el límit de l'eco era a les 20 per si cal prendre decisions a partir d'aquí.

Aneris, jo vaig aconseguir dormir d'una tirada fa 2 o 3 nits, que a sobre els nens em van regalar no cridar-me ni un cop (per què sempre em criden a mi i no a son pare?? ?-) ), però des de llavors, cada nit em desvetllo en un moment o altre. Avui m'ha passat tres cops, un d'ells pel gos, l'altre perquè el gran m'ha cridat i l'altre perquè el petit, que dormia al meu costat, no parava de bellugar-se. I com que m'havia de llevar d'hora per l'analítica ja no he dormit més. En fi… ànims! Algun dia dormirem! :-D

Ara mateix estic una mica capficada perquè tinc una mica de mal de regla. He estat conduint per adormir el petit més de mitja hora (i no ha servit de res :ufs: ) i em fa l'efecte que quan condueixo, amb els canvis de marxa, m'agafa aquest doloret. Pot ser perquè fem anar algun múscul concret? A vosaltres us passa?
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » dc. set. 12, 2018 2:56 pm

Hola noies!
Me n'alegro molt que aquests embarassos vagin tirant endavant!
A mi al final em va venir la regla, va ser estrany perquè des que vaig ovular fins 4 dies abans de que em vingués la regla estava feta pols i amb tots els símptomes :-o00m i 4 dies abans de la regla em va desaparèixer tot i vaig començar a tacar, suposo que això va fer que m'anés fent a la idea... però vaig tan estressada amb màster, començar pràctiques a un institut, les nenes comencen la escola i tornar amb totes les rutines i que m'he quedat sense feina... que molt trista no em vaig quedar, vaig pensar, almenys un mes més tard que començaré amb totes les basques i malestars jajaja
A més amb el fet de arribar tan just a final de mes estic preocupada, sé que és com un projecte a llarg termini, quan acabi màster podré puntar-me a llistes i algun dia em cridaran... però a vegades penso si no és molt inconscient anar a buscar el tercer/a en aquesta situació.
I mentre les meves filles van dient que elles no volen cap germaneta perquè s'estimen molt i no necessiten ningú més. :love:

Aneris ànims amb aquesta panxassa ja!
Vilorai a veure quan et fan la eco de les 12 setmanes, que deus estar patint, tot i que una mica més tranquil.la deus estar
Bea que bé que vagis fent, encara taques?
Seiba, me n'alegro de que hagis trobat un hospital on poder tenir un part vaginal, una amiga va tenir el seu tercer fill després de 2 cesàries, no sé a quin hospital li van fer, és un equip bastant famós de Barcelona que es dedica a això exactament,
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. set. 14, 2018 2:03 pm

Hola, noies, com aneu?

Pecúnia, potser vas tenir un bioquímic, però vaja, no és res que se surti de la normalitat. Aviam si tens més sort al proper mes. Jo també estic preocupada pel tema econòmic perquè anem molt justos (som autònoms tots dos), però per a nosaltres això del tercer fill és com una inversió per al futur, per acabar tenint tres fills que es facin companyia i costat. I si entremig hem d'anar demanant ajuda a la família, doncs ho farem. Per sort, de moment hi podem recórrer.

Avui m'han enviat dos sms per programar l'eco 12 i la que suposo que era la visita per valorar el risc que va demanar la llevadora. La pega és que aquesta segona me la donen més tard de l'eco, total que he passat per l'hospital i he enganxat una infermera sortint de les consultes d'obstetrícia i l'hi he comentat. Ha anat cap a dins amb els papers, i ha sortit dient que havia parlat amb els dos gines que visitaven i que li han dit que la primera visita és l'eco i que a partir d'aquí es fa el que calgui. Jo li he dit que en mi el risc sempre està durant el primer trimestre, i que si arribo bé a l'eco ja no cal aquesta altra visita, tret de la que es programa per veure els resultats del triple screening, però no hi ha hagut res a fer. Els gines que hi havia no els conec, perquè si me n'hagués dit algun que ja m'havia visitat anteriorment li hauria demant de parlar-hi per mirar d'empatitzar una mica i aconseguir una visita abans de l'eco. Em fa por anar a l'eco i sortir-ne com al desembre, amb una desil·lusió enorme. Però hauré de seguir els canals habituals… I justament avui, em trobo bé! tinc ganes ja de tenir la panxa regirada per pensar que tot va bé. En fi, que m'he d'esperar fins a l'eco del dia 28 al migdia (a sobre m'han citat a l'hora que els nens pleguen però no tenien més hores, així que els haurem de deixar a dinar allà o que se'ls endugui ma mare si és que ja l'hi hem dit).

