un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: crunchi » dl. feb. 04, 2019 7:49 pm

Enhorabona Bea, us llegeixo desde l'ombra a vegades i et volia donar l'enhorabona. Quin patir el dia del part, però bueno, espero que ja estigui solucionat lo del fill mitjà. :ok: Cuida't!! :-()-)
Imatge

Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dt. feb. 05, 2019 10:18 am

Bea, que bé que has trobat un momentet per explicar-nos com va anar! M'alegro que el part fos ràpid, llàstima del neguit que vas passar pel teu fill. Espero que aviat es pugui acostar a la nena i oblidi els dies de separació.

Bé, descansa tot el que puguis!

Fins aviat!
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » dc. feb. 06, 2019 11:27 am

Moltes felicitats Bea!!! I quin patiment amb el teu fill... a veure si aviat millora i ja es pot apropar a la seva germana, ja saben què té almenys?
He vist cares noves per aquí, jo estic en cerca del tercer, des d'agost més o menys, però ens ho hem presa amb molta tranquil·litat, la veritat... tinc dues filles de 4 i 6 anys i jo tinc 42 anys recents fets.
Us volia explicar el que m'està passant, perquè la veritat és que tret d'una amiga, no sé a qui més explicar-li que em pugui entendre...
Sempre he tingut els cicles regulars, primer eren de 30-31 dies i quan vaig tenir les meves filles van passar a ser de 29-29 dies, imagineu si sóc regular que fa dos mesos vaig tenir un cicle de 32 dies i ja pensava que estava embarassada :content: doncs el tema és que avui estic a dia 36 de cicle i res de res, abans d'ahir una amiga em va deixar un test caducat, però entre que estava caducat i que me'l vaig fer a la nit... no li vaig fer gaire cas a que sortís negatiu, però ja porto uns dies amb vasques, i com no sé si són dels nervis i volia acabar ja amb aquest mal de cap, m'he comprat un predictor de farmàcia i també m'ha sortit negatiu :ufs: així que ara estic sense regla, no embarassada i una mica agobiada perquè si almenys em vingués, ja comencem de nou cicle i ja està, però jo mai a la vida he tingut un cicle de 36 dies, és totalment anormal en mi, i per altre banda també penso que si ara començo a ser irregular... què hauré de contar que ovulo de dia 12 a 20 per si de cas? No sé, suposo que si sempre has estat irregular, estàs acostumada, però això de que no em vingui la regla és desesperant, demà farà una setmana que m'havia de venir!
Vosaltres què en penseu????
Perdoneu pel missatge egocèntric però sé que sou de les poques persones que podeu entendre'm.
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. feb. 06, 2019 2:13 pm

Gràcies a totes!!

Pecunia, has fet un canvi de pes important als darrers mesos? O potser estàs passant per mes estrés de l'habitual?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. feb. 06, 2019 2:33 pm

Pecunia, jo l'experiència que tinc amb retards i tests negatius és que han sigut retards, mai un test m'ha sortit negatiu havent-hi embaràs perquè almenys, fos l'hora que fos, sortia una ombreta. Però ja saps que a molta gent sí que li ha passat.
A mi també se'm va endarrerir de manera anormal un cicle un sol cop després d'un dels avortaments. No sé, pot ser estrès, un desajustament hormonal o que ovulessis més tard en el cicle anterior i llavors poden passar dues coses, que sí que estiguis embarassada però encara sigui aviat per detectar-ho, o que encara t'ha de venir la regla.

No tens més alternativa que esperar… i si la cosa s'allarga massa, vés a la llevadora o a la gine.

Ànims i intenta (ja sé que és molt difícil) no donar-hi gaires voltes.
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dj. feb. 07, 2019 9:04 am

Holaaaaa!!

Primer de tot, enhorabona Bea!!!!! Llàstima q el teu petit es trobes malament i estiguessis patint per ell durant el part, però me n’alegro moltíssim q tot anés bé i tant ràpid!

Segon, disculpar-me per desaparèixer així. La veritat és q les darreres setmanes d'embaràs van ser dur illes PRL tema de mal d’esquena i no dormir, i no tenia ganes de res.

Finalment el Roc va néixer el dia 28/12 a les 00:30, q perquè no soc de bromes que sinó la gent es pensava q era una innocentada.
Tot va anar bé però no tant ràpid com m’hagués agradat ni com amb la Vinyet, però vam tenir un part mo medicalitzat, una mica més esgotador q el q toca per la falta de son prèvia.
Les nenes estan encantades, si fos per elles no el deixarien de tocar i agafar. El pit va bé tot i s’hi passa gran part del dia i la nit.
Aquesta setmana el meu home ja ha començat a treballar i està sent una mica més complicada, però es nota molt q ell té un mes i jo ja estic recuperada al 100%. Avui tinc la visita de la quarentena.

