un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. abr. 26, 2018 1:38 pm

Bea, no t'havia contestat. Com estàs? Heu fet algun pas més? O definitivament tanqueu la paradeta? I perdona, que ets gran??!! Jo en tinc 43!! Però t'entenc, eh?

Us copio el que acabo de penjar al fil d'embarassades de més de 42 anys:

Noies, necessito dir-ho a algú, perquè encara no li he dit al meu company… Avui m'havia de venir la regla, i normalment em ve abans d'hora, però de moment, res. A mig matí m'he fet un TE i al principi, res, però al cap d'un minut es veia una marca moooolt fineta i transparent, però hi era, així que en principi estic embarassada (i aquest cop sense haver-ho buscat, però tampoc ho hem evitat). Ara, però, em torno a mirar el test (és dels de palet) i ni es veu la marca. Suposo que era tan fluixeta que s'ha evaporat.
Tinc experiència en aquestes coses i que surti tan fineta el dia de la falta em fa mala espina. Demà el repetiré amb el primer pipi, però de moment no vull "espantar" el meu marit…

Però necessitava compartir-ho amb algú. :content:

No sé si estic cagada, il·lusionada o preocupada per la ratlleta tan fluixa. Però tinc clar que, que sigui el que hagi de ser! I a mirar endavant passi el que passi.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 26, 2018 3:23 pm

Felicitats a totes les trimamis i futures trimamis!!!!

Estic molt boja si penso en tenir 3 fills? I pensant que nomès en tinc una encara? jajajaja. M'encantaria tenir 3 fills però alhora, ja em costa pensar en un 2on... suposo que quan el tingui, ja podrè fer un pensament.

Un petonàs molt molt gran a totes i sobretot a la irisolda (futura consogra jejeje) neukiss-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. abr. 27, 2018 8:33 am

Ostres Virolai, enhorabona! Has fet un altre TE avui? Ha sortit més marcat? Potser vas ovular una mica més tard aquest mes i només estàs a 10DPO o 11DPO.
T'admiro per tenir l'energia als 43, suposo que és una cosa més mental que física. Jo ara faré 36, i el meu home 38. Però la meva filla gran ja té 7, i una diferència de més de 10 anys amb un germà petit trobo que és massa. A més a més nosaltres notem que ara ja no tenim l'energia de fa uns anys, i un nadó requereix molta energia. Si no tinguessim cap problema de fertilitat seria tot més fàcil, però tenint en compte que probablement ens portaria un parell d'anys mínim tenir un altre fill, sento que és ara o mai. Crec que ens animarem, de fet aquest mes hi ha una petita possibilitat per un dia que no vam tenir cura, estic a 4 dies de la W, veurem. Tens més fills?

Náyade, no estàs boja en absolut! Quina edat té la teva petita?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. abr. 27, 2018 10:20 am

Hola, Bea, sí, tinc dos nens, de 4,5 i 2 anys. Al desembre vaig tenir un avortament de 12 setmanes (tot i que vam saber que estava aturat des de la 8), i era el meu cinquè avortament (els altres quatre van ser abans del primer fill).

Avui m'he fet un altre TE amb el pipí del matí i la veritat és que ha sortit igual de fluixet que el d'ahir… Li he ensenyat al meu company i li ha costat de veure l'ombreta, només es veu si li toca la llum… No sé. O bé vaig ovular més tard (que això sí que pot ser, perquè des que tinc fills que noto l'ovulació perquè quan fan pit em fan mal els mugrons, i aquest cop ho vaig notar més tard de l'habitual) o no va bé l'embaràs. El primer cop de tots que em vaig quedar embarassada va sortir la ratlla molt fluixeta (però no tant) i al cap de dos dies em va venir la regla, va ser un bioquímic. Em vull aferrar a la possibilitat que hagi ovulat més tard, però sóc conscient que pot ser l'altra opció.
Els TO caduquen l'any que ve, així que no crec que funcionin malament…

Bé, ja us diré com acaba. Intentaré tenir paciència i no fer-me més proves fins dilluns, aviam si és que vaig ovular més tard i encara no marca prou.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. abr. 27, 2018 3:32 pm

Virolai, quins tests fas servir? Per la meva experiencia, als de tira ultrasensibles (de sensibilitat 10) es veu ombreta al 10DPO, però surt tard, no als 10min. I al 11DPO ja começa a apreciar-se sense deixar-se els ulls. Si és un test menys sensible has de sumar 2 dies més fins començar a veure alguna cosa. En tot cas, si la linia segueix sortint avui, fa més pinta d'ovulació tardia que d'una altra cosa. Però ja saps per experiència que en aquestes etapes tan incipients encara el risc que no implanti bé és gran. De moment estás embarassada, així que enhorabona i a pensar que tot anirà bé!
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. abr. 30, 2018 8:31 am

Bon dia,

Bea, faig servir els de 10 ui. La novetat és que avui n'he tornat a fer un i la ratlleta surt fluixa però ja es veu a simple vista. M'estranya que ovulés tan tard (em surt igual de marcada que les altres vegades l'endemà de la falta, és a dir, que és com si la regla m'hagués hagut de venir ahir, dia 29, en comptes del 26, i això vol dir haver ovulat 4 dies tard… no sé).