Com esteu vosaltres? Totes bé?
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » dg. set. 16, 2018 10:43 pm

Virolai estic totalment d'acord amb tu i la veritat és que comparteixo la teva visió, per nosaltres també és una inversió de futur, sempre hem volgut tenir tres fills, els dos tenim dos germans i per nosaltres aquesta és la família que volíem, i també és cert que estem en una època de transició a nivell laboral, jo he treballat ara fent un terç de jornada perquè aquí no tenim cap ajuda, no tenim avis ni germans que visquin a prop, així que és el que tocava, però fent aquest màster espero acabar trobant feina en pocs anys, i el meu company mentres treballa a Barcelona per les tardes i pels matins fa substitucions a on vivim esperant que li surti la plaça definitiva aquí... per tant ara mateix no servia el millor moment per quedar-me embarassada, però ja tinc 41 anys i ja el tindré amb 42 perquè els faig al gener i a més, ja he après que això dels embarassos no es pot planificar, l'important és que hi hagi el desig de tenir-los al final, perquè coincideixi tot que vagi bé (feina, parella, estabilitat econòmica, salut, et.) és difícil, així que nosaltres anem fent, sense pressa però sense pausa! jajaj :-o00m

Ostres i no pots tornar a passar-te un altre dia pel cap a veure si enganxes uns gines més col·laboradors? O la teva llevadora? Quin patiment tu.
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. set. 17, 2018 6:20 pm

Bona tarda noies!

Ostres Virolai, no sabia que per edat t'avançaven el O'Sullivan! Però amb els antecedents de diabetis gestacional, molt millor així. Ja tens els resultats? Això que dius de conduir a mi també em passa, de fet m'ho van prohibir, avui he agafat el cotxe per primer cop en dos mesos, però he fet un trajecte molt curt, perque em molesta bastant. Això de la morfo a les 21, a mi ja m'ho han fet sempre, es veu que de la 20 a la 21 es veu molt millor, no sé... Quina pu**da que hagis d'esperar fins el 28. I si mires de fer-te una per privat?

Pecunia, em sap greu. Potser va ser un bioquímic com ha comentat alguna companya. Queda't per aquí amb nosaltres a cantar un positiu aviat! Sobre el tema econòmic, jo sempre he pensat que com que mai podrem saber què serà de la vida d'aqui 9 mesos, ni d'aquí 2 anys o 10, no cal capficar-se gaire. Potser avui tot està bé i just després de positiu et quedes sense feina, o a l'inrevés. No es una despesa que fem un cop i ja està, és per a tota la vida, per tant el ara no és tan important, és més important el pla de vida.

Aneris, com vas?

Jo bastant bé, quasi dues setmanes sense tacar. Amb mal de ciàtica, insomni, i engreixant-me una barbaritat amb tant repòs, però que tot sigui això.

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dt. set. 18, 2018 9:56 am

Bon dia!

Bea, justament ahir em van trucar els resultats de l'O'Sullivan i està tot bé. Espero que continuï també bé al segon trimestre, que és quan amb el primer fill em va sortir.

Gràcies pel comentari de conduir, jo no ho havia sentit mai però noto que amb els canvis de marxa dec fer un esforç muscular que em ressenteix la zona de la matriu, i em feia estar intranquil·la. Per sort no he de conduir mai gaire estona, i ara ja ho sabré.

Pel que dieu de fer-me una eco, ahir a la llevadora que em va trucar (que no era la que tinc ara perquè resulta que està de baixa, s'ha trencat un braç! No sé si soc "gafe" o què erò ja és la segona llevadora que m'adjudiquen que es posa de baixa) li vaig comentar això de la visita de valoració de risc i que m'havien dit que fins a l'eco 12 no ho valorarien, i em va deixar molt tranquil·la i amb arguments que em van agradar: primer em deia que ella podia intentar de fer una trucada a l'hospi però que en realitat també depenia de amb quin gine pogués parlar, però després em va dir que tenint ja una eco feta a les gairebé 9 setmanes i amb tractament prescrit de progesterona, era com si ja tingués aquesta visita feta, i que a l'hospi no farien gaire més, i em va dir que ara ja hi ha estudis que diuen que les ecos en excés i sobretot les doppler (per mirar el rec sanguini) no són bones i que només s'han de fer si són imprescindibles, per tant, que miri d'estar tranquil·la i aguantar fins a la 12. I si estic molt neguitosa, a urgències.