Virolai, com vas?

A veure si a partir d’ara em torno a passar més sovint
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. feb. 07, 2019 9:25 am

Aneris, ja et trobàvem a faltar!

Doncs mira, el Roc va néixer el dia abans del meu aniversari >.-<: Veig que amb tu es compleix això que el tercer part no té per què anar més ràpid que el segon, tot i que sembla que va ser com el volies, no medicalitzat, oi?

Això de la baixa d'un mes dels pares i tant que es deu notar! Nosaltres com que som autònoms per sort el tinc sempre a casa.

Jo estic de 31 setmanes, la panxa està enorme i em queda la crescuda final, però fins ara ho he portat força bé. Ara començo a notar-me una mica feixuga (cosa que no em va passar mai en els altres dos embarassos), però a banda d'això i del dormir, que si no és l'insomni és el mal dels malucs per haver de dormir de costat, estic prou bé (i a banda també d'una tos carregada que arrossego de fa un mes sense cap encostipat previ, però la doctora em va auscultar i em va dir que estava neta de pit).

M'estic esperant a l'eco final (el dia 28) per comprar la primera posada, que em fa il·lusió, perquè vull saber si ve grandeta o no per ajustar la talla, tot i que ja sé que és orientatiu. I aviat faré venir les iaies perquè triïn i classifiquin tota la robeta que m'han deixat, que a mi em fa un punt de gràcia i molts punts de mandra.

Avui començo les classes de prepart. Amb el segon no en vaig fer però aquest cop em fa il·lusió, i així també tinc una estona per a mi sola i la nena. I és una manera d'anar pensant ja en el moment que s'acosta.

Bé, ja anireu passant quan tingueu temps, que ja sabem que esteu molt ocupades les que sou trimares recents!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. març 01, 2019 8:54 pm

Virolai, com va anar la eco? I tu com et trobes?

Pecunia, finalment et va baixar la regla?

Crunchi, estàs pensant en sortir dr l'ombra?

Aneris, ja vas més descansada? Suposo que ja haurà començat a dormir una mica més seguit a les nits.

Seiba, com vas?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: nona » dg. març 03, 2019 9:16 pm

Hola a totes,

Sóc nova per aquí, encara que us he estat llegit des de l'ombra pq jo sempre he volgut tenir 3 fills. El meu home no pensava igual... però un dia vam tenir una "noche loca" i patapam, ara que ja no m'ho esperava, estic esperant el tercer!! M'ha costat una mica fer-me a la idea, perquè ha estat sense pensar-ho massa.... però em fa molta il·lusió a la vegada que molta por sobre com ens ho farem i si el millor per tots, que jo ja sóc més gran....

També em fa l'efecte que ningú s'ho pensa, i no sé que ens diran la familia i amics propers.... Les meves filles estaran encantades, aixó segur!! Tenen gairebé 9 anys i 6 la petita... així que ja son grandetes....

Bé, espero poder compartir totes aquestes coses amb vosaltres!!!
Imatge

Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. març 04, 2019 11:41 am

Nona, moltes felicitats! Segur que el fet que les nenes ja siguin grandetes hi ajudarà molt, tant a cuidar la criatura com a ajudar-vos i a entendre el procés.

Bea, ara he vist que preguntaves per mi. L'eco de les 34 va anar bé, però la nena està transversa i hauria de girar per poder néixer per via vaginal. El meu segon va estar de natges completes fins a la 36, però llavors quan ens van fer l'eco de les 34 ens van receptar moxibustió, i ara la gine que ens la va fer, com que diu que no té prou estudis per valorar-la, no ens fa fer ni moxa ni anar de quatre grapes ni res. Però vaig parlar amb la llevadora i ella sí que n'és partidària, així que ja n'estem fent. Ahir, que era el segon dia de moxibustió, es va belllugar bastant, i va canviar de costat de la panxa, tot i que em sembla que torna a estar com abans (li noto el cap just a sota del melic), però almenys vol dir que nota l'efecte, i per tant, que pot servir d'alguna cosa.

D'altra banda, ja he aconseguit preparar cosetes, que em neguitejava el fet de no tenir ni el cotxet net. Ara ja tinc el cotxet preparat, una mica de robeta endreçada per a les primeres setmanes i la bossa del naixement bastant enllestida. em falta netejar el maxicosi i molta robeta (tot m'ho han passat o és dels meus nens), i comprar la primera posada, que de moment és l'única cosa que compraré.