Bé, el que dèiem, aquests moments són delicats i sóc molt conscient que podria no anar bé, així que m'esperaré una setmana ben bona (si tinc paciència :content: ) per engegar les visites amb la llevadora.

Ens fa il·lusió però ja ho havíem descartat bastant (tot i que evidentment no anàvem amb gaire cura) i el meu marit diu que li fa molta mandra, però ja ens espolsarem la mandra de sobre si tot va bé! Jo tenia hora al juliol (no me'n van donar abans) per posar-me el DIU…
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. abr. 30, 2018 9:00 am

Enhorabona Virolai! Si va marcant més és bona senyal, s'ha agafat fort! Potser et podries fer un altre TE d'aquí un parell de dies per comprovar que segueix creixent l'hormona i quedar-te més tranquil•la.

A mi em va sortir una ombreta divendres nit i dissabte al matí, però ahir ja havia desaparegut i avui tinc els malestars típics pre-regla, així que segur que ha estat un bioquímic i demà o demà passat em baixarà. Sé quin dia vaig ovular, ja soc a 13DPO, així que no hi ha marge d'error.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. abr. 30, 2018 1:55 pm

Ostres, Bea, tu també havies fet diana! Llàstima que no t'hagi tornat a sortir el TE… Bé, qui sap, si la regla no apareix, ja saps.

Jo em repetiré el TE d'aquí a uns dies, aviam si surt més fort.

Jo vaig tacar una mica divendres al vespre i em vaig pensar que em venia la regla, però res, i dissabte alguna altra taca fluixeta (com restes marronetes) i res més. Suposo que devia ser la implantació, que si l'ovulació ha estat tardana, la implantació també.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dl. abr. 30, 2018 9:20 pm

Hola Virolai,

Fa tota la pinta d'implantació, per això no et va sortir positiu abans. No deixis d'informar-nos d'aquí uns dies per saber que tor va bé, eh?

Jo segur que no, tinc controladíssima l'ovulació, des de que vaig ser mare per primer cop, la noto perfectament, dia i hora exacta! I ja són molts TE a les esquenes, primer positiu i després negatiu és bioquímic segur. I un negatiu a 12DPO amb un test ultrasensible també. Però més val ara que més endavant, ja sabem que la nostra probablititat que vagi bé és molt baixa. Suposo que ens animarem i seguirem intentant uns mesos.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Seiba » dc. maig 02, 2018 10:15 am

Hola noies! Ja ens informareu! Espero que tot vagi bé. Jo tinc 2 nens de 5 i 11 mesos. Entre els 2 vaig tenir 2 aborts i ara vull començar aviat amb el tercer. Però em preocupen 2 coses, la primera és que els dos han nascut per cesària i no vull tornar a passar-hi... Però no hi ha opcions per tenir un part en un hospital i a casa no ho vull, I a més si fos tercera cesària ja no em podria plantejar un quart. I l'altre és que si volgués un quart hauria de tenir el tercer D aquí un any com a molt. Tinc 34 anys. El fet és que no se si portants 2 anys es molta feina... No sé si arribaré a tot...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Mara17 » dc. maig 02, 2018 10:26 am

Seiba, em sona haver llegir un PVD2C. Em sembla que era a Salt, una noia de Lleida. Em sap greu, no et puc donar més dades, perquè no me'n recordo, però imagino que amb Sant Google ho trobaràs.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. maig 02, 2018 1:44 pm

Hola, Selba, sí que hi ha experiències de parts vaginals després de dues cesàrees, però hauràs d'anar a buscar algun hospital molt experimentat en el tema, llevadores a favor, etc. Tot i que si vols sí o sí un tercer potser t'has de plantejar que si toca fer cesàrea és el preu que has de pagar… (ho dic sense haver passat per cap cesàrea, eh?). Aquí on visc hi ha una noia que té tres nenes, i totes tres van néixer amb cesàrea, i la mitjana i la petita es porten 2 anys.

I no veig el problema amb l'edat, ets molt jove! Jo en tinc 10 més que tu!!

Per la meva banda, avui m'he fet un altre TE (semblo una obsessa dels TEs!) perquè esperava trobar una ratlla força més marcada que la de dilluns, però tot i que sí que està més marcada, no és tan forta com la de control. No sé… No hi havia donat mai tantes voltes. És que llavors indicaria una ovulació realment molt tardana, com de 5 o 6 dies, que sí, que pot passar, però… no sé. Estic per comprar-me un clearblue famós i que m'ho digui en lletres, de quantes setmanes estic (també penso que com que m'he llevat a les 4 de la matinada per anar a fer pipí, a les 7 que m'he fet la prova potser no tenia prou concentració… Tot sigui per trobar una justificació!).