La veritat és que ja hi estava força, de tranquil·la, només que esperava una reconfirmació que tot va bé abans d'arribar a la solemnitat de l'eco 12. Però vaig tenint símptomes (uns dies més, altres menys), i la panxa va creixent, així que aniré comptant els dies fins al 28 :-o00m

Això dels diners, penso exactament com la Bea. Fa un temps va escriure una noia aquí per dir que en teoria s'ha de tenir un fill menys dels que econòmicament es pugui mantenir. Però en quin moment de la vida es fa el càlcul? Vull dir que tot va canviant, ara potser no el podem mantenir (que això també és molt relatiu) però d'aquí a mig any sí, o a la inversa. I si anem esperant el moment just, no arribaria mai.

Bea, m'alegro molt que ja no taquis! Sembla que ja ha passat el pitjor.
Aneris, com vas?
Pecúnia, no marxis del fil, ja veus que els embarassos s'han anat encomanant :ok:

I la resta, tot bé?

Apa, després de la parrafada, torno a treballar :-()-)
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Seiba » dt. set. 18, 2018 10:30 am

Hola noies! Escric per despedir-me.. Just el dia abans de començar la busqueda em van donar uns resultats d'analitica i no ha sortir bé els resultats . Segurament n'hauran de fer una petita intervenció, o sigui que de moment res d'embaràs. Espero que sigui temporal només.. Ara ja m havia fet a la idea, però en el fons sentia que no era el millor moment, ja notava coses . Bé, desitjo que acabeu de passar un feliç embaràs, que tot vagi super bé. I les que esteu en busqueda que sigui ben aviat!! Petonets i una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dt. set. 18, 2018 2:11 pm

25+5

holaaaaaaaaaaaa

ai, disculpeu que no he dit res molts dies però entre q la setmana passada em vaig trobar malament, la festa major, el capde que vam anar a munt i avall, tornar a la rutina... doncs això!

ui, Bea, no em parlis de pes, que porto 9 kg T_T, i el pitjor, en els darrers 10 dies he pujat 1,2 kg!! com segueixi així acabaré rodolant, però la veritat és que aquest darrer mes és quan he notat més gana (imagineu) i no tinc gaires forces per moure'm. sort que ara començarem amb la verdureta i els sopar més lleugers.

ahir vaig tenir visita i em van dir que tot ok i que el petit ja pesava uns 800 gr.

jo això que dieu de conduir no em passa, el que sí que em passa, per sort!

Virolai, a les nits les nenes també em criden sempre a mi però sempre hi va son pare :-:) me n'alegro que la llevadora t'hagi deixat més tranquil·la. si és que a vegades només necessitem que se'ns expliquin les coses bé!

Pecunia, jo amb els anys de cerques i demés he tingut tots els psicosímptomes, retards anormals, avançaments de la regla, el que vulguis. Potser sí que va ser això, un bioquímic, o simplement amb l'estrès un retard. El millor és que els ànims estiguin amunt i a seguir-ho intentant.

Estic d'acord amb vosaltres, les coses no es poden planificar tant, i home, a no ser que estiguis a sota el pont i sense cap feina, tot és superable, el que importa és voler.

Bea, què bé que ja no hagis tacat més! ja et queda poquet per la visita, no??

Seiba, espero que no sigui res greu, ànims i molta sort!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. set. 19, 2018 8:47 am

Bon dia!

Virolai, m'alegro que els reusltats estiguin bé. I sobre el que et va dir la llevadora, és veritat, jo no havia caigut, però a la visita de la SS d'alt risc no et fan eco, te la programen, però no la fa el mateix gine, a mi em va passar i vaig flipar. No entenc què picarols de valoració de risc poden fer sense eco ni cap prova... De fet, és just el que em passarà demà també, tinc control a la SS a la unitat ARO (Alt Risc Obstètric) però no em faran eco, ni tan sols hi ha ecógraf en aquella consulta. Només et pregunten com vas i decideixen quines proves programar. I si allà veuen urgència, el que fan és dir-te que hi vagis a urgències... perque les ecos no es programen per al mateix dia ni de conya.