Com esteu la resta?
Petons!
Avatar de l’usuari
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Pecunia » ds. març 09, 2019 1:03 pm

Hola noies!
Perdoneu la desconnexió, al final vaig tenir un cicle de 36 dies... en la vida havia tingut un cicle tan llarg, però què hi farem!
Ara aquest cicle ha sigut de 26 dies, més curt que normalment, que em moc entre 28-30 dies, però ja no m'hi encaparro, falta que estigui més pendent del meu cos, perquè comenci a fer coses rares... La meva parella diu que aquest més en hi posarem en serio, i ja està bé una mica d'iniciativa, pq amb la tonteria de que jo tinc la aplicació del calendari d'ovulació i que sóc jo que noto si estic ovulant i tot plegat, també estarà bé que s'impliqui una mica més :-o00m :-o00m

Virolai me n'alegro de que vagis preparant les cosetes ja!!! Això ja s'apropa! Encara me'n recordo quan ens vas donar la noticia, com passa el temps...

Nona benvinguda i ja ens aniràs explicant com et trobes!

Bea moltes felicitats!!! Com va el postpart?

Aneris com vas???
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. març 14, 2019 10:47 am

Pecunia, a mi també m'havia passat en plena cerca tenir el cicle més llarg de ma vida… El cos fa coses rares de vegades!

M'alegro que el teu marit s'impliqui en la cerca, aviam si és ràpida!

Jo ja estic de 36 setmanes, la nena no gaire ben col·locada però la llevadora diu que tinc una panxa molt toveta (ai, com em quedarà després…) i que té espai per moure's. Demà em repeteixen l'eco per veure la posició, però no em fa patir gaire, perquè el segon va estar de cul fins a la 36 i amb el que em va dir la llevadora estic més tranquil·la.

Nona, com estàs? Com et trobes?
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. març 18, 2019 8:54 am

Virolai, com va anar la darrera eco, s'ha girat? la meva es va anar girant entre cefàlica i transversa fins pràticament el dia del part. No li van donar cap importància. Em van dir que després de tres embarassos l'úter està molt cedit i permet que es girin quasi fins a l'últim moment.

Pecunia, jo crec que a totes ens ha passat això, és iniciar la cerca, i els cicles comencen a fer coses rares. O potser és que estem més pendents i abans ni ens adonàvem. Preguntaves pel postpart, molt bé la veritat, el millor de tots, en 3 o 4 dies ja no tenia pràcticament cap molèstia. Ara que he acabat la quarentena he començat hipopressius per recuperar el sòl pèlvic, que sempre queda una mica tocat.

Nona, benvinguda!

Aquí a casa portem dues setmanes molt dolentes, tots malalts, també la petita. Per sort a ella li va durar només dos dies la febre i el malestar, la pobre ni menjava, del CAP ens van derivar a l'hospital i li van fer moltíssimes proves. Ara ja està bastant recuperada, però encara li queden mocs que dificulten una mica la lactància. El que ha estat més fotut és el mitjà, amb una bronquitis que va acabar en principi de neumonia, i tot i que porta ja una setmana d'antibiòtic encara té molts sorrolls respiratoris, ara el torno a portar al pediatre a veure... jo vaig començar a treballar la setmana passada (he agafat la baixa de maternitat a mitja jornada), però m'he hagut de quedar amb els tres malalts a casa... així que he fet el que he pogut des d'aquí.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. març 18, 2019 10:01 am

Bon dia!

Bea, quina murga doncs que hagin estat tots tres malalts. Aviam si el mitjà ja es va refent. Als petitons quan tenen febre tan aviat els miren molt, sort que al final no ha estat res!

M'alegro que hagis tingut un bon postpart.

Jo agafaré també la baixa parcial, ho vaig fer amb el primer i em va anar molt bé. Com que treballo des de casa segur que aniré trobant estonetes.

Això que descrius de la col·locació de la nena és ben bé el que em passa, que fa el "balancí", ara està més aviat cefàlica (tot i que es queda oblíqua), ara està transversa. També m'han dit que la matriu és molt elàstica sent el tercer, però igualment no em donen tant de marge… Demà passat em fan la versió cefàlica externa. La gine i la llevadora creuen que es girarà justament per això que diem, que hi ha espai i elasticitat. Espero que sí, perquè aquest cop em sento més preparada per afrontar un part natural i em sabria greu acabar en una cesària abans que la nena estigui "madura".

Quan m'hagin fet la maniobra ja us n'informaré!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. març 20, 2019 4:55 pm

Com ha anat Virolai?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. març 21, 2019 8:57 am

Hola!

Doncs al principi bé, perquè amb el primer intent ja la van deixar a lloc, però tota sola va recular. A la tercera ja va quedar a lloc i semblava estable, però em van enfaixar amb llençols per mirar que no es bellugués. I tot i així, durant l'estona posterior de monitors, va tornar al seu lloc habitual. Així que ho tornarem a provar dijous que ve, i si no funciona ja programaran cesària per a l'altra setmana (que estaré al voltant de les 39 setmanes).