En fi, ja us diré. De moment estic embarassada, està clar, però no sé ni de quant temps. Segons la regla serien gairebé cinc setmanes, però deuen ser quatre com a molt, i això farà passar el temps moooolt lent.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. maig 02, 2018 6:08 pm

Seiba, l'hospital de Salt del que parla la Mara17 és el Santa Caterina. Va ser pioner en parts respectats, venien dones des d'Andalusia i tot! Jo diria que si a algun lloc fan PVD2C ha de ser allà, truca i pregunta. L'hospital en sí és molt maco, és nou de fa uns 10 anys. Petit però molt especialitzat en maternitat. Tenen unes 20 habitacions dobles a maternitat, però mai estan plenes, generalment tens una per a tu sola, quasi totes amb vistes a un jardí amb conills i aus. Les infermeres són encantadores i els gines que conec també. Tenen una sala o dues per a parts respectats, amb banyera, pilota, etc. El que no sé és si tenen UCI neonatal, especialitats pediàtriques no en tenen, deriven al Trueta...
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. maig 02, 2018 6:12 pm

Virolai! Jo em declaro obsessa dels TE. N'he fet mooolts. I mai he vist una linia igual de forta que la de control fins ben passada la setmana 5, diria que prop de la 6. Sempre faig servir els One Step d'Amazon de sensibilitat 10. No pateixis per això. Si cada cop és una mica més fosca és bona senyal.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. maig 03, 2018 11:15 am

Ai, Bea, em tranquil·litzes! Faig servir els mateixos tests que tu, i ara fa una estona (a quarts de 12 del migdia) me n'he fet un altre (el que dèiem… obsessa!) i m'ha sortit si fa no fa com el d'ahir, o una mica més fort (que suposo que no està malament per no ser el primer pipí del dia).

M'havia atabalat perquè els primers dies em sortia gairebé invisible, però és veritat que jo no he vist mai una línia tan forta com la de control, em conformava amb la ratlleta fluixeta i no em feia més tests, però perquè sabia quin dia havia ovulat (feia servir tests d'ovulació i més aviat ovulo aviat), però aquest cop, amb la sensació d'haver ovulat tard, em feia l'efecte que hores d'ara ja hauria de sortir supermarcada.

Amb el que m'has explicat em quedo més tranquil·la. Aviam si ara puc deixar de fer TE i la setmana que ve potser ja trucaré a la llevadora.

I tu què, ja t'ha vingut la regla?
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. maig 03, 2018 10:32 pm

Mira Virolai, he buscat i he trobat això del meu darrer embaràs, he quadrat dates i estava de 5s+1d, però de bessons! Doble hormona per tant. Em va sobtar que sortís tan marcat. Després no va acabar bé, però en aquest moment sí, va ser molt més avançat que es van aturar. Espero que t'ajudi.

PD: sí, ahir vaig començar a tacar i avui la regla en plan bèstia
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. maig 04, 2018 11:36 am

Gràcies, Bea! El meu d'ahir no està tan marcat, però era a mig matí i com que calculo haver ovulat tard, potser encara estic de 4 a la vora de 5 setmanes, per tant suposo que l'evolució és la que toca, de moment.

Quin rotllo un reglasso, tu… Jo feia servir la copa però des de fa uns mesos no sé què em passa que no hi ha manera que encaixi bé i tinc pèrdues abundants i he d'anar sempre amb compresa. Aviam si no l'he de fer servir més en molt de temps!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dg. maig 06, 2018 9:52 pm

Com vas Virolai? Més tranquil•la?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dl. maig 07, 2018 9:57 am

Hola, Bea! Això sembla un xat entre nosaltres dues :-D Més tranquil·la, sí. M'he fet un TE avui, havent deixat passar uns dies, i ja surt ben marcat, així que de moment he de pensar que va avançant. Per tenir una mica d'idea de setmanes m'he posat els dissabtes o diumenges com a dia en què començo a comptar una setmana nova, ja que la data de la regla no serveix perquè vaig ovular tard.

Aquesta setmana demanaré cita telefònica amb la llevadora per explicar-l'hi i que em demani una eco de confirmació, que amb el meu historial si vaig a fer la primera visita amb la llevadora, que és la més llarga, i després no hi ha res (he tingut dos ous buits) o no va bé, haurem perdut el temps ella i jo.

Per això miro de deixar passar els dies, perquè si no em farà l'efecte que falta molt per a aquesta eco (suposo que s'esperarà a la setmana 7 ben avançada).

I vosaltres, què, heu parlat de tornar-ho a intentar?
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dc. maig 09, 2018 2:35 pm

Hola, doncs jo tinc dues nenes de 9 (octubre de 2008) i 5 (febrer de 2013) anys, i ara per fi sembla que torno a estar embarassada. Bé, dic sembla però no és veritat, vull dir que sí que ho estic, avui m'he fet una eco i he escoltat el cor i tot, però fa cosa d'un any vaig tenir un avortament anembrionari, després de molt de temps esperant un embaràs, i la patacada va ser prou forta com per limitar-me les il·lusions tant com puc.
Nosaltres em tingut molts problemes per aconseguir tots els embarassos, tots han estat naturals, però tenint en compte que des del 2006-7 no hem fet servir anticonceptius, doncs ja veieu que l'èxit és escàs.
En fi, que estic molt contenta però molt cagada i que no veig com aconseguiré que passin aquestes setmanes que em falten per superar el temut primer trimestre.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::