Ostre Seiba, ho sento molt, espero que no sigui res greu. T'esperem aquí quan arribi el teu moment!

Aneris, sobre el pes... jo avui faig 20 setmanes justes, i porto quasi 8kg. És pràcticament el que em vaig engreixar en tot l'embaràs del meu fill petit. A aquestes alçades portava només 3kg. No sé pas com acabarà això... i de veritat que no menjo tant i menjo bastant bé, és el meu cos que ha canviat, i el repòs durant 2 mesos que em va matar. Jo soc una persona molt activa, de normal camino entre 5 i 8km al dia, i ara clar, m'estic quieta des del juliol. A veure si demà a la visita em diuen que puc caminar ni que sigui 1km o 2 al dia perque si no veig que acabaré l'embaràs amb més de 20kg i se'm quedaran 10kg a sobre.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dc. set. 19, 2018 9:00 am

Bea, el pes em preocupa relativament perquè en el meu segon embaràs, vaig posar 17-18 kg, i vaig acabar anant a l'endocrí i a la dietista perquè em fes una dieta per engreixar-me ja que em vaig quedar en els óssos, i per molt que menjava no hi havia manera de guanyar pes. I això que va ser quan se'm va disparar l'hipotiroïdisme que en teoria et fa engreixar!

Al·lucino com funcionen aquestes consultes d'embaràs de risc per la SS!!! :ufs:
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. set. 19, 2018 9:08 am

Bon dia!

Seiba, jo també espero que no sigui res greu i que aviat pugueu recuperar la cerca, si us hi torneu a animar. :-()-)

Aneris i Bea, nenes, jo amb el primer em vaig engreixar 11 kg i perquè tot el 3r trimestre vaig estar controlada per la diabetis, però amb el segon vaig agafar 20 kg!! I els vaig perdre tots, només m'havia quedat la panxa "fofa", però més o menys estava en el meu pes habitual (sóc de constitució prima). Així que no patiu! Una mica de control sí, però no us poseu restriccions. Almenys jo no ho faria ni ho vaig fer :-:)
Aneris, ara veig el teu missatge nou; jo amb la lactància del primer em vaig quedar també en els ossos, en 47 kg i mig! I llavors em vaig quedar embarassada del segon. És a dir, tenia marge. Ara no en tinc tant, he començat l'embaràs amb 55 kg. Ja veurem com aniré... :-o00m

Bea, al meu hospital no hi ha ben bé un equip d'ARO, és un hospital comarcal, però amb el primer fill per un seguit de casualitats ja tenia una eco programada allà a la setmana 7 i la gine que me la va fer em va agafar ella i em va fer un seguiment més intensiu fins que vam arribar a la setmana 12. I quan et visiten a les consultes d'obstetrícia sí que tenen ecògraf, molt vellet, però suficient per veure el cor. Al CAP no en tenen, dins les consultes, però a l'hospital, sí (al meu, repeteixo). Per això hi comptava. Però bé, ja aniré directa a la de les 12 setmanes. No té gaire sentit que un equip especialitzat no pugui fer servir equips ecogràfics al moment... Tot i que suposo que són moltíssims recursos i cal optimitzar.

Per cert, ja et queda poquet fins a la morfològica, oi? Estàs nerviosa? Jo encara no per a la de les 12, però el dia mateix estaré com un flam. No sé per què aquest co tinc molta por del plec nucal, suposo que per l'edat.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. set. 21, 2018 8:56 am

Ostres, quina enveja em feu. Jo no soc tan prima com vosaltres, faig 1,74cm i el meu pes de sempre, d'abans d'estar embarassada, era 65kg-67kg. A l'embaràs de la meva filla gran va coincidir que vaig deixar de fumar alhora, i vaig agafar 27kg en 9 mesos!! Em vaig quedar amb 15kg de mes al acabar els 8 mesos de lactància i va ser mooolt difícil perdre'ls després. De fet no vaig tornar a baixar de 70kg fins just abans d'aquest embaràs, és a dir, 7 anys i mig després. És cert que no he fet dieta mai, els he anat perdent poc a poc amb una vida saludable i activa, però vaig passar un parell d'anys molt a disgust amb el meu cos. L'embaràs del petit el vaig començar amb 74kg i vaig acabar amb 86kg, un aument normal, i en dos anys havia tornat als 74kg i ara al maig havia arribat als 68kg de nou i estava bastant a gust. Però aquest embaràs se m'està anant de les mans, suposo que per culpa del repoós, ja he vist els 77kg!!! I em fa por que em passi com al primer embaràs.