Jo encara tinc esperances que es giri tota sola, perquè em diuen que tinc la matriu molt donada i té molt de lloc, però realment sembla que a ella li agrada estar en transversa… La gine d'ahir em va dir que camini molt, que fins i tot si això em provoca alguna contracció ajudarà a fer que es bellugui. Així que miraré de treure temps d'on sigui per anar a caminar una estoneta cada dia (últimament em sento tan pesada que justament evitava caminar!).

Va ser tota una experiència… No m'imaginava la força que faria la doctora. Sort que la maniobra en si va durar menys de deu minuts.

I tu, Bea, com tens els nens? Ja recuperats?
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: un tercer fill

EntradaAutor: techary » dj. març 21, 2019 10:35 am

Hola a totes! :--/)
Soc nova pero aquí despres de molts anys estem buscant un tercer embarass :oset: aquest es el meu 2 cicle i tinc 37 anys espero que no trigui gaire i que la meva edat no sigui un impediment la meva data de no warri es el 31/3 aniré passant per aquí ja qué estic en plena fase lútea :p-) i os explicaré si tinc psicosintomes de moment Avui e passat mala nit amb dolors de regla a 5 DPO, estic prenent ovusitol i oli d'onagra no se si tindra res a veure, una abrassada!! :-()-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. març 21, 2019 11:06 am

Ostres Virolai, quin rotllo! Jo tenia entés que estant en transversa i amb la panxa tan cedida com tenim ja, es pot girar amb les pròpies contraccions a l'inici del part, no et van donar l'opció d'esperar a posar-te de part i veure si s'ha girat abans de fer una cesària programada? En tot cas, a veure si hi ha sort el dijous vinent.

Benvinguda Techary! Que la cerca sigui curteta!
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: nona » dv. març 22, 2019 1:25 pm

Hola noies!

Virolai, espero que s'hagi girat! A mi la segona també m'ho feia això, cada setmana estava girada, i també vaig fer moxibustió i em va anar de primera perquè es va girar i ja es va quedar en cefàlica. A veure que tal ha anat la última maniobra, esperem que tinguis sort!!!!

Bea, deu ni do els tres malalts!!!! Molts ànims guapa, segur que poc a poc tots recuperats!

Techaray benvinguda!!! Jo en tinc 38 i dues nenes de 9 i 6, i amb només un cop en va haver prou, així que a vegades l'edat no vol dir res. Que tinguis molta sort!

Jo estic força cansada, però els ultims dies trobo que estic una mica millor. També he tingut bastants marejos però no he vomitat cap cop i poc a poc sembla que em vaig trobant millor! Em costa imaginar-me un altre cop amb un bebè! La setmana passada els hi vam dir a les meves filles i estan boges de contentes!!! I també als meus pares i germana. I també molt contents! Tot i que ja m'han dit que em prepari amb la feinada que m'espera!!! Les que ja teniu els tres, com ho porteu? realment es tan caòtic? Suposo que l'edat dels altres nens també fa... Les meves ja són bastant autosuficients, però tot i així penso que costarà adaptar-nos a un bebè a casa... però fa tant il·lusió!!!!!
Imatge

Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. març 25, 2019 4:33 pm

Bea, és que si em poso de part ja no és cesària programada sinó d'urgència, i canvien protocols, t'atén el personal que hi hagi i no qui t'ha fet el seguiment dels últims dies (pareixo a la pública)… Sí que pot ser que es giri amb les contraccions, però sincerament, ara està tan acomodada al mateix lloc sempre que ja no crec que es bellugui.

Nona, el segon va estar de cul fins a la setmana 36 i es va girar també amb moxibustió, però aquesta es veu que és més rebel i no fa cas de res :-D

Jo ja estic conformada amb el que sigui; si és cesària programada, doncs n'aprofitarem els avantatges: no haver de recórrer a la trucada a la iaia a la una de la matinada perquè vingui corrents, per exemple. La veritat és que estic una mica cansada ja de tot plegat aquestes últimes setmanes. Aquesta ja estaré de 38, i si la nova VCE no va bé la cesària me la farien en la setmana de fer les 39, o sigui que ben mirat tampoc seria tan aviat. Que sigui el que hagi de ser, hem fet tots els possibles.

De tota manera si es programa la cesària ja m'han dit que el primer que fan així que arribes és una eco per comprovar la posició, no sigui que s'hagi girat.

Techary, benvinguda! Jo sóc la "viejuna" del fil, en tinc 44 i m'hi vaig quedar sense ni buscar-ho, aquest cop. De fet entre els 42 i els 43 anys em vaig quedar embarassada tres cops, així que diria que he estat més fèrtil passats els 40 que abans! Que sigui curta la cerca!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::