La visita d'ahir res, 1h i mitja d'espera per 5minuts de rellotge de visita. Van sentir el cor amb un doppler, em van preguntar des de quan no sagnava i prou, ens veiem d'aquí un mes i fem una eco rutinaria de control. Ni una recomanació, ni tan sols van caure en programar-me la morfològica, jo crec que ni va mirar de quantes setmanes estava. Per sort ja la tinc programada per privat per la setmana vinent. En fi, que aniré perque em faran eco i mai està de més, però quina mer*a de seguiment, encara que no fos un embaràs de risc.

Virolai, ja et queda res per la eco de les 12ss! Has pensat de fer-te una amnio per l'edat o o decidiràs en funció dels resultats del triple screening?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. set. 21, 2018 10:11 am

Bea, tela amb la visita doncs... Sort que tens la del privat.
Pel que fa al pes, segurament sí que és pel repòs, però tot sigui per bé. A més, ets alta, tu, i tens més marge. Jo he fet lactàncies relativament llargues amb els dos nens (2 anys i 2 o 3 mesos amb cadascun) i això m'ha ajudat bastant, però ja deia que sóc de constitució prima, com una gran part de la meva família.

El que fa temps que et vull preguntar és com t'ho fas per caminar cada dia tants quilòmetres. Ja em va quedar gravat quan abans de l'hematoma deies quant caminaves, i jo, que amb el grup de mames del poble vam intentar quedar cada dimecres per caminar i al final ho vam fer 4 cops abans de les vacances, no veia la manera de fer cada dia tants quilòmetres. Entre els nens, la feina, la casa... D'on treus el temps? Jo ho veig molt just, perquè quan el gran surt de classe sempre anem a algun parc o ens quedem amb altres nens a jugar davant l'escola o a casa d'algú, i quan arribem a casa ja és gairebé hora de sopar (intentem sopar a les 19.30 o 20 h) i després la rutina de dormir… Quan anàvem a caminar amb les altres mames era a l'hora de sopar, que deixàvem que els papes ho fessin tot, però no veig viable fer-ho cada dia. I la resta d'hores, mentre els nens són a escola són les úniques hores que treballo. Només em quedaria llevar-me molt d'hora i anar llavors a caminar, però me'n sento incapaç… Aviam si m'il·lumines amb la teva organització.

Sobre l'àmnio, jo no tinc mútua i per tant no puc decidir pel meu cantó fer una àmnio, ni vull. M'esperaré al resultat del TC (sempre m'ha sortit bé) i en funció d'això a la SS ja em diran. Ara en teoria ja posaven en marxa el nou protocol, en què si el TC surt malament et fan el test no invasiu per afinar més el diagnòstic i evitar àmnios innecessàries. No sé si ja l'han activat al meu hospital, ho preguntaré el dia de l'eco. Falta una setmana justa i ja començo a estar nerviosa...

Ara fa un moment li he donat la notícia a ma mare, perquè no em vull haver d'amagar més la panxa (que ja no s'amaga) cada vegada que ens veiem. I demà ho direm als sogres, que també els veurem. Això sí, amb el compromís que no diguin res als nens. Tinc ganes ja d'anar-ho dient... Ahir les mames de l'escola que ho saben em deien que la panxa ja em delata, que se'm nota molt. Què hi farem!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. set. 21, 2018 5:34 pm

Ostres Virolai, sí doncs, segurament les lactàncies prolongades et van fer aprimar-te molt, no m'estranya que et quedessis als ossos. Jo voldria haver allargat més, però tots dos ho van deixar sols. La gran als 8 mesos, i el petit als 5. No hi va haver manera que volguessin més. Vaig continuar treient-me llet uns mesos més perque vaig veure que al bibe sí se la prenien la meva llet, però tampoc gaire contents... els motivaven més els sòlids a tots dos. I al final ho vaig deixar correr, no m'agradava gens el tirallets. Una llàstima perque a tots dos me'ls podia endur a la feina i podria haver allargat molt, fins i tot a la petita la vam tenir a casa sense anar a la llar fins als 30mesos...

Sobre el caminar, no és que camini expressament, eh? Però sí que m'agrada, sempre ho prioritzo per davant del transport public. Sé quant camino exactament perque tinc instal·lat el Google Fit i m'ho diu, així que l'estic revisant per explicar-t'ho :) Bàsicament la meva rutina diaria des de que surto de casa és:
- Agafar cotxe fins al poble. Aparcar i anar caminant fins a la parada del bus escolar (posa 100m- 400m depenent del dia)
- Quan deixo nens, els mateixos 100m a 400m de tornada.
- Torno a agafar cotxe i aparco a prop de l'estació de tren. Camino fins a l'estació, posa 400m a 600m.
- Arribo a Bcn a treballar, camino aprox. 1,6km-1,8km fins a la feina
- A dintre de la oficina el que em pugui moure, a les taules dels companys, entre sales, canvi de planta, a la cuina, al bany,... Soc bastant cul inquiet. De vegades tinc reunions a fora i si puc vaig sempre caminant, per tant puc afegir 1km-3km o més depenent del dia. Si agafo transport públic, mai ho faig per tot el trajecte, només un tros.
- Surto a dinar, posa 1km o 1,5km més entre anar i tornar generalment
- Surto de la oficina i torno caminant al tren (1,6km-1,8km), torno a agafar cotxe (400m-600m).
- Després a casa si jugo una mica amb els nens al jardí potser suma una mica més, no sé. O anem caminant a fer una petita volta o el que sigui. Si els recullo jo, caminem una estoneta, al center cívic, a berenar, al parc, ... i després fins al cotxe. També hi ha dies que arribo tard i vaig directa al sofà.

M'agrada aprofitar mentre camino per fer trucades de feina, o revisar els mails (vaig a poc a poc per no estampar-me). Així no tinc la sensació de perdre temps. De vegades també aprofito per estudiar anglés, tinc una app i vaig sentint i repetint jo sola pel carrer jajaja

Sobre l'amnio jo pensava que a partir dels 37 te la proposaven per rutina, una amiga m'ho va dir fa uns anys. Potser m'equivoco o ara a canviat.

Com ha anat amb la teva mare? com ha reaccionat?

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: claudia31 » dg. set. 23, 2018 2:32 pm

Hola noies!

Bea, m’ha fet gràcia llegir-te. Perque jo també en el meu dia a dia acostumo a caminar molt,...
Ara per això amb l’embaràs i la calor he hagut de reduir una mica i algun trajecte que abans feia caminant ara el faig amb transport.

Ara hauria d’intentar tornar a reactivar una mica, però entre la calor i que ja estic força pesada ( estic ara de 33 setmanes) em costa una mica,... Però ho intentaré!

Virolai, que bé ja començar a donar la noticia,oi?
Jo ho necessitava! Ja aniràs explicant com reacciona la gent!

Us volia preguntar... ja sé que cada embaràs i cada dona es diferent , però sabeu si es usual que els tercers s’adelantin? Que en penseu? No sé si al tenir el cos memoria ja acostuma a adelantar-se a les 40 setmanes,...
A la propera visita li preguntaré tambe a la meva gine, a veure que em diu!
Ara estic de 33 setmanes i ja començo a pensar en el moment del part...!

Una abraçada a totes!!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. set. 24, 2018 8:29 am

Bon dia!
Bea, gràcies per detallar les caminades ;-) Em pensava que sorties a caminar cada dia tots els km d'una tirada, per això em preguntava d'on treies el temps.
Clar, la cosa és que jo treballo a casa i tinc poques oportunitats de caminar, i el que miro d'aprofitar és a les anades i tornades de l'escola. Sempre que anem bé de temps mirem d'anar-hi caminant, i a les tardes, que acostumo a anar-hi jo, gairebé sempre hi vaig a peu. El que passa és que el nostre poble fa molta pujada i si a la tarda hi ha "plan" d'anar segons on, ja agafo el cotxe.
Divendres passat vam acordar amb la colla de mames començar a caminar dos cops per setmana, o com a mínim intentar-ho, dues hores aprox cada cop. En teoria avui comencem, ja veurem si som gaires! La veritat és que mentre vaig viure a Bcn (és la meva ciutat natal) també preferia caminar que agafar transport públic, però després vaig tenir moto i sempre sortia justa de casa i l'havia d'agafar...

Ma mare s'ho va prendre molt bé, amb il·lusió però amb totes les reserves i la prudència de cada vegada. Ahir ens vam tornar a veure, vam anar a la platja i va venir, i en veure'm la panxa va ser com si s'ho cregués més i em va dir que li feia molta il·lusió, estava realment contenta. Potser en veure que ja faig panxa d'embarassada va pensar que aquest cop sí que tirarà endavant. Pobra, jo crec que ha viscut tots els meus avortaments com si fossin seus...

Això de l'àmnio als 37 anys crec que no s'ha fet mai, o si de cas, fa moltíssims anys, perquè diria que a la SS de manera rutinària fa molts anys que no es fa. Jo vaig tenir el primer amb 38 i mai m'ho van plantejar, sempre es guien pel triple screening. Pensa que l'àmnio té el mateix risc o més d'avortament que el risc alt de síndrome de down que surt més sovint al TC. I a la SS només actuen a partir de resultats previs.

Claudia31, ja et falta poquet! Jo diria que això de si s'avancen depèn més dels embarassos teus anteriors i no pas d'una norma general. Fa 10 dies va néixer el tercer d'una coneguda, se li va avançar gairebé 3 setmanes, però és que el 2n també se li va avançar un parell (el 1r no ho sé), i en canvi a una altra amiga la llevadora li va dir que "ni de conya" arribava a les 38, i per poc no passa de la 42, era la tercera i el primer també va estar a punt de sortir de la 42, mentre que el 2n li va néixer a la 38.
Jo crec que el fet que sigui el 3r influeix més en la rapidesa del part que en el moment en què aquest arriba. Ja ens ho explicaràs!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dt. set. 25, 2018 9:05 am

Bon dia! Entro ràpid que vaig jsuta de temps avui.

Claudia, jo diria que això del tercer part és com diu la Virolai, un cop s'inicia, va molt més ràpid, però en principi no hi ha relació amb que s'avanci, a no ser que dels altres parts t'hagi quedat incontinència del coll uterí, però això t'ho haurien vist. Ja estàs molt a prop eh? ho tens tot preparat?

Virolai, qué bé que hagi reaccionat tan bé la teva mare! Sobre l'amnio, potser ho vaig entendre malament doncs... El que està genial és que ara es pugui fer la prova no invasiva per la SS, això ni a la privada entra.

Nosaltres ahir vam provar de posar la tercera cadireta als cotxes... a veure, entrar entren, però a pressió, i costa molt de cordar les cadires dels grans, perque a tots dos cotxes la plaça d'enmig no és sencera. Sabem que haurem de comprar un de nou, o dos de fet, perquè tots dos els fem servir a diari, un per portar els nens i l'altre per recollir-los. Però són molts diners, esperarem a tenir el carnet de familia nombrosa i buscarem una bona oferta, ara ja sabem que com a mínim podem aguantar uns mesos així. A més a més la gran està a punt d'arribar al 1,35cm, que podriem retirar-li l'elevador i hi cabrien millor. Estem mirant el Touran i l'Alhambra, tots dos ens agraden molt, alguna en teniu un d'aquests?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: claudia31 » dt. set. 25, 2018 10:32 am

Bon dia!!!

Teniu raó! Jo penso el mateix ... Però no perdo l’esperanla de que s’avanci una mica! :-)

Bea, tema cotxe, nosaltres tenim un Toyota Verso. La idea és posar un elevador al mig pel gran. Que fins ara va en una cadira de grup 2-3,...
Comptem que hi cabran! En principi hauria,... perque té 3 seients independents!
Però es tot just ara quan estem començant a planificar tot i organitzar-nos,... pobre peque!!
Recordo amb el gran que aquestes alçades ja jo tenia gairebe tot lligat i organitzat,...

Virolai, és genial que ja ho sàpiga la teva mare! Ja tens una confident!!!
Recordo la meva mare quan li vaig dir, que es va alegrar, però tambe es va quedar en estat de xoc, crec que no s’ho esperava....Ara tota la familia està molt contenta i esperant al tercer petitó!!!

Bona setmana a totes!!
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: petipe » dt. set. 25, 2018 1:37 pm

Hola noies!

Us llegeixo sempre en diagonal i escric de tant en tant.

Claudia, a mi els 2 primers parts se'm van retrassar i l'últim es va avançar gairebé 2 setmanes però jo diria que va com va.
I sobre la rapidesa del part a mi em van dir que els segons van ràpid però que els 3rs mai se sap i així va ser en el meu cas. Segon part súúúper ràpid i el tercer normalet (unes 8 hores).

Bea, Virolai, Aneris i si hi ha alguna més... que continuin molt bé tots aquests embarassos!